Banner for Pawfy UK

Pawfy UK Reviews 

132
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Our Spaniel has Addisons disease and over the past 6 months his mobility has declined. Over the past couple of months we have been using the Pawfy snacks to help improve his mobility. They certainly s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We did not ever subscribe to Pawfry. you have not an swered our emails, my wife only once ordered one pack, you are still sending the product long after our dog had passed away, I believe you are taki... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The product didn’t agree with my dog - not all of them do. I also got signed up to a subscription I never agreed to and I was worried that they would keep taking money. It took a while for a response... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Replacement of a lost order was sent out quickly and without fuss. Prebiotic tablets work. My dogs gut health is dramatically improved, he's gone from loose stools to solid in a matter of weeks. I'll... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Dierenverzorgingswinkel
  2. ook in
  3. Vitamine- en supplementenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Pawfy was created because of our love for our own pets. We realise the importance of health and vitality to a pet’s happiness and how this impacts you and your family. That’s why it matters to us that every ingredient makes its way into a Pawfy treat for a scientifically driven reason. Pawfy is about supplements that improve pets' lives, and we are focused on results.


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

132 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(132)

132 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Disappointed but was resolved quickly.

I ordered a product for my pooch and was extremely careful to choose the 'one time purchase' and NOT 'subscribe and save' option the whole way through. I then read a review saying they were subscribed without their permission...I checked and the same had been done with monthly orders planned. Luckily I was able to skip the next 2 months on their site but was told to contact them to cancel full subscription. I did this and am pleased to say their correspondence was swift and they cancelled it straight away. Disappointed this happened as I was very careful when ordering as this happened to me before with a different company. Hoping they will look at it and amend this process. Product is on the way which am hoping works for my little dog.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unintentional subscription

Extremely unclear that a batch purchase automatically subscribes you to monthly payments. At no point did i ask or want this.

12 augustus 2026
Logo Pawfy UK

Antwoord van Pawfy UK

Hi Scot,

Thanks for getting in touch with us. We're sorry to hear that the subscription came as a surprise.

A member of our team has been in touch to resolve this for you! We look forward to helping.

- Pawfy

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Auto subscription scam

I made one order for my dogs joint pain £30.00. It made no difference to my 16 year old German Shepherd Labrador cross.
I was surprised to find about a month later and email thanking me for my order. I certainly wasn't aware I'd signed up for a subscription. I immediately replied using the contact is form (no phone number is available) and cancelled. The following day I received a message that my order has been dispatched and it arrived the day after.
I again emailed the company complaining about their service. No reply to date.
There appears to be nowhere to cancel a subscription on their website. I contacted my bank to cancel my subscription.
I think this is unacceptable company practice. There are a lot of reviews on this site about unauthorized subscriptions and it is obvious the company has a problem, either either with an unclear ordering procedure or it's a deliberate act.
Either way I actually had an email within 24 hours of my complaint stating my money would be refunded so that's a tick on the box.

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pawfy UK

Antwoord van Pawfy UK

Hi Michael,

Thank you for getting in touch with us. We're sorry to hear that the chews didn't work out as expected!

A member of our team has been in touch with you via email to sort this out for you. We look forward to helping.

- Pawfy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Combative yeast infections

It’s taken two months to really get into my dogs system, a Cockapoo, but we’re starting to see a major reduction in her yeast infection and general gut health Also we have cut chicken out of her diet which has been good.

11 augustus 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Efficient; had an issue and got a direct speedy response and my issue was resolved.
It was my error; tgeir cystomer care was spot on and their product suits my dog 🤩

8 augustus 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sorry nothing was wrong this time i was…

Sorry nothing was wrong this time i was very impressed with the speed that i recieved my order.

6 augustus 2026
Logo Pawfy UK

Antwoord van Pawfy UK

Hi Helen,

Thanks for your kind words regarding our shipping times. We hope your pup is enjoying their supplements.

- Pawfy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rip off merchansBought three tubs of tablets beginning…

Bought three tubs of tablets beginning of July. Thought this was a one off. 7th August got email saying thank you for your order for three more tubs . Paid by PayPal and now cancelled PayPal. Sent an email to pawfy saying I had not ordered this item and wanted my money refunded. Still waiting for reply. Do not touch this company totally rip off merchants
You have asked me to re-wright the view for more information.
What more do you want.
I ordered three tubs of hip and joint tablets at the beginning of July as a one off order. Then you sent mean email 7th August saying thank you for your order and sent me another three tubs on the 11th August. You signed me up for a monthly subscription which I never asked for like you have done to so many other customers. What more information do you want pawfy.
Order no 23580

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pawfy UK

Antwoord van Pawfy UK

Hi Norman,

Thanks for getting in touch. We're sorry to hear this.

We've requested some more information from you so we can locate your account to ensure this is taken care of. We look forward to helping!

- Pawfy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No response to cancelling subscription

I placed an order of 4 calming tablets. I didn’t realise that I had signed up to a subscription. I then found they had taken another payment of £75. I saw that my product hadn’t been sent yet, so immediately emailed them to say to cancel & refund me but no reply. I then received the chews even though I had cancelled before they had been sent. I emailed them again on Thursday but still no response. I don’t like leaving negative reviews but I’m not getting any response to my emails, so have no other choice. I’m not complaining about the product at all, they have calmed my dog slightly but not enough to warrant the cost & I can’t afford them regularly. I see on here that lots of people have the same complaint, which is worrying. Please can someone email me back, so I can sort this out.
Many thanks
Zoe Arundell-Reid

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pawfy UK

Antwoord van Pawfy UK

Hi Zoe,

Thank you for getting in touch with us! We're really sorry to hear that you haven't heard back from our team just yet.

We're unable to locate any emails under this name so we've requested some more information from you so we can help.

We hope to hear back soon!

- Pawfy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

i had one order which was fine but now…

i had one order which was fine but now they are repeat ordering for me and I didn't sign up for that. The customer service is non existant so I advise anyone not to buy from Pawfy.

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pawfy UK

Antwoord van Pawfy UK

Hi there,

Thank you for getting in touch with us! We apologise for the delay in our response!

We've requested some more information from you so we can locate your account to assist further. We hope to hear back from you shortly!

- Pawfy

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The product is great and it seems to…

The product is great and it seems to make a difference to our elderly dog's movement. However, I selected one time purchase when I first bought it to try but it has automatically set up a repeat order. I'm not impressed by that at all! You are lucky I didn't cancel the order completely. If I find a comparable product I am likely to cancel Pawfy on that alone. Be warned.

5 augustus 2026
Logo Pawfy UK

Antwoord van Pawfy UK

Hi Andy,

Thanks for getting in touch with us! We appreciate your feedback here.

We offer two options on our site - Save & Subscribe and One-Time Purchase. A subscription is activated only when the Save & Subscribe option is chosen. However, if you do not wish to have the items on a recurring basis, we're always happy to assist with a cancellation of the subscription.

- Pawfy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid!!!

Avoid!!!! unless you want poor customer service and being signed up to a subscription unknowingly after placing your first order!! To then have your account debited and no phone number To contact anyone about it just an email which takes them days to reply to! Then you have to pay the pnp to return the order you didn’t want!
My dog didn’t even like the chews either. Very disappointed with this company.

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pawfy UK

Antwoord van Pawfy UK

Hi Melissa,

Thanks for getting in touch with us! We're sorry to hear that your dog wasn't a fan.

We've had a look into this and see that our team has assisted you. Please let us know if there's anything else we can help with.

- Pawfy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid

I made an order for 2 x Probiotics and 2 x Allergy tubs, after I placed the order, I read reviews and had a change of mind so on the same day as placing the order I asked to cancel it and they didn’t respond until after they send me a “dispatched” email and said they could not cancel it as it has been dispatched, then offered me a partial refund if I was to keep the item, so I kept the item (didn’t receive a partial refund)

After using the items for 3 days straight, my dog got very sick, vomiting and diarrhoea in the house, baring in mind he has not done this in the house for about 6 years, but after these treats to help him, he was violently sick, I filled in a form on their website asking for a return & refund… no reply, I sent a separate email asking for a return & refund and eventually got a reply, I would not recommend these products, the smell was also disgusting when first opening the product, to the point where people around me at the time thought the smell was coming from the bin, but it was the treats, I have heard back from them and now have to send the products back and fill in a form with information about my pet and the symptoms (and also pay for tracked shipping to send the items back)

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pawfy UK

Antwoord van Pawfy UK

Hi there,

Thanks for getting in touch with us. We're very sorry to hear about your dogs reaction to the Probiotic and Allergy chews and can assure you we take incidents like these very seriously.

We've had a look into this and can see that our team has been in contact with you over the past week, so we do apologise if it feels as though something has been missed. While we're unable to cancel an order once it has been shipped, we are absolutely committed to helping resolve this as smoothly as possible. Our team is here to assist via your existing support thread.

- Pawfy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company are a bunch of sharks

This company are a bunch of sharks. I placed a one off order and they set up a monthly subscription. Give this company a very wide birth, I am reporting them to Trading Standards.
An update on this is they said they’d sent a refund for my payment, but even this is fake as the card they’re apparently refunding isn’t even mine. Stay far away from this awful company.

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pawfy UK

Antwoord van Pawfy UK

Hi Nikki,

Thanks for taking time to share to share your experience. Again, we are sorry to hear that your refund hasn't appeared just yet.

As the refund was processed only yesterday, we generally ask that you allow a few working days for the refund to appear on your account. As Apple Pay was used for this purchase, the card number associated with your refund may be tokenised. We recommend checking your Apple Wallet as well.

We're here if you require any further assistance, please do let us know if we can help.

- Pawfy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We ordered the pain relief for our…

We ordered the pain relief for our 16year old fog who was really struggling.. there was no pressure to do the standing order but we decided to use that option. Unfortunately our dog passed as the pain relief arrived. I notified Pawfy and got a lovely e mail in return from them. They have also refunded the pain relief tablets which we did not expect. I have passed the pain relief on to my friend who has 2 labradours.. for them to try. Thank you pawfry for your compassion and understanding.. linda and nigel

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer