San Martin Watch Store Reviews 

127
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good experience. the watch was well packaged and arrived fine. though the preorder did take a couple of months. At this point I've grown to love it. one nitpick, i would love to see a hardening coatin... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This site is 100% Legit. After a fair bit of research I pulled the trigger and placed an order. The watch arrived after 9 days so not the quickest delivery but the watch is so much better than what... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jedyny minus to to, że maile trafiają do spamu. Z tego powodu nie wiedziałem, że był problem z dostępnością zamówionego zegarka. Ale mimo wszystko jestem zadowolony, wybrałem inny zegarek (SN0121TE)... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a San Martin watch, and the bracelet broke. Looks like I lost my investment. My request: Can you sell me a Jubilee Bracelet for my Sno144 watch? Message from San Martin: Dear Stewar... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Horlogefabrikant

Geschreven door het bedrijf

Discover More San Martin Men Watches, Find One Of Your Best Favourite Style,Security Payment, 2 Years Warranty, Lifetime Guarantee, Products and Services Are Great.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

127 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 81% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(127)

52 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Buonasera

Con l'aggiornamento di oggi 11/04/2026 confermo che SanMartin mi ha restituito l'orologio riparato e come nuovo, quindi si sono comportati bene, questo non toglie il fatto che devono essere più trasparenti e far comprendere che acquistare direttamente dal loro sito aliexpress è assolutamente sconveniente per noi europei. Esiste il distributore europeo che è la scelta migliore, infatti il prezzo di Aliexpress sembrerebbe più conveniente, ma quando vai ad applicare i dazi e l'iva il costo finale è maggiore. In oltre se hai problemi con il prodotto per risolvere ci metti 4-6 mesi.
Da qui comincia la precedente recensione che rimane come testimonianza della vicenda: Allo stato attuale dopo numerose promesse, non c'è stata alcuno aggiornamento nella risoluzione del problema. Se io compro un oggetto per le sue qualità costruttive e arriva danneggiato, anche se con un difetto minimo, no è una politica corretta, lo voglio perfetto, e non potete essere voi a giudicare se è da sostituire oppure no. Buonasera, sono un cliente che ha acquistato dall’Italia il modello di orologio SN 00148. Confermo che il prodotto è di qualità eccezionale: materiali ottimi, finiture curate e assemblaggio impeccabile. In questo senso, tutte le recensioni positive presenti sul web risultano assolutamente veritiere.

Arriviamo però al motivo della mia valutazione negativa: la gestione dei danni durante la spedizione. Nessuno informa chiaramente che, se l’orologio dovesse essere spedito danneggiato all'origine — come purtroppo è accaduto nel mio caso — la procedura di restituzione diventa talmente antieconomica da risultare impraticabile. I dazi doganali, che superano i 100 €, non vengono rimborsati, quindi non solo il costo finale dell’orologio risulta più alto di quanto pubblicizzato, ma, nel caso di un prodotto difettoso, restituirlo è talmente oneroso che ci si ritrova praticamente costretti a tenerlo nonostante il danno.
Sostanzialmente sono protetti da questo sistema, se il prodotto è danneggiato sei praticamente costretto a tenertelo.

26 november 2025
Logo San Martin Watch Store

Antwoord van San Martin Watch Store

Dear Valued Customer,

Thank you for reaching out to us, and we sincerely apologize for the issue you've experienced with your watch. We take all feedback seriously and would like to assist you promptly.

To help us locate your order and investigate the matter, could you please provide your order number? Unfortunately, we are unable to find your order information using your name alone.

Please rest assured that if there is a quality issue with the watch shipped from our website within 30 days, we will gladly arrange a replacement for you. Additionally, we also offer tax-free shipping , so you will not be charged any customs duties.Please let us know if you need anything.

If you have any further questions or concerns, please feel free to contact us directly at sales@sanmartin.watch. We are here to help and will prioritize resolving this for you.

Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards,
San Martin Watch Customer Service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very impressed with this beautiful watch

I ordered one of the San Martin dive watches in titanium with the PT5000 movement. I am very impressed with the quality. It is now my most accurate watch. I mean super accurate. Shipping ,service, price, everything easy and top notch. Thanks, C

14 november 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No recibí mi pedido

8 november 2025
Logo San Martin Watch Store

Antwoord van San Martin Watch Store

Dear Customer,

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused by the failed delivery of your order.

As the package could not be delivered to the address provided, it is being returned to our warehouse. According to our procedure for international orders, we can initiate a reshipment once the return is processed.

To avoid any further delay, we would like to arrange a replacement for you now. We will also double-check the shipping address with you to ensure a smooth delivery.

We deeply value your patience. If you have any concerns, please reach out to us directly at sales@sanmartin.watch.

Best regards,
Customer Service Team
San Martin Watch

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I didn’t get my order and they didn’t…

I didn’t get my order and they didn’t give me any solution

20 oktober 2025
Logo San Martin Watch Store

Antwoord van San Martin Watch Store

Dear Customer,

Thank you for reaching out to us.

Your order has arrived at its destination, but the package has encountered a delivery error and is not yet successfully delivered.
The delivery station indicates that the recipient's address is incorrect, or the phone number is invalid/unreachable. Please provide a valid address and contact information (phone number, email address, etc.) so that the package can be delivered promptly.
The package can be held locally until November 11, 2025 (subject to local procedures or customs regulations).

We contacted you via email but you did not reply. Please contact us as soon as possible at sales@sanmartin.watch so that our package can be delivered.

Best regards,
Customer Service Team
San Martin Watch

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

INCREDIBLE!!!

INCREDIBLE!!! I have 21 watches, two of which are very high end, and the San Martin SN0121T may be my favorite daily wear! It is excellent in every way! The build quality is great, the power reserve lasts a long time, it is thinner than the Tudor Pelagos 39, has 100 meters more water resistance (depending on the model) and has a date window! I could not be more pleased with this watch! My wrist size fluctuates pretty drastically throughout the day and the way the claps can adjust multiple times, quickly, has made this a non issue now! I can't say enough good things about this watch! Very fast and careful shipping! Thank you! Oh and the lume is very bright too!

15 oktober 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

San Martin 'UK warehouse'

Ordered a watch from the UK warehouse six days ago. San Martin claim 3-5 days delivery.

I am not convinced the watch is, or indeed was ever even in the UK in the first place. The order is STILL pending after 6 days under a .4PX suffix which suggests it is being shipped from China.

l will request a refund if the order is still pending tomorrow

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo San Martin Watch Store

Antwoord van San Martin Watch Store

Dear Valued Customer,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.

Please note that orders shipped from our UK warehouse typically arrive within approximately 4-5 business days. There might be some delays on weekends.

What's your order number or email address? We'll check for you.

If you have any further questions or need additional assistance, please don’t hesitate to contact our customer service team at sales@sanmartin.watch. We’re here to help!

Thank you for your understanding and support.

Best regards,
San Martin Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

San Martin watches..buy with confidence!

San Martin watches... are among my favorites. I own Certina, Squale, Marathon, LIV, Steinhart, Bulova, Seiko and more.. I have over 60 in my collection. My San Martin automatics are as accurate, if not more accurate than any of my Swiss watches. ..and IMHO San Martin homages of Seiko are better than Seiko originals. Most of my SM watches are dive watches, and they are EXCELLENT in all aspects. The website is alsp easy to use, and has always made accurate orders for me.

12 september 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What Customer Service?

I purchased three watches from San Martin: their GMT with the white “sand beach” dial, the diver with the gray gradient dial, and their manual pilot watch with small seconds. I like all of them, and never had to contact customer support in any way, shape or form.
Unfortunately, my luck ran out on the fourth purchase: the Pelagos clone with a blue dial.
Tracking info stopped updating a week ago; so obviously the watch was lost in transit. No problem, just contact San Martin, and they’ll send another one. This is my fourth purchase after all.
Trying to get ANY response whatsoever from San Martin is absolutely futile. From the website you are directed to the online chat. However, after multiple messages, I have received exactly ZERO responses. Not a peep. Not even an acknowledgement that I exist. OK, how about an email to their sales department (emails not allowed in these reviews)? Still silence.
Apparently, their customer service department is a mirage. Buyer beware.

28 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo San Martin Watch Store

Antwoord van San Martin Watch Store

Dear friend,

Thank you for reaching out to us, and we sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by the lack of updates in your order's tracking information.

We’ve noted your concern and will immediately contact the shipping carrier to investigate the status of your shipment. Please rest assured—if the package is confirmed lost, we will either reship your order promptly or process a full refund, whichever you prefer.

We also apologize for any delay in our response, which may have been due to time zone differences. Please know that we typically reply to all inquiries within 24 hours.

To help us assist you more efficiently, could you please provide your order number? You may reply directly to this message or contact our customer service team at:
sales@sanmartin.watch

We truly value your patience and understanding and will do our best to resolve this matter as quickly as possible.

Best regards,
San Martin Watch

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order Number :- SM000065560

Order Number :- SM000065560
I ordered the above on 12th August, from UK Warehouse.
There is no update on Tracking, my E Mail to San Martin has not been answered and no one responds on the 'chat' facility even when it days Agents are Online.
Please re assure me that all is well with my order and it will be delivered a.s.a.p.
Thanks.

12 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo San Martin Watch Store

Antwoord van San Martin Watch Store

Dear Valued Customer,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.

Please note that orders shipped from our UK warehouse typically arrive within approximately 5 business days. After checking your order status, we can confirm that your package has been successfully delivered.

We also apologize if our response seemed delayed—due to time zone differences, there might be slight delays in replying. However, we strive to respond to all inquiries within 24 hours.

If you have any further questions or need additional assistance, please don’t hesitate to contact our customer service team at sales@sanmartin.watch. We’re here to help!

Thank you for your understanding and support.

Best regards,
San Martin Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love my watches

Love my watches! Highly recommend that you buy one and enjoy the experience with it! High quality and performance! Wear it everyday.

9 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome quality watch

Ordered a new release mother of pearl dial watch from the UK Warehouse. Arrived within a week. Beautiful watch, very fine finishing, great fly adjustable clasp and very accurate out of the box. Could have done with a bit more communication from the courier Yodel, but this is my only minor gripe and not San Martins fault. Already looking to buy another one.

26 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You will never receive what you order.

Avoid at all costs. Scam site. Item ordered and supposedly dispatched using Yodel in the UK. Yodel have cancelled the delivery twice with no way to contact them or the site.

26 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo San Martin Watch Store

Antwoord van San Martin Watch Store

Dear friends,

What is your order number? Or please tell us the email address you used to order.

Usually, parcels to the UK will be delivered within 5 working days after placing an order.

You can contact us at: sales@sanmartin.watch

Hope it helps.

Best regards,

San Martin Watch team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Distribuidor legítimo

Estaba preocupado de que esta tienda al no ser la oficial de la marca mandara reproducciones o productos de baja calidad. Pero he de decir que he recibido tanto un reloj como una correa en perfectas condiciones con todos los plasticos y embalajes originales y estoy seguro que son productos legítimos, los acabados son de gran calidad y todo está en orden y funcionando perfectamente. El envío fue rápido, unos 6 dias.
Sobre la tienda en sí han quedado disipados mis temores y no se como será la postventa, de la cual otros usuarios se han quejado, pero por lo que a mi respecta todo ha salido perfectamente

23 juli 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer