Luxoliving Reviews 

955
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I recently purchased a Baby change table (Hushly Baby Change Table with Drawers in White & Natural). I had to book in delivery which you need to be home from 9-9 so I took the day off work for the sch... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

★★★★★ Excellent customer service from Gill. She was professional, friendly and extremely helpful in resolving an issue we had with our coffee table. She responded promptly, kept us informed throu... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We ordered the Luola 2 Person Pine Outdoor Barrel Sauna & Harvia Stove. Our order arrived exactly when promised, and the sauna itself is absolutely beautiful. The pine wood smells amazing, and it... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I entered the incorrect delivery address and the error was able to be rectified almost immediately through the 24/7 chat. I was impressed this could happen that late at night and the 24/7 chat was ava... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel

Geschreven door het bedrijf

50% OFF RRP & SAME DAY delivery on modern furniture, outdoor furniture, beds, mattresses, sofas & more! Shop online or in store. 24/7 customer service.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

955 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 55% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(955)

349 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lyanah

LYANAH!!!!

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for the love for Lyanah! 🥰❤️

It sounds like Lyanah really made an impression! We’re so happy to see her getting such a special shoutout.

We’ll definitely pass this on to Lyanah — she’ll be so happy to see her name here and know that her support is appreciated!

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your support. ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

LYANAH was super helpful and went all…

LYANAH was super helpful and went all the way to answer all my questions

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for your lovely feedback! 😊

We’re really glad to hear that Lyanah was so helpful and took the time to answer all your questions. It’s great to know she made the process easier for you and provided the support you needed.

We’ll be sure to pass your kind words on to Lyanah — she’ll really appreciate the recognition!

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your experience. ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I entered the incorrect delivery…

I entered the incorrect delivery address and the error was able to be rectified almost immediately through the 24/7 chat. I was impressed this could happen that late at night and the 24/7 chat was available. I then followed up with an email that Lyana had pre flagged with the team I had sent.

9 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for your wonderful feedback! 😊

We’re glad to hear that your delivery address was corrected so quickly through our 24/7 chat. It’s great to know that our late-night support was available when you needed it and that Lyanah had already flagged your email with the team to make sure everything was followed up.

We’ll be sure to pass your kind words on to Lyanah — she’ll really appreciate knowing that her support made the process so easy!

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your experience. We truly appreciate your support! ❤️

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT PURCHASE FROM LUXO LIVING

Extremely disappointing experience. I purchased two Elaine 3 Seater Modular Chenille Sofas after seeing the full, plush cushions advertised on their website. What arrived looked completely different — the cushions were extremely flat, misshapen and poorly filled, and did not resemble the advertised product.

I contacted Luxo Living and was told the cushions were vacuum packed and would recover within 24–72 hours. I followed their instructions and waited 5 days/120 hours, but there was still no significant improvement.

I requested a full refund and collection. I was then instructed to pack everything back into the original boxes, which I did, and was told collection would be arranged.

Almost two weeks later, I am still waiting for the sofas to be collected and my refund to be processed.

I have done everything they have asked, yet I am still left with two sofas I don’t want and my money tied up. The product itself was disappointing, but the way the return has been handled has been even more frustrating.

I would strongly recommend thinking twice before purchasing from Luxo Living. I certainly would not purchase from them again.

UPDATE 17.9.26
Thank you for your response, however this does not accurately reflect what happened. While the collection was eventually booked, I was not kept updated throughout the process as stated. I was the one repeatedly calling and chasing your team for updates.
The collection was initially booked for yesterday, but no timeframe was provided. It was then scheduled for after 6pm. Your manager called to apologise, and I explained that the loading dock closes at 4pm and the courier would therefore be unable to access the building. I was told the only option was to send a request to the courier, as your team could not actually contact them directly. As expected, the courier arrived at 8:45pm, after the loading dock had closed, and was unable to collect the sofas.
This resulted in a completely wasted day and another failed collection, despite me following every instruction given.
Please arrange a collection at a suitable time when the loading dock is open and process my full refund without any further unnecessary delays!

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Hi Leana,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that the sofas did not meet your expectations and that the return process has felt frustrating.

We understand your concern regarding the cushions and the time taken for the collection to be completed. Please be assured that your item has already been booked for collection, and our team has been actively following up on your case and keeping you updated throughout the process.

Once the items are collected and received back, the refund will be processed in line with our returns process.

We apologise for the inconvenience caused and appreciate your patience while we work through the collection and refund steps with you.

Kind regards,
Luxo Living Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I didn't have instructions in my box…

I didn't have instructions in my box for our bunk bed we ordered. Very simple and easy. My customer service Lady had a digital copy sent to me within seconds.

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for your lovely feedback! 😊

We’re glad to hear that our customer service team was able to quickly send you a digital copy of the bunk bed instructions and make things simple and easy for you.

It’s great to know we could get this sorted for you so quickly!

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your experience. We truly appreciate your support! ❤️

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Lyanah was very helpful

Lyanah was very helpful. Although dealing with a lot on enquiries, Lyanah was patient and provided all the information I needed.

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for your lovely feedback! 😊

We’re really glad to hear that Lyanah was patient and took the time to provide all the information you needed, even while handling a busy queue of enquiries. It’s great to know she made sure you felt supported throughout the process.

We’ll be sure to pass your kind words on to Lyanah — she’ll really appreciate the recognition!

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your experience. ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

very quick and sufficient

very quick and sufficient , when there was a problem i had called and received help from charlotte , she was very helpful and kind. she made everything go smooth and gave me more reassurance.

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for your lovely feedback! 😊

We’re really glad to hear that Charlotte was able to help when you had an issue and made everything go smoothly. It’s great to know that her kindness and support gave you extra reassurance throughout the process.

We’ll be sure to pass your kind words on to Charlotte — she’ll really appreciate knowing she made such a positive difference!

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your experience. We truly appreciate your support! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding Customer Service

I recently purchased a bed from Luxo Living and I’m very happy with both the product and the service I received. The bed is excellent quality, and I also want to acknowledge the wonderful customer support provided by Charlotte. She was attentive, professional, and genuinely helpful.

12 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for your wonderful feedback! 😊

We’re so glad to hear that you’re happy with the quality of your new bed and the service you received. It’s lovely to know that Charlotte was attentive, professional, and genuinely helpful throughout your experience.

We’ll be sure to pass your kind words on to Charlotte — she’ll really appreciate the recognition!

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your experience. We hope you enjoy your new bed! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lyanah really turned our terrible…

Lyanah really turned our terrible experience with multiple agents about our situation. Lyanah was the only person to help us at all. Thanks again Lyanah

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for sharing your feedback! 😊

We’re really glad to hear that Lyanah was able to turn things around and provide the support you needed after your earlier experience. It’s great to know she took the time to understand your situation and make sure you were properly assisted.

We’ll be sure to pass your kind words on to Lyanah — she’ll really appreciate knowing that she made such a positive difference!

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your experience. ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer sevice

Charlotte was very helpful and friendly. She followed up by email and by phone in a timely way and was able to resolve my query very quickly.

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for your lovely feedback! 😊

We’re really glad to hear that Charlotte was so helpful and friendly, and that she followed up with you by both email and phone. It’s great to know she was able to resolve your query so quickly and keep you updated along the way.

We’ll be sure to pass your kind words on to Charlotte — she’ll really appreciate the recognition!

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your experience. ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Charlotte's customer service and…

Charlotte's customer service and dedication to finding a missing delivery item was fantastic.
Thanks to her communication and chasing up order with the dispatch team, I had my issue resolved within 24 hours.
Thank you Charlotte!

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for your wonderful feedback! 😊

We’re so glad to hear that Charlotte went above and beyond to help locate your missing delivery item. It’s great to know that she kept you updated, followed up with our dispatch team, and was able to get everything resolved within 24 hours.

We’ll be sure to pass your kind words on to Charlotte — she’ll really appreciate knowing her communication and dedication made such a positive difference!

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your experience. We truly appreciate your support! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service!

Great customer service helped me a lot and very friendly :)

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for your lovely feedback! 😊

We’re really glad to hear that our customer service team was able to help and that you found the service friendly and supportive.

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your experience. We truly appreciate your support! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Michael was very helpful in resolving…

Michelle was very helpful in resolving the pickup issue

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for your lovely feedback! 😊

We’re glad to hear that Michelle was able to help resolve your pickup issue and make the process easier for you.

We’ll be sure to pass your kind words on to Michelle — she’ll really appreciate the recognition!

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your experience. ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer experience with Gil

Great customer experience with Gil, she was very kind & understanding.

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for your lovely feedback! 😊

We’re really glad to hear that Gil was kind, understanding, and able to provide you with a great customer experience.

We’ll be sure to pass your kind words on to Gil — she’ll really appreciate the recognition!

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your experience. We truly appreciate your support! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

LYANAH was very responsive

LYANAH was very responsive and gave me the answers really quickly!
Happy to have online chat at a late of the night (7:50pm)

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for your lovely feedback! 😊

We’re really glad to hear that Lyanah was quick to respond and able to provide the answers you needed. It’s also great to know that our late-night online chat was helpful and convenient for you.

We’ll be sure to pass your kind words on to Lyanah — she’ll really appreciate the recognition!

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your experience. We truly appreciate your support! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lyanah was very courteous and helpful…

Lyanah was very courteous and helpful and my issue was resolved

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for your lovely feedback! 😊

We’re glad to hear that Lyanah was courteous and helpful, and that she was able to get your issue resolved for you.

We’ll be sure to pass your kind words on to Lyanah — she’ll really appreciate the recognition!

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your experience. ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hazel was super helpful with my colour…

Hazel was super helpful with my colour enquiry

9 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for your lovely feedback! 😊

We’re glad to hear that Hazel was able to help with your colour enquiry and make the process easy for you.

We’ll be sure to pass your kind words on to Hazel — she’ll really appreciate the recognition!

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your experience. ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was good experience and communication…

Was good experience and communication with Michelle

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for your lovely feedback! 😊

We’re glad to hear you had a good experience and that Michelle was able to provide clear and helpful communication throughout the process.

We’ll be sure to pass your kind words on to Michelle — she’ll really appreciate the recognition!

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your experience. ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing costumer service especially to…

Amazing costumer service especially to Michelle and great products

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for your lovely feedback! 😊

We’re really glad to hear you had a great experience with our customer service and are happy with our products. It’s wonderful to know that Michelle was able to provide such great support.

We’ll be sure to pass your kind words on to Michelle — she’ll really appreciate it!

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your experience. We truly appreciate your support! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Michelle was super Lovley

Michelle was super Lovley, accomodating and super helpful. She was extremely respectful and polite. Her help was effective and efficient. Best customer service I have experienced!

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxoliving

Antwoord van Luxoliving

Thank you so much for your wonderful feedback! 😊

We’re so glad to hear that Michelle was lovely, accommodating, and so helpful throughout your experience. It’s great to know that her respectful and polite approach, along with her efficient support, made such a positive impression.

We’ll be sure to pass your kind words on to Michelle — she’ll really appreciate knowing that you had such a great experience with her!

Thank you again for choosing Luxo Living and for taking the time to share your feedback. We truly appreciate your support! ❤️

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer