Select Saunas Reviews 

223
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The manufacturing of the kit is excellent, it’s a solid, sturdy and easy product to build. I look forward to its completion and enjoyment of our beautiful new sauna!!

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely top-notch. Delivery was perfectly coordinated, assembly instructions were crystal clear. Expectations were set accurately by Alex. Sauna took a few weeks to arrive. The final product is gor... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The size of this 1-2 person elite is perfect for in-home use. Definitely a one person sauna, but more roomy than some of the “little box saunas” you see out there. Both myself and my teenage daughter... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Placed my order 2 weeks ago. No updates on shipping, processing, handling or anything. Nobody responds in website chat, no order tracking from order history. I do not recommend the experience o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sauna
  2. Saunawinkel
  3. Tuinmeubelwinkel
  4. Tuinmeubilairwinkel

Geschreven door het bedrijf

Select Saunas is your go-to online retail store for saunas, heaters, and sauna accessories. We offer a hand-picked selection of quality saunas to make your home spa dreams come true. Fantastic customer service, every step of the way – from pre-purchase to post-delivery, as well as remarkable products is what we pride ourselves upon. All purchases include the original manufacturer’s warranty for your peace of mind. We know shopping for a sauna can be an overwhelming and time-consuming process, which is why we're here to answer all your sauna questions and help get the best for you – our goal is to ensure the total success and ease of your home sauna purchase!


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

223 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(223)

54 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Overall satisfied

The sauna and material supplied were all top of the line delivery and some missing parts took a lot longer than expected

1 april 2026
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Hi Mike,

Apologies about the delivery delays, but I'm very glad to hear you're happy with the sauna. We hope it serves you well for years to come!

Alex

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Can't go wrong with Select Saunas! Would definitely buy from them again.

Working with Alex Holman at Select Sauna's was a pleasure in selecting our sauna. His expertise concerning the various construction, woods, heaters and accessories were exceptional. He was also upfront and honest explaining the entire process to include the wait time and delivery expectations. Select Saunas offers very fair and competitive prices, especially considering the quality of the products they offer. We chose a traditional sauna made by Almost Heaven and its name is most appropriate! Absolutely love it!

13 januari 2026
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Hi Gregory,

Thank you so much for the kind words! I’m really glad I could help you find the right fit. Enjoy your sauna, you made a great choice.

Alex

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The quality is what we were expecting

The quality is what we were expecting. The instructions and putting it together were easy do. Definitely recommend!

12 maart 2026
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Hi Amber,

Thank you for your review!

Alex

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Took forever to get my order

Took forever to get my order, then it was delivered to the wrong address. Did have good customer service though he offered to give me a refund but I don't think he ever did.

26 maart 2026
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Hi Brandon,

Sorry your order ended up being such a headache. I know how frustrating delays and a delivery issues can be.

While we don’t handle the shipping directly ourselves, we still take responsibility for making sure you’re looked after when things go wrong. We appreciate you mentioning our customer service, that does mean a lot to us.

On the refund, I'm going to check on this right away and make sure it’s sorted properly.

Please feel free to reach out to us directly as well so we can get this cleared up for you as quickly as possible.

Alex

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great Sauna

decent price however wouldn't price match completely, product is super nice and very happy with purchase

24 maart 2026
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Hi Kory,

Thanks for your review, glad to hear you’re loving the sauna, that’s what matters most.

On the price match, we do have some limitations depending on the competitor and specific offer, but we always try to be as competitive as we can. We appreciate you working with us on that and are really happy it all came together in the end.

Alex

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great communication with the company.

The experience was very good. The communication with the selects team was outstanding. The only frustrating part was the delivery schedule that kept getting disrupted understandably but still it was frustrating. As I stated before the communication regarding the shipping delays was outstanding.

18 maart 2026
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Hi Paul,

Thank you for taking the time to leave us a review!

We are working closely with the manufacturer to ensure we don't encounter delays like this in the future. This is the first time we unfortunately experienced delays of this magnitude, hence the long wait for your sauna.

Nonetheless, we always do our best to keep our customers happy. Let us know if there's ever anything we can do for you!

Alex

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The customer service is terrible

The customer service is terrible. It is extremely difficult to get in touch with anyone by phone—they simply don't answer calls. I ordered two items; the tracking showed that both were supposed to arrive, but only one showed up.

27 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Hey there,

I'm really disappointed to see this review, as I just did some investigating to find out what happened.

Your call came in only about two hours ago, and it’s not always realistic to expect an immediate response within that timeframe. If we’re already assisting another customer, we can’t answer additional calls at the same time.

Labeling our service as “terrible” after such a short window is quite unfair. We encourage you to look at our other reviews, which reflect the level of service we consistently provide.

We can identify your order on our end and are already looking into what may have happened with the second item. In many cases, shipments are split and arrive separately. Once we get confirmation on the status, I will reach out to you.

Alex

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great little sauna

The size of this 1-2 person elite is perfect for in-home use. Definitely a one person sauna, but more roomy than some of the “little box saunas” you see out there. Both myself and my teenage daughter are enjoying the infrared sauna with red light—me for better sleep and overall health and her for post-workout recovery and benefits! And—use your HSA dollars! Biggest challenge was putting the sauna together. Our two sides did not come together easily. But with my husbands help….we got the panels together. Also, I would highly recommend buying the backrest! We ended up ordering one later.

5 maart 2026
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Hi Jennifer,

We’re really happy to hear you and your daughter are both getting great use out of the sauna. Great call on the backrest too, it really does make a difference in comfort. We appreciate you sharing your experience and are always here if you need anything down the line!

Alex

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you

I’m happy for selecting your company. My order arrived on time and well packed. Thank you

3 maart 2026
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Hi Agavni,

Thank you for your review!

Alex

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service properly dealing…

Great customer service properly dealing with delayed shipment. A really nice product which was easy to assemble.

4 maart 2026
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Hi David,

Greatly appreciate your review. The shipping delays have not been fun for anybody involved, but we're doing our absolute best. We hope you enjoy the sauna!

Alex

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Alex was great from the start

Alex was great from the first e-encounter. I was reviewing many sauna sites; his warm demeanor and helpful advice persuaded me to go with Select. This was a good decision. The sauna itself (a Finnmark Trinity)was a great buy and came together easily. We love the Infrared and like that we can use the traditional if and when we want. And the red light therapy is a bonus. Then there is the surpassing customer service. He kept us up to date on the shipment. Then after it was together, we sent an email to consider creating a small stool to boost up onto the upper bench. Alex responded and it’s clear he took the idea seriously and might consider developing it in future models. Just the way he responded made us feel special.

26 februari 2026
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Hi there,

Thank you for the kind words, it truly means a lot when someone takes the time to write something like this.

Enjoy the sauna, and feel free to reach out anytime if you need anything!

Alex

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helpful team, great price, fast shipping

Good communication via email and phone to help with my sauna heater purchase and very fast shipping. Pricing was great too!

19 februari 2026
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Hi PF,

Thank you for your business, we're happy to have helped!

Alex

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast shipping

I feel like I got a good deal both times I have ordered sauna accessories and the shipping was fast both times.

17 februari 2026
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Thanks for your business!

Chris

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recommend over traditional cedar woodfired tubs

I’ve owed a traditional cedar woodfired hot tub previously and I am super happy I purchased with the select saunas. Having the insulated fiberglass tub and side fireplace, we were able to fill the tub and heated in approximately five hours in upstate New York, in the beginning of March, which I’m super impressed with. It was 20° last night. My previous woodfired hot tub took all day to fill and heat. Not to mention, This came with seats, a cover and steps, which all would’ve been additional had I gone the traditional route. Really happy with this purchase. My only recommendation would be, on delivery, which the website addresses; If you want assistance with placement, you definitely have to purchase, as our delivery driver dropped in the driveway and that was it… We did not purchase additional assistance, luckily we had helped the day of delivery.

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Hi Chris & Callie,

Thank you for the great review, we really appreciate it!

Glad to hear the heat-up time impressed you, especially in those colder temps. Thanks also for mentioning the delivery note; placement assistance does need to be arranged in advance. We’re glad you had help on hand.

Let us know if you ever need anything!

Alex

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Alex is great

Alex is great! Very knowledgeable about saunas!

4 februari 2026
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Hi Clinton,

I appreciate the kind words, it truly means a lot!

Alex

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick shipping + best price

Quick shipping and easy setup. My new Golden Designs IR sauna works wonders for my back pain. Select Saunas had the best prices I found online.

18 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Hi Laney,

Thank you for the great review! So happy to hear you’re loving the sauna. Enjoy many relaxing sessions ahead.

Alex

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery was timely

Delivery was timely.
I was able to put the unit together by myself. I don’t recommend some parts are heavy. It was simple to follow instruction and put together.
Very nice unit. Works well. Heats to 150 degrees very quickly.
Select Saunas followed up to see if I had any issues or questions.
I give unit 5 stars
Delivery 5 stars
Service 5 stars

3 februari 2026
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Hi Gary,

Thank you for the awesome review! We’re so glad you’re enjoying the sauna and that everything arrived smoothly. Enjoy it!

Alex

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The prices and service was very good

The prices were good. The service was excellent. There was a $100 coupon that wouldn't work with my order. Instead of waiting and contacting them, I just purchased the sauna.
I had inquired about the $100 right before I made the purchase. They actually called back and credited my account for the $100. They told me I could call in a couple days to find out when the delivery would be. Everything was very well wrapped and the delivery was fairly prompt.

Unfortunately, the top side panel was damaged during delivery. When I contacted them, they ordered a new one from the manufacturer and sent it on the way. Always polite and courteous. I purchased an Almost Heaven sauna. Much Better Built than I expected.

1 februari 2026
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Hi Jim,

Thanks so much for the review! Sorry again about the damaged panel, but we’re happy to assist with a replacement. We're working on getting this out ASAP, so that you can enjoy your sauna.

Alex

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Select Sauna appears good on surface…

Select Sauna appears good on surface but can’t fix customer issues.

After 2-3 promised timelines and FOUR months for a replacement part that broke on the sauna they sold, I’ve given up. So much wasted time and back and forth.

Find a more reputable company that cares about ensuring their customers are taken care of.

8 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Select Saunas

Antwoord van Select Saunas

Hi Chris,

We’re genuinely sorry you feel this way, but we do feel that we've taken very good care of you.

From day one, we went well beyond what was required of us. When your delivery had issues, we personally covered $250 in complimentary accessories out of our own pocket , not the shipping company and not the manufacturer.

When your bench later broke, SaunaLife determined it was not a warranty issue due to the way that it was installed. Despite that, we still placed the replacement order at our own expense because we felt it was the right thing to do.

On top of that, when you had an issue with a hygrometer and demanded a full refund instead of going through the warranty process, we still approved it, even though this goes outside of our stated policies, and we were not reimbursed.

Many customers choose to purchase through Select Saunas specifically because we step in like this and handle issues even when the manufacturer won’t.

We understand delays are frustrating, but replacement parts for these saunas ship internationally and lead times are ultimately dependent on both the manufacturer and freight carriers. We’ve continued to push for updates and advocate on your behalf the entire time.

We stand by the fact that we did care, particularly behind the scenes. I will reach out to you as soon as I have a more concrete ETA on your replacements.

Alex

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer