Online Land Registry Reviews 

6.305
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Because this company pay to have their information at the top of the Google search and it takes up most of the screen, it appears that this is how to get land registry information. IT IS NOT. It is th... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I contacted The Land Registry about an unkempt plot of land at the back of my house which turned out to be unregistered. In less than 24 hours, the paper work was being sent and solicitors lined up f... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Initially I was impressed by the phone call and explanation by the young lady who told me I needed to buy three documents to achieve my objective. Having paid for three I was disappointed to find th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My case has been an absolute nightmare with some unique complications. Anisha has been an absolute gem and gone above and beyond to help me. Whatever Anisha is being paid, she deserves more! H... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Geld en verzekeringen

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Our online services provide the general public and property professionals with access to official copies of Land Registry Title Registers and Title Plans.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

6K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 95% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(6.305)

375 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service

Brilliant service, ordered in the morning and received my documents early afternoon. More expensive than the Gov site, but very efficient.

30 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Online Land Registry

Antwoord van Online Land Registry

Good morning Clair,

Thank you for your wonderful 5-star review!

We’re thrilled to hear that you had a great experience with our service.

We hope to continue providing you with an excellent service in the future.

Best regards,
Sophia
Communications Officer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

OnLand is an utter example of how to make money while mocking clients

OnLand is an utter example of how companies are making money while mocking clients at the same time. When you go to their website to order documents, they make it so complicated that basically you have no idea what you get before paying for documents. Then when you call for support, they put you in a continuous loop between OnLand and Teranet and you are pressing the same buttons over and over for nothing. You pay about 6 CAD to view a map that you cannot download, then you pay over 40 CAD for two pages with minimum information on it, basically the list of owners. This has all the flags of a scam, and they should be audited.

1 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Online Land Registry

Antwoord van Online Land Registry

Hi Mike,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that you were dissatisfied with your experience and that you found the ordering process, available documents, and customer support frustrating.

We understand the importance of having clear information about the documents and services available before making a purchase. We regret that you feel the information provided did not meet your expectations and that you experienced difficulties when trying to obtain assistance.

We take customer feedback seriously and would appreciate the opportunity to review your concerns in more detail.

If you believe this to be incorrect or you would like for us to look into this matter further, please don't hesitate to contact us via enquiries@onlinelandregistry.org.uk.

Kind regards,
Sophia
Communications Officer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleading Land Registry Imitation Charging 10X the Official Price

I placed an order on a website whose name closely resembles the official UK Government Land Registry service. The documents they sell for £72-£90, plus additional fees, are available directly from HM Land Registry for £3.60 including VAT.

My order was placed at 11:49.
I emailed to cancel at 11:52, three minutes later.
I phoned their office at 11:58 to ensure the cancellation was received.
They acknowledged my cancellation at 11:53.

I selected their standard service, which has a stated delivery window of 24–48 hours. Despite this, they later claimed they “began processing within 3 minutes” and therefore refused a refund. This claim is inconsistent with their own behaviour, as they emailed me at 14:19 asking for the correct address, something they would not need if work had genuinely begun earlier.

The following day they emailed again saying they had “found the address” and asked whether I wanted to continue, even though I had already cancelled. After several emails, they stated they would “stop processing” but needed to “investigate” before refunding. Today they informed me they would not refund anything because they supposedly started work within three minutes of the order, a non‑priority service.

I have raised a dispute with my bank and will proceed through the small claims process if necessary. Consumers should be aware that the same documents can be obtained directly from the official Government website for £3.60, and that this company charges significantly more while refusing cancellation even when requested immediately. It appears that once they have your money, is theirs to keep whether the service was cancelled, delivered or withdrawn

This experience is exactly why consumer protection laws exist.
And before you say you don't know me, here is my order number: #1419833
@Sophia,
You have my order number, if you want to investigate, you know exactly what to do. I have exchanged multiple emails with your team on the matter and they made it clear that they will not refund. The dispute is now active with my bank.

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Online Land Registry

Antwoord van Online Land Registry

Hi Dee,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that you’re dissatisfied with your experience, particularly regarding the cancellation of your order and the subsequent refund decision.

We understand your concerns about the timing of your cancellation, the processing of your order, and the communication you received from our team. We take these matters seriously and appreciate the opportunity to review the circumstances surrounding your order.

We aim to provide clear information about our services and terms and conditions, and we regret that this experience has left you feeling disappointed. We would welcome the opportunity to look into the matter further and review the concerns you have raised.

If you believe this to be incorrect or you would like for us to look into this matter further, please don't hesitate to contact us via enquiries@onlinelandregistry.org.uk.

Kind regards,
Sophia
Communications Officer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy and quick

Easy to use and very fast response. I had my title deeds by lunchtime from a 9am request.

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Online Land Registry

Antwoord van Online Land Registry

Good morning Stephanie,

Thank you for your wonderful 5-star review!

We’re thrilled to hear that you had a great experience with our service.

We hope to continue providing you with an excellent service in the future.

Best regards,
Sophia
Communications Officer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great automated service

Great automated service. Had the necessary documents in front of me within an hour.

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Online Land Registry

Antwoord van Online Land Registry

Good morning Mike,

Thank you for your wonderful 5-star review!

We’re thrilled to hear that you had a great experience with our service.

We hope to continue providing you with an excellent service in the future.

Best regards,
Sophia
Communications Officer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Is not the official land registry.

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Online Land Registry

Antwoord van Online Land Registry

Hi,

Thank you for your feedback. We would like to clarify that Online Land Registry is an independent service and is not affiliated with HM Land Registry. We aim to provide customers with clear information about our services so they can make informed decisions when placing an order.

We’re sorry if this distinction was not clear during your experience and appreciate you taking the time to share your concerns.

If you believe this to be incorrect or you would like for us to look into this matter further, please don't hesitate to contact us via enquiries@onlinelandregistry.org.uk.

Kind regards,
Sophia
Communications Officer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased the deeds for 17 Camden…

Purchased the deeds for 17 Camden Square two weeks ago but they have never arrived at my new home address which is: Stable North, Bursledon, SO21 8DL. It would be nice if they came by GPO or by courier or, by email to ; Hugh Lake 075 6565 0149
24Sept 2026

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Name change on property deeds

I contacted Land Registry to start the process of changing the name on my parents' property deeds. The representative was pleasant and very helpful and completed the online form with ease. My overall experience with Land Registry was very positive.

23 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Online Land Registry

Antwoord van Online Land Registry

Good morning Ann,

Thank you for your wonderful 5-star review!

We’re thrilled to hear that you had a great experience with our service.

We hope to continue providing you with an excellent service in the future.

Best regards,
Sophia
Communications Officer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service. Simple to use and very fast results

23 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Online Land Registry

Antwoord van Online Land Registry

Good morning,

Thank you for your wonderful 5-star review!

We’re thrilled to hear that you had a great experience with our service.

We hope to continue providing you with an excellent service in the future.

Best regards,
Sophia
Communications Officer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So quick and easy to follow

So quick and easy to follow , received documents within a day . Excellent

21 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Online Land Registry

Antwoord van Online Land Registry

Good morning Pat,

Thank you for your wonderful 5-star review!

We’re thrilled to hear that you had a great experience with our service.

We hope to continue providing you with an excellent service in the future.

Best regards,
Sophia
Communications Officer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great help

Immediate constructive and helpful reponse. Why don't you have a reduced fee for those on low incomes?

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Online Land Registry

Antwoord van Online Land Registry

Good morning Ian,

Thank you for your wonderful 5-star review!

We’re thrilled to hear that you had a great experience with our service.

We hope to continue providing you with an excellent service in the future.

Best regards,
Sophia
Communications Officer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Incomplete Order

I received the Official copy Title but not the Plan - still mot received despite second request

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick and easy to use

Easy to use web site, super quick delivery of the documents that I requested. Took no longer than a couple of hours.

17 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Online Land Registry

Antwoord van Online Land Registry

Good morning Mr Hammond,

Thank you for your wonderful 5-star review!

We’re thrilled to hear that you had a great experience with our service.

We hope to continue providing you with an excellent service in the future.

Best regards,
Sophia
Communications Officer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Simple yet effective

Simple yet effective

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Online Land Registry

Antwoord van Online Land Registry

Good morning Rohit,

Thank you for your wonderful 5-star review!

We’re thrilled to hear that you had a great experience with our service.

We hope to continue providing you with an excellent service in the future.

Best regards,

Sophia
Communications Officer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rip off Britain

One never likes being ripped off, but on this occasion I should have been more aware of who I was dealing with. What should have cost me £14 through the official channel, instead cost me £70.73. I thought for the cost I would be getting the original deeds.
I thought it was a cheek for them to mention the property alert service, run by HM Land Registry. to protect people against scams.
The young lady I spoke to today did ask what could they do, but as it had been processed was not going to offer some refund as a gesture.
Buyer beware

9 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Online Land Registry

Antwoord van Online Land Registry

Good Morning John,

Thank you for your review.

Upon further investigation, unfortunately we cannot locate an existing order for yourself.

Please provide us with an order number so we can investigate this further.

If you have any concerns, please email our support team at enquiries@onlinelandregistry.org.uk

They will be more than happy to help.

Kind regards,

Sophia
Communications Officer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Misleading Website

Went onto website to obtain plan of boundary to establish who was responsible to repair/replace garden fence. Options were confusing choose a report which I thought would detail what I needed based on the text included in the various options - to be only sent a PDF document of the boundary line of my property (which I already had) - £36 for a piece of paper. Received a call from Land Registry no more than 5 minutes submitting my query - only to be told it would be another £108 pounds to obtain the exact report I needed, which I'm not willing to pay. The caller agreed the website was misleading but it was too late to cancel my order and receive a refund. The fact that I received a phone call about the service says LR are aware of the poor and misleading information on their website. £108 to obtain a copy of the plan I needed is just day light robbery. So essentially paid £36 pound for a very basic plan of my property boundary. Very frustrating. Id recommend calling LR before paying for a report that is useless. They only positive part of my review is that the plan was received very quick - so don't been fooled into paying for the 12 hour service.

** In response to your reply - there was no order number received on any communications emails received - would also be useful for you to state that you a third party company as I could have got the same information from the Gov.Uk website for £7

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Online Land Registry

Antwoord van Online Land Registry

Good morning,

Thank you for your review.

Upon further investigation, unfortunately we cannot locate an existing order for yourself.

Please provide us with an order number so we can investigate this further.

If you have any concerns, please email our support team at enquiries@onlinelandregistry.org.uk

They will be more than happy to help.

Kind regards,

Sophia
Communications Officer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Initially impressed but now I wait !


Initially I was impressed by the phone call and explanation by the young lady who told me I needed to buy three documents to achieve my objective. Having paid for three I was disappointed to find that only one has arrived within 24 hours of call. When will I receive the other two documents ?

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Online Land Registry

Antwoord van Online Land Registry

Good afternoon,

Thank you for your review.

Upon further investigation, unfortunately we cannot locate an existing order for yourself.

Please provide us with an order number so we can investigate this further.

If you have any concerns, please email our support team at enquiries@onlinelandregistry.org.uk

They will be more than happy to help.

Kind regards,
Sophia
Communications Officer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Staff so help full friendly and…

The Staff so help full friendly and quick to resolve my request well done thankyou

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Online Land Registry

Antwoord van Online Land Registry

Good morning,

Thank you for your wonderful 5-star review!

We’re thrilled to hear that you had a great experience with our service.

We hope to continue providing you with an excellent service in the future.

Best regards,

Sophia
Communications Officer

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer