We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I signed up the 1st week in February and I haven't received one good lead yet! Some have wrong numbers and others never answer the phone or reply to and email/text. Two weeks ago, their phone number... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I joined Regentology in February. The sales representative was very adamant on the quality of leads that are generated after I questioned him on the poor reviews. He was very insistent, which ultimate... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been working as a full time real estate agent in Southern California for 19 years. I recently partnered up with Regentology a few months ago. So far things have been great, I am happy with the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Andy Cooper has made this experience great. He is both informative and Kind. When having any concerns, he calls back promptly with solutions. They've been working hard to get ne quality Seller and Buy... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

440 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(440)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a scam

This is a scam! They charge an upfront fee, then that’s the end of it. I got 2 or 3 leads but turns out none of them were legit in anyway. Then it stopped. They took my money and that was all it was. Scam!

10 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Realtor here. use marketing $ elsewhere

Realtor here. they took my money, sent me a couple outdated leads then nothing. Cant even log in anymore. Use marketing dollars elsewhere.

14 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Agent,

I am very sorry to hear that your experience with our company has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I deeply regret that this was not demonstrated to you.

We have attempted to contact you through Trustpilot, but unfortunately, we do not have any record of you. To assist you further, we need to verify that you are indeed a real customer.

Please understand that we are a legitimate company with truly hardworking individuals who strive to ensure all of our customers are satisfied. We proudly maintain a 97% satisfaction rate, reflecting our commitment and passion for what we do. Calling our business a scam without identifying yourself or verifying your account so we can resolve your issue is beyond unfair.

Unfortunately, there are individuals creating fake accounts and leaving negative reviews, which tarnish our reputation. While we would love the opportunity to regain your trust, we first need to confirm your identity.

Please give us a call to verify your account. Once confirmed, we will prioritize addressing the issue you are facing with our service. Our team is ready to work with you to resolve the matter promptly.

Rest assured, we are passionate about what we do, and it is disheartening to receive negative feedback about our business.

Once again, we apologize for the inconvenience and look forward to working with you for a positive outcome.

Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,
Sam Miller
Customer Service Director

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

I joined regentology November 2022, and have only received 10 garbage leads, they claim 4-6/month, and haven't received on since March 2023. I just tried email the company and calling and both are no longer in service. Has anyone heard about the company and its current standings in the last month or so?

14 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Jason,

I am very sorry to hear that your experience with our company has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I deeply regret that this was not demonstrated to you.

We have attempted to contact you through Trustpilot, but unfortunately, we do not have any record of you. To assist you further, we need to verify that you are indeed a real customer.

Please understand that we are a legitimate company with truly hardworking individuals who strive to ensure all of our customers are satisfied. We proudly maintain a 97% satisfaction rate, reflecting our commitment and passion for what we do. Calling our business a scam without identifying yourself or verifying your account so we can resolve your issue is beyond unfair.

Unfortunately, there are individuals creating fake accounts and leaving negative reviews, which tarnish our reputation. While we would love the opportunity to regain your trust, we first need to confirm your identity.

Please give us a call to verify your account. Once confirmed, we will prioritize addressing the issue you are facing with our service. Our team is ready to work with you to resolve the matter promptly.

Rest assured, we are passionate about what we do, and it is disheartening to receive negative feedback about our business.

Once again, we apologize for the inconvenience and look forward to working with you for a positive outcome.

Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,
Sam Miller
Customer Service Director

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Regentology is a scam

Regentology is a scam. I received about 10 leads for real estate and the people had no idea why I was sent their contact information. They weren't looking to buy or sell a home. Don't waste your money. If I could give them a 0, I would.

7 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Kathy,

I am very sorry to hear that your experience with our company has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I deeply regret that this was not demonstrated to you.

We have attempted to contact you through Trustpilot, but unfortunately, we do not have any record of you. To assist you further, we need to verify that you are indeed a real customer.

Please understand that we are a legitimate company with truly hardworking individuals who strive to ensure all of our customers are satisfied. We proudly maintain a 97% satisfaction rate, reflecting our commitment and passion for what we do. Calling our business a scam without identifying yourself or verifying your account so we can resolve your issue is beyond unfair.

Unfortunately, there are individuals creating fake accounts and leaving negative reviews, which tarnish our reputation. While we would love the opportunity to regain your trust, we first need to confirm your identity.

Please give us a call to verify your account. Once confirmed, we will prioritize addressing the issue you are facing with our service. Our team is ready to work with you to resolve the matter promptly.

Rest assured, we are passionate about what we do, and it is disheartening to receive negative feedback about our business.

Once again, we apologize for the inconvenience and look forward to working with you for a positive outcome.

Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,
Sam Miller
Customer Service Director

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where are they and what we need to do as consumers

I have joined the network on July 22nd, 2022. I had received around 10 leads, which were not working. Now the customer service line is always busy and the email, that I sent to them today, has not been found and returned to me. Their web does not exist. I wonder if someone knows where are they now.

18 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Agent,

I am very sorry to hear that your experience with our company has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I deeply regret that this was not demonstrated to you.

We have attempted to contact you through Trustpilot, but unfortunately, we do not have any record of you. To assist you further, we need to verify that you are indeed a real customer.

Please understand that we are a legitimate company with truly hardworking individuals who strive to ensure all of our customers are satisfied. We proudly maintain a 97% satisfaction rate, reflecting our commitment and passion for what we do. Calling our business a unworthy without identifying yourself or verifying your account so we can resolve your issue is beyond unfair.

Unfortunately, there are individuals creating fake accounts and leaving negative reviews, which tarnish our reputation. While we would love the opportunity to regain your trust, we first need to confirm your identity.

Please give us a call to verify your account. Once confirmed, we will prioritize addressing the issue you are facing with our service. Our team is ready to work with you to resolve the matter promptly.

Rest assured, we are passionate about what we do, and it is disheartening to receive negative feedback about our business.

Once again, we apologize for the inconvenience and look forward to working with you for a positive outcome.

Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,
Sam Miller
Customer Service Director

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Money down the drain!

I paid this company $299.00 in June 2022. I received one lead who told me they already had an agent. That was the end of my communication with this company. It does not supply leads. It collects money from unsuspecting agents. I learned the hard way!

15 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Ruth,

I am very sorry to hear that your experience with our company has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I deeply regret that this was not demonstrated to you.

We have attempted to contact you through Trustpilot, but unfortunately, we do not have any record of you. To assist you further, we need to verify that you are indeed a real customer.

Please understand that we are a legitimate company with truly hardworking individuals who strive to ensure all of our customers are satisfied. We proudly maintain a 97% satisfaction rate, reflecting our commitment and passion for what we do. Calling our business unworthy without identifying yourself or verifying your account so we can resolve your issue is beyond unfair.

Unfortunately, there are individuals creating fake accounts and leaving negative reviews, which tarnish our reputation. While we would love the opportunity to regain your trust, we first need to confirm your identity.

Please give us a call to verify your account. Once confirmed, we will prioritize addressing the issue you are facing with our service. Our team is ready to work with you to resolve the matter promptly.

Rest assured, we are passionate about what we do, and it is disheartening to receive negative feedback about our business.

Once again, we apologize for the inconvenience and look forward to working with you for a positive outcome.

Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,
Sam Miller
Customer Service Director

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam. don't waste your money

I opted for their upgraded package. $999. 4 months and not a single lead. Don't waste your money

21 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Chris,

I am very sorry to hear that your experience with our company has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I deeply regret that this was not demonstrated to you.

We have attempted to contact you through Trustpilot, but unfortunately, we do not have any record of you. To assist you further, we need to verify that you are indeed a real customer.

Please understand that we are a legitimate company with truly hardworking individuals who strive to ensure all of our customers are satisfied. We proudly maintain a 97% satisfaction rate, reflecting our commitment and passion for what we do. Calling our business a scam without identifying yourself or verifying your account so we can resolve your issue is beyond unfair.

Unfortunately, there are individuals creating fake accounts and leaving negative reviews, which tarnish our reputation. While we would love the opportunity to regain your trust, we first need to confirm your identity.

Please give us a call to verify your account. Once confirmed, we will prioritize addressing the issue you are facing with our service. Our team is ready to work with you to resolve the matter promptly.

Rest assured, we are passionate about what we do, and it is disheartening to receive negative feedback about our business.

Once again, we apologize for the inconvenience and look forward to working with you for a positive outcome.

Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,
Sam Miller
Customer Service Director

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was fed nothing but lies from this…

I was fed nothing but lies from this company. I was promised 5-7 leads per month. The first month, 2 leads came in and they were not serious buyers or sellers and were not interested in any real estate.

I contacted the company, they sent me a few more garbage leads and then nothing. I've tried emailing and calling and they don't respond.

DO NOT waste your time and money with them, they are solely here to rip people off.

28 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Agent,

I am very sorry to hear that your experience with our company has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I deeply regret that this was not demonstrated to you.

We have attempted to contact you through Trustpilot, but unfortunately, we do not have any record of you. To assist you further, we need to verify that you are indeed a real customer.

Please understand that we are a legitimate company with truly hardworking individuals who strive to ensure all of our customers are satisfied. We proudly maintain a 97% satisfaction rate, reflecting our commitment and passion for what we do. Calling our business unworthy without identifying yourself or verifying your account so we can resolve your issue is beyond unfair.

Unfortunately, there are individuals creating fake accounts and leaving negative reviews, which tarnish our reputation. While we would love the opportunity to regain your trust, we first need to confirm your identity.

Please give us a call to verify your account. Once confirmed, we will prioritize addressing the issue you are facing with our service. Our team is ready to work with you to resolve the matter promptly.

Rest assured, we are passionate about what we do, and it is disheartening to receive negative feedback about our business.

Once again, we apologize for the inconvenience and look forward to working with you for a positive outcome.

Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,
Sam Miller
Customer Service Director

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

All trash

All trash! Not 1 good lead. The company mentions that the leads are vetted, complete lies. Do not waste your money.

19 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Tom,

I am very sorry to hear that your experience with our company has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I deeply regret that this was not demonstrated to you.

We have attempted to contact you through Trustpilot, but unfortunately, we do not have any record of you. To assist you further, we need to verify that you are indeed a real customer.

Please understand that we are a legitimate company with truly hardworking individuals who strive to ensure all of our customers are satisfied. We proudly maintain a 97% satisfaction rate, reflecting our commitment and passion for what we do. Calling our business unworthy without identifying yourself or verifying your account so we can resolve your issue is beyond unfair.

Unfortunately, there are individuals creating fake accounts and leaving negative reviews, which tarnish our reputation. While we would love the opportunity to regain your trust, we first need to confirm your identity.

Please give us a call to verify your account. Once confirmed, we will prioritize addressing the issue you are facing with our service. Our team is ready to work with you to resolve the matter promptly.

Rest assured, we are passionate about what we do, and it is disheartening to receive negative feedback about our business.

Once again, we apologize for the inconvenience and look forward to working with you for a positive outcome.

Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,
Sam Miller
Customer Service Director

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad company

Bad company, almost 6 months since my enrollment, 5 fake leads received. Scam, scam, scam.

16 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Pedro,

I am very sorry to hear that your experience with our company has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I deeply regret that this was not demonstrated to you.

We have attempted to contact you through Trustpilot, but unfortunately, we do not have any record of you. To assist you further, we need to verify that you are indeed a real customer.

Please understand that we are a legitimate company with truly hardworking individuals who strive to ensure all of our customers are satisfied. We proudly maintain a 97% satisfaction rate, reflecting our commitment and passion for what we do. Calling our business a scam without identifying yourself or verifying your account so we can resolve your issue is beyond unfair.

Unfortunately, there are individuals creating fake accounts and leaving negative reviews, which tarnish our reputation. While we would love the opportunity to regain your trust, we first need to confirm your identity.

Please give us a call to verify your account. Once confirmed, we will prioritize addressing the issue you are facing with our service. Our team is ready to work with you to resolve the matter promptly.

Rest assured, we are passionate about what we do, and it is disheartening to receive negative feedback about our business.

Once again, we apologize for the inconvenience and look forward to working with you for a positive outcome.

Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,
Sam Miller
Customer Service Director

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't buy into Regentology

This company is a scam. I would not recommend it, I should have done further research myself. They kept calling me with "so-called" leads. The actual leads provided which were maybe 4-5 total, they were people uninterested or 3-4 year old leads. They claim not to have "promised" anything. As soon as you pay them, they are on to the next victim.

6 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Agent,

I am very sorry to hear that your experience with our company has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I deeply regret that this was not demonstrated to you.

We have attempted to contact you through Trustpilot, but unfortunately, we do not have any record of you. To assist you further, we need to verify that you are indeed a real customer.

Please understand that we are a legitimate company with truly hardworking individuals who strive to ensure all of our customers are satisfied. We proudly maintain a 97% satisfaction rate, reflecting our commitment and passion for what we do. Calling our business unworthy without identifying yourself or verifying your account so we can resolve your issue is beyond unfair.

Unfortunately, there are individuals creating fake accounts and leaving negative reviews, which tarnish our reputation. While we would love the opportunity to regain your trust, we first need to confirm your identity.

Please give us a call to verify your account. Once confirmed, we will prioritize addressing the issue you are facing with our service. Our team is ready to work with you to resolve the matter promptly.

Rest assured, we are passionate about what we do, and it is disheartening to receive negative feedback about our business.

Once again, we apologize for the inconvenience and look forward to working with you for a positive outcome.

Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,
Sam Miller
Customer Service Director

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No leads for over 3 months and over the…

No leads for over 3 months and over the life of the commitment 6 leads, bogus names and phone numbers. Promise the world and deliver NOTHING

6 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Barry,

I am very sorry to hear that your experience with our company has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I deeply regret that this was not demonstrated to you.

We have attempted to contact you through Trustpilot, but unfortunately, we do not have any record of you. To assist you further, we need to verify that you are indeed a real customer.

Please understand that we are a legitimate company with truly hardworking individuals who strive to ensure all of our customers are satisfied. We proudly maintain a 97% satisfaction rate, reflecting our commitment and passion for what we do. Calling our business unworthy without identifying yourself or verifying your account so we can resolve your issue is beyond unfair.

Unfortunately, there are individuals creating fake accounts and leaving negative reviews, which tarnish our reputation. While we would love the opportunity to regain your trust, we first need to confirm your identity.

Please give us a call to verify your account. Once confirmed, we will prioritize addressing the issue you are facing with our service. Our team is ready to work with you to resolve the matter promptly.

Rest assured, we are passionate about what we do, and it is disheartening to receive negative feedback about our business.

Once again, we apologize for the inconvenience and look forward to working with you for a positive outcome.

Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,
Sam Miller
Customer Service Director

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total SCAM they send a few bad leads to…

Total SCAM they send a few bad leads to make it so you can't dispute on your credit cards they block your access plus don't respond to emails or text.

31 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Linda,

I am very sorry to hear that your experience with our company has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I deeply regret that this was not demonstrated to you.

We have attempted to contact you through Trustpilot, but unfortunately, we do not have any record of you. To assist you further, we need to verify that you are indeed a real customer.

Please understand that we are a legitimate company with truly hardworking individuals who strive to ensure all of our customers are satisfied. We proudly maintain a 97% satisfaction rate, reflecting our commitment and passion for what we do. Calling our business a scam without identifying yourself or verifying your account so we can resolve your issue is beyond unfair.

Unfortunately, there are individuals creating fake accounts and leaving negative reviews, which tarnish our reputation. While we would love the opportunity to regain your trust, we first need to confirm your identity.

Please give us a call to verify your account. Once confirmed, we will prioritize addressing the issue you are facing with our service. Our team is ready to work with you to resolve the matter promptly.

Rest assured, we are passionate about what we do, and it is disheartening to receive negative feedback about our business.

Once again, we apologize for the inconvenience and look forward to working with you for a positive outcome.

Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,
Sam Miller
Customer Service Director

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Regentology is nothing but a SCAM

Regentology is nothing but a SCAM. They will take $299 from you and give you a few bogus leads and then you can't get a hold of them on the phone or by email. The Better Business Bureau has given them a rating of F. Avoid them when they try to contact you. They will be lying to you about everything that they promise.

16 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Chuck,

I am very sorry to hear that your experience with our company has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I deeply regret that this was not demonstrated to you.

We have attempted to contact you through Trustpilot, but unfortunately, we do not have any record of you. To assist you further, we need to verify that you are indeed a real customer.

Please understand that we are a legitimate company with truly hardworking individuals who strive to ensure all of our customers are satisfied. We proudly maintain a 97% satisfaction rate, reflecting our commitment and passion for what we do. Calling our business a scam without identifying yourself or verifying your account so we can resolve your issue is beyond unfair.

Unfortunately, there are individuals creating fake accounts and leaving negative reviews, which tarnish our reputation. While we would love the opportunity to regain your trust, we first need to confirm your identity.

Please give us a call to verify your account. Once confirmed, we will prioritize addressing the issue you are facing with our service. Our team is ready to work with you to resolve the matter promptly.

Rest assured, we are passionate about what we do, and it is disheartening to receive negative feedback about our business.

Once again, we apologize for the inconvenience and look forward to working with you for a positive outcome.

Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,
Sam Miller
Customer Service Director

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This so called company is a rip off

This so called Regentology company is a rip off, scam company. I made a payment to get referrals as an agent and not one. Also the phone number they gave me to contact them doesn’t work at all

1 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Felix,

I am very sorry to hear that your experience with our company has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I deeply regret that this was not demonstrated to you.

We have attempted to contact you through Trustpilot, but unfortunately, we do not have any record of you. To assist you further, we need to verify that you are indeed a real customer.

Please understand that we are a legitimate company with truly hardworking individuals who strive to ensure all of our customers are satisfied. We proudly maintain a 97% satisfaction rate, reflecting our commitment and passion for what we do. Calling our business a rip off without identifying yourself or verifying your account so we can resolve your issue is beyond unfair.

Unfortunately, there are individuals creating fake accounts and leaving negative reviews, which tarnish our reputation. While we would love the opportunity to regain your trust, we first need to confirm your identity.

Please give us a call to verify your account. Once confirmed, we will prioritize addressing the issue you are facing with our service. Our team is ready to work with you to resolve the matter promptly.

Rest assured, we are passionate about what we do, and it is disheartening to receive negative feedback about our business.

Once again, we apologize for the inconvenience and look forward to working with you for a positive outcome.

Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,
Sam Miller
Customer Service Director

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't sign with this company- you will…

Don't sign with this company- you will be wasting your time and money. They promised to give up to 2 leads a month and did so but none of them were in the market of buying or selling. The leads weren't interested to talk or even answer the phone or email, request to delete their contact info and my money went to waste. They promised qualified buyers that are interested to buy within 3-6 months and it is not true. Please be careful!

14 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Hofit,

I am very sorry to hear that your experience with our company has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I deeply regret that this was not demonstrated to you.

We have attempted to contact you through Trustpilot, but unfortunately, we do not have any record of you. To assist you further, we need to verify that you are indeed a real customer.

Please understand that we are a legitimate company with truly hardworking individuals who strive to ensure all of our customers are satisfied. We proudly maintain a 97% satisfaction rate, reflecting our commitment and passion for what we do. Calling our business unworthy without identifying yourself or verifying your account so we can resolve your issue is beyond unfair.

Unfortunately, there are individuals creating fake accounts and leaving negative reviews, which tarnish our reputation. While we would love the opportunity to regain your trust, we first need to confirm your identity.

Please give us a call to verify your account. Once confirmed, we will prioritize addressing the issue you are facing with our service. Our team is ready to work with you to resolve the matter promptly.

Rest assured, we are passionate about what we do, and it is disheartening to receive negative feedback about our business.

Once again, we apologize for the inconvenience and look forward to working with you for a positive outcome.

Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,
Sam Miller
Customer Service Director

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Can I give them 0 stars

Can I give them 0 stars? I joined with the $299 upfront fee expecting to get verified leads. I received 3 leads within a few days, all of which had no valid phone numbers. When I called customer service and asked questions about the unverified leads, the representative argued with me. Since then, I've not received any more "leads". For a lead to be verified by any standard would mean that the company would have at the least verified valid contact information, Regentology does not do this. Also, take note of the individuals who have given feedback on their website, there are no last names for an agent to contact to verify the legitimacy of their feedback. Avoid this company and save $299!

As of 5/12/2023 I have received 5 leads and none have had valid contact info. And the last leads were April 14th. Regentology has since scrubbed my Dashboard with the only thing remaining is my profile. Something is not quite right about this company. Be aware before joining!

20 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Ron,

Thank you for sharing your experience with us, and we sincerely apologize for the frustration you have encountered. We value your feedback and are committed to addressing your concerns to improve our services.

First and foremost, we want to inform you that starting Q2 of 2023, we have abolished the upfront signup fee. We recognize the importance of providing a transparent and customer-centric experience, and we are continually working towards enhancing our services to better meet the needs of our clients.

We are deeply sorry to hear about the issues you've faced with the leads provided. It's crucial to us that our clients receive high-quality, verified leads that have the potential to result in successful transactions. We understand your disappointment and acknowledge that valid contact information is essential for a lead to be considered verified. Rest assured, we are taking steps to improve our lead verification process to ensure that our clients receive leads of the highest quality.

Regarding your interaction with our customer service representative, we apologize if you felt that your concerns were not addressed appropriately. Providing excellent customer service is paramount to us, and we will take your feedback into account to improve our support interactions moving forward.

We understand your concerns about the feedback on our website, and we assure you that we are taking steps to ensure transparency and legitimacy in all aspects of our business operations.

Ron, we appreciate your candid feedback, and we want to assure you that we are committed to providing you with a positive experience moving forward. Please don't hesitate to reach out to us if you have any further questions or concerns. We are here to assist you every step of the way.

Thank you for your understanding, and we hope to regain your trust in our services.

Warm regards,
Customer Service Team
Regentology

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A complete waste of time and money.

A complete waste of time and money.

10 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Manny,

I am very sorry to hear that your experience with our company has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and I deeply regret that this was not demonstrated to you.

We have attempted to contact you through Trustpilot, but unfortunately, we do not have any record of you. To assist you further, we need to verify that you are indeed a real customer.

Please understand that we are a legitimate company with truly hardworking individuals who strive to ensure all of our customers are satisfied. We proudly maintain a 97% satisfaction rate, reflecting our commitment and passion for what we do. Calling our business "a waste of money" without identifying yourself or verifying your account so we can resolve your issue is beyond unfair.

Unfortunately, there are individuals creating fake accounts and leaving negative reviews, which tarnish our reputation. While we would love the opportunity to regain your trust, we first need to confirm your identity.

Please give us a call to verify your account. Once confirmed, we will prioritize addressing the issue you are facing with our service. Our team is ready to work with you to resolve the matter promptly.

Rest assured, we are passionate about what we do, and it is disheartening to receive negative feedback about our business.

Once again, we apologize for the inconvenience and look forward to working with you for a positive outcome.

Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,
Sam Miller
Customer Service Director

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I signed up in October 2022

I signed up in October 2022. The told me that they send an average of 4-6 leads per month. It's now May 2023 and so far I've received 7 leads TOTAL. So now I'm 7 months in and got only 7 leads. So it's one per month. Some leads don't even have any emails or telephone numbers.
They were very nice with their sales pitch and now you cannot get them on the phone. They just wanted the upfront fee. Stay away from them and save your money.
I have the emails and invoice to back up my experience and claims.

6 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Eily,

I am so sorry to hear that your experience with our company has not met your expectations. We understand that you are not happy with our service. Rest assured we work very closely with all our agents to connect them with leads as close to their preferred criteria as possible.

After reviewing your account, I’m sorry to hear that you are feeling our service is not worth pursuing but you can rest assured that we are a hard-working, legitimate startup that operates ethically with our customer’s needs in mind.

As noted on your account, you are eligible for a credit-back. Also, as we have explained that you have the ability to reject any lead until you get the lead you wish to work with and lead rejection is never held against you in any way.

At this point we have done all we can to assist. However, if you have any additional questions, concerns, or comments, or if we may be of assistance now or at any point in the future please do not hesitate to contact us.


Sincerely,
Adam Vargas
Director of Strategic Partnerships

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TERRIBLE LEADS

This Company is a Scam...Do Not Believe anything they say.....You will receive what they consider quality leads that have ZERO knowledge of the area.....Looking foe a 4 BR 3 BATH home for 450k when Pricing in the area is well over 1 million.....The names, emails and numbers are comical...When you question them on it they say they will send you more....LOL...it's more useless leads that are sure as hell NOT VERIFIED....STAY AWAY FROM THIS COMPANY.
THIS SHOWS YOU HOW BAD THIS COMPANY IS, OVER 1 YEAR TO RESPOND...THEY ARE A JOKE

1 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Regentology

Antwoord van Regentology

Dear Bob,

Thank you for your feedback. We take customer satisfaction seriously and are glad to hear from you.

First, I would like to apologize for the frustration you've been experiencing. We appreciate your feedback as it allows us to resolve any issues and improve our services.

After reviewing your account in detail, I understand your concerns about feeling ripped off. However, I assure you that we are a legitimate business operating ethically with our customers' needs in mind.

We understand your frustration, but we kindly ask that you refrain from using aggressive language in your communications, as this is not something our business tolerates.

We appreciate that you chose to sign up with us and would like to continue doing business with you.

While we value your business, we stand by our practices and processes. If you feel you cannot achieve a satisfactory resolution with us and wish to continue with your current approach, you may consider a different company in the future that may better meet your expectations.

If that is the case, we wish you well for the future.

Sincerely,
Adam Vargas
Director of Strategic Partnerships

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer