Maryum N Maria Reviews 

74
•
TrustScore 2 uit 5

2,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from this website, such a scam. False advertising and poor customer service. Clothing item came with security tag on, would not even return or exchange product. Insisted that product went... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I'm in Riyadh and I order many suits from this website and each and every dress is elegent and comfortable . When ever I put on MM dress every body praised and ask me which brand is this and really y... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My experience with MNM has been extremely disappointing. First, my order was delivered late, and when it finally arrived, the kurta/shirt had oil stains and the laces were falling apart. The produ... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish I checked reviews before purchasing from them. I ordered 3 outfits 4 weeks ago. No emails. Then 1 email saying that one of my outfits are out of stock and they will credit me with voucher. I... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

Maryum N Maria is a premium fashion brand dedicated to creating timeless and elegant clothing that combines traditional craftsmanship with contemporary style. Since its inception, the brand has been committed to providing high-quality fabrics, intricate embroidery, and unique designs that reflect the rich cultural heritage of South Asia while catering to modern fashion sensibilities. Our mission is to bring sophistication, luxury, and comfort to every piece we create. From formal wear and bridal collections to everyday festive outfits, Maryum N Maria designs are crafted with an eye for detail and a passion for excellence. Each collection embodies creativity, elegance, and grace, ensuring our customers feel confident and stylish on every occasion. Customer satisfaction lies at the heart of our business. We strive to maintain transparency through accurate product descriptions, detailed size charts, and clear policies, ensuring that our clients receive exactly what they expect. Our responsive customer service team works diligently to address queries and provide a seamless shopping experience, whether in-store or online. Over the years, Maryum N Maria has earned a reputation for trust, quality, and style. With a growing global presence, we continue to inspire fashion enthusiasts who value tradition infused with modern charm.


Contactgegevens

2,2

Slecht

TrustScore 2 uit 5

74 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 53% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,2

Alle reviews

(74)

38 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from this website

Do not buy from this website, such a scam. False advertising and poor customer service. Clothing item came with security tag on, would not even return or exchange product. Insisted that product went through thorough inspection prior to delivery and should not have any issue. What the actual hell.

PS Should have checked reviews prior to buying from this shop. 2.2 stars and always blaming their customers who complained about them, what a joke!

20 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maryum N Maria

Antwoord van Maryum N Maria

Dear Customer,

We would like to clarify that your order was delivered on 28 September, while the issue regarding the security tag was reported on 17 October, more than 19 days after delivery. It is concerning that the issue was brought to our attention after such a significant delay, as our policy requires complaints to be reported within 3 days of delivery to allow timely verification and investigation.

Furthermore, it is concerning that you were unable to provide the quality inspection tag for verification, as every article undergoes a quality inspection before dispatch, and the relevant quality inspection tag is included with the article. This is an essential part of our quality control process.

Unfortunately, since the complaint was reported beyond the stipulated timeframe, we were unable to process it under our policy. We remain committed to maintaining quality standards and ensuring that our policies are applied fairly and consistently to all customers.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My experience with MNM has been…

My experience with MNM has been extremely disappointing. First, my order was delivered late, and when it finally arrived, the kurta/shirt had oil stains and the laces were falling apart. The product quality was unacceptable.

When I contacted customer service, I was told they don’t have a refund policy. Later, they offered a coupon for the full amount I paid, but in their latest email, they changed the offer to just a 15% coupon. This is absolutely absurd and completely unfair to the customer.

The customer service is pathetic, and the policies are clearly not customer-friendly. Instead of taking responsibility for delivering a defective product, they have made the entire experience frustrating. I am extremely disappointed and would not recommend MNM to anyone. Think twice before purchasing from this brand!

12 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maryum N Maria

Antwoord van Maryum N Maria

Dear Customer,

We regret that your experience did not meet your expectations. However, we would like to clarify that our team reviewed your complaint and communicated the available resolution options in accordance with our policy. As we do not offer cash refunds, a coupon was discussed as an alternative resolution. Any coupon offer is subject to the specific terms communicated by our team, and we regret any confusion regarding the details.

We take product quality concerns seriously and assess complaints based on the information provided and the outcome of our verification process. Our customer support team aims to handle every case fairly and professionally while following the company’s policies. We appreciate your feedback and regret the inconvenience caused.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing Customer service

My parcel was misplaced by courier company but MnM gave me full compensation.
I genuinely loved the customer service.

8 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maryum N Maria

Antwoord van Maryum N Maria

Thank you so much for sharing your experience with us! ❤️ We’re truly sorry for the inconvenience caused by the courier issue, but we’re glad our team was able to assist you and provide a satisfactory resolution.

Your kind words about our customer service mean a lot to us. Thank you for your trust and support! ✨

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I'm in Riyadh and I order many suits…

I'm in Riyadh and I order many suits from this website and each and every dress is elegent and comfortable . When ever I put on MM dress every body praised and ask me which brand is this and really you people work hard. Stay blessed Higly recommended

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maryum N Maria

Antwoord van Maryum N Maria

Thank you so much for your wonderful review and for your continued love and support! ❤️ It truly means a lot to know that you enjoy the elegance, comfort, and quality of our outfits. Knowing that our designs receive such lovely compliments in Riyadh is incredibly encouraging for our entire team. ✨

We’re truly grateful for your recommendation and kind words. Stay blessed, and we look forward to bringing you many more beautiful collections! ❤️

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered and paid for 3 dresses

Ordered and paid for 3 dresses, it was recieved by my brother in pakistan and was later sent to Hong Kong as recieved( fully packed). I opened the pack by myself- it says on the pack ( 1pack quantity 3). However, there was just one dress in it. They are trying to prove that they have sent 3 dresses and we are just making stories.I searched maryum&Maria reviews and find out i was not the only one. They did the same thing to so many overseas clients( dont pay them a penny before recieving & checking your dresses).I order from so many brands, nth as such has ever happened from the sender or reciever. This is my worse experience. Wasted my time and money.

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maryum N Maria

Antwoord van Maryum N Maria

Dear Customer,

We’re sorry to learn that you remain dissatisfied with the outcome of your order.

Please note that your concern was reviewed based on the available order, packing, dispatch, and shipment records. Our team did not disregard your claim, and the position communicated to you was based on the records available to us following the review.

We understand that you have a different understanding of what was received; however, we cannot accept allegations that we intentionally failed to dispatch the articles without supporting evidence. We always take such concerns seriously and follow our established verification process before reaching a conclusion.

We regret that your experience did not meet your expectations and appreciate your feedback, which has been noted by our team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Mera order number (MNM179517)

Mera order number (MNM179517)

Iske 4 article baqi hain
M/L size main

Asa
Mera yeh order kab dispatch hoga
Main wait ker rahi hoon
Apki company ne mera number bhi block kiya howa hei
Is articles ke M and L size ap ne nahi bheje hain

Cash on delivery per order tha

6 dress order kiye they

Only 2 dress dispatch kiye Maryam N Maria brand ne
Ryder ko maine full payment kerdi and ryder ke Jane ke bad packet open kiya to only 2 dress nikle packet se
Maryam N Marya brand ne only 2 dress dispatch kiye
and msg.Email kerne per bhi koi response nahi hei

Phone system ko band kiya howa hei

Intahai third class service hei Maryam N Marya brand ki online shopping ki

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maryum N Maria

Antwoord van Maryum N Maria

Thank you for sharing your feedback. We would like to clarify that your concern regarding Order MNM-179517 has already been resolved, and you have received the complete remaining articles.

As the matter has now been resolved, we kindly request you to update or remove your review to reflect the final resolution.

We appreciate your cooperation and thank you for giving us the opportunity to resolve your concern.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish I checked reviews before…

I wish I checked reviews before purchasing from them. I ordered 3 outfits 4 weeks ago. No emails. Then 1 email saying that one of my outfits are out of stock and they will credit me with voucher. I DONT WANT A VOUCHER!!!

Update. I gave an alternative outfit to receive instead but after 2 months of "communication" they have issued me a refund after seeing this review. I won't be changing my review nor my number of stars.

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maryum N Maria

Antwoord van Maryum N Maria

Thank you for sharing your feedback. We sincerely regret the inconvenience caused.

We would like to clarify that a refund for the concerned order has already been processed. As the matter has now been resolved, we kindly request you to update your review to reflect the final outcome.

We appreciate your understanding and cooperation.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointing customer…

Extremely disappointing customer service at Maryam N Maria, Giga Boutique Mall.

I had a very unpleasant experience dealing with the counter staff, Maryam and Maria. Their attitude and manner of dealing with customers were extremely disappointing and far below what one would expect from a well-known brand.

Instead of being helpful and courteous, the interaction felt rude, dismissive, and completely lacking in professionalism. Customers should not have to feel uncomfortable or disrespected while making a purchase or exchange.

Good products and a nice store mean very little if the customer service at the counter is this poor. I strongly recommend that the management look into the behavior of the staff at the Giga Mall branch and provide proper customer-service training.

Very disappointing experience. Sales man are way well behaved than managers/cash counter persons. They need more training to deal with customers.When I asked them to xchange politely or if you don’t have size tell me the way out the response was nhe krty jao jo krna kr lo and then things get worst from both sides. Extremely disappointed. I expected much better from Maryam N Maria.

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maryum N Maria

Antwoord van Maryum N Maria

Thank you for sharing your feedback. We sincerely regret that your experience at our Giga Mall branch did not meet your expectations.

We take concerns regarding staff conduct and customer service seriously. Your feedback regarding the interaction with our counter staff has been noted and will be shared with the concerned management team for review and appropriate follow-up.

We appreciate you bringing this to our attention and apologize for the inconvenience caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

⚠️ VERY DISAPPOINTING CUSTOMER SERVICE

⚠️ VERY DISAPPOINTING CUSTOMER SERVICE — PLEASE READ BEFORE ORDERING

I recently purchased an item from this brand and was extremely disappointed with how they handled my exchange request.

The item I received did not meet my expectations based on how it was presented online. When I contacted them, instead of offering a reasonable exchange solution, I was simply told that exchanges are only possible for incorrect or defective items.

I understand that brands need policies, but a policy that leaves customers with no reasonable option when an online purchase doesn’t meet expectations is extremely frustrating—especially when customers are spending thousands of rupees.

What disappointed me even more was the attitude behind the policy. Customer service should be about finding a reasonable solution, not simply quoting a policy and ending the conversation.

I’m sharing this so other customers can make an informed decision before ordering. I would strongly recommend checking the exchange/return policy carefully before purchasing.

I have screenshots of my conversation and their response for anyone who wants to see exactly what happened.

And please stop giving lame and usless replies
For every other brand, customer satisfaction is the top priority
Aap log badtameezi kar k aur apni lame policies bana k apnay aap ko justify ni kar sktay
Customer ne agr damage ni kia aur picture mai aap log kuch dekha k bhejtay kuch hai tou yeh aap logo ki 2 numberi hai
Stop blaming customers by telling them your cheap policy kindly

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maryum N Maria

Antwoord van Maryum N Maria

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that the article did not meet your personal expectations.

We would like to clarify that the article was delivered in proper condition and no defect or incorrect item was reported. Our exchange policy clearly states that sale-priced items are not eligible for exchange or return. Additionally, exchanges are not facilitated solely on the basis of personal preference or disliking when the article is supplied correctly and without any defect.

We understand that this may not have been the resolution you were hoping for, but our policies are applied consistently to all customers. We appreciate your feedback and will share your comments with the concerned team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1 Star

1 Star – Avoid This Brand
This has been one of the worst purchases I have ever made.
I paid approximately USD 300 expecting a premium product. Instead, I received an item with a major manufacturing defect that makes it completely impossible to wear. The product is not just flawed—it is completely unusable.
The quality I received is nowhere near what the company advertises. The photos, videos and marketing create the impression of a premium product, but the reality is entirely different.
What is most unacceptable is that the company refused to take responsibility for selling a defective product. Instead of standing behind the quality of what they sell, they left me with an expensive item that is completely worthless.
A product at this price should never leave the factory in this condition. This is a serious quality control failure, and customers deserve far better.
Based on my experience, I strongly advise potential buyers to think twice before spending their money here. I paid for a premium product and received an unusable defective item. I will never purchase from this company again.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maryum N Maria

Antwoord van Maryum N Maria

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry to learn that your experience did not meet your expectations.

We understand your disappointment and appreciate the opportunity we had to review your concern in detail through our email correspondence. After a thorough assessment, our management approved the maximum resolution possible for your case.

As your order was shipped internationally, arranging a return and replacement was unfortunately not feasible due to the exceptionally high international shipping and customs costs. While we understand this was not the outcome you were hoping for, we did our best to offer the most suitable resolution available under the circumstances.

We value all customer feedback and remain committed to improving our products and services. Thank you again for sharing your experience.

Maryum N Maria Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

0 Star for them

I eidh there was 0 star option worst customer service srnd me damged oackage stsin sll over white dhirt fuppatta color bleed on white dhirt… wrong size . I order medium they send small i contact them they gave me such a hard time and refuse to refund or return i have all the proof of stain and measurement but they dont want to admit the fault snd said in future they can offer compensation after this experience i wouldn’t purchase or even recommend rather want my refund and return their suit

20 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maryum N Maria

Antwoord van Maryum N Maria

We're sorry to learn that you're disappointed with your experience. We take all customer concerns seriously and thoroughly investigated your complaint based on the information and evidence provided.

After reviewing the case, we offered a resolution in line with our customer care and exchange policy. While we understand this may not have been the outcome you were hoping for, our decision was based on the findings of our review.

Customer satisfaction is important to us, and we remain willing to assist further. If you would like us to revisit your case, please contact our Customer Support team with your order details, and we will be happy to review the matter again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Another shameful move by the company.

Honestly this company just won't give up being shameful. This is my third review as they just won't back off. I gave an honest review and they tried to get it removed and failed I then reviewed again stating this behaviour and they tried again to get it removed and failed NOW they state that I reviewed the wrong company. I am literally laughing how can a company try so hard to remove honest reviews. I will keep reviewing and updating you all each time they try these things. I think they think trustpiolt should just be made up of positive reviews - well the whole point is to share a review which I did honestly and they can't take it. Keep trying and failing.

18 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I absolutely love this brand

I absolutely love this brand! Their dresses, stitching, styles, and beautiful designs are always exceptional. I got my Walima dress from them, and it was stunning while being very reasonably priced.
Recently, I ordered an Eid dress with international delivery to the USA during their free shipping promotion. The dress arrived on time, and I received regular updates and tracking information throughout the process. I also want to appreciate Maryam and Maria from customer service, who responded promptly and urgently when I faced an issue.
Unfortunately, UPS asked me to pay customs charges that amounted to almost one-third of the dress's price, despite the shipping being advertised as prepaid and free. As a result, my package was delayed, and I could only receive it after paying the customs fee. This experience was disappointing and is probably the only reason I would hesitate to order internationally again.
That being said, the dress itself was absolutely beautiful, and the quality and craftsmanship lived up to my expectations. I hope the brand can make the customs process clearer for international customers in the future.

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maryum N Maria

Antwoord van Maryum N Maria

Thank you for your wonderful feedback and continued support of Maryum N Maria. We're delighted to hear that you loved your outfits and had a positive experience with our customer service team.

We sincerely apologize for the inconvenience caused by the customs charges. While customs duties are determined by the destination country's regulations and are outside our control, we appreciate your feedback and will work towards making this information clearer for our international customers.

We look forward to serving you again soon. ❤️

Best regards,
Maryum N Maria Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely terrible experience

Absolutely terrible experience. I placed my order in February, and it is now June with no delivery and no genuine update. Customer service has been extremely poor -- they simply send the same generic, copy-and-paste response every time, claiming they are "checking with the courier." After several months, this excuse is unacceptable. There is no accountability, no transparency, and no effort to provide a real solution.

While I understand the disturbance in the Middle East may have caused initial delays, deliveries have since resumed, yet my order remains unresolved. It feels like the company is either taking advantage of the situation or simply has consistently poor customer service. I regret ignoring the negative Trustpilot reviews before placing my order. I am left out of pocket, frustrated, and still waiting for a resolution. I would strongly advise others to think twice before ordering from this company.

17 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maryum N Maria

Antwoord van Maryum N Maria

Dear Customer,

We are sorry to hear about your experience and regret the frustration caused.

After a detailed investigation with the courier, the shipment records show that multiple delivery attempts were made at the provided address. The courier has confirmed that delivery could not be completed due to the recipient not being available at the time of delivery attempts, and a calling card was also left with instructions to arrange re-delivery.

We understand this situation is disappointing, however the outcome was based on courier delivery attempts and their internal procedures once delivery is not completed.

Our team has continuously followed up with the courier on your behalf to seek a resolution and will continue to assist within the limits of their system.

We value your feedback and regret that your experience did not meet expectations.

Best regards,
Maryum N Maria Customer Service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Most creative and diverse styles

Most creative and diverse styles ! Totally in love with this brand !

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maryum N Maria

Antwoord van Maryum N Maria

Thank you so much for your kind words! 💖 We're delighted to hear that you love our styles and collections. Your support and appreciation mean the world to us and inspire us to keep creating unique designs for our valued customers. We look forward to serving you again soon! ✨🌸💕

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Yesterday I went to your MM Alam Road…

Yesterday I went to your MM Alam Road branch to get the size changed. Your male staff there was extremely rude. They didn't listen to a single thing I said and were being disrespectful. I am a regular customer of MNM. Despite that, this is how they behaved with me.

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maryum N Maria

Antwoord van Maryum N Maria

Dear Customer,

We are really sorry to hear about your experience at our MM Alam Road outlet. This is certainly not the kind of service standard we aim to provide to our valued customers.

We truly appreciate your long-term association with Maryum N Maria and take your feedback very seriously. Kindly share your contact details along with the approximate time of your visit so we may look into this matter internally and address the concern appropriately.

We look forward to your response.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not even worth 1 star

Not even worth 1 star. Received an outfit that did not look the website and then customer service kept telling me it is the exact same as the website when it is very clear it is so different. The slip that was on the website was different to what I received, the neckline and sleeves completely different. My cream dupatta also came with black stains all over which when I showed customer service I was repeatedly ignored. Avoid this company at all costs!!!!!!!!!

19 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service

Horrible customer service. My dresses have not been even shipped yet.
They have very poor customer service with negative satisfaction rate. They haven’t been able to provide me a time frame for the order dilivery. I would not recommend anyone ordering from Maryam and Maria again. I need my refund. They have horrible policies. The order cannot be refunded. For several reasons my refund request is justified.
1- the order has not been dispatched yet
2- I don’t want the dresses now.
3- they have a poor customer service I don’t want to deal with them.

11 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I wanna know if you guys provide inner…

I wanna know if you guys provide inner wear with the suit or no cause I live in Australia and there is no way I can get an inner wear for wearing inside the suit. I have checked the app and description there is no such a thing mentioned and I wanna be clear before ordering. Please respond thank you.

5 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Maryum N Maria

Antwoord van Maryum N Maria

Dear Customer,

For a detailed response regarding your query, please contact us on WhatsApp at +92 316 7630718, and our team will assist you promptly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely bad experience two times.Take money out from credit cards but never deliver. Don't trust them especially when you are out of Pakistan. Never give them your credit card.

Extremely bad experience two times. Always take money from international accounts and don't deliver anything. Ibam from Canada. They took 800 dollars but never deliver any article. I tried to contact them every single day till my daughter's wedding but they never deliver items. On her wedding day we needed to arrange from a different brand. Only trust reputable brand. I really don't want anyone get scammed .
I have never seen that bad company before. Don't buy online ever. That's the biggest mistake you can do when sitting out of country.

26 maart 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer