Belde mij op 02-03-2025, of ik {.......} ben, woonachtig aan de {............} in Utrecht, want ik ben klant bij ze. Nog nooit van die toko gehoord, en het telefoonnummer die ze belde (mijn num... Toon meer
Nationaalcontractbeheer
Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Vreselijke organisatie! Ze accepteren geen nee als je niet met ze in zee wil gaan, want ze blijven maar bellen terwijl ik niets met ze te maken wil hebben. Dit gaat al maanden zo, krijg minstens 1 tel... Toon meer
drie keer telefonisch lastiggevallen (omdat ik de eerste 2 keer aangaf dat het niet uitkwam) door een vaag type van Nationaal Contractbeheer via 010-8083303. Doet alsof hij namens je huidige leveranc... Toon meer
Ben al verschillende keren gebeld door telemarketing van eneco met het nr +3215151448. ik vraag vriendelijk om daar mee op te houden, de bellen krijgt onmiddelijk een grote mond en legt de fout b... Toon meer
Belde mij op 03-03-2025
Belde mij op 02-03-2025, of ik {.......} ben, woonachtig aan de {............} in Utrecht, want ik ben klant bij ze.
Nog nooit van die toko gehoord, en het telefoonnummer die ze belde (mijn nummer) heb ik al minstens 3 jaar in gebruik.
Deze tent gebruikt dus illegale bellijsten en belt naar mensen die meer dan 3 jaar geleden contracten men hen afsloten.
Na de hufter van deze tent hiermee te hebben geconfronteerd, even duidelijk gemaakt de ACM hiervan op de hoogte te brengen! Dit geldt trouwens voor iedereen hier! Meld het ook bij de ACM. Tevens ook kenbaar gemaakt dit te melden bij Autoriteit Persoonsgegevens wegens verstrekken van persoonsgegevens van (oud) klanten.
Waarschuwing ‼️ oplichters ‼️
Waarschuwing ‼️ oplichters ‼️
Een bedrijf, vandaag bellen ze onder de naam Adviesneutraal, maar ze gebruiken ook andere namen. Ze blijven keer op keer bellen telkens onder een andere naam en telkens met andere nummers.
Recht van verzet meerdere keren aangegeven maar wordt bewust genegeerd.
De mensen aan de telefoon zijn erg dwingend en als je een lastige vraag stelt worden zij agressief en onbeleefd.
Vandaag werd ik gebeld door: +31 182 44 97 02
“Goedemiddag meneer ….., Adviesneutraal ik bel u namens eneco. U heeft online via facebook of instagram een energieaanbod aangevraagd.”
Mijn reactie: “Sorry mevrouw maar nee ik heb geen aanvraag gedaan.”
“Meneer, ik bel voor meneer …… u heeft een aanvraag gedaan met adres …….”
Mijn reactie: “Ja inderdaad mevrouw de gegevens kloppen maar, ik heb geen aanvraag gedaan.”
“Jawel meneer via facebook of instagram, online.”
Mijn reactie: “Sorry mevrouw ik heb geen aanvraag gedaan. Ik zit niet op facebook of instagram dus ik kan dat niet gedaan hebben.”
“Jawel meneer online, online, online!”
Mijn reactie: “waar zou ik dan een aanvraag gedaan hebben?”
“Jawel online, online”
Mijn reactie: “Op welke site dan?”
“Ja meneer online, via facebook of instagram”
Mijn reactie: “ Op welke site zou ik dat hebben ingevuld? U belt mij met gegevens, waar heeft u die gegevens vandaan?”
Daarna wordt het gesprek beëindigd.
Het gaat om 1 bedrijf wat ook ander andere namen belt, ik herken inmiddels de stemmen en heb ook 1 voicemail opname inmiddels.
Ze bellen telkens onder een andere naam met een ander nummer.
Je kunt nooit terugbellen naar deze nummers, de namen van de bedrijven zijn niet of slecht te vinden.
Als je toch iets vind dan ontbreken er altijd gegevens zoals kvk en vergunningen op de website. In dit geval staan er meerdere verschillende KVK nummers op 1 website vermeld. Je weet dus niet met wie je werkelijk zaken doet.
Het aanbod is nooit beter.
Laatst heb ik ze aan de praat gehouden tot ik een aanbod in de mail kreeg. Deze heb ik via gaslicht.com met exact dezelfde gegevens ingevuld.
Telefonisch werd ik bewust misleid om deze absoluut goedkoopste deal te nemen. Dynamische prijzen zouden mij voordeel geven.
Toch dezelfde aanbieder is via gaslicht goedkoper. De truc is dat ze op de offerte 50% meer inkoop vergoeding zetten. Welke je gegarandeerd betaald.
Terwijl ze de gemiddelde inkoopprijs 60% onder de huidige marktprijs op de offerte zetten.
Een gemiddelde energieprijs van 0,06cent per kWh is niet realistisch.
Zelfs toen ik vroeg wat nou als ik 80% van mijn verbruik tijdens de piekuren heb ga ik dan geen hogere prijs betalen.
Toen werd mij op de mouw gespeld dat bij een dynamisch energiecontract de aanbieder dit tijdens de meest goedkope uren voor mij zou inkopen.
De grootste mogelijke onzin.
Dit is zelfs gewoon een poging tot oplichting!
Ik heb in het verleden al vaker melding gedaan.
Maar deze bedrijven blijven telkens terugkomen. Er is de afgelopen jaren vaker in de media gewaarschuwd door u maar het lijkt geen effect te hebben.
De ACM zou harder moeten gaan optreden. Als de ACM dat niet kan dan zouden we het met een groep melders via politie, om en rechtzaken moeten aanpakken want deze praktijken moeten echt stoppen.
Hierbij in ieder geval een paar nummers:
+31 182 44 97 02
+31 182 44 97 00
+31 182 44 96 99
+31 182 44 96 96
+31 182 44 97 02
+31 182 44 96 93
Volgens de homepage van de website:
KVK: 84091355
Sagitta Marketing B.V.
DuurzaamConsumentenBeheer
NationaleConsumentenBeheer
Adviesneutraal
Offerte Plus
Energiemarkt.nl
Volgens de algemene voorwaarden:
KVK: 69483663
Arcum Marketing B.V.
Opwekken.com
Opwekken.com
Installatie Zuid
Heel vaag verhaal en enorm onbeschoft!
Heel vaag verhaal en enorm onbeschoft!
Doet voorkomen dat er op mijn adres collectief een energiecontract is afgesloten en dat ze dan bellen bij tariefswijziging. Niets van waar. En bij doorvragen was het ineens, heel veel aanbieders vallen binnen ons collectief.
Kent geen nee. Ik gaf aan geen interesse te hebben en toen werd de toon heel agressief. Wilde niet luisteren. Aangegeven dat ik geen interesse heb, dat zij mij helemaal niet mogen bellen, dat ik ook niet meer gebeld wens te worden en uit hun systeem wil worden gehaald. Maar het enige wat hij deed was het geven van een grote mond.
Melding gemaakt bij de ACM.
Wat een agressieve, misleidende praktijken van dit bedrijf.
Juist anoniem gebeld door NCB
Juist anoniem gebeld door NCB. . Volgens mij mag dit niet eens meer. Zou een forse verlaging te gemoed kunnen zien op mijn gas/licht rekening. Ze zouden mijn vorig jaar geholpen hebben maar ja ik doe alles zelf. Dus hoe komen ze daar op, ACM mag mij terug bellen
Arrogante telemarketing
Ben al verschillende keren gebeld door telemarketing van eneco met het nr +3215151448.
ik vraag vriendelijk om daar mee op te houden, de bellen krijgt onmiddelijk een grote mond en legt de fout bij mij, ik moet maar niet opnemen en het gesprek weigeren.
Hoe weet ik op voorhand dat deze oproep van eneco komt?
Heb het nummer gerapporteerd als spam.
Iirritante mensen van eneco en enorm arrogant.
Herhaaldelijke telefoontjes van deze…
Herhaaldelijke telefoontjes van deze organisatie (vanaf nummer 0208081710), toen ik zojuist oppakte claimde een van de werknemers mij te hebben geholpen bij het sluiten van mijn huidige energiecontract bij Eneco. Toen ik antwoordde dat ik niet bekend ben met Nationaal Contract Beheer en dat zij mij niet hebben geholpen bij het sluiten van enig contract en dat ik bovendien niet aangesloten ben bij Eneco, werd de verbinding onmiddelijk verbroken zonder gedag. Zeer dubieus. Ik heb dit nummer geblokkeerd.
Vreselijke organisatie
Vreselijke organisatie! Ze accepteren geen nee als je niet met ze in zee wil gaan, want ze blijven maar bellen terwijl ik niets met ze te maken wil hebben. Dit gaat al maanden zo, krijg minstens 1 telefoontje per week. Ze hebben heel veel verschillende telefoonnummers (alleen uitgaand, want je kan ze natuurlijk zelf niet bellen) en ik blijf ze maar blokkeren. Hoe kan ik dit stopzetten?! Vreselijke arrogante, irritante verkopers met een grote mond.
Vreselijk
Ze bellen ook onder de naam het bespaar beheer
Dieren hebben een betere manieren dan deze lui. Gelijk blokkeren
Gewoon eerlijk zijn om welke contract…
Gewoon eerlijk zijn om welke contract het is als het een andere soort contract is en niet als vast contract aangeboden
Belde ons onder valse voorwaarden
Belde ons onder valse voorwaarden - zoals de energiecowboys zoals is gerapporteerd door Radar. Werden actief benadert terwijl wij daar niet voor open staan. Belde iemand anders dan degene onder wiens rekening de huidige energierekening staat - wat ik persoonlijk het meest zorgwekkend vond (studentenhuis).
Vreemde tent
Opdringerig volk dat je een energie-contract aan probeert te smeren. De wazige naam zou genoeg moeten zeggen. Bij geen interesse hangen ze gelijk op, dat is wel fijn. Dat is twee keer gebeurd.
Niet intrappen! Nationaal bespaar beheer
Vaag gesprek gehad over energiekorting die je kan krijgen ivm je zakelijke bedrijf. Ik vroeg vanuit welke organisatie hij werkte. Hij zei “het nationaal bespaar beheer en op Google bespaarbeheer”. Wanneer ik tijdens dat gesprek de site opzocht, het adres ook na ging in Google maps blijkt er helemaal geen locatie te zijn die zo heet. Hier tijdens het gesprek niet over begonnen.
Hij zei zelfs aan dat je dit dan particulier kan afnemen met kortingen van 20-40% ten opzichte van andere energieleveranciers. Hij gaf aan dat er in mijn regio (Friesland) veel het contract Vattenfall wordt afgenomen en of ik dat ook had. Ik zei van niet en hield me stil. Hij vroeg vervolgens welke dat wel was, heb aangegeven dat hij dat dan toch moest weten. Hij gaf aan hier niet “1, 2, 3” bij te kunnen komen.
Ik gaf aan dat ik er nog nooit van had gehoord en ik me er in zou gaan verdiepen. Toen stopte het gesprek vrij snel en hij ging hier verder niet op in. Kortom opnieuw een vorm van oplichting. Opnieuw nieuwe jonge ondernemers die ze als slachtoffer proberen te pakken..
wat een arrogantie
Werd gebeld met het bekende verhaal in de andere reviews, ik zei dat ik niet hoefde te veranderen en er werd direct opgehangen zonder ook maar iets te zeggen, wat een arrogantie om niet eens het fatsoen te hebben en normaal het gesprek af te sluiten.
Stalkers
Stalkers, bellen ieder jaar. Ben al jaren geen klant meer, maar toch vol blijven houden.
Agressieve verkoper
Werd gebeld door iemand die zei dat z’n m’n oude contract ook al hadden geregeld. Ik kon me er niet echt iets van herinneren en tijdens ons gesprek ging ik googelen op reviews. Ik wilde niet tekenen tijdens het gesprek, maar dat moest wel want kon altijd weer ontbonden worden. Bij ‘normale’ energie maatschappijen krijg je altijd rustig de tijd dus ik vertrouwde het niet. Toen ik dat aangaf werd verkoper erg opdringerig. Ik heb het gesprek afgekapt en opgehangen, toen werd er nog 8 keer gebeld. Belachelijk agressieve telefoon praktijken.
Je word ‘‘s avonds gebeld met een of…
Je word ‘‘s avonds gebeld met een of ander wazig verhaal over ondernemerskorting die je kunt krijgen op je energie contract. Degene die ik aan de telefoon kreeg was in de telefoon aan het hijgen wat voor mij heel raar over kwam. Toen ik aangaf dat ik het gesprek als heel apart ervaarde gaf meneer aan “ik heb net een sigaret gerookt misschien ligt het daaraan”. Belachelijke tent met vreemd personeel!!
Eigenlijk niet eens 1 ster waardig
Eigenlijk niet eens 1 ster waardig. Zojuist gesproken met Rocco, belt als ‘energie adviseur’ en wil een je energiecontract goedkoper maken. Wil daarvoor even wat gegevens, die ik niet wilde geven. Als je belt namens mijn energiemaatschappij dan weet je ook wat ik betaal. Maar dit wist hij niet. Ik heb aantal keren gezegd dit niet telefonisch te gaan doen, maar hij bleef doorgaan en mij proberen te overtuigen. Deed erg opdringerig, praat door je heen, noemt mij een erg gesloten persoon als ik al moeilijk doe over het delen van mijn maandbedrag en noemt me dom. Ik moest lachen omdat ik ondertussen deze reviews aan het lezen was en eigenlijk iedereen dus dezelfde ervaring heeft met dit bedrijf als ik heb gehad net. Ik was slecht in vertrouwen van de mens volgens hem en dat als ik hem niet vertrouw we dit gesprek beter konden stoppen, ik zei dat ik al meermaals heb gezegd dit niet te gaan doen. Hing hij op zonder nog iets te zeggen. Erg onprofessioneel als je het mij vraagt.
Paar uur later nogmaals gebeld en helemaal verontwaardigd over mijn review want we hadden zogenaamd zo’n fijn gesprek en hingen zo prettig op. Alles behalve! Hij noemt je dom, noemt je een moeilijk persoon als je geen informatie verstrekt, is neerbuigend, heel opdringerig en is alles behalve vriendelijk. Stop met mij te bellen!!
Verschrikkelijk!!!!
Wat een grote verschrikking met mega opdringerige, respectloze bellers!
Telefonische colportage van het foute soort.
Gebeld vanaf 020-241 6987. Vanaf vraag 1 was het duidelijk dat de karige info waarover de beller beschikte van de KvK-website afkomstig was en hij niet namens mijn eigen stroomleverancier belde (wat hij wel claimde). Zeer agressieve benadering. Maakte me nog net niet uit voor dom omdat ik niet op zijn genereuze aanbod inging. Snel ophangen.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








