Number Plates Next Day Reviews 

1.270
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered some number plates from here before reading any reviews. After reading loads of poor reviews I must admit I was a bit worried…. HOWEVER they arrived in a couple of days and seem perfect to m... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

After sending supporting documents I received my plate with a couple of days, so no problem there and received good communication about the delivery. Only a couple of cons the main one being the numb... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered number plates, firstly the order didn’t arrive next day! Having clicked on front and rear plates I then clicked the larger size for the rear plate, I inadvertently removed the order for the... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered show plates with particular spacing needed. What arrived looks ridiculous. Just like other reviews (which I really wish I’d read first) they are now ignoring my emails but flooding my inbox wi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Auto-accessoire winkel

Geschreven door het bedrijf

Number Plate Supplier for various styles of number plates from standard to the latest 3D/4D!


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 42% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,6

Alle reviews

(1.270)

137 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalling

Appalling, take your money, call themselves next day, then have to wait a week
Emails ignored and only received when I said I would contact my bank to get my money back. No apologies, rubbish packaging too. Don't bother

19 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

Hi,

We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologise that we did not meet your expectations.

We understand how frustrating it must have been to experience a delay, especially when you were expecting a next working day service, and we're also sorry that you felt your emails were ignored. This is not the level of customer service we aim to provide.

We're sorry to hear your order also arrived in packaging that you weren't happy with. We take all customer feedback seriously and will be reviewing both our communication and packaging processes to help improve our service.

If you're still experiencing any unresolved issues, please email us at info@numberplatesnextday.co.uk with your order number, and we'll make this a priority and do everything we can to put things right.

Thank you for taking the time to leave your feedback.

– The Number Plates Next Day Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered on a Monday only arrived today

Ordered on a Monday only arrived today, def not next day plates as they where only dispatched severel days later, and to add insult to injury they printed the wrong VRM on the plates, despite what I put on the order and also supplying my log book. Really sloppy and poor service and never respond to emails!!!! Will charge back on my credit card soon if I don’t hear from them.

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

Hi,

We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the delay in dispatch and for the incorrect registration being printed on your plates. We completely understand how frustrating this must have been.

We're also sorry that you feel your emails have gone unanswered. This is not the level of service we aim to provide, and we apologise for the lack of communication.

Please could you email us again at info@numberplatesnextday.co.uk with your order number, or reply to your existing email thread? We'll make this a priority, investigate what went wrong, and arrange a resolution as quickly as possible.

We genuinely appreciate your feedback and hope you'll allow us the opportunity to put things right.

– The Number Plates Next Day Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered my plates Monday evening and…

Ordered my plates Monday evening and they arrived Thursday. I’m happy with that given the state of the postal service it’s really unreasonable to expect next day every time. They were certainly dispatched promptly which is the best they could do.

22 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

Hi,

Thank you so much for taking the time to leave us such a positive review!

We're delighted to hear that you were happy with your order and that your plates arrived safely. We really appreciate your understanding that, while we always aim to dispatch orders as quickly as possible, delivery times can occasionally be affected by factors outside of our control once the parcel is with Royal Mail.

It's great to know you recognised our prompt dispatch, and we're grateful for your support and kind comments.

We hope to be of service to you again in the future!

– The Number Plates Next Day Team 🚗

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful company do not use they do not…

Awful company do not use they do not even deserve 1 star, originally i ordered the plates on the 10th of June, then after being sent a royal mail tracking number nothing ever arrived. i then emailed to ask where the plates were and got a response saying i needed to inform them of the personalisation i had requested as their system had an issue so the plates were never made, i then sent all the details and have heard nothing since and i am now being ignored. these guys are absolute con men.

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

Hi,

We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the issues you've encountered.

We completely understand how frustrating it must have been to discover that your order had been delayed due to a system issue, and we're especially sorry that you feel you've been ignored since providing the requested information. This is not the level of service we aim to provide.

Please could you email us again at **[info@numberplatesnextday.co.uk](mailto:info@numberplatesnextday.co.uk)** with your order number, or reply to your existing email thread? We'll make this a priority, investigate your order immediately, and ensure we get this resolved as quickly as possible.

We genuinely appreciate your feedback and hope you'll give us the opportunity to put things right.

The Number Plates Next Day Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Such a Shame!!!

I have been using this company a few years now with no issues and great service. Ordered two plates and two packs of sticky pads, plates arrived with no sticky pads. I have reached out by email and website contact form and I never received a reply. Such a shame as I liked their quality of plates but customer service after sales are non existent. I will never use again nor recommend as I’ve done in the past. Need to sort yourselves out as your feedback is very poor.

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

Hi,

Firstly, we'd like to sincerely apologise for your recent experience.

We're especially sorry to hear this after you've been a loyal customer for several years. We truly appreciate your continued support, which makes it even more disappointing to know we've let you down on this occasion.

We're sorry that your sticky pads were missing from your order and that you didn't receive a response to your emails or contact form. This is not the level of service we strive to provide.

Please could you email us again at hello@numberplatesnextday.co.uk with your order number, or reply to your existing email thread? We'll make this a priority and ensure the missing sticky pads are sent out to you as quickly as possible.

Thank you for your honest feedback. We genuinely value it and hope you'll give us the opportunity to restore your confidence in our service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service

Terrible service, my item never even reached the Royal Mail for weeks and after 3 emails (as instructed on there website) requesting cancelation or refund they never responded.
I disputed the payment through my banking and suddenly they email saying they will refund.. but then weeks later my item arrived despite me cancelling and they dospute the refund payment with my bank... so im square one now with an item i requested to cancel and down on money.

I have email yet again requesting return but i dont expect to hear anything.

Horrendous service id advise to stay clear.

2 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

Hi,

We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the frustration this has caused.

We understand how disappointing it must have been to experience delays, not receive a response to your cancellation request, and then receive the order after you believed it had been cancelled. We also appreciate how frustrating the refund process has been for you.

This is certainly not the level of service we aim to provide, and we're sorry that we let you down.

Please could you email us again at hello@numberplatesnextday.co.uk with your order number, or reply to your existing email thread? We'll make this a priority, review your case immediately, and work with you to resolve the return and refund as quickly as possible.

Thank you for taking the time to leave your feedback. We genuinely appreciate the opportunity to put things right.

– The Number Plates Next Day Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Misleading company name

Misleading company name. I needed a set of basic number plates for my father. It was an emergency as he was set leave on Saturday. Ordered on the 10th June (documents sent same day), I was hoping to receive them on Friday. In the end, I had to go to a local shop where they printed them in under half an hour and they were cheaper.
They finally arrived Saturday 13th midday.
Nothing to say against the quality of the plates, but I chose this company because of its name, suggesting they would be the fastest option as it was an emergency. It turns out it is NOT next day delivery, they are not faster than others. Misleading.
Added: and of course their reply was created via ChatGPT... Joke of a company.

13 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

Hi,

Thank you for taking the time to leave your feedback, and we're very sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We completely understand how frustrating this must have been, especially as the plates were needed urgently for your father. We sincerely apologise that they didn't arrive in time and that you had to purchase another set locally.

While we always aim to dispatch eligible orders as quickly as possible, delivery can occasionally be affected by factors outside of our control once an order has been handed to Royal Mail. We appreciate that, in your situation, this was incredibly disappointing.

We're pleased to hear you were happy with the quality of the plates, but we're sorry we let you down on the delivery side of your order.

Thank you again for your honest feedback. We take comments like yours seriously and will use them to continue improving both our service and communication.

– The Number Plates Next Day Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order 2 standard number plates

Order 2 standard number plates with a set of stick pads, received an email saying a parcel containing plates had been sent out, waited a week to receive only sticky pads. Sent an email a few days ago and got no reply.
Update- ordered on the 4th june, there has been a few emails back and forth with them sending me a sorry 30% of my next order email, yet my original order still hasn't arrived! When i replied telling them it was an insult they replied saying my order got delivered (which only contained sticky pads).

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

Hi,

We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the confusion and frustration caused by your order.

We completely understand how disappointing it must have been to receive only the sticky pads instead of your number plates, and we're sorry that our communication did not meet the standard you should expect from us.

We also apologise if our previous response came across as dismissive. That was certainly not our intention, and we appreciate that a discount on a future order is not a suitable resolution when your original order has not been received correctly.

Please could you email us again at hello@numberplatesnextday.co.uk with your order number, or reply to your existing email thread? We'll make this a priority, investigate what happened with your original order, and ensure this is resolved for you as quickly as possible.

Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate the opportunity to put things right.

– The Number Plates Next Day Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid, Do not use

Avoid.
Ordered Saturday and were meant to be sent next day so expecting them Monday. It’s now Thursday and still nothing.
No reply to my emails, very quick to ask for my details but very slow when it comes to shipping. I had to go out and buy some plates as I needed them.
Waste of my time, do not Use

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

Hi,

We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologise that your order did not arrive when you expected it.

We completely understand how frustrating this must have been, especially as you needed the plates urgently and had to purchase another set elsewhere. We're also sorry that you didn't receive a response to your emails. This is not the level of customer service we strive to provide.

Please could you email us again at hello@numberplatesnextday.co.uk with your order number, or reply to your existing email thread? We'll make this a priority, investigate what happened with your order, and work with you to find a resolution as quickly as possible.

Thank you for taking the time to leave your feedback. We genuinely appreciate the opportunity to put things right.

– The Number Plates Next Day Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pretty much same review as others

Pretty much same review as others, ordered plates on Monday and came Wednesday, contacted Shaun and blamed it on the delivery company, replyed to suggest using another delivery company as this is tarnishing your name(NEXT DAY PLATES) 🥴. When they did turn up they had wrong spacing on. My fault really as should have done a search for reviews on this company first.

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

Hi,

We're very sorry to hear that your experience didn't meet your expectations, and we sincerely apologise for the disappointment caused.

We understand your frustration regarding the delivery times, especially given our company name. While we always aim to dispatch orders as quickly as possible, delivery delays can unfortunately occur once parcels are with Royal Mail. We do appreciate your feedback regarding our delivery service, and we'll certainly take your comments on board.

We're also sorry to hear that the spacing on your plates wasn't what you expected. If your order was for road legal plates, the registration must be produced in the legal DVLA format, regardless of how it is entered during the ordering process. However, if this wasn't the issue, we'd be happy to investigate further.

Please email us at hello@numberplatesnextday.co.uk with your order number, or reply to your existing email thread, and we'll be happy to look into this for you.

Thank you for taking the time to leave your feedback.

– The Number Plates Next Day Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just like everyone else who has ordered…

Just like everyone else who has ordered recently still waiting on plates to arrive and no response to any of my emails. Ordered 24th May, royal mail still shows as awaiting the parcel to get to them. I am really disappointed used this company a few times before but they have really let themselves down this time!

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

Hi,

We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the delay with your order and the lack of communication.

As a returning customer, we're especially disappointed to hear that we've let you down on this occasion. We truly value your previous custom, and we're sorry that this experience hasn't reflected the level of service you've received from us in the past.

Please could you email us again at hello@numberplatesnextday.co.uk with your order number, or reply to your existing email thread? We'll make this a priority, investigate why your tracking is still showing as awaiting the parcel, and work to resolve this as quickly as possible.

Thank you for your patience and for taking the time to leave your feedback. We genuinely appreciate the opportunity to put things right.

– The Number Plates Next Day Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t waste your money with this company

Ordered show plates with particular spacing needed. What arrived looks ridiculous. Just like other reviews (which I really wish I’d read first) they are now ignoring my emails but flooding my inbox with promotions. Please don’t waste your money with this company. I had to reorder from Chase Lane Plates who I can definitely recommend.

28 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

We're very sorry to hear that you were disappointed with your order and sincerely apologise for your experience.

We're also sorry to hear that you feel your emails have been ignored. This is not the level of customer service we aim to provide, and we understand how frustrating this must have been.

Please could you email us again at hello@numberplatesnextday.co.uk with your order number, or reply to your existing email thread? We'll make this a priority and review the spacing on your show plates to see how we can resolve this for you as quickly as possible.

We appreciate your feedback and hope you'll give us the opportunity to put things right.

– The Number Plates Next Day Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company

Avoid this company!
Plates ordered, fast response to confirm ownership of plate.

Number plate delivered with incorrect printing. Company printed a ‘P’ instead of an ‘F’

No reply from multiple emails sent. Still flooding my inbox with promotional offers!

Scammers

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

Hi,

We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologise that your number plate was printed incorrectly. We completely understand how frustrating it must have been to receive a plate with the wrong character.

We're also very sorry that you haven't received a response to your emails. This is not the level of customer service we strive to provide, and we appreciate how disappointing that has been.

Please could you email us again at hello@numberplatesnextday.co.uk with your order number, or reply to your existing email thread? We'll make this a priority, investigate the issue immediately, and arrange the correct replacement as quickly as possible.

We can assure you that we are not scammers, and we're sorry that your experience has led you to feel that way. We genuinely value your feedback and would appreciate the opportunity to put things right.

– The Number Plates Next Day Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Next day how about never

I placed an order on 3 weeks ago despite numerous emails after an initial reply I have heard nothing, no number plates no replies to queries both on line and via email. Very poor service. On principle I intend to pursue a refund with the help of my bank and trading standards.

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

Hi,

We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the delay with your order and the lack of communication.

We completely understand your frustration, especially after waiting several weeks without receiving your number plates or the updates you were expecting. This is not the level of service we strive to provide, and we're sorry we've let you down.

Please could you email us again at hello@numberplatesnextday.co.uk with your order number, or reply to your existing email thread? We'll make this a priority, investigate your order immediately, and work with you to resolve the matter as quickly as possible.

We genuinely value your feedback and appreciate the opportunity to put things right.

– The Number Plates Next Day Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No longer next day, and no response

I don't think this company is still in business. I used this company back in 2021, and they were great, so I thought I would use them again this year. I ordered on May 20th at 12:19, got an email asking for paperwork, and then at 13:30, I received an email saying they had been dispatched and received a Royal Mail tracking code.

As I had used them before for the same number plates, I emailed them to ask if they still needed my ID or not. Tracking still says they are expecting the parcel, and I've emailed them another 3 times, tried their Facebook Messenger, and called the number listed there, and no answer as of June 7th. I can't raise a complaint with Shop.app until it's been 30 days. I would avoid this company now.

7 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

Hi,

We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the delay and the lack of communication.

We're especially disappointed to hear this from a returning customer who previously had a positive experience with us. We truly appreciate your past support, and we're sorry that we've let you down this time.

We understand how frustrating it must have been to receive a tracking number that never updated and to not receive a response to your emails or messages. This is not the level of customer service we strive to provide.

Please could you email us again at hello@numberplatesnextday.co.uk with your order number, or reply to your existing email thread? We'll make this a priority, investigate what has happened with your order, and work to resolve it as quickly as possible.

Thank you for taking the time to leave your feedback. We genuinely appreciate the opportunity to put things right.

– The Number Plates Next Day Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is rubbish

This company are rubbish, bought from them as I needed plates asap, so next day promise was perfect.
It took 5 DAYS from ordering,including necessary paperwork, to delivery.
On complaint, no reply, so taking to trading standards.
READ THE BAD REVIEWS BEFORE EVEN THINKING OF USING THIS COMPANY

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

i Martin,

We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologise that your order did not arrive within the expected timeframe.

We completely understand how frustrating this must have been, especially as you chose us because you needed your plates urgently. We're also very sorry that you didn't receive a response to your complaint. This is not the level of customer service we strive to provide.

Please could you email us at hello@numberplatesnextday.co.uk with your order number, or reply to your existing email thread? We'll make this a priority, investigate what happened with your order, and work with you to find a resolution as quickly as possible.

We genuinely value your feedback and appreciate the opportunity to put things right.

– The Number Plates Next Day Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Slow customer service.

Order my number plates and a fixing kit. Definitely didn’t arrive the ‘next day’, also didn’t get the fixing kit. I’ve sent two emails about the missing fixing kit, eventually got a response and a refund on the kit. Number plates are great.

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

Hi Tony,

Thank you for taking the time to leave your review.

Firstly, we'd like to apologise that your order didn't arrive as quickly as expected and that your fixing kit was missing from the delivery. We're also sorry that it took longer than it should have to respond to your emails.

That said, we're pleased we were able to resolve the issue by arranging a refund for the missing fixing kit, and it's great to hear that you're happy with the quality of your number plates.

Thank you for your feedback—it helps us improve both our service and communication. We hope we'll have the opportunity to provide you with a better experience in the future.

– The Number Plates Next Day Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered Number plate on the 31st of…

I ordered Number plate on the 31st of May on the basis it said next day I understood this was a weekend Sunday. I ordered it expecting next working day at least which will be Tuesday delivery. Emailed the contact Services no reply. No other form of contact provided so cannot contact them. Still no reply Wednesday no number plate gave tracking details for Royal mail tracking number does not work it says access denied to the website for some reason again Thursday now on the tracking details is says expected yesterday I’ve not received no numberplates. I can’t get hold of anyone. No one contacting me back. The only reason why I went through these people is because it said next day obviously is just stay advertisement that they put on just to get customers folded and in today product and making you pay for something that you’re not going to get such bad service I don’t know who’s running the company maybe someone sitting at home in the Back shed producing these plates doing a full-time job somewhere so unprofessional I’m in desperate need of these Number plates can’t drive anywhere because haven’t got any place

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

Hi,

We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the delay with your order and the lack of communication.

We completely understand how frustrating this must have been, especially as you were relying on the plates urgently and have been unable to use your vehicle. We're also sorry that you experienced issues with the Royal Mail tracking and were unable to get a response to your emails. This is not the level of service we aim to provide.

Please could you email us at hello@numberplatesnextday.co.uk with your order number, or reply to your existing email thread? We'll make this a priority, investigate what has happened with your order, and work to resolve this for you as quickly as possible.

We genuinely appreciate your feedback and hope you'll give us the opportunity to put things right.

– The Number Plates Next Day Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not next day and bad illegal spacing.

I ordered a new plate for my motorcycle! For starters, it never was next day. When it finally turn up. the plater turned out to be wrong. They got the right numbers and letters but the letters were not central to the plate! Wrong size type and would be illegal to use on the road. I have tried to call them but no answer, emailed them several times no reply. There quick enough to take your money with a very bad customer service. So if you want to take the risk, good luck!

28 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

Hi,

We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the delay with your order and the issues with your motorcycle plate.

We completely understand how frustrating it must have been to receive a plate that you believe is incorrect, especially after waiting longer than expected. We're also sorry that you haven't been able to reach us by phone or receive a response to your emails. This is not the level of customer service we strive to provide.

Please could you email us at hello@numberplatesnextday.co.uk with your order number, or reply to your existing email thread? We'll make this a priority and investigate the issue with your plate straight away. If there has been a manufacturing error, we'll work with you to resolve it as quickly as possible.

Thank you for taking the time to leave your feedback. We genuinely appreciate the opportunity to put things right.

– The Number Plates Next Day Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thoroughly disappointed

Thoroughly disappointed. Ordered a plate to go on my new trailer on Wednesday lunchtime and sent off the relevant info within 30 mins of ordering to confirm I own the vehicle. The Plate was not “dispatched” until Thursday @14:30 - Royal Mail say they didn’t receive it until Friday and it is now Saturday and still no sign after paying for next day delivery.

I have now missed my opportunity to go and collect a large item with my trailer as it’s been given to someone else. Would not use this company again and would urge anyone to try others first. Can’t comment on quality as I’d need to be a time traveler.

30 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Number Plates Next Day

Antwoord van Number Plates Next Day

Hi,

We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologise that your order did not arrive in time.

We completely understand how frustrating this must have been, especially as it meant you missed the opportunity to collect your trailer. We appreciate the inconvenience this caused and are sorry we didn't meet your expectations.

Please could you email us at hello@numberplatesnextday.co.uk with your order number, or reply to your existing email thread? We'll make this a priority, investigate what happened with your order, and work with you to resolve the issue as quickly as possible.

Thank you for taking the time to leave your feedback. We genuinely value it and appreciate the opportunity to put things right.

– The Number Plates Next Day Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer