Fijne en leerzame rijschool
Vandaag geslaagd voor mijn motorrijbewijs. Ik ben erg dankbaar voor mijn rijinstructeurs: Albert, Dogan en Ersin. Ze waren alle drie hele fijne en directe rijinstructeurs, wat ik nodig had. Erg veel gelachen, maar ook erg veel geleerd en serieuze gesprekken gehad waar nodig. Op de afdeling planning werken ook lieve en behulpzame dames.
Nogmaals bedankt voor alles. Een aanrader!








