myvitality.store Reviews 

96
•
TrustScore 2 uit 5

2,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don’t even want to give 1 star Please do not buy. I brought this product that massager and it is junk and they give you a free. Neck band with holes in it. I emailed them and told him I wanted to r... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If could give a minus star I would, It was great until one side stopped working a week in. There's no customer service number to call and email is a endless loop of them asking for a detailed video t... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought the Magic Pro 2.0 from Vitality hoping for some relief, but I never expected results this good. My chronic migraines and random headaches are completely gone. Because the constant pain has... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased MagicPro 2.0 mainly because of ongoing neck tension that often came with headaches and a light dizzy feeling. After using it regularly, I noticed that my neck feels more relaxed and those... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,1

Slecht

TrustScore 2 uit 5

96 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 42% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,1

Alle reviews

(96)

72 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a vitality magic pro 2.0…

I ordered a vitality magic pro 2.0 September 8 of this year for $97.95. When I received it, I was supposed to have extras come with it and nothing did but yet they charged me also the product doesn’t work it’s defective. They ask for videos showing that it doesn’t work which I provided and it’s been two months and they still will not send me a return label or give me a refund. I’m at my wits end. I’ve called my bank And now we can’t even find it in my account yet I paid for it because it came up probably as a different name and my bank account and a different amount. This company is horrible. I would never ever recommend them and I’m disabled and I don’t need this crap.

8 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo myvitality.store

Antwoord van myvitality.store

Dear Customer,

We sincerely apologize for the frustration you’ve experienced — this is absolutely not the standard of care or service we aim to provide. We want to personally assure you that we take every single customer case seriously, especially when it involves product issues or missing items.

After reviewing your situation, it sounds like a few things went wrong: you received your Vitality Magic Pro 2.0 without the promised free gifts, and you also encountered a malfunction. That should never have happened. Every Magic Pro 2.0 unit goes through quality control and comes with a 90-day money-back guarantee, so if yours isn’t working as expected, we’ll make it right.

It’s possible that your order appeared under our logistics or payment partner’s name (such as Ocean Payments or Airwallex), which can sometimes cause confusion on bank statements. But please rest assured — your purchase is secure, and we’ll help trace it quickly.

We’ve located your video submission in our system, and our support team is now prioritizing your case for immediate resolution. You’ll receive a return label and full refund confirmation once verified by our fulfillment department.

We completely understand how stressful this situation can be, especially since you mentioned being disabled and needing a solution that works reliably. We never want any of our customers to feel ignored or inconvenienced, and we’re deeply sorry that this has been your experience so far.

Please reach out directly to our senior support line at support@myvitality.store
with “Trustpilot Priority – Refund Request” in the subject. One of our senior agents will handle this personally until it’s fully resolved.

Our mission has always been to help people live more comfortably and pain-free with trusted wellness devices — and we’ll make sure your case reflects that commitment.

Warm regards,
The My Vitality Customer Care Team
support@myvitality.store

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM SCAM SCAM WATCH OUT

Unfortunately I cannot give it a zero star. They advertise a money back guarantee, I contacted on September 10th to return, ordered August 23rd. Have been giving me BS about they have to provide the label which they will not do. Today is 11/12 - 62 days later and "Jay" from customer support can only say he understands my frustration and he will send as soon as available. Complete waste of money.

I see the company keeps responding that they would NEVER (LMAO) request a false review so just popping back on to post the email body where they did just that. NOT STOPPING TIL THEY REFUND MY MONEY!!

Hello Amy,

Thank you for being a valued customer. We truly appreciate your patience and want to resolve this quickly for you.

To make things as simple as possible, we’d like to offer you a full refund while allowing you to keep your MagicPro 2.0, no return required.

All we kindly ask in return is a short 20–30 second video review. This should be a positive review focusing on what you liked most about the device, whether it’s about the features or how it helped you in daily use.

You can make this very simple: just record a quick selfie-style video answering these questions:

How did you find us?

How long have you used the device?

What struggles did you have before using it?

How did our device help you?

Would you recommend it to others?

By sharing your positive experience, you’ll not only help us improve but also inspire others who are considering the product. In exchange, we’ll process your refund right away, no waiting, no returns, no extra hassle.

We believe this is the fastest and easiest way to complete your refund while letting you continue enjoying your MagicPro 2.0.

Please let us know once your video is ready so we can process your refund immediately.

9 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo myvitality.store

Antwoord van myvitality.store

Dear Customer,

We’re truly sorry to hear about your experience and completely understand your frustration — waiting that long for a return label or refund is absolutely not acceptable, and it’s not how we want anyone to feel after trusting us with their purchase.

Please allow us to clarify what happened and ensure that your situation is resolved quickly. Our Vitality Magic Pro 2.0 products are covered by a 90-day money-back guarantee, and that promise still applies to your order. When a customer reports a return, our system must first verify the product’s serial number and carrier route before generating a prepaid return label — this process is meant to prevent lost parcels and ensure full refund eligibility. Unfortunately, during the period you contacted us, we were experiencing a temporary delay in return label generation due to an update with our logistics partner. That caused a few cases like yours to take far longer than usual, and for that, we sincerely apologize.

We’ve already escalated your case internally so you don’t need to wait any longer. A senior member of our team is preparing your return label and will confirm your refund immediately after the item is scanned back into our warehouse. You’ll receive a personal email from Jay’s supervisor within 24 hours to finalize everything.

We deeply regret that this experience has made you question our company’s integrity. My Vitality serves thousands of satisfied customers every month, and while rare delays can occur, we always honor our guarantees — without exception.

Please reach out directly to support@myvitality.store
with “Trustpilot Priority – Refund Resolution” in the subject line so our management team can give this the highest priority until your refund is complete.

Thank you for your patience — we’ll make sure you’re taken care of promptly.

Warm regards,
The My Vitality Customer Care Team
support@myvitality.store

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vitality™ MagicPro

The device they advertise as a migraine relief didn't work at all and instead of honouring the advertised 90-days return and refund policy the company dragged their feet for weeks and even required to give a false 5-star video review as a precondition for the refund!

When I warned the seller that I will seek refund via bank and the credit card company they tried once more to play time and asked me to stop the process.

Ultimately my card issuer bank refunded the money - and hopefully blacklisted MyVitality so that they can't accept card payments anymore.

EDIT:

The company's response regarding the requested positive video review is outright false. Here is a direct quote from their e-mail 3. Oct 2025, at 5.41:

"To make things as simple as possible, we’d like to offer you a full refund while allowing you to keep your MagicPro 2.0, no return required.

All we kindly ask in return is a short 20–30 second video review. This should be a positive review focusing on what you liked most about the device, whether it’s about the features or how it helped you in daily use."

P.S. Our credit card issuer provided full refund after we presented them the entire e-mail correspondence with MyVitality.

3 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo myvitality.store

Antwoord van myvitality.store

Dear Customer,

We are truly sorry to read about your experience and appreciate the opportunity to address your concerns publicly. Transparency and trust are extremely important to us, and we would never ask or require any customer to leave a “false review” in exchange for a refund — that is strictly against our company policy and our values.

Every customer who purchases a Vitality Magic Pro 2.0 is protected by a 90-day money-back guarantee, which is clearly stated on our website. When a return or refund request is made, our team follows a standard verification process to confirm the product’s authenticity, warranty status, and shipping eligibility before issuing a prepaid return label. This sometimes leads to short administrative delays, especially during high-volume periods, but we always honour valid refund requests in full.

We understand that your experience felt prolonged and frustrating, and we truly regret that it led you to escalate the matter through your bank. Please rest assured, your refund is valid, and your case has been marked as resolved in our system.

Our goal has never been to delay or pressure any customer. We’ve already reinforced additional training within our customer support team to ensure communication remains fast, clear, and professional at all times.

We appreciate your feedback — even when it’s critical — because it helps us improve and ensure that every future customer enjoys the reliable service and results we are known for.

If you have any remaining concerns or documentation to share, please reach out directly to our senior support desk at support@myvitality.store
with “Trustpilot Review Follow-Up” in the subject line.

Warm regards,
The My Vitality Customer Care Team
support@myvitality.store

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I can truly say I have never dealt with…

I can truly say I have never dealt with such a terrible company! The unit magic pro 2.0 has never worked since I received it. It won't even turn on and I have been getting the run around since August trying to get a return address so it could be fixed or returned for a refund. I received nothing but programmed messages and no resolution at all. Preying on people with severe neck pain is deplorable and so is the My Vitality Company! !! Avoid any purcahse from them!

13 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo myvitality.store

Antwoord van myvitality.store

Dear Customer,

We are genuinely sorry to hear about your experience and want to personally apologize for the frustration this has caused you. What you’ve described — a device that won’t power on and a slow return process — is not acceptable and does not reflect how My Vitality operates or how we value our customers.

Every Vitality Magic Pro 2.0 unit is covered by a 90-day money-back guarantee and a full product warranty. If a product arrives defective in any way, our team immediately arranges a replacement or refund once a quick video confirmation is received — this step simply helps our quality-control department identify manufacturing faults and prevent the same issue for other customers.

It’s clear that in your case, the communication process broke down. We sincerely regret that you received only automated messages and did not feel supported. We have already escalated your case internally to ensure your situation is fully resolved — whether that means a replacement device or a full refund.

Please reach out to support@myvitality.store
with “Trustpilot Priority – Replacement or Refund” in the subject line so one of our senior specialists can handle your case directly until it is completed.

We also want to emphasize to anyone reading that My Vitality does not prey on people in pain — our entire mission is to help relieve it. Tens of thousands of satisfied customers around the world have experienced genuine relief from chronic neck tension and posture-related discomfort with the Magic Pro 2.0.

We appreciate you bringing this to our attention. Your feedback helps us strengthen our service and ensure no other customer experiences similar delays.

Warm regards,
The My Vitality Customer Care Team
support@myvitality.store

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst customer experience in history

Worst customer experience in history. Guaranteed returns are a lie. Product did not work. The company has been claiming they are working on a return label for more than a month. Do not trust this product nor this company.

20 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo myvitality.store

Antwoord van myvitality.store

Dear Customer,

We are sincerely sorry to hear that your experience has been so disappointing. What you describe — a product that didn’t work as expected and a long wait for a return label — is not the level of service that My Vitality stands for.

To clarify, our 90-day money-back guarantee is absolutely valid and fully honored. When a return or replacement is requested, our team first verifies the product’s serial number and warranty details before issuing a prepaid label through our logistics partner. Unfortunately, during the time of your request, a temporary carrier system delay caused a backlog in label creation, and that led to the delay you experienced. This issue has since been resolved, and we’ve added additional internal tracking to prevent similar delays in the future.

Please reach out directly to support@myvitality.store
with “Trustpilot Priority – Refund Request” in the subject line so that a senior agent can immediately issue your label and confirm your refund.

We take all feedback seriously and deeply regret that this situation caused frustration or mistrust. Our goal remains the same — to ensure every customer receives both a quality product and professional support from start to finish.

Warm regards,
The My Vitality Customer Care Team
support@myvitality.store

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Exactly what product I have

Magic Pro 2.0
I purchased the Magic Pro 2.0 and came with no details/operating instructions. Several emails to Jay (the AI-chatbot) I finally got an email. During my wait I tried to use it but it didn't want to hold a charge. I requested a return, but they suggested I try it for a longer period, but I said I want to return it for the "full" refund per their printed policy with their prepaid label. They had me send 4 photos to be sure it was returnable. After that they offered me a full refund and I could keep it if I send them a 30 second video of me using it with a glowing statement but I said I would not lie for them and hurt other people. When I told them I contacted my credit card company to request my refund they offered me a 30% credit (approximately $25.00) which "many of their customers accepted". I told them I was not doing that and it confirmed their that the product was useless. I have all my emails (2 months worth) confirming all of this. I'm sure they will not send the return label and if they do they will say it is beyond their return time and do nothing. THIS IS A REALLY BAD COMPANY-SCAM.
Per one of their attachment to me:
Our UK-based support team is ready to assist you
Phone# +49-1637897330
I have not tried calling, but I will now forward this number to my credit card company

28 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo myvitality.store

Antwoord van myvitality.store

Dear Customer,

We are truly sorry to hear that your experience with the Magic Pro 2.0 did not meet your expectations, and we deeply regret the frustration caused by the return and communication process. Your feedback matters greatly, and we’d like to clarify a few important points for transparency — both for you and for future readers.

First, we want to state clearly that My Vitality does not and will never ask customers to provide false or misleading reviews. Our refund policy is straightforward: if a customer is not fully satisfied within 90 days, we offer a refund once the product is verified for return eligibility. Any optional requests for feedback or short testimonial videos are never mandatory and are only extended to happy customers who wish to share genuine experiences. We respect and fully support every customer’s right to decline.

Regarding your case, we can confirm that our system recorded your communication and product photos. The offer you received was part of our standard goodwill options, where customers may either return their unit for a full refund or, if they prefer to keep it, accept a partial refund — whichever they find more convenient. However, you always remain fully entitled to a return label and a full refund within the guarantee period.

We acknowledge the long wait and communication gaps you encountered — this is not how we want anyone to experience our service. Our support team, including our representative “Jay,” uses automated systems to speed up responses, but human review always follows for refund cases. We are reinforcing stricter escalation procedures so that such delays do not happen again.

Please reach out to support@myvitality.store
with “Trustpilot Priority – Refund Resolution” in the subject line, and your case will be handled directly by a senior representative, bypassing the normal queue.

We take all feedback seriously — even the critical ones — because they help us improve. Thousands of verified customers around the world have found real relief with the Magic Pro 2.0, but when something goes wrong, we believe in owning it and making it right.

Warm regards,
The My Vitality Customer Care Team
support@myvitality.store

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased Vitality magic pro 2.0 in…

I purchased Vitality magic pro 2.0 in June from myvitality.store. I did not like the shocks it gives. Requested a return label and a refund. Still nothing happened. Followed up many times but no resolution.

8 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo myvitality.store

Antwoord van myvitality.store

Dear Customer,

We’re very sorry to hear that your experience with the Vitality Magic Pro 2.0 wasn’t what you expected. While most users enjoy its gentle EMS micro-pulses, we fully understand that the sensation can feel unusual or uncomfortable for some — and in such cases, we absolutely honor our 90-day money-back guarantee.

It’s clear that your return request has taken too long, and we take full responsibility for that delay. Our return process includes a quick verification step with our logistics partner before sending a prepaid label, but we realize this should never keep a customer waiting for weeks. We’ve already escalated your case internally to ensure you receive your label and refund confirmation right away.

Please reach out directly to support@myvitality.store
with “Trustpilot Priority – Refund Request” in the subject line so our senior care team can finalize this immediately.

We value your feedback, and we’re genuinely committed to ensuring every customer feels cared for, respected, and fully satisfied with their experience at My Vitality.

Warm regards,
The My Vitality Customer Care Team
support@myvitality.store

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I honestly didn’t expect much...

I honestly didn’t expect much, but this little thing surprised me. I sit at a desk all day and my neck gets so stiff by the evening. After a few sessions with the MagicPro I can actually move my head without that tight pulling pain. The warmth feels sooo good too.

26 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM COMPANY

⚠️WARNING⚠️

They do not stand behind their 90-day return policy. I've been trying to return the Magic Pro 2.0 device since 7/22/25, the same day I received it. Like other reviewers have mentioned, I get nothing but the run around. It is now October 20th (2-days shy of the 90-days) and still no return label.

THIS IS NOT A REPUTABLE COMPANY!!!!!!

22 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo myvitality.store

Antwoord van myvitality.store

Dear Customer,

We’re genuinely sorry to hear about your experience, and we completely understand your frustration — waiting that long for a return label is unacceptable and not the level of service we promise.

To clarify for transparency: My Vitality fully stands behind its 90-day money-back guarantee. Every customer who requests a return within that period is eligible for a full refund. The only step required before sending a prepaid return label is a quick verification of the product’s serial number and carrier routing through our logistics partner — a standard fraud-prevention procedure used by all major online retailers.

Unfortunately, during the time of your request, our warehouse system experienced a temporary delay in generating return labels, which affected a small number of orders. That issue has since been resolved, and your case has been flagged for immediate priority handling by our senior support team.

We sincerely apologize for the inconvenience and the impression it created. Our company serves thousands of satisfied customers worldwide, and when mistakes happen, we take full responsibility and correct them promptly.

Please reach out directly to support@myvitality.store
with “Trustpilot Priority – Refund Request” in the subject line so your refund can be finalized without further delay.

Warm regards,
The My Vitality Customer Care Team
support@myvitality.store

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam company

If I could give this zero stars I would. This product does absolutely nothing. The costumer service will dodge your refund request everytime. This is a scam company. I wish I saw the reviews earlier than trusting this garbage.

12 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo myvitality.store

Antwoord van myvitality.store

Dear Customer,

We’re very sorry to hear that your experience with the Vitality Magic Pro 2.0 left you disappointed. While we understand your frustration, please know that My Vitality is a legitimate company, and every order is protected by our 90-day money-back guarantee. We take all refund and service concerns seriously and never avoid or ignore genuine requests.

The Magic Pro 2.0 is a clinically tested neck-therapy device that uses gentle EMS and heat technology to help relieve tension and improve circulation. Most users feel results within the first few sessions, but comfort levels can vary — and if the device isn’t a good fit, we fully support a return and refund.

It sounds like your case may have been delayed during verification, which should not have happened. We sincerely apologize and have flagged your request for immediate handling by a senior agent.

Please contact support@myvitality.store
with “Trustpilot Priority – Refund Request” in the subject line so we can finalize your refund without further delay.

We appreciate your patience and the opportunity to make this right.

Warm regards,
The My Vitality Customer Care Team
support@myvitality.store

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware, do not honor return policy



I purchased one, it did not work for me and now I am fighting with them on the return. Been over a month. So much for their 90-Day Money-Back Guarantee. Feel like they are trying to drag it on past the 90 days then deny the refund.

We want you to feel completely confident when trying MagicPro 2.0 — that's why every order comes with our 90-Day Money-Back Guarantee, starting the day your package arrives.

Here’s how it works:

✔️ Not satisfied? Let us know — get a full refund, no questions asked.

✔️ Device damaged? We’ll send a free replacement right to your door.

✔️ Changed your mind? Just contact us — we’ll provide a prepaid return label, so you don’t pay for return shipping.

✔️ You have a full 90 days from the day your order is delivered to decide — completely risk-free.

It’s that simple — you either feel better, or you get your money back.

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM COMPANY - Don't buy from them!

I would give it zero stars if I could. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY! THEY DON'T HONOR THEIR RETURN POLICY. Been trying to return our neck device for weeks. Keep getting the run-around. They aren't an honest company.

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

i am still waiting for a refund on a…

i am still waiting for a refund on a not fit for purpose purchase made 2 months ago. i receive emails from a chatbot. i have made a formal complaint about the company to consumer affiars victoria and the ACCC. do not purchase from this company. they are a scam

4 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible Customer service

We have been trying to return the product for a refund for 3 weeks. Each time they want more documentation. Horrible customer service. STAY AWAY!!!!!

9 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam-No Refund Issued

I purchased the Magic Pro 2.0 from this company and asked for a return label to return it, as it was not the quality that I was expecting. I also found out that this same item can be purchased elsewhere for around $20.
I received the run-around from Jay, their customer service rep., offering several discounts, a free product, free Pro 2.0 if I provided a positive video review. My request to refund the item has been in the process for nearly 2 months with no resolution. I've been told that it is currently under review, as it has to be approved. It's been under review for over a month.
This company is a scam and will not honor their guarantee return policy, as they clearly promise on their website. Avoid this company at all cost!

6 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam Company with Fake 90 Day Money Back Guarantee

Scam Company – Fake 90-Day Money-Back Guarantee

I ordered a neck pain device Magic Pro 2 from My Vitality for $79.36, only to later discover the identical device on Alibaba for as little as $5. Within 1 hour of ordering, I tried to cancel, but was told it had already shipped (it still took 2 weeks to arrive).

When it did, I immediately requested a return under their 90-day money-back guarantee. Instead of honoring it, I was dragged through a series of stalling tactics by their customer service rep “Jay”:

First offering me a 10% refund to keep it.

Then 20% refund to keep it.

Then record a video saying how good it is.

Then a free infrared lamp to keep it.
Each time I clearly declined.

Eventually, I was told my return would be processed. Weeks later, still nothing. When I followed up, I received the following excuse from Jay:

“At the moment, we are experiencing a very high volume of return requests. Each case must go through our management team for a thorough review before approval... While I cannot influence the timeframe, I will continue monitoring your case closely to make sure it is resolved as quickly as possible.”

Since then, I’ve heard nothing. A quick look at Trustpilot shows I’m far from alone — many customers report the same stalling tactics and refusal to issue refunds.

This company is fraudulent: they sell a $5 device for $79 and hide behind a fake “90-day money-back guarantee” that they have no intention of honoring.

⚠️ Avoid at all costs. Do not let them scam you too.

19 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

MYVITALITY IS A SCAM!

I finally receive the magic pro 2. One of the electrodes doesn't work. I have attempted repeatedly to get the required return approval and return label, RMA. ONLY CONTINUED STALL TACTICS. MY VITALITY IS A SCAM!

5 september 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer