Perspex Sheet UK Reviews 

2.831
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just a quick note of thanks for the speedy and safe supply of replacement Perspex for my shed doors. I managed to crack one last year, and it’s taken until now to find weather and time to sort it ou... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was looking for something to protect our kitchen wall where it meets the door as our dogs jump up on this wall when they hear visitors, leaving the wall covered in dirty paw marks and the plaster fi... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 4/7. No delivery so requested an update via email mid month. I was passed an auto response stating it's now urgent and an update will be provided. Two more requests later with no actual action... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I placed my order on line and found it easy to complete and quite cheap. The Perspex arrived by a postal package earlier than I thought it would do. The Perspex was exactly what I needed to complete m... Toon meer

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

Perspex online distributor and fabricators of official Perspex Acrylic sheet. UK wide next day delivery available. Price match guarantee, we will match or beat any price for perspex acrylic.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(2.831)

170 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Oval perspex mirror

The product I purchased was a perspex replacement mirror for a dressing table I was up-cycling for my granddaughter’s 2nd birthday so safety was a must but more importantly it needed to be an oval shape with precise measurements to replace the old glass mirror.
This product was perfect and I would highly recommend this company as their customer service was spot on with safe packaging and delivery.
Thank you Perspex Sheets Uk from a very happy customer.

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect Fitted Glass Replacements for Fitted Bedroom Furniture

I was going to have my bedrooms renovated with Sharps furniture, but cancelled due to the stress involved. Unfortunately, my existing fitted furniture - which was due to be ripped out to get the Sharps furniture - had a glass sheet over the dressing table and glass sheets on both bedside tables. The glass was thrown first - then I needed replacement glass, and went into meltdown! I then discovered Perspex Sheet UK - took measurements and ordered glass - like perspex sheets. They were perfect, and looked like real glass - could not be happier! Thank you

20 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with my purchase

Very happy with my purchase. Exactly as i ordered - a nice bespoke round cover for my coffee table. Its great!
I would recommend this company - fast delivery too.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not great website

Ordered what I thought was 2 pieces of perspex to frame a print.

Only got 1.

I think they need to make their descriptions clearer

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Perspex Sheet UK

Antwoord van Perspex Sheet UK

Hi Sandan,
I want to contact you to resolve the issues you are experiencing. Unfortunately, the review has been posted without any contact information. Could you please contact me and provide the order number?

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great product, caring customer service

Bottom line: the product is great and there’s a huge variety of options for finishing touches. My delivery went astray, “thanks” to the courier not the company, and as soon as I raised a query, my order was remanufactured and promptly delivered via another (better) courier. Many thanks!

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After purchasing one successful…

After purchasing one successful glass-look perspex top for a painted dresser which I was really pleased with - I ordered 3 bespoke items and supplied templates. Initially communication with Ian was good. But sadly 5.5 weeks later I still do not have the items. They were very expensive. I have sent numerous emails and a voicemail with the only response saying that they would be with me on the 18th August. Well a whole week later and they still are not with me. It is such a shame as I had many other projects I wanted to do and I won't use them again. Terrible customer service and no product to show for it! Avoid.

25 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Perspex Sheet UK

Antwoord van Perspex Sheet UK

Hi,
I’m very sorry for the delay with your order and for the frustration and inconvenience this has caused.
I completely understand your disappointment, particularly given the length of time you have been waiting and the previous delivery date you were given. We sincerely apologise that we have not met the timescale promised.
I can confirm that your bespoke items will be delivered next Wednesday, after the bank holiday.
We really appreciate your patience and are sorry that your experience has fallen short of the level of service we aim to provide.

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Products simply not built for purpose.

I ordered three shelves at 5mm of thickness only to find that they were not thick enough to support their own weight, let alone the weight of any further items.

I wrote in asking to return these on the basis that they are simply not build for purpose. I was told that this is not possible due to them being bespoke and was advised that I would need 10mm thickness for stablity at the size I ordered. This does beg the question why Perspex Sheet would accept the order, manufacture and ship the product with the foreknowledge that it would not be able to perform its function as a shelf at 5mm thickness. The intelligent thing may have been to reach out to the customer explaining this in the first instance and suggesting an alternative.

I responded explaining that the product being bespoke is irrelevant when it comes to consumer law and the right to reject within 30 days where products are not build for purpose or of a satisfactory quality, to which I then received the exact same email, word for word, a second time.

I still await a response. A note to the management, I don't like leaving reviews like this and am still very open to resolving this. Please reach out to me if you are at all interested in doing so.

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Perspex Sheet UK

Antwoord van Perspex Sheet UK

Hi Nick,
Thank you for taking the time to explain the situation, and please accept my apologies for the frustration caused.
I completely understand your concerns regarding the thickness of the shelves and your point that we should have highlighted the suitability of 5mm material for the size and intended use before proceeding with the order.
I am sorry that we have not handled your query appropriately so far. I will personally look into your order and the correspondence and will contact you directly to discuss this with you and see how we can resolve the matter.
We appreciate that you have given us the opportunity to put this right, and we would much rather resolve the issue with you than leave you dissatisfied.

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Damaged items, Zero customer service

Items were packaged terribly. Sealant and a gun sellotaped directly onto the mirror, which of course scratched it, and packed so tightly the silicone exploded.
Completely impossible to get hold of customer service - phone calls never answered nor support tickets from email. Having to resort to raising a case with my bank to get my payment of more than £100 back. Looking through the reviews now, I see that terrible customer service appears to be the norm. I wish I had read them before buying.

Avoid!

Update: I received a call very soon after logging a chargeback. Offered a refund over the phone, but then followed with an email saying their accounts team will review within 14 working days and decide whether to refund or not. Absolutely unacceptable and I will be proceeding through the bank.

Definitely avoid!!

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Perspex Sheet UK

Antwoord van Perspex Sheet UK

Hi Nadine,

Thank you for bringing this to our attention.

We have reviewed the issue and sincerely apologise for the inconvenience caused. We understand how frustrating this must have been.

Please be assured that the order has now been fully refunded. The refund will be processed back to the original payment method, subject to the usual processing times.

Once again, we apologise for the inconvenience and appreciate your understanding.

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought 4 shelves, all wrong sizes and scratched!

Purchased 4 sheets of clear perspex, despite giving them exact sizes in mm none of the width or lenght is correct, all sheets 3mm shorter and 2mm too narrow! Whats more important every sheet with deep scratches - these were meant to be installed as exposed shelves with led cob on the site which wont happen now, also all edges rough and uneven (ordered polished and buffed ones), Overall unacceptable poor quality, awaiting companys reply and would like replacement or refund to buy elsewhere!

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Perspex Sheet UK

Antwoord van Perspex Sheet UK

Hi Piotr,


We are sorry to hear about the issues with your order and apologise that the sheets arrived with incorrect dimensions, scratches and edges that did not meet the polished and buffed finish you had ordered.
We completely understand your disappointment, particularly as the perspex was intended for exposed shelving with LED COB lighting, where the finish and accuracy are especially important.
We have reviewed the issue and have arranged replacement sheets for you. We can confirm that the replacements have been dispatched today.
We sincerely apologise for the inconvenience and disappointment caused. We appreciate you bringing this to our attention and hope the replacement sheets arrive in the expected condition.

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The products might be good but they won't reach you, wouldn't use.

Ordered 4/7. No delivery so requested an update via email mid month. I was passed an auto response stating it's now urgent and an update will be provided. Two more requests later with no actual action or delivery dates. Tired to contact on numerous occasions to discuss a refund and cancellation. Never had an answer, was left to request refund via card provided. The products might be good but they won't reach you, wouldn't use.

4 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Perspex Sheet UK

Antwoord van Perspex Sheet UK

Hi Pete,
I want to contact you to resolve the issues you are experiencing. Unfortunately, the review has been posted without any contact information. Could you please contact me and provide the order number?

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very easy to deal with

Very easy to deal with, ordered in line came promptly , packaged very well, and good product as described overall very good experience

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered in good faith

I ordered in good faith, paid express delivery of £29.99 needed the item within this time. But have not received it. Telephone spoke to melody only to be told that it wasn't going to be despatched for another week as they have a back log.
I asked for a refund as has not been cut yet. But was refused. Apparently in the small print of the 5 pages of terms and conditions it says they have to be allowed 30 days to deliver.
This is miss selling.
I am now not at the property for another 7 weeks hence why I paid for express delivery.

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Perspex Sheet UK

Antwoord van Perspex Sheet UK

Hi Sharon,

We’re very sorry for the frustration and inconvenience caused, and we completely understand why you are disappointed
We have reviewed your concerns and understand that you requested a refund as the item has not yet been cut. We are sorry that you were not satisfied with the response you received when contacting us. I am contacting you to resolve the situation with you.

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

Great company , quick delivery and just what I needed for my bedside draws .
Will be ordering another for my other furniture.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional product.

Exceptional product manufactured to the highest quality.
5 star customer service.
Outstanding value for money.

25 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great recovery after a shaky start !

I received my goods correctly . However when i had some questions I phoned several times and left voice messages as per their options and none were returned . So I have had to now throw the product away as without their responses I cant use it .Having said that, Chris gave me a satisfactory explanation for the inability to access their support on the phone and he and and Natasha were marvellous and offered to replace everything so I am now very satisfied

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Perspex Sheet UK

Antwoord van Perspex Sheet UK

Hi,
I want to contact you to resolve the issues you are experiencing. Unfortunately, the review has been posted without any contact information. Could you please contact me and provide the order number?

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer