RARE-ROMANCE™ Reviews 

289
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Shipped way faster than I expected. Was expecting a full week but arrived in 5 days! That’s including the day I placed an order, really happy with that. It delivered early morning on the 5th day whi... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Pretty good. Clothing is nice. The ring was small but still nice. Necklace is great. Shipping was iffy. Was out for delivery for two days before actually delivered.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Brand is on point with it's identity and expression, nothing feels out of place or a misstep from the atmosphere it cultivates. Quality is great, no worries in my skin turning green, however the ring... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I love the pieces I have received from rare romance, they're awesome quality and unique designs are outstanding. I do feel that the price is a bit we questionable, considering everything is stainless... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sieradenontwerper
  2. ook in
  3. Sieradenwinkel

Geschreven door het bedrijf

RARE-ROMANCE™ is a luxury fashion jewelry & accessory brand designed and engineered in New York, NY. Redefining modern, timeless statement jewelry featuring a mix of gothique and industrial details.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

289 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 60% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(289)

23 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

informative updates

informative updates! Fast Shipping! Seems like a friendly Staff! items as described as well!
Excellent Overall!

Will Order Again.

1 december 2025
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I am STILL waiting for both my packages…

I am STILL waiting for both my packages I ordered over 2 weeks ago. I have placed a lot of online orders the past few months and have had zero issue with any of them. Use a different delivery service other than UniUni or update the actual arrival on your website 😡

28 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo RARE-ROMANCE™

Antwoord van RARE-ROMANCE™

Hey Holly,
We see your message and we’ve already got your email pulled up. Our customer service team is on it and will follow up with you directly to get this sorted.
Once an order is with the carrier, delivery timing can vary, but we agree updates matter and we’re handling it.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Satisfied

Satisfied with the hat, it fits a decent-sized head, good quality, and the embroidery is tough. Delivered in a plain box but wasn't damaged in shipping

30 oktober 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received my item

Never received my item. Paid extra for it to be delivered in 2 days, its been 2 WEEKS and the item still is sitting in limbo. Can't cancel the order or speak to anyone about my issue. Worst business ever

27 oktober 2025
Logo RARE-ROMANCE™

Antwoord van RARE-ROMANCE™

Hi Madison,

Your experience is not what we want for anyone, and it looks like your package has been stuck or lost in transit, which is completely unacceptable on the carriers side. We also were not able to find any previous messages from you in our system, so we have not had a chance yet to fix this for you.

Please email support@rare-romance.com
with your order number and we will take care of this right away, whether that means sending a replacement or processing a refund and reviewing the express shipping charge.

We will get this resolved for you!!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Chain is phenomenal

Chain looks great
got a nice amount of weight to it and it got here fast
definitely looking forward to next purchase

24 oktober 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Another win!

This is my second piece from Rare Romance and I remain impressed! The earrings have weight to them but aren’t too heavy, they stay locked in place and don’t slip or loosen through out the day. They shipped and arrived quickly in secure packaging. I love them!

14 oktober 2025
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great quality

Great quality, for being decently affordable. Very unique with prices that stand out. Could have more items or diversify a lil more.

16 oktober 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast shipping

Fast shipping, well packaged. Quality of the item is nice, but not perfect. It looks great tho!! I only wish the links/hoops were soldered for extra safety, open hoops can easily get snugged in clothes and fall, and I’d be devastated if I lost my new Rare romance bracelet! I truly love the look of it <3

9 oktober 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great stuff

My earrings are amazing and they get lots of compliments! No complaints about the service. Shipping was smooth.

4 augustus 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

you're paying for the brand

Website is and has always been straightforward to use and shipping is quick. I purchased their dagger earrings in 2022 and now cross heart hoops(the pair options)? Some time ago for sure, but one of them got stolen from me. A disappointing loss of what $32? Anyways, the other one is going strong and I never take it off. I sleep, run, and shower in them with no problems. The stainless steel really holds up and it's gotten me so many compliments. I personally would only buy the silver versions of the jewelry since anodized coating can wear off, but they will last you a lifetime and your grand children's lifetime provided if you don't loose the piece.

16 februari 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer