Royale Stones Reviews 

5.793
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After reading the excellent 5* reviews and a visit to their showroom in Lincoln where the staff were extremely warm, friendly and knowledgable we made the right choice in purchasing all of our garden... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great slabs and very good communication throughout. Only small issue was website allowed me to place my order then was advised next day the slabs weren't in stock. Had to then wait 4 weeks for them wh... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The service and quality of the slabs is great. Well packaged and good price I would highly recommend Royale Stones. We managed some tricky cuts (using bigger diameter diamond discs helps) with very... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tiles arrived in perfect condition. Delivery was kerbside only and was not informed until the day of delivery which was not convenient as i live down a track. Luckily i had a relative that lived ar... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Tuinbouw leverancier
  2. ook in
  3. Bestratingmaterialen leverancier
  4. Sanitairwinkel
  5. Tegelwinkel
  6. Tuincentrum

Geschreven door het bedrijf

For more than 30 years, Royale Stones has been a family-run supplier of natural stone and porcelain paving to homes across the UK. We carefully choose every product and keep adding to the collection. We now offer indoor wall and floor tiles, along with designer vanity units and bathroom accessories chosen to complement them. We hold all our stock in our own warehouses in Lincoln, Essex, and Birmingham, so we can deliver promptly across the country. We’d love you to see the tiles in person. Our showrooms are in Birmingham, Watford, Peterborough, Lincoln and Sevenoaks, and we also have a showroom in Dublin. SHOWROOMS: WATFORD | BIRMINGHAM | PETERBOROUGH | LINCOLN | SEVENOAKS

Royale Stones Details

Geschreven door het bedrijf


Contactgegevens

Visit one of our five showrooms

See full-size tiles laid out and get friendly, expert advice.

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

6K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 70% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(5.793)

823 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top service

Top service

6 augustus 2026
Logo Royale Stones

Antwoord van Royale Stones

Hello Andrei

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We truly appreciate you taking the time to share your experience with us and leaving this feedback. It means a lot to know that you’re happy with our service and products.

Thanks again for choosing us!
Royale Stones Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Terrible customer service …

Apparently I had entered the wrong delivery date, when I chased it. I was then emailed saying the could delivered on a Thursday, so waited in all day after they confirmed it would be delivered. Nothing, despite several emails, noone answers the phone. They then said it wasn't coming as had been damaged in transit, convienant! Then they couldn't now deliver until next Wednesday, the day that I had originally apparently requested. What a waste of my time, I dont like being lied to either. However once arrived it was fine. Do not like the lack of transparency, wont be recommending

8 augustus 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful product

Beautiful product, really stunning limestone pavers, delivered quickly

7 augustus 2026
Logo Royale Stones

Antwoord van Royale Stones

Hello Sean

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We truly appreciate you taking the time to share your experience with us and leaving this feedback. It means a lot to know that you’re happy with our service and products.

Thanks again for choosing us!
Royale Stones Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Order porcelain tiles fantastic…

Order porcelain tiles fantastic service. Tiles were fabulous really pleased Would order again 😁

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Royale Stones

Antwoord van Royale Stones

Hello Andrea

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We truly appreciate you taking the time to share your experience with us and leaving this feedback. It means a lot to know that you’re happy with our service and products.

Thanks again for choosing us!
Royale Stones Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant experience

Brilliant experience, Manish was extremely helpful from the outset and prompt and clear with his communication. Great service, will definitely use Royal Stones again.

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Royale Stones

Antwoord van Royale Stones

Hello Jo

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We truly appreciate you taking the time to share your experience with us and leaving this feedback. It means a lot to know that you’re happy with our service and products.

Thanks again for choosing us!
Royale Stones Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered our porcelain tiles from royal…

Ordered our porcelain tiles from royal stones, have received very fast and helpful service from Manish a member of the team. Will definitely recommend.

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Royale Stones

Antwoord van Royale Stones

Hello Jor

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We truly appreciate you taking the time to share your experience with us and leaving this feedback. It means a lot to know that you’re happy with our service and products.

Thanks again for choosing us!
Royale Stones Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tiles kept shattering

I spent over £1,000 on outdoor tiles, which turned up on pallets about two weeks before my tiler started. When the tiler opened the packs, 10 tiles were completely shattered from delivery. Looking on their website I could see that they have a 3-day notification window, I just accepted this and moved on.

The real nightmare started when my tiler tried cutting them. He was using a wet table saw with a diamond blade, but 8 out of his first 12 cuts shattered the tile. I called up after-sales to explain and asked if I could return or swap the unused tiles and pallet (offering to pay for what we'd already used), but they said 'No'. Instead, they blamed my tiler and said it was the tilers lack of skill.

After going back and forth, they pointed us toward a specialist. The tiler followed every single recommended tool and technique they gave him, and the tiles still kept shattering.

To prove it wasn't my tiler, we agreed for me to drive 5 hours each way to their site in Lincoln for them to cut the tiles themselves, and prove to me, there was nothing wrong with the tiles. The result: 3 out of the 7 tiles I brought shattered, and the rest were heavily chipped along the front face where they had made the cuts. For me, this proved 100% that my tiler wasn't the problem, but it was the tiles we had received - For them, they were still adamant the tiles were good quality.

As I bought the last two pallets of the batch, the replacement tiles they offered were from a different batch and therefore didn't exactly match. I took some home encase they were 'close enough' but they stood out like a sore thumb, so I couldn't use them.

In the end, my tile operator managed to salvage the job using the offcuts from home. After spending over a grand and following every bit of advice from their specialist, I was left with 10 square meters of shattered tiles and an after-sales team that wouldn't admit they gave us dodgy tiles.

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Royale Stones

Antwoord van Royale Stones

Hi Scott,

I’m Steve, the Operations Director who assisted you. I was disappointed to read your comments, as we made every effort to support you during your visit.

Before you travelled from Wales to our Lincoln showroom, we clearly explained which cuts we could carry out and which were not possible using our cutting equipment. When you visited, we also demonstrated the straight cuts our machinery is designed to produce.

The more intricate cuts you required were outside the capability of our equipment. However, in an effort to help, our team attempted some of these using an angle grinder, despite this not being part of our usual cutting service. Where the cuts were too complex to complete safely and accurately, we provided replacement tiles for you to take away.

As a tile supplier, we are happy to offer standard cutting assistance where possible, but complex shaping and specialist cuts are generally the responsibility of the installer or a specialist fabrication service.

We are sorry that you remain dissatisfied, particularly as we tried to go beyond our usual service to assist you. We value all customer feedback and will use this experience to make the scope and limitations of our cutting service even clearer in future.

Kind regards,
Steve
Operations Director

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They offered me £80 on four occasions to delete this genuine review

**Updated with response to company’s reply at end***

Please note I have been offered £80 on four separate occasions by Royale Stones to remove this factual account of my experience. Fortunately (and rather stupidly on their part) this is all clearly in writing in email correspondence. Trustpilot have received and verified this correspondence and issued a formal warning to the company. Be aware that the Trustpilot score for this company is misleading as it excludes any other negative reviews they have paid to have removed.

Here’s the full account of the facts of my experience with Royale Stones:

Ordered porcelain paving on 19 July 2026 and paid in full that day.

On 24 August (five weeks later) I was told the item was out of stock, the last pack having been damaged in their own warehouse.

I agreed a substitute on 27 August, having first confirmed in writing that I needed delivery by 1–2 September for work booked months earlier. The events that followed (all documented by email):
- 28 August: the courier couldn't unload two of three pallets.
- 29 August: second failed attempt. I took the day off and waited in but delivery never arrived
- 31 August: told their delivery partner would contact me the next day. Nobody did.
- 5 September: confirmed in writing delivery would take place. No delivery, no notification. Another day waited in.
7 September: the load (1 tonne of porcelain) arrived leaning at an angle on a single ratchet strap. I was advised by email to release it myself. I declined; their own team later attended and refused to unload it on safety grounds.

They then refused to send a replacement unless I first confirmed in writing that no further claim would be made. Their unsafe pallet sat on my family driveway for over two weeks, blocking a parking space, through two failed collections, before it was finally removed.

What I'd most want other customers to know is what happened after I posted this review.

Royale Stones have four times, in writing, offered me £80 on condition that I remove the review. Once after withdrawing the same offer because I'd said I would assert my statutory rights. Once alongside a written statement that if the review stayed up there would be no compensation "not now and nor after delivery". And once more after everything was resolved and there was nothing left in dispute — a straightforward offer of money to delete a review.

I've declined each time, and I've reported it to the CMA and Trading Standards as well as to Trustpilot themselves. All the written correspondence has been shared with these parties.

**Response to company’s reply below**
- Royale Stones comments are a misrepresentation of the facts that occurred, and in some cases are simply false
- Fortunately the factual account in the email trail and clear photographic and video evidence exist and have been shared with the relevant bodies, including Trustpilot who have issued a formal warning to the company
- I reiterate that Royale Stones own delivery team refused to unload the pallet on safety grounds. They dispatched this team to collect the tilting pallet after their contacted courier failed to do so and the 2 individuals declared it unsafe to do so
- The ‘partial refund’ offered was on the explicit condition of deleting this review, hence why an ‘agreement’ could not be reached. No further offer of any compensation for this horrendous customer experience was ever made.

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Royale Stones

Antwoord van Royale Stones

Dear Joel,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We would like to address your points directly to provide full clarity for you and future readers.

>> We acknowledge that there was an initial stock issue with your order. Due to high demand and rapid stock turnover, the item went out of stock.

>> We promptly notified you and offered suitable alternatives. You selected an alternative, and we proceeded with your order. There was a delay during transit at the local delivery depot. We sincerely apologize for the inconvenience this caused.

>> Upon delivery, you raised concerns that one pallet was tilting and unsafe. While pallets often lean slightly during transport and must be unloaded safely by two people, your safety is our priority. We immediately agreed to replace it.

>> Although our standard procedure requires collecting the original goods before dispatching a replacement, we sent the new pallet right away to avoid delaying your project. We then collected the original pallet as soon as a vehicle was available.

>> Once all items were successfully delivered and the issue was resolved, you contacted us demanding a substantial refund. Legally, we were under no financial liability to offer a refund, as we fulfilled our obligation to replace the goods and supply the correct products.

>> However, in good faith, we offered a partial refund to cover the inconvenience and asked if this would resolve the matter amicably so it could be reflected in your review. Because an agreement could not be reached, the refund was not processed.

>> We appreciate genuine criticism and openly acknowledge that this order was not up to our usual standards. However, we went above and beyond to fix every issue promptly.

We hope this clarifies our stance and demonstrates our commitment to resolving customer concerns fairly.

Regards
Royale Stones Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery was on time price unbeatable…

Delivery was on time price unbeatable looks so good definitely recommend them

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Royale Stones

Antwoord van Royale Stones

Hello

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We truly appreciate you taking the time to share your experience with us and leaving this feedback. It means a lot to know that you’re happy with our service and products.

Thanks again for choosing us!
Royale Stones Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Manish helped really well overall from…

Manish helped really well overall from buying tiles and to deliver them quicker than a standard time. Great and polite chap through Whatsapp support

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Royale Stones

Antwoord van Royale Stones

Hello Irtaza

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We truly appreciate you taking the time to share your experience with us and leaving this feedback. It means a lot to know that you’re happy with our service and products.

Thanks again for choosing us!
Royale Stones Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We made a purchase of 900mm x 600mm…

We made a purchase of 900mm x 600mm tiles from Rotal Stones. They came very quickly and when fitted were exactly how they were described. We are very happy with the product and the company and would 100% use them in the future.

25 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Royale Stones

Antwoord van Royale Stones

Hello Craig

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We truly appreciate you taking the time to share your experience with us and leaving this feedback. It means a lot to know that you’re happy with our service and products.

Thanks again for choosing us!
Royale Stones Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product

Excellent product & did exactly what I expected

4 augustus 2026
Logo Royale Stones

Antwoord van Royale Stones

Hello

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We truly appreciate you taking the time to share your experience with us and leaving this feedback. It means a lot to know that you’re happy with our service and products.

Thanks again for choosing us!
Royale Stones Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really poor customer service

Really poor customer service. I wanted to return my vanity unit for the same one only a smaller size and they wanted £98 to return it for a swap. Absolutely ridiculous price to return something especially when I was only wanting an exchange. Will never purchase from them again and also told a family member to look elsewhere as they were almost going to purchase from them aswell

5 augustus 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered 25 square meters of the Roca…

Ordered 25 square meters of the Roca beige paving slabs on the 28th June they arrived by the 2nd July in great condition I installed them the following weekend and the tiles were great to work with and nice to cut with a decent diamond blade once I’d installed I visited my local Royale Stones store to choose the best grout colour for the job where the staff were very helpful and gave great advice and since cleaning it all off with the hose the none slip surface is also decent all in all a 10/10 experience and would 100% buy from Royale Stones again if I had another outdoor project

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Royale Stones

Antwoord van Royale Stones

Hello William

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We truly appreciate you taking the time to share your experience with us and leaving this feedback. It means a lot to know that you’re happy with our service and products.

Thanks again for choosing us!
Royale Stones Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

tiles from royale stones

I ordered tiles from royal stones and they were delivered on time, unfortunately a few packs of tiles did break in transit..After contacting royale stones they agreed to send out more tiles to replace the broken ones and they were delivered in few days too..Aman from royale stones was professional and efficient in sorting the replacement tiles..The tiles are being put down by our builder and are of great quality so overall would definitely recommend this company..

31 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Royale Stones

Antwoord van Royale Stones

Hello Sobia

Thank you so much for your wonderful review! We truly appreciate you taking the time to share your experience with us and leaving this feedback. It means a lot to know that you’re happy with our service and products.

Thanks again for choosing us!
Royale Stones Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tough and great quality

Excellent tiles! First time I have laid 20mm porcelein. Heard they were difficult but these ones from Royale Stones were amazing. Great quality, load of positive comments on the colour! Also didnt have a single break when cutting or laying almost 30m2, so clearly tough tiles.

22 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Royale Stones

Antwoord van Royale Stones

Hello Nick

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We truly appreciate you taking the time to share your experience with us and leaving this feedback. It means a lot to know that you’re happy with our service and products.

Thanks again for choosing us!
Royale Stones Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really happy with how this was handled

Really happy with how this was handled. A few tiles arrived damaged, but Aman was quick to respond and arranged replacements straight away with no hassle. Great customer service and communication throughout. Would definitely use Royale Stones again.

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Royale Stones

Antwoord van Royale Stones

Hello Wahid

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We truly appreciate you taking the time to share your experience with us and leaving this feedback. It means a lot to know that you’re happy with our service and products.

Thanks again for choosing us!
Royale Stones Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Manish was very helpful and made the…

Manish was very helpful and made the process very easy. Excellent service.

20 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Royale Stones

Antwoord van Royale Stones

Hello Abdu

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We truly appreciate you taking the time to share your experience with us and leaving this feedback. It means a lot to know that you’re happy with our service and products.

Thanks again for choosing us!
Royale Stones Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding

The service from ordering deliver and the quality of the porcelain is second to none ...

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Royale Stones

Antwoord van Royale Stones

Hello Adeyiga

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We truly appreciate you taking the time to share your experience with us and leaving this feedback. It means a lot to know that you’re happy with our service and products.

Thanks again for choosing us!
Royale Stones Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service

Brilliant service, would definitely recommend. Am really happy with the slabs

1 augustus 2026
Logo Royale Stones

Antwoord van Royale Stones

Hello Sam

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We truly appreciate you taking the time to share your experience with us and leaving this feedback. It means a lot to know that you’re happy with our service and products.

Thanks again for choosing us!
Royale Stones Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer