We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam - I lost my appeal surprise surpise! when i entered 2 digits of my reg number wrong on the parking machine, I was rushing, it was a genuine mistake. I had paid for 24 hrs even though i only w... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute scam\! I received a parking charge from Euro Car Parks for an alleged offence in Leicester’s Abbey Street car park, which had apparently closed down\. At the time, the signage stated NCP,... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

POPLA, your fake independent appeals company. We are sorry that you think we are TO55ERS. Maybe it's because we encourage and support nay, add to, the theory that 99 percent of Car Park Operators... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I like almost all other reviewers are a very good evidence that this organisation is ... and failing to operate a democratic system. I did pay for the parking at Uppminster underground station and pro... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Bemiddelingsdienst

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

We are the independent appeals service for Parking Charge Notices issued on private land. Our Process: 1. Receive your verification number Parking operator will send you a verification number with their rejection notice. 2. Collect your evidence Prepare any evidence which may support your case. 4. Submit your appeal Submit your appeal with your evidence online. 5. Track the process Check the status of your appeal online. 6. A decision is made POPLA independently reviews all evidence from both parties and issues a decision. www.popla.co.uk


Contactgegevens

  • POPLA PO Box 1270, WA4 9RL, Warrington, Verenigd Koninkrijk

  • popla.co.uk

1,1

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 98% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,1

Alle reviews

(2.004)

229 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Complete waste of time — not independent, not fair

Received a £60 PCN from APCOA at Royal Berkshire Hospital multi-storey car park. Drove around for 53 minutes trying to find a space. There were none. Not one. I never parked, never left my car, never used a space. Yet somehow I owe £60 for a service I never received.
POPLA's response? Because I stayed on site longer than 5 minutes, I "accepted the parking contract." Five minutes! Has the assessor ever tried to navigate a packed hospital multi-storey, check every level, and get back out in five minutes? It's physically impossible. The consideration period is a joke when applied to a site like this.
The ANPR cameras only record when you enter and leave. They don't show whether you parked. They don't show whether you left your vehicle. They show nothing except time on site. Yet apparently that's enough to charge me, and it's on ME to prove I didn't park. How is that fair? The operator provides zero evidence of an actual parking event but I'm expected to prove a negative.
And when I raised that the car park was full and had no available spaces — so no service could actually be provided — I was told that car park capacity is the landowner's responsibility, not the operator's. How convenient. They take your money for parking but the fact there's nowhere to park is someone else's problem.
POPLA is funded entirely by the parking industry. Draw your own conclusions.

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hi Dumitru, POPLA is a completely separate company to the parking operators and is administered by Flexible resolution services, part of Trust Alliance Group. Our assessment is done based on evidence provided by both parties and our assessor will have provided you with a detailed explanation as to how the decision was reached. We are a single stage appeals service so no further reviews are available however, our team are always here to answer any questions. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Quite literally ignored the most…

Quite literally ignored the most relevant point in my appeal - that there were no signs on my route, which was actually demonstrated by the sign map provided by UKPC. Instead the other points were addressed and this was glossed over.

18 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hi Usman, we're sorry that you haven't had a positive experience when using our services. Our assessor will have provided you with a detailed explanation as to how the outcome was reached. As we are a single stage appeals service, we are unable to review this decision but should you have any questions or concerns then please don't hesitate to contact us and we will be happy to help. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

as a private hire driver they sent me a…

as a private hire driver they sent me a fine , i apealed, it got rejected, me upon providing all the evidances , they only come in favours with these dodgys fake ass private carparks , tough they wont get a penny

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hello Nahim, we're sorry to hear that you have not had a positive experience when using our services. Our team take great care in ensuring that all evidence and information is considered, and that the outcome is fair and reflective of the dispute. If you have any questions or concerns, then please don't hesitate to contact us directly and a member of our team will be happy to help. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appeal ignored despite evidence – £100 charge for 17-minute overstay

I received a £100 parking charge from MET Parking Services after staying 107 minutes in a 90-minute car park while visiting McDonald’s with my family.

The overstay was only 17 minutes and occurred because service inside the restaurant was slow. At no point did I knowingly ignore parking restrictions and the car park was almost completely empty at the time.

The photographs provided by the company show my vehicle in near-total darkness, where it is only really visible because of headlights and the reflective number plate. However, the images they supplied of the parking signs appear to have been taken in much brighter lighting conditions. These images do not reflect the actual darkness at the time my vehicle was there.

I raised this inconsistency during the appeals process and provided detailed comments explaining why the evidence did not represent the real conditions. Despite this, the appeal was still rejected.

What is particularly frustrating is that I presented substantial reasoning and evidence to support my appeal, while the parking company relied largely on generic photographs and claims about signage visibility. In my view, the decision sided with the operator despite the lack of clear evidence that the signage was actually visible in the conditions that night.

Issuing a £100 charge to genuine customers who slightly exceed a time limit without being clearly aware of it feels excessive and unfair, especially when the car park was almost empty and the visit was simply to use the restaurant as intended.

Overall, this experience has been extremely disappointing.

4 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hello Rikky, whilst we understand your frustration we do have to consider the contracts that the parking operators have in place for the privately owned car parks. Upon entering a privately owned car park, you are essentially agreeing to the terms and conditions that they have in place for that particular site, regardless of what happens whilst you are there. In instances where there might be circumstances that you feel are out of your control that mean that you overstay the allowed time, then we would advise you to contact the parking operator immediately. It is at their discretion whether they wish to continue to pursue the charge based on mitigating circumstances. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This process is not fit for purpose.

This process is not fit for purpose.
Just another pathetic arm of the disgusting gangster private parking company farce.

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hello Andrew, we're sorry that you aren't satisfied with the outcome of your appeal. I can see that our assessor has provided you with an explanation as to how the decision was reached and whilst this decision will not change, if you have any questions or concerns then please don't hesitate to contact us and we will be happy to help. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

In cahoots with the parking companies…

In cahoots with the parking companies I'm sure. I felt I had a really strong case. Had the physical ticket I paid for, but the last 3 letters of my reg were missing as the machine wasn't working properly. I was the only car in the car park and paid for a full day depsite only being there an hour.

Parkingeye offered a reduced fine to £20 but I felt strongly that I shouldn't have to pay anything and that I would win. Their evidence against was a generic template full of irrelevant info and with some pictures taken over 6 months prior.

POPLA took 9 weeks to review the case and Gayle Stanton sided with Parkingeye meaning I now have to pay £100. Fool for thinking the little guy would win against the big robbing fat cats. Using an "independent" body in POPLA cost me an extra £80.. no point in them existing.

**in response to POPLA, the evidence was submitted and it took 9 weeks from that point actually. After being unsuccessful, I wrote to the landowner and explained what happened. They felt it was very unfair and have appealed to have the fine revoked. So how can I have a physical ticket as proof and the backing of the landowner. But this independent body has sided with Parkingeye. You dont have any real authority clearly or youre taking handouts from parking companies.

If anyone reading this is considering appealing. I would recommend writing to the landowner first as you'll have a better chance with them than using POPLA.

30 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hello James, we're sorry that you haven't had a positive experience when using our services. We have to allow both parties time to submit evidence and information relating to the appeal, and then for our assessor to review this information and provide their outcome. We understand your frustration regarding the fine amounts, however we must advise that POPLA doesn't dictate how much fines cost or collect payments on behalf of parking operators. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What’s the point in them?

Common sense counts for nothing with these people. Fined £100 for parking when I had proof the fee had been paid. Appealed to POPLA expecting them to side with me considering I had evidence the parking fee had been paid, but they sided with the parking operator - the issue was due to the driver of my car inputting the registration incorrectly. A simple mistake to make, and you’d think common sense would prevail, but nope!

My main issue is, had the ticket machine been an old paper ticket machine, no fine would’ve been issued. Had it been a modern ANPR machine that dynamically matches the registration you type with cars that have entered the car park, then the error would’ve been noticed at that point and corrected. However, the machines are out dated. They allow a user to put any registration in regardless of whether it’s been tagged entering the car park, then they give you no visual confirmation of the reg that’s been entered. In my opinion, they are preying on the forgetful, people in a rush, people with dyslexia etc as they know there will clearly be honest mistakes, but they’ll fine people anyway.

I imagine POPLA have been put in place to give the illusion of some regulation of private parking operators, because they certainly don’t approach appeals in a fair and reasonable manner like you would expect a proper regulator to do.

12 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hi Ben. We're sorry that we were unable to provide you with the outcome that you were hoping for. Whilst we appreciate that the correct fee may have been paid, there may have been other reasons as to why the parking operator was within their rights to pursue the charge, this could include not registering the correct vehicle registration number if required or not parking within a marked bay. Our team will have provided you with an explanation as to how the decision was reached but If you have any questions then please don't hesitate to contact us 03301 596 126 and we will be happy to help. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely shocking and unfair…

Absolutely shocking and unfair experience with POPLA.
I appealed a parking charge even though I was a genuine customer at ASDA. I even submitted my bank statement as proof that I had shopped there, so there was clear evidence that I was not abusing the parking. Despite this, POPLA still ruled in favour of the parking operator.
The whole process felt completely one-sided. It honestly makes you question how “independent” this appeals service really is when genuine evidence from customers seems to be ignored while the operator’s claims are accepted without proper consideration.
If this is supposed to be an independent appeals service, it certainly didn’t feel like one. Based on my experience, I would not recommend relying on POPLA to fairly review a case. Even with clear proof that I was a legitimate customer, the appeal was still rejected.
Very disappointing system that does not appear to properly protect genuine customers.

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hello Islam, we're sorry to hear that you have not had a positive experience when using our services. Our team take great care in ensuring that all evidence and information is considered, and that the outcome is fair and reflective of the dispute. If you have any questions or concerns, then please don't hesitate to contact us directly and a member of our team will be happy to help. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The best way to deal with parking…

The best way to deal with parking companies who fraudulently issue tickets is to take them to a small claims court. Pay the reduced fee under protest then sue them for wrongful issue of a parking violation. mine was parking in a parent and child bay with children, they photographed my car and said no children present and shouldn't have been parked there. You’re now expected to photograph your children in the car when you park just to prove you haven’t contravened the rules, who even does this??. This is a big part of why small business and town centres are on their knees. Order from Amazon it’s delivered to your door and you’ll never get a parking ticket again while out shopping. Well done to those rogue companies including popla. You’re a disgusting waste of resources and damaging the economy. Local MP contacted and will press this issue further.

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hi Mike, we're sorry that you haven't had a positive experience when using our services. Our assessor will have provided you with a detailed explanation as to how the outcome was reached. As we are a single stage appeals service, we are unable to review this decision but should you have any questions or concerns then please don't hesitate to contact us and we will be happy to help. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not an independent review - don’t trust POPLA to support you

Popla are entirely on the side of the over zealous parking companies. I recently parked at the Bull in Kings Norton but through some confusion only entered a partial registration. Despite having evidence of payment they sided with the parking company saying that it was mt responsibility to enter a full and valid registration. I had clearly paid and had o intention to defraud but POPLA denied the appeal.

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hi Ann, We are sorry to hear about the circumstances that led to you receiving a parking charge notice. Based on the events you have explained, it would be at the parking operators discretion whether they wished to continue pursuing the parking charge notice or not. Once an appeal reaches us, we have to look at this from a more contractual point of view and establish whether the terms of the car park were broken or not. Whilst we understand that you may have had a genuine reason for overstaying, we still have to accept that this is a breach of the terms of the car park and it isn't within POPLA's remit to allow the appeal based on mitigating circumstances. We are sorry that we were unable to assist you further on this occasion.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Obviously I was scammed by Euro Car…

Obviously I was scammed by Euro Car Parks of course popla knows that , but still my appeal was unsuccessful and i have to pay even larger fine now, hope you can't sleep at night!

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hi, we're sorry that you haven't had a positive experience when using our services. Our assessor will have provided you with a detailed explanation as to how the outcome was reached. As we are a single stage appeals service, we are unable to review this decision but should you have any questions or concerns then please don't hesitate to contact us and we will be happy to help. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Felt One-Sided and Disappointing

I appealed a parking charge to POPLA in good faith, providing photographs and a clear explanation of why I believed the bay markings were unclear and that I had not caused obstruction.

Despite submitting evidence, my appeal was unsuccessful. I felt that the operator’s version of events was largely accepted, while my explanation and supporting photos were given little weight. The decision focused heavily on the operator’s signage and photographs without fully addressing the context I provided.

As an individual challenging a parking company, the process felt imbalanced. The wording of the decision gave the impression that the operator’s submission carried more authority than a customer’s reasonable concerns.

The experience has left me disappointed in what is meant to be an independent appeals service. I came away feeling unheard and financially strained after trying to resolve the matter responsibly.

23 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hello John, we're sorry to hear that you have not had a positive experience when using our services. Our team take great care in ensuring that all evidence and information is considered, and that the outcome is fair and reflective of the dispute. If you have any questions or concerns, then please don't hesitate to contact us directly and a member of our team will be happy to help. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1 star is far too high a rating

1 star is far too high a rating. Like others are stating these people are paid by the parking companies and therefore work for them.

All I wanted was an advocate organisation to help me get through to the parking supplier they did not do this.

I was on a site where the only way to pay was by the app. I was 5 minutes over the time, but thought I should pay anyway, because I am an honest human.

I could not down load the app, the parking provider had no way of paying by phone or cash. I was stuck there for 35 minutes trying to pay for my parking, which was £15.

I went home and emailed the parking company immediately explaining my issue and asking if I could pay the £15 another way. They told me to contact POPLA who did not take my plight into consideration, sent me a link that did not work so I could pay the parking fine, a fine I would not have had if the company had more than one way to pay. I complained they told me to go away. Their defence was others had managed to pay that day, and therefore calling me a liar stating I should have paid. These people are not fit for purpose. I am contacting my local MP today as the parking company are now sending me demands for £170 and are refusing to speak to me. If nothing else I wan to see POPLA overalled and run by a Government advocacy department

After reading the reply from POPLA on my review I feel that I must reply.

I could not pay for the parking as the App would not work. I had no other way to pay. POPLA said other people paid by the App on that so I was lying. They didn’t use the word liar but implied it. The face that I tried numerous times to contact the parking company was not taken into account.
They may be a different company but are in no way impartial they are paid for by the parking companies. POPLA is not fit for purpose. What if someone did not have a smartphone with them? That is discrimination. Something needs to be done about these people.

9 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hi Jan, POPLA is a completely separate company to the parking operators and is administered by Flexible resolution services, part of Trust Alliance Group. Our assessment is done based on evidence provided by both parties and our assessor will have provided you with a detailed explanation as to how the decision was reached. We are a single stage appeals service so no further reviews are available however, our team are always here to answer any questions. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Blue badge holder still had fine and…

Blue badge holder still had fine and popla turned it down wadte of time cheaper to pay fine

28 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hi David, We are sorry to hear about the circumstances that led to you receiving a parking charge notice. Based on the events you have explained, it would be at the parking operators discretion whether they wished to continue pursuing the parking charge notice or not. Once an appeal reaches us, we have to look at this from a more contractual point of view and establish whether the terms of the car park were broken or not. Whilst we understand that you may have had a genuine reason for overstaying, we still have to accept that this is a breach of the terms of the car park and it isn't within POPLA's remit to allow the appeal based on mitigating circumstances. We are sorry that we were unable to assist you further on this occasion.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Useless organisation and assessor

Useless organisation and assessor

Yes I was unsuccessful, but the fact you didn't even cover any of the KEY points I raised shows the bias nature of your organisation. Not one! Shame on you.
And I can't reply to ask them about it either.

All the points raised were their terms and conditions.
Wouldn't be surprised the assessor Mr Macrae and his chumps are all in bed with the parking agencies.

Just do you job. Pathetic

---
Reply
There is no recourse - he didn't cover points I raised just confirmed the T&C's from the company.
This equals dereliction of his duties plain and simple.

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hi Damien, POPLA is a completely separate company to the parking operators and is administered by Flexible resolution services, part of Trust Alliance Group. Our assessment is done based on evidence provided by both parties and our assessor will have provided you with a detailed explanation as to how the decision was reached. We are a single stage appeals service so no further reviews are available however, our team are always here to answer any questions. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Booked online vue cinema for my…

Booked online vue cinema for my kids in Ozone Leisure Park / Oxford (there was/ is no warning about car parking on their website) the cinema is in a shopping centre so parking my car in the shopping centre car park around 7pm and mid December it is dark and there is not enough light and half of the car park is flooded. (Go check or look at car park cameras)
No staff advised that l should put my palate number on the machine to get 4 hours free parking When l asked! not clear to see no signs… (please go check don’t make decisions from your office)
I have tickets and the invoices of what we bought there that day and time all is clearly says that we were a customer… but they made me paid £100 penalty for parking my car in the car park. Because we miss the put the plate number. I am sure l am not the first one and not going to be the last ! If we all get together and make official complain. I am sure there will be a lawyer who will hear us…

14 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hello, We're sorry that we were unable to provide you with the outcome that you were hoping for. Whilst we appreciate that the correct fee may have been paid, there may have been other reasons as to why the parking operator was within their rights to pursue the charge, this could include not registering the correct vehicle registration number if required or not parking within a marked bay. Our team will have provided you with an explanation as to how the decision was reached but If you have any questions then please don't hesitate to contact us 03301 596 126 and we will be happy to help. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It's fraud

It's fraud. I provided full evidence but popla waste of time. May be they also part of the business. If you understand.

9 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hello Waseem, we're sorry to hear that you have not had a positive experience when using our services. Our team take great care in ensuring that all evidence and information is considered, and that the outcome is fair and reflective of the dispute. If you have any questions or concerns, then please don't hesitate to contact us directly and a member of our team will be happy to help. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A very terrible service and I wonder…

A very terrible service and I wonder how they are still operational.
Very biased review by the reviewer.

24 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hello, POPLA is a completely separate company to the parking operators and is administered by Flexible resolution services, part of Trust Alliance Group. Our assessment is done based on evidence provided by both parties and our assessor will have provided you with a detailed explanation as to how the decision was reached. We are a single stage appeals service so no further reviews are available however, our team are always here to answer any questions. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t waste your time

Like all the comments on here POPLA are the most useless and corrupt organisation there is and the is a lot of competition for that!

I am a NHS worker and I was asked to cover at Bideford Community Hospital. And in the past I have been told I can park anywhere on site as long as I write my car registration in the logbook at either of the two reception areas. Which i did.

I parked up and did my shift, and returned to my car and discovered I was issued a PCN. I contested it with Total Parking Solutions and was told I was parked in a pay and display space.

I appealed with POPLA who are clearly NOT independent of any parking company and have absolutely no integrity. I will be asking them how many people actually get the support of this organisation as from the reviews its none. Shame on them and the people who actually chose to work for this shambolic organisation.

23 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hi Dean, POPLA is a completely separate company to the parking operators and is administered by Flexible resolution services, part of Trust Alliance Group. Our assessment is done based on evidence provided by both parties and our assessor will have provided you with a detailed explanation as to how the decision was reached. We are a single stage appeals service so no further reviews are available however, our team are always here to answer any questions. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

⭐☆☆☆☆

⭐☆☆☆☆

Very unfair experience with MET Parking. I parked at a Pizza Hut car park intending to eat there, only to discover the restaurant had permanently closed. I remained for around 11 minutes while deciding where to go next, yet I later received a £100 charge.

The first letter I received was already demanding the full amount, as the “discount period” had supposedly expired. No reasonable grace period was applied and no understanding shown that the business was closed.

Extremely disappointing , stressful experience.

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Popla

Antwoord van Popla

Hi Sylwia, We are sorry to hear about the circumstances that led to you receiving a parking charge notice. Based on the events you have explained, it would be at the parking operators discretion whether they wished to continue pursuing the parking charge notice or not. Once an appeal reaches us, we have to look at this from a more contractual point of view and establish whether the terms of the car park were broken or not. Whilst we understand that you may have had a genuine reason for overstaying, we still have to accept that this is a breach of the terms of the car park and it isn't within POPLA's remit to allow the appeal based on mitigating circumstances. We are sorry that we were unable to assist you further on this occasion.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer