Nutriment Reviews 

3.934
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Nutriment have always been my dogs favourite and will continue to be so , I'm sure. My only criticism this time is that a number of the 30 black plastic containers were damaged. Some quite considera... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

What has happened to the tubs 🙁 the perfectly reusable lid has been replaced by an awful plastic film. When you have smaller dogs that don't eat a whole tub in one go you can no longer replace the l... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We’ve been so happy with Nutriment! Milo absolutely loves their food and we’ve been really impressed with the quality across the different ranges we’ve tried. Delivery has always been smooth and every... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So easy to order and such fast delivery!! Our dog loves Nutriment and the overall process makes it so much less stressful on top ups and reordering them

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Dierenverzorgingswinkel
  2. ook in
  3. Dierenwinkel
  4. Fabrikant van diepgevroren levensmiddelen
  5. Veevoerhandel
  6. Voedselfabrikant
  7. Voedselproducent

Over Nutriment

Geschreven door het bedrijf

Established in 2013, Nutriment has revolutionised the world of raw feeding. With complete dedication to Biologically Appropriate Raw Food (BARF) and a commitment to animal health and happiness, the team at Nutriment is unreservedly passionate about bringing raw feeding solutions to dogs and cats around the world.

Our fundamental principle is absolute quality, which is the highest priority for everything that we do here at Nutriment. From ingredient selection to recipe formulation, production processes to distribution and customer service, our stringent quality standards must be met at every step of our product journey. Shop starter packs We believe in sourcing premium British ingredients wherever we can, to deliver essential, high-quality nutrition to our canine and feline consumers. Our carefully selected variety of raw meats and fish, biologically appropriate vegetables, and nutrient-dense superfoods are innovatively combined in our recipes to produce uncompromising, high-quality and nutritious raw foods that promote optimal health for dogs and cats. Expertly designed by our in-house nutritionists, with consultation from industry professionals and veterinary partners, Nutriment’s premium raw food is the ultimate raw feeding solution.

All of our food products are manufactured by hand with great attention to detail at Laverstoke Park Farm, our countryside production facility in Overton, Hampshire. With organic certification and ethical approaches to farming and sustainability, we are extremely proud to maintain this approach to the manufacture of our award-winning raw food products.

Nutriment’s extensive raw food portfolio for dogs and cats includes our core range of complete raw feeding solutions, raw treats for cats and dogs, and supplementary meal solutions for at-home recipe formulation and health support. We strive to tailor raw feeding to the individual needs of dogs and cats, to ensure that their health and happiness can be supported as much as possible with their diet.

We are committed to continually developing sustainable and environmentally-friendly policies here at Nutriment. We use recycled plastic in our packaging, ensure our shipping and logistics team operates efficiently and work with Red Tractor assured farming partners. We also promote community and charity work. Get directly in touch with us to find out more.

Nutriment Starter Packs Available!

Geschreven door het bedrijf

New to raw? Check out our special Starter Pack offers!
Our Starter Packs are at a discounted rate and contain everything you need to start you on your raw journey! https://www.nutriment.co.uk/raw-dog-food/raw-dog-food-starter-packs

Fast, reliable delivery

Fast, reliable next day deliveries available

Order before 1pm Monday-Thursday for next day delivery

Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

4K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 83% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(3.934)

461 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Box left at the gate I have tried…

Box left at the gate I have tried several times to confirm that it should be delivered to the house

21 september 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi Peter,

We’re very sorry to hear that your box was left at the gate, especially after you had previously requested delivery to your house.

We’ll have our team check this with the delivery service and report back to you once we have an update. We apologise for the inconvenience and appreciate you bringing this to our attention.

-Aileen, Nutriment🩶

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery

Fast delivery. Good quality food and dogs love it.

26 september 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi Pamela

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear that you’re happy with the quality of our food and that your dogs love it too.

Warm regards
Liz

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Product is great, delivery not so great!

The products are good and my dogs enjoy it. The problem is that sometimes it’s being packed in one large cardboard box which means that one box weighs over 30kg! I requested DHL as I had a bad experience with the DPD driver refusing to bring the boxes into my house. This time, the DHL driver was about to leave the delivery on the doorstep, but I managed to stop him and asked him to bring it inside for me. He reluctantly did this but struggled to move the heaviest box and ended up half rolling it and left it in the middle of the floor and I had to push other rest of the way myself. If boxes are going to be packed over 30kg the delivery drivers need to be able to lift them and put them where required. Otherwise, they need to be packed in smaller boxes.

23 september 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Good morning

Thank you for your kind feedback. We’re so pleased your dogs enjoy our food, and we’re sorry the delivery was more difficult than expected.

We really appreciate your comments and will pass them on to our team.

Warm regards
Liz

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love there products

Love there products, works out excellent value for money too.

9 juli 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi Christopher

Thank you so much for your lovely feedback!

We’re delighted to hear you love our products and find them great value for money. We really appreciate your support! 🐶

Warm regards
Liz

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The dog food was not in the usual…

The dog food was not in the usual polystyrene box so the food was part defrosted, first time this has happened in five years.

14 september 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi Kathryn

Thank you for your feedback, and for being a loyal Nutriment customer for the past five years!

We’re sorry to hear your order arrived without the usual polystyrene box and that some of the food had partially defrosted. We understand how disappointing this must have been, especially as this is the first time you’ve experienced an issue.

Please get in touch with our Customer Care team if you haven’t already, so we can look into this for you. 🐶

Warm regards
Liz

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service

Good service

15 september 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi Zoe

Thank you for your lovely feedback!

We’re delighted to hear you’re happy with our service. We really appreciate your support!

Warm regards
Liz

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

I've been using Nutriment for 9 years and have been very happy with the quality of the dog food and the customer service.
In all that time, I've only had 2 issues with the delivery and in both cases they were resolved by Nutriment on the same day with a minimum of fuss.

24 september 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi Steve

Thank you so much for your wonderful feedback and for being part of the Nutriment family for 9 years! We’re thrilled to hear you’ve been so happy with both our food and customer service.

We’re also pleased that on the rare occasions you’ve experienced a delivery issue, our team could get things resolved quickly and smoothly. We really appreciate your continued support! 🐶

Warm regards
Liz

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Packaged well and delivered carefully

Packaged well and delivered carefully
My dogs one with kidney disease absolutely loves this food 100% recommend.

14 september 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi Amanda

Thank you so much for your lovely feedback!

We’re delighted to hear your order arrived carefully packaged and that your dogs are enjoying their food, especially your little one who clearly loves every bite! 🐶

We really appreciate your recommendation and your support of Nutriment!

Warm regards
Liz

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I bought the gently steamed beef trays

I bought the gently steamed beef trays, but unfortunately, it turned out that beef is a trigger for her severe skin allergies, so I had to order the chicken ones, which she loves. The orders came within a few days, so no long wait.

15 september 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi Maxine

Thank you for your feedback!

We’re sorry the beef wasn’t suitable for your girl, but we’re so pleased to hear she loves the chicken.

It’s also great to know your orders arrived quickly. We hope she continues to enjoy her meals!🐶

Warm regards
Liz

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Great food terrible ordering process

My dogs love the food (smellier the better) and there is a very good range of food, and delivery is very quick. But the ordering and billing process is not great. Difficult to make changes to subscription order delivery dates without payments being refused and impossible to offset vouchers provided by the company. I had several payments refused and had to set up a new account to restart the process so delivery would arrive on time. The subscription part of the website needs an overall so it’s easier to follow and so it doesn’t crash. Also a shame that they have such a high minimum order for free delivery.

20 september 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi Radha

Thank you for taking the time to share such detailed feedback. We’re delighted to hear your dogs love the food and that you’re happy with the range and speedy delivery!

We’re sorry to hear about the difficulties you’ve experienced with subscriptions, payments and vouchers. We completely understand how frustrating this must have been, especially when trying to ensure your delivery arrives on time. We’ll make sure your feedback is shared with the relevant team, including your comments about the minimum order for free delivery.

Thank you for your continued support and for helping us improve our service. 🐶

Warm regards
Liz

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order and great quality.

Easy to order and great quality.

21 september 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi Shona

Thank you for your lovely feedback!

We’re delighted to hear you find ordering easy and are happy with the quality of our food. Thanks for choosing Nutriment! 🐶

Warm regards
Liz

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My dog loves the steamed food and I…

My dog loves the steamed food and I prefer it as its easier to store. Delivery is always on time

14 september 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi Vanessa

Thank you for your lovely feedback!

We’re so pleased to hear your dog enjoys our steamed food and that you find it convenient to store. It’s also great to hear your deliveries are always arriving on time! 🐶

Warm regards
Liz

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

UPDATE from last review 16/09/2026

UPDATE 23/9/2026
Jamie, thanks for your reply, yes I received the new order you instructed to be resent it arrived on Sunday instead of Saturday, I was told DPD did not collect on Friday this was why it was late.
It arrived on Sunday morning but to my disappointment again was packed with NO DRY ICE even though on the packing slip it states clearly include dry ice in the order.
The order arrived and looked like it had just been thrown in the box, it was partly defrosted again, 3 boxes of 500g meat was completely soft and warm and the rest of the 11 boxes all the sides were de thawing and the tops had no ice traces.
I sent you an email which was picked up by Miriam on Sunday, and she apologised refunded my order.
After many instances of orders arriving defrosted I cannot trust my order to arrive frozen which is a completely unacceptable standard.
All the order I have received never have dry ice packed and I do wonder if anyone really reads what the packing slip says?
It's either they cant be bothered as you have said you have loads of dry ice in stock or they are deliberately not including the dry ice.
The real issue you have is there is no identification to who packed the order, this means there is no accountability if the order is wrong.
You have stated and clarified in an email to me that all orders are packed with dry ice and tested at a temperature of -72 before they leave your warehouse.
This is not being done and customers like myself will go else where now as its not good enough to say it will be done and it isn't.

20 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi Cheryl,

We’re really sorry again for everything you have experienced with your recent deliveries. We completely understand your frustration, particularly after the replacement order also arrived without the dry ice and with several tubs fully defrosted.

We have escalated this again internally so the issues you have raised can be properly investigated. We appreciate that you have been given assurances previously and that this has continued to happen, which is understandably very disappointing.

We have also sent you an email to arrange a suitable time for us to give you a call and discuss everything with you directly. We would really value the opportunity to speak with you and work through your concerns further.

Kind regards,
Jamie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is the only food my toy poodle…

This is the only food my toy poodle will eat. She likes all the flavours and we especially like the portion sizes. They are easy to store and defrost.

My only negative is the minimum spend to place an order. Meaning we had to stock up quite a lot more food than I usually would have ordered (freezer space). Which isn’t too bad as she loves the food, but for anyone just wishing to try. It could potentially mean a lot of waste.

17 september 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi Charlene

Thank you so much for your detailed feedback!

We’re delighted to hear your toy poodle loves all the flavours and that you’re finding the portion sizes easy to store and defrost!

We really appreciate your feedback on the minimum order spend and completely understand your concerns, especially for those wanting to try Nutriment for the first time. We’ll be sure to pass this on to our team.

Most importantly, we’re so pleased your little one is enjoying her meals! 🐶

Warm regards
Liz

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My dogs adore this food and lick their…

My dogs adore this food and lick their bowls clean. It’s the only food they’ll eat with enthusiasm and their condition is brilliant.

17 september 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi Susanne

Thank you so much for your wonderful feedback! 🐾

We’re absolutely delighted to hear that your dogs adore their Nutriment and are happily licking their bowls clean! 🐶

Warm regards
Liz

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nutriment Look No Further

Products good quality and a good price. Delivery very quick and good , arrived well packaged and preserved. Dog always eats every little bit.

17 september 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi Linda

Thank you so much for your lovely feedback!

We’re delighted to hear you’re happy with the quality, value and speedy delivery, and that your order arrived safely packaged and well preserved.

Most importantly, we love hearing that your dog enjoys every last bite! 🐶 Thank you for choosing Nutriment!

Warm regards
Liz

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivered promptly

Delivered promptly

14 september 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi Katherine

Thank you for your feedback! We’re delighted to hear your order was delivered promptly.

Warm regards
Liz

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good product, insulation packaging could be better

Good product and my cats seem to like it although I couldn’t afford to feed this as a sole food because of the price. Product arrived frozen but the insulation I feel was not sufficient, especially for close to £10.00 !!! - the dry ice had clearly been expired for a while.

16 september 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi,
Thank you for your feedback. We’re really pleased to hear that your cats are enjoying the food!

We’re sorry to hear you were disappointed with the packaging. The cooling material is designed to gradually evaporate during transit, so it’s completely normal for there to be little or none remaining by the time your order arrives. The important thing is that the food remains frozen throughout its journey, and we’re so pleased to hear that your order arrived frozen.

We really appreciate you taking the time to share your comments, and we’ll certainly pass your feedback regarding the packaging on to our team

Best wishes

Team Nutriment

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great.

Customer services is always friendly and helpful. The cats are well and satisfied. As soon as they changed to raw thier dandruff cleared up.

15 september 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi Bethan

Thank you so much for your lovely feedback! We’re delighted to hear that our customer service team has always been friendly and helpful, and even more pleased to hear that your cats are happy, healthy and satisfied with their raw food. 🐱

It’s wonderful to hear that you’ve noticed such a positive change in their coats since making the switch.

Warm regards
Liz

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good food

Good food, great service

8 september 2026
Logo Nutriment

Antwoord van Nutriment

Hi Linda

Thank you so much for your lovely feedback!

We’re delighted to hear you’re happy with both our food and service. Thanks for choosing Nutriment!

Warm regards
Liz

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer