We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wouldn't even give a 1 star but that's the only option. Worthless product. As effective as a piece of self adhesive wallpaoer. No way to contact company to get 60 day guarantee. Only way to contact... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was quite skeptical with my first order, which was a “test run.” I have a torn rotator cuff and these patches really work to quash the pain. I am awaiting delivery of my second order. My only compl... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got these for my senior mom who immediately started walking again … beware of companies trying to imitate these - they don’t work! make sure you order MLab - i keep them onhand now for all pain are... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Utterly HORRIBLE CUSTOMER SERVICE. Ordered product on May 4th, still no product as of June 12. Multiple calls to cancel order and same script read to me 3 separate times to award me a 50% discount. Ad... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Gezondheids- en schoonheidsartikelen winkel

Geschreven door het bedrijf

Effectively Eliminate Your Pain Backed by Science & a Risk-Free Guarantee. Over 15,000 Happy Customers


Contactgegevens

2,7

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

207 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,7

Alle reviews

(207)

32 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Utterly HORRIBLE CUSTOMER SERVICE

Utterly HORRIBLE CUSTOMER SERVICE. Ordered product on May 4th, still no product as of June 12. Multiple calls to cancel order and same script read to me 3 separate times to award me a 50% discount. Advisors telling me held in customs in NY then shipped to Dallas when final destination is Michigan. Unable to reach supervisor and given same line of BS every time I call

12 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi Abby! We're truly sorry for the frustration and delay you've experienced. This isn’t the level of service we aim to provide. We understand how upsetting this has been, especially with repeated issues and lack of clear updates. We'll be escalating your case internally to ensure it’s resolved as quickly as possible, please send us your order number to our email hello@massage-lab.com so we can further check. Thank you for your patience, and again, we sincerely apologize for the inconvenience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I only ordered the knee pads

I only ordered the knee pads, not the knee brace. However. I had to pay to send it back out of pocket, no problem. The problem that I am having is they gave me the wrong address to send it back, they refused the shipment and it came back to me. I called yesterday, spoke to someone and they gave me a different address than the first address that they gave me the first time. For the 3rd time, I called back and got ANOTHER address to return the brace too. I'm using my own money to return. They refused the brace the first time and gave me another address. I asked them if the address changes daily for returns because in 2 days I have gotten two different return addresses. This makes the 3rd return address they have given me. What do I do now? They will not let you return the product.

23 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi Beverly! We're so sorry about that. We'll process your refund, please send us your order number and the return tracking number to hello@massage-lab.com so we can verify. Thank you for your patience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service

Horrible customer service. I paid $14.95 for expedited shipping and it took over a month to get my product. When my order arrived they only sent half of my order. Now they want the original shipping packaging to prove that the were wrong. do not trust the satisfaction guarantee on their website. Your reply makes my point for me. I paid for expedited shipping and the half of my order that you actually send didn’t leave your facility for over 2 weeks. You still have done nothing to rectify the situation.

7 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi Jeff! We are very sorry about this situation. As per checking, when an Expedited Shipping has been added to the order, it will be sent within 1-2 days after placing the order. We'll be happy to assist you with your concern about receiving incomplete order. Please send us the photo of the items that you received even without the shipping label to our email hello@massage-lab.com and we'll sort this asap.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I used Flexiknee product in the past

I used Flexiknee product in the past. The patches really alleviate my pain. I was skeptical at the beginning, but I was delighted that patches worked.

13 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi there! Thank you for sharing your experience! We're so glad to hear the FlexiKnee patches helped relieve your pain. It's always rewarding to surprise a skeptic in the best way possible — we appreciate your trust in giving us a try! 😊💪

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Nice massager, shady charges.

I really liked the massager I ordered but I noticed receipt also listed "VIP benefits" and u reached out to ask what that was and that i did not order any kind of subscription. I never heard back. Now, a month later, I was charged about 32 bucks for these "benefits". I reached out again and if I do not hear back I will dispute the charge. Their website is incredibly "spammy" looking with lots of pop-ups and because of this I almost decided not to order from them but the massager itself received mostly positive reviews so I did order it. Now I wish I had not.

6 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi Martin! We empathize with your feelings and are sorry. It appears you may have inadvertently signed up for our monthly membership. I went ahead and made sure you received a full refund for all payments. If you have not received it, please reach back out to us so that we can send you over the transaction details so you can clarify it with your bank. Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away!

I only bought a knee patch that didn’t work and wouldn’t stay on. I discovered I was being charged each month for “free” products. I’m still battling them for a refund.

4 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi Diane! We're sorry to hear about your experience. It appears you may have inadvertently signed up for our monthly membership. We have confirmed that your subscription has been canceled and refunded. If you have not received it, please reach back out to us so that we can send you over the transaction details so you can clarify it with your bank. Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware of this company

I received one box of knee patches for my knee. I couldn't use them due to the smell. I did not sign up for anything else and then noticed i was receiving a charge for 31.67 every month. I ignored it for a while. After 8 mo. I decided to investigate and it led back to message lab. I then asked how to cancel and they did that. But continued to ask for a refund because I received no other services or products. After a while they agreed to refund 6 money. Of the payment.
This is definitely a scam.

3 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi Mary! It's tough to hear that you're feeling like this. You may have signed up for our monthly membership without intending to. Your subscription cancellation and refund are confirmed. If you have not received it, please reach back out to us so that we can send you over the transaction details so you can clarify it with your bank. Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Been dealing with minor knee pain.

Been dealing with minor knee pain / swelling the past year. I was skeptical at first but decided to try these pain relief patches. The medication soothes the knee pain & reduces it greatly in my case. I recommend trying a pack for minor knee pain. I just reordered my second pack.

11 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi A.D.! We're so glad to hear that our pain relief patches have helped ease your knee pain and swelling! 😊 Thank you for giving them a try and for your recommendation. We appreciate your support and hope you continue to find relief! 💙🙌

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After reading the positive reviews I…

After reading the positive reviews I decided to try and I have to say I felt instant pail relief I highly recommend this product.

5 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi Joe! We're so glad you gave it a try and experienced instant pain relief! 😊 Thank you for your recommendation—we truly appreciate it! Wishing you continued comfort and wellness. 💙🙌

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

THIS company scans you!!!!

THIS company scans you!!!!! Avoid at all cost!!!!!!

25 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi Kat! We're sorry to hear that you feel this way. We strive to provide a positive experience for all our customers and would love the opportunity to address any concerns you may have. Please reach out to our support team (hello@massage-lab.com) so we can assist you and work toward a resolution. Your feedback is important to us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a wrist massager

I ordered a wrist massager. I never received an email notification, but apparently they signed me up for a recurring charge which I don’t know what that recurring charge would be for. like others, I did not receive my product for several weeks when I did receive it, it does not function at all, and they refused to provide a refund. They won’t even provide an address to return the item.very unprofessional .
**Update; after lodginga complaint with PayPal as I used that for payment, I did receive a reply directly from the company that manages massage lab and they have refunded my money. However, PayPal did inform me it had been set up as a recurring charge and the employee that I was messaging directly with at massage lab taunted me for days refusing to give me a refund. I hope this employee will be dealt with. I do appreciate my money being refunded.

2 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi Leslie! We're so sorry that you feel that way. Based on our system, you do not have any subscriptions. Also, your payment has been refunded. If you haven't receive it, please contact us at hello@massage-lab.com so we can send you the transaction details. Thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

VIP membership scam

My mother was charged for a VIP membership that she didn't want. We got it canceled and now, 2 months later she was again charged for it through her bank account. Trying to get through to customer service has been challenging to say the least. Buyers beware..

24 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi Steve! We sincerely apologize for the frustration this has caused. The VIP membership is an optional add-on during checkout, but we understand how this could have been overlooked. We’re sorry to hear that your mother was charged again after canceling, and we truly regret any difficulty in reaching our customer service team.

I was not able to locate the order of your mother. For that reason, please reach out to us at hello@massage-lab.com so we can sort this out for you as soon as possible.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered 1 product although I felt…

I ordered 1 product although I felt like I was mislead into ordering two. It's been 3 weeks and still waiting. The updates say in transit. The other product is says delivered but the tracking shows that it's still in transit. I'm having serious doubt about this company. It's my first and last time buying from them.

10 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi Joseph! We sincerely apologize for the confusion and the delay with your order. We understand how frustrating this must be, and we appreciate your patience. If your tracking information is unclear or incorrect, please reach out to our support team (hello@massage-lab.com) so we can investigate further and ensure your order reaches you as soon as possible.

Your feedback is important to us, and we regret that your experience hasn’t met expectations. We’d love the opportunity to make things right—please don’t hesitate to contact us for further assistance.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Have been charging me $31.95 a month…

Have been charging me $31.95 a month for a VIP membership that I did not order, I finally caught it and cancelled it, be careful when ordering from them.

24 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi James! We sincerely apologize for the confusion and frustration this has caused. The VIP membership option is presented during checkout, with a pre-checked box for your convenience, but we understand how this could be overlooked. We’re committed to making sure our processes are clear and transparent.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope you were able to get the cancellation sorted. If there’s anything else we can assist with or if you have any further concerns, please feel free to reach out at hello@massage-lab.com. We truly appreciate your feedback and will use it to improve our service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are scamers.

They are scamers.
They charged my card many times
But i didn’t order anything from them.
Tomorrow i will call my bank!

23 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi Evela! We’re truly sorry to hear about the issues you’ve experienced, and we understand your frustration. Please reach out to our support team (hello@massage-lab.com) as soon as possible, and we’ll work to resolve the charges for you. We take these matters very seriously and want to assist in any way we can. Thank you for your patience, and we’ll do our best to make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

Scam. I received an email from PayPal which did not even identity this product for $31.67. I assume it is knee patches that ordered once. I did not ask for auto-refill, a common practice among scammers. There was no contact info for the company. PayPal is no help.

23 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi Kendall! We sincerely apologize for any confusion regarding the charges. Upon checkout, the VIP Customer Benefits option was selected, which includes a recurring charge. We understand how this may have been overlooked, and we’re always working to make our process clearer for our customers.

If you haven’t already, please reach out to our support team (hello@massage-lab.com)—we’d be happy to assist with resolving this for you. We appreciate your feedback and will continue to improve transparency in our ordering process. Thank you for bringing this to our attention!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware deceptive policies

Beware deceptive policies. We were charged expedited shipping we did not authorise. Also received an up-sell knee sleeve for $41 that we did not authorise. AND we noticed a charge for a VIP membership that we did not consent to (likely a sneaky opt-out trick). Furthermore the actual item we ordered has not arrived 30 days later.
On positive note the customer service rep was receptive, polite, and eventually refunded the up-sell item, the expedited shipping, but only 50% VIP membership scam

23 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi Khor! We sincerely apologize for the frustration you've experienced, and we truly appreciate you bringing these issues to our attention. It’s never our intention to cause confusion, and we understand how these charges can be upsetting. We strive for transparency and will take this feedback seriously to improve our processes.

We’re glad our customer service team was able to assist in resolving some of the charges, but we completely understand your concerns about the remaining refund. If you haven’t already, please reach out again, and we’ll do our best to make this right. Thank you for your patience, and we’ll continue working to provide a better experience for all our customers.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deception at checkout

If their product is so good, why do they deceptively add extra charges before you checkout. They use language to confuse you on what link to press. A $17.95 order cost me $57.95. Last final purchase.

21 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi Mel! We sincerely apologize for any confusion during checkout. Our goal is to provide clear options, and we regret if the process was not as straightforward as it should have been. The pop-up offers are completely optional, but we understand how this could have been frustrating.

If you haven’t already, please reach out to our support team (hello@massage-lab.com) —we’d be happy to review your order and assist in any way we can. Your feedback is valuable, and we appreciate you bringing this to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

MLAB SCAM

MLAB SCAM. Outside of the knee pain relief patch that I DID order, they also charged me for expedited delivery (which I did NOT order) that cost as much as the patch and then signed me up for, and started charging me for "VIP Membership". I was able to get the VIP thing stopped but they refused to refund either the expedited delivery charge or the first month of the VIP membership. BEWARE!

13 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi Susan! We sincerely apologize for the confusion and frustration you've experienced. It seems there was a misunderstanding during checkout, as the expedited delivery and VIP Customer Benefits options are presented for selection, but we understand how this situation could have caused frustration.

We want to ensure that all our customers have a clear and positive experience, and we're sorry that we fell short in this case. I was not able to locate your order based on your name and email that you have here. For that reason, please reach out to us at hello@massage-lab.com so we can sort this out for you as soon as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BUYER BEWARE!!!!

As a follow-up to my earlier post, recently rec'd the product from the order that I thought had been cancelled. In talking to Max today, apparently, they only cancelled the 'VIP' portion and not the product and that both the product and VIP had same order#. Neither Max nor the cancellation email indicated such. Still trying to get money back. I DO NOT RECOMMEND doing business with this company.

27 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo massage-lab.com

Antwoord van massage-lab.com

Hi Barry! We sincerely apologize for any confusion and frustration caused by this situation. We understand how important clear communication is, and we regret that this was not made clearer during the cancellation process. Please know that we are actively working to improve our processes to prevent this from happening in the future. Your feedback is valuable to us, and we appreciate you bringing this to our attention.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer