We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Three days after placing an order on their website, I received an email saying one of the items was out of stock and it could be over a month before it might be available again. (I’d like to know wh... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have a 270 awning on my 2019 Ram 2500 adventure truck, replacing an trusted ARB awning, I have arthritis in my hands that made the ARB to difficult to use. The Openroad 270 is amazing, fast easy... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience with OpenRoad has been a positive one. I have their RTT, 270° awning and storage cases. They’ve been helpful in getting replacement parts like the RTT cover - I broke the zipper - reache... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Have an easy way to tell you of problems I think the product is good but have problem opening with button have to open tailgate and pull cord . The message you sent me was send video of trying to open... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

74 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 88% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(74)

74 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Terrible customer service & missing parts

I was initially very happy with my purchase of a shower awning and 10gal water tank for my cross country trip. I installed the shower awning and loce that. HOWEVER, I went to install the water tank and the box had "Damaged missing parts" written on one side and sure enough the mounting brackets and hardware were missing.
I emailed them and expressed my frustration as this was almost a $1000 purchase. I stated very clearly what was missing and provided pictures of the box and empty hardware box. They emailed me back asking me to confirm what was missing.....so I did. Then they wanted my order number, so I provided that. After almost 2 weeks they finally let me know they shipped out the missing parts and would email me later that day with a tracking number. They did not ever provide me with a tracking number. I emailed 4 more times to no avail. A package FINALLY arrived after 2 and a half weeks with ONE bracket and a shower hose that I was not missing and NO HARDWARE. I am so upset. I emailed them AGAIN stating that they did not send me hardware and that I also needed another bracket. I also provided pictures of the box contents.
They emailed me back asking me to confirm what I was missing. I am BEYOND BEYOND BEYOND pissed at this point, I bought this setup over 2 months ago, and I have a cross country trip in a week and I am having to push it back because a chain of people can't do their jobs. If I cannot get the mounting hardware in a timely manner I will be disputing the charge for the entire purchase as it is no use for me if I cant actually use it.

8 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Openroad4wd

Antwoord van Openroad4wd

Hi Melanie,

We’re sorry that the original water tank package was incomplete and that our follow-up process did not resolve the issue promptly or clearly.

After reviewing the case, we arranged for the affected water tank to be returned and sent a replacement water tank to provide a complete resolution. We understand that the delays and repeated communication disrupted your trip preparation, especially after you had already provided photos and order details.

We have reviewed this case with our fulfillment and support teams to improve how damaged or incomplete shipments are verified and resolved. If you need any further assistance with the replacement, please reply to our email from info@openroad4wd.com.

OPENROAD

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Trying to contact customer support for 23 days with no help.

I never leave reviews like this but, I received an tonneau cover that was defective. I've reached out to support nearly a dozen times. In 23 days I've been able to get a reply 3 times, all just beating around the bush with no actual support. Ive been asked the same question 3 times. I've asked for a refund. I've asked for a return label. I've asked for support in trying to fix the item. Nothing. They have been an absolute nightmare. Do not order from this company. I'm out $800 and wasted so much time on this.

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Openroad4wd

Antwoord van Openroad4wd

Hi Kirtley,

We’re very sorry that you have had to contact our support team repeatedly without receiving a clear resolution. A product concern, return request, or refund request should never leave a customer uncertain about what will happen next.

We have not yet been able to locate an order using the name displayed on this review, so we have sent you a private request for your order number and checkout email address. Once we receive those details, we will contact you directly, review the full communication history and your product concern, and provide a clear next step within one business day.

We will also review where the communication process failed in this case so similar requests can be handled more efficiently going forward. Please reply to the private request, or contact us at info@openroad4wd.com.

OPENROAD

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BEWARE- Non existent Support

BEWARE- This company is all marketing and no substance. They charged me for 2 awnings, there is no customer service number to call... their email customer service, if you can get them to respond promises quick resolution and then they ghost you. I have had to resort to filing a claim with my credit card company.

25 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Openroad4wd

Antwoord van Openroad4wd

Hi Stuart,

We’re sorry to read that you were left without the support and follow-through you expected after purchasing two awnings. We understand why unresolved communication would lead to serious concern.

We have searched our order records using the name shown on this review, but we have not yet been able to match the order. We have sent you a private request for your order number and checkout email address so we can identify the purchase and review the full history properly.

Once we receive those details, we will assign the case for direct review, investigate the order status and previous communication, and send you a written update within one business day. Please reply to the private request or contact us at info@openroad4wd.com.

OPENROAD

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible Customer Service… I bought a…

Horrible Customer Service… I bought a truck bed cover, and the cable from the locking mechanism. Ism was stretched… I am still trying to get a replacement cable two months later… Customer Service is horrible. They respond once a week… Please do not buy from them. You get what you pay for.

13 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Openroad4wd

Antwoord van Openroad4wd

Hi Dan,

We have located your order and reviewed the replacement request for the pull cable used with the locking mechanism on your truck bed cover.

A replacement cable has been sent, and we are sorry that the communication and follow-up during this process were not handled more consistently. We are reviewing the case history internally to understand where the delay occurred and improve how replacement-part requests are handled.

We have also contacted you directly from info@openroad4wd.com to confirm that the replacement has reached you and to make sure no further assistance is needed. Please reply to that email if you have not received it or if the issue remains unresolved.

OPENROAD

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible Customer Service.

Horrible Customer Service.
Received the wrong Awning Lighting Kit (the most simplest of parts) and after 5-6 emails they said they would send the correct part, but still haven't received it months later... and now will not return emails.

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Openroad4wd

Antwoord van Openroad4wd

Hi Bryan,

We have located your order and reviewed the issue with the awning lighting kit. We confirmed that the original cable provided was not the correct specification for your setup.

A replacement cable has now been sent to resolve the issue. We’re sorry that you had to follow up repeatedly and that the replacement process was not completed and communicated to you sooner.

We have contacted you directly from info@openroad4wd.com to provide the update and confirm that the replacement reaches you successfully. Please reply to that email if you have not received it or need any further assistance.

OPENROAD

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible experience purchasing winch

Horrible experience purchasing winch. Zero costumer service after they immediately process your payment and showing the item in stock and ready for shipping. No response to email, no call back. Left with placing stop payment dispute of charge theu credit card. Appears to be nothing more than an offshore entity operating in the US with some customers receiving product drop shipped from China others receiving nothing and being on the receiving end of fraud. Do not be tricked by the slick online advertising or appealing pricing. Purchase from any one of several reputable online companies with history in the US.

23 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Openroad4wd

Antwoord van Openroad4wd

Hi Ken,

We’re sorry to read about the experience you described. We understand the concern caused by not receiving a clear order update or a response from support.

Because this review was posted some time ago, we have carefully searched our order and payment records using the name displayed here, but we have not yet been able to identify the purchase. We do not want to make assumptions about the shipment or payment-dispute outcome without confirming the correct order.

We have sent you a private request for your order number and checkout email address. Once we receive those details, we will review the full order, fulfillment, and communication history and provide you with a clear written update.

OPENROAD

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst

They will send items that not check before selling and went i try to explain that it’s a mechanical issue not damaged they won’t exchange or refund your money the worst it’s my 1st time and last buying for them not recommended I had to accept I lost $700 :(

11 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Openroad4wd

Antwoord van Openroad4wd

Hi David,

We have located your order for a truck bed cover and reviewed the support history.

After you reported the issue, our team requested a short video or photos so we could identify the specific problem and provide the correct solution rather than make assumptions about the repair or replacement needed. We have not yet received those details, but the case remains open and we are ready to help.

We have contacted you again from info@openroad4wd.com. Please reply to that email with a video or clear photos of the issue, and our team will review it and provide the next step within one business day.

OPENROAD

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid the scammer company

Avoid the scammer company. Hooked their winch up and it instantly ran away had to cut the wire before it damaged the bumper. To save money they're using substandard relays that stuck on and will require significant modification to make it a reliable winch this is not something that I'm going to end up keeping on my vehicle I'm going to end up throwing it away and going with the Harbor Freight unit which has Superior control relays and a cut-off switch that's included. Customer service takes forever to respond and it took them 6 weeks to mail me the winch from the point the purchase

11 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Openroad4wd

Antwoord van Openroad4wd

Hi Kevin,

We recognize that this response is far overdue, and we’re sorry that your review was not addressed sooner.

We have now located your order and are reviewing the safety concern you described regarding unintended winch operation. We have contacted you directly from info@openroad4wd.com to understand what happened and determine the appropriate next step.

If you still have the winch, please do not operate it until the case has been reviewed. We understand that, given the time that has passed, you may already have moved on from the product. Even so, we would appreciate the opportunity to document the issue properly and address your experience directly.

OPENROAD

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It arrived damaged

It arrived damaged. Straight out of the box damaged. Sent pictures the same day and they sent me a replacement cover to do the repairs myself, not that they told me that, their instructions were unclear. I can barely lift this massive awning and they expect me to fix their mistake? They haven't even sent the tools to do it, just the cover. I will have to go buy those myself too. When I questioned them on an exchange instead, radio silence. Didn't respond. I explained that I could not do a repair like this because I live alone and it's too heavy and I am injured and on pain medication. They just sent me a tracking number with the replacement cover in response. If I had damaged it myself, fair. But this was straight out of the box like this. It's still sitting in the same place it was delivered and I rolled it over to get it out of the box because it is that heavy so there is no chance I could of damaged it. The box was damaged on arrival. NEVER EVER shop with them again. Absolutely a waste of money.

And the quality, absolutely dogs balls You get what you pay for. Lesson learned. Never again. Oh and they charge a fortune for postage then use the absolute worst courier they can get and wonder why their items arrive damaged. Disgusting business model. There's a reason they're the cheapest on the market. If I ever do get this thing exchanged or fixed, I will be removing all branding so noone else will know where it's from and won't make the same mistake.

3 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Openroad4wd

Antwoord van Openroad4wd

Hi Trisha,

We recognize that this response is overdue, and we’re sorry that your concerns about the damaged delivery and the repair process were not addressed sooner.

We understand why receiving a damaged, heavy product and then being asked to complete repairs yourself would be frustrating, particularly when that solution was not practical for your situation.

We have not yet been able to match an order using the name shown on this review, so we have sent you a private request for your order number, checkout email address, and delivery details. Once we receive that information, we will review the original shipment, the previous communication, and the replacement status to determine the appropriate next step.

You can also contact us directly at info@openroad4wd.com.

OPENROAD

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is terrible

This company is terrible, no customer service, it takes them forever to reply.
I never received the order, i received a couple of packages but not the main package.
Took forever to get my money back, they kept arguing that the package was received.
Finally a customer service person admitted that it had never been shipped.
No help at all.
Stay away
Just got a response, 8 months later!
I rest my case.
Now they are wanting the order number?
8 months later.
Order number is #23678.

27 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Openroad4wd

Antwoord van Openroad4wd

Hi Bill,

Thank you for providing your order number. We only recently claimed and began actively monitoring our Trustpilot profile. When we first reviewed your post, we were unable to match an order using the name displayed on the review, so we requested your order details to verify the status rather than make assumptions.

We have now located order #23678 and confirmed that the refund was completed on January 21.

We understand that our public response came much later than it should have, and we are sorry for the frustration you experienced during the original process. We are reviewing the communication history around this order and strengthening how customer concerns are monitored and followed up.

If there is anything about the order or resolution that remains unresolved, please contact us directly at info@openroad4wd.com. We will review it personally.

OPENROAD

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer