mainspringboutique.com Reviews 

219
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought the googly eyes SpongeBob mechanical chronograph direct from Spinnaker. I even set my alarm for 3:00am to secure one. Sadly it never arrived - after the tracker saying it was in customs... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A Superb Company! I am the delighted owner of several watches, 2 watch winders and a watch roll all ordered from Mainspring Boutique in the last few months. I much enjoy receiving their emails which a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Where to start ordered Sunday noticed issue with address, emailed them straight away. By 09.30am Monday had a reply sorting the issue. Contacted customer service to thank them and try to get an ide... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As a collector of watches, I stumbled on this website & found some very nice watches. I bought two Nubeo timepieces, the Ventana in the green, a gorgeous watch & one that I bought in the Black Frid... Toon meer


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

219 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 36% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(219)

85 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No watches delivered, no refund

I ordered 2 watches on 12/8/25, the website states free next day delivery, on the 20/8/25 I received an email saying that 1 watch was sold out. I chose an alternative watch, I sent 3 emails but go no reply and no watches were delivered and no refund was processed.I have asked my credit card for a refund.

12 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great watches for a great price used many times & customer service..

I've purchased a few watches from them now and always a great! Price up until my last watch I've never encountered a issue. Delivery is very quick also. This time I did need to contact customer service as the watch I purchased didn't work, however after advising them of this I was replied to that next day as stated and they were apologetic and offered me two solutions which I let them know the one I chose. Which was to get a new battery fitted which they have refunded me for, and also offered a good discount on any future purchase. Which is appreciated I felt they dealt with this issue professionally and courtesly thanks again to them. I'm still a😄 customer and know I will be back to buy more, resistance is futile 😉

19 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service and watch.

Where to start ordered Sunday noticed issue with address, emailed them straight away. By 09.30am Monday had a reply sorting the issue. Contacted customer service to thank them and try to get an idea on delivery time. Within an hour had a reply. Dispatched same day and received on Tuesday the very next day. Quality service and the
Nubeo Aluminaut Automatic Limited Edition Blaze Orange Men's Watch is amazing. A nice big watch fantastic quality. I would not to hesitate to recommend or buy from them again based on my experience. Especially Sarah in customer support thank you.

19 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not believe their delivery date promises

I ordered a watch online and was promised "next day delivery". This didn't happen! I then got an email saying there would a "slight delay", but that I would get an further email (with a tracking number) telling me of my delivery schedule. Once again, this never happened. An email to customer services was neither acknowledged or responded to. I asked for a refund, which was quickly processed, but I would never attempt to use this firm again. Once they get your money, they aren't committed to fulfilling your order, which is a poor business choice that they may regret in the future.

14 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered my nubeo serius watch from…

I ordered my nubeo serius watch from mainspring boutique on 13th of August and it was delivered the next day, excellent service, well packaged and well worth the price 10/10 you can't get better than that 👍👌😉

15 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service leads to disappointment ):

When I visited their website a box popped up to enter my email address to receive voucher codes for30% off normal prices or 10% off sale prices.
I put 4 watches in my basket from the sale, one expensive one and three cheaper ones, but the voucher code didn't work. I contacted Mainspring - no response. Then I received a reminder about the items in my cart along with a code for 5% off, not as good as 10% but it didn't work either. I contacted Mainspring again - still no response apart from another reminder to complete checkout and another 5% code. i tried to use this but now the watch I really wanted (the expensive one) is out of stock.
I gave up.

15 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo mainspringboutique.com

Antwoord van mainspringboutique.com

Thank you for your feedback. We’d like to clarify a few points for accuracy.

The discount codes you received are valid, however each one applies specifically either to full-priced items or to sale items, not a mixed basket of both. This is clearly stated in the terms of each offer. This is why the codes did not apply in the way you expected.

We also responded to your enquiry, offering to special-order the watch you wanted and even provided you with a personalised discount code as a gesture of goodwill.

As you did not purchase with us, we feel it’s important to note that your review does not reflect a completed shopping experience. Nonetheless, we regret that you were left disappointed and hope we may have the chance to serve you properly in the future.

Kind regards,
The Mainspring Boutique Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Spinnaker Challenger

I've used Mainspring Boutique before and have had a few Spinnakers from different sources in the past. Never had any problems with the products or the service. Ordering was painless with next day delivery by DPD.

Bought the new Challenger model on a whim a few weeks ago. It's surpassed my expectations in finish and build quality. I bought an expensive Citizen series 8 GMT around the same time and find myself wearing this more. Look out for special offers, I got mine at 30% off with a free watch winder thrown in so feel like I got a bit of bargain.

28 juli 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased a watch and tried to cancel…

Purchased a watch and tried to cancel by calling the number displayed on their website but it simply rang out the full day. Number was also for another company called "Dartmouth Brands", not Mainspring Boutique.

They eventually did respond to my email which also requested to cancel the order and they did in fact cancel the order.

Very suspicious though. Don't publish a number on yuor website if it isn't manned and certainly don't have it pointing to a different business name entirely.

16 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo mainspringboutique.com

Antwoord van mainspringboutique.com

Hi Michael,

Thank you for your message.

To clarify, Mainspring Boutique is fully owned and operated by Dartmouth Brands Ltd, which is why our customer contact number may reflect that business name. We understand this may have caused some confusion, but there is no cause for concern; both are part of the same company.

Our customer service team is best reached via email, which ensures a faster and more accurate response. As you’ll note, your cancellation request was actioned promptly and without delay as soon as it was received.

While we appreciate all feedback, we do want to reassure you that there’s nothing “suspicious” about the process — we aim to provide clear, reliable service, and your comments regarding the phone line have been passed along to the relevant team for review.

If there's anything further we can assist with, please don’t hesitate to get in touch.

The Team at Mainspring Boutique

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mainspring Boutique

I have used Mainspring Boutique many times over the last few years and the experience has always been top shelf. I’ve only ever had one watch that didn’t work properly and I sent it to be fixed with no hassle at all.
Sarah and Jane, the two I always get in touch with are so helpful, if there’s any queries. They are very polite and very good at what they do, they are a credit to the company.
Now and again there might be a reason to get in touch with Mainspring and they always answer within 24 hours so I’m always in the loop. For example, if a watch has taken longer than usual to arrive one email later I am told why it’s late and when it will arrive.
If you are looking for a good watch supplier that has more than reasonable discounts, then you have to try Mainspring Boutique. I know you won’t be disappointed.

24 juni 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company offers superb timepieces…

This company offers superb timepieces at affordable prices. I have bought quite a few from them and have been pleased with every purchase. I don't normally leave reviews but my latest purchase moved me to do one. I ordered a RGMT Pershing from them. When I opened the bow I literally said WoW. It is a beautiful timepiece. Fantastic quality, accurate performance & generates lots of compliments. The service they provide is efficient and delivery was as expected. As a side note, on some occasions they say that your order will be despatched in ten days. Don't worry about this as they keep you appraised of the progress of your order and great watches are worth waiting for. I will continue to use them & look forward to receiving more fantastic watches.

19 juni 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer