Senarah Reviews 

401
•
TrustScore 3 uit 5

2,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful customer service and communication I ordered two Senarah toddler carriers; the order was approved. The items did not arrive on time and I followed up with 3 emails asking for an update but r... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Fifteen-pound, six months, gentle spirited baby and grandmother had a good time using. We'll practice a little more as she grows, adjusting to a too-narrow seat for her and getting the strap placemen... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Love the product easy to use and comfortable. Delivery was about 2 weeks. Only issue I've had is to tighten or loosen the buckle doesn't move freely. So you have to change without them in carrier... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with our purchase! Our daughter has a brain injury so would always be in a pushchair! This gives us another option , it’s absolutely brilliant I couldn’t have asked for a better toddler c... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kinderwinkel
  2. ook in
  3. Babywinkel

Geschreven door het bedrijf

Eliminate back pain with our unique toddler carrier design👶


Contactgegevens

2,8

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

401 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 9% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,8

Alle reviews

(401)

58 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

La empresa no debe mejorar nada

La empresa no debe mejorar nada, fui estafada, por personas sin escrúpulos, que utilizaron su nombre comercial. Doy por finalizada la búsqueda. Me siento muy mal, tengo los correos wue me contestaron, pero no los puedo enviar. Son rechazados. Teresa.

30 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would give NO stars if I could!

I would give NO stars if I could! I did some research and found this carrier that looked to be exactly what I was after. Silly me! I should have read these reviews first as what I received was NOT the same item that is advertised! The item I had sent to me is a cheap, flimsy carrier that barely fits around myself and my child and we are not big people. The strap is way too short which is not like all the reviews I had watched. Also feels like my baby is going to fall out the bottom of the carrier which is super dangerous! Even the bag attachment is cheap and nasty looking and not the same!
I have emailed the company and they want to refund me 35% and I send the items back to them at my own cost. Yeah right! I am not wasting more money on this terrible brand!

26 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

We’re really sorry to read your review and to hear that your experience with us has not met your expectations. We take feedback like this very seriously, especially when it involves concerns about comfort and safety.

I want to reassure you that we have already reached out to you directly by email and we’re committed to resolving this with you. Our goal is to make sure you feel supported and that we find a solution you’re truly satisfied with.

Please check your inbox when you can, and don’t hesitate to reply to our message so we can assist you further. We genuinely value your trust and would like the opportunity to make this right.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Love the ease of use and support!

27 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

Thank you so much for sharing this lovely feedback. We’re so happy to hear that you’re finding the carrier easy to use and supportive. That’s exactly what we hope for every parent, to make things just a little bit easier and more comfortable. Your kind words mean a lot to us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Seams broken after 3 days

As many other people complaints, it took 2-3 weeks for it to arrive as it came straight from China so no quality control in Australia. After using it for 3 days, seams started breaking when using it with a 10kg baby. 3 days. That is all it took for it to break. I mean come on. There is no way you can use it with a toddler. Get a different brand, we ended up getting one from Gooseket

9 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

Thank you for taking the time to share your feedback. I’m truly sorry to hear about your experience with the carrier. This is not the quality we aim to deliver, and I completely understand how disappointing it must have been for you to have issues after only a few days of use.

Our carriers are designed and tested to support little ones safely up to toddler age, so what you described should not have happened. We’d love the chance to make this right for you, whether that’s sending you a replacement or arranging a full refund.

If you could reach out to us directly with your order details, we’ll take care of it promptly. Your feedback is very important to us, and it helps us improve both our products and service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SAVE YOUR MONEY

Never in my life have I been SO FRUSTRATED with a business!

I purchased two customized slings July 30th. My products were not shipped until August 11th. So warning, they provide false advertising on shipping. It is now August 22nd.. I STILL DO NOT HAVE MY SLINGS!!!!!!!! I have been constantly reaching out via email and through the website and have had NO HELP. I’ve even requested a refund and NADA.

Just to cover; yall HAVE my email - I’ve been emailing you guys. I have RECEIPTS!!

STAY AWAY!!!!!!!!!!

22 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

We are truly sorry for the experience you had. After carefully checking, we found that your email from August 21 ended up in our spam folder, which is why you did not hear back from us right away. We have since replied to your email to let you know that your order was unfortunately lost in transit and we have already processed a full refund for you.

We completely understand how upsetting it must have been to wait and feel like you were not being heard. This is not the kind of experience we want for our customers, and we are taking steps to ensure this does not happen again.

Thank you for bringing this to our attention, and we truly appreciate your patience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely love this sling

I absolutely love this sling! The first time I tried it with my son, he fell asleep within minutes. It’s incredibly comfortable, and while he napped I could move around freely without worry. I was a little hesitant after reading some of the reviews, but after using it myself I couldn’t be happier. There were no odd smells when it arrived, and it feels very secure and safe for my little one. I ordered mine personalized with his name, so shipping took a bit longer, but nothing unreasonable. My son is a 15-month-old wiggle worm, yet once he woke up he was able to move comfortably, and I had no anxiety about him slipping or falling. He’s happy, and so am I!

17 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

This just made our day! We’re so happy to hear how comfortable the sling has been for both you and your little one. It’s wonderful that he feels secure enough to nap peacefully, and even better that you can move around freely without worry.

Thank you as well for mentioning the personalization, we do put extra care into those, and we’re glad the wait was worth it. Knowing that it works well even with your active 15-month-old truly means a lot.

We appreciate you giving us a chance despite the mixed reviews you saw, and we’re overjoyed that you and your son are both happy with your sling. Wishing you many more cozy snuggles together!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

DON'T BOTHER.... So Disappointed...

They portray in their marketing that this carrier can be used hands free but in the instructions they strongly recommend that you use one arm to support your child. Having now used the carrier there is no way I would be using it hands free. The carrier slipped out from underneath my daugher and she would have fallen had I not been holding her. You may aswell carry your child, it doesn't really add any value. It does take some of their weight but I did not find it much of a value add at all. Their marketing promises so much and I was so so excited for this carrier and it just did not deliver. I also found it pulled on my upper body.
When I applied for a refund, they offered me a 30% refund and that I could keep the carrier.
I tried it for another few days, really really hoping we could use it successfully but to no avail. I went back and asked for the full refund. They came back again, this time offering a 70% refund with the option to keep the carrier. They said if I wanted the 100% refund, I would need to pay postage to mail the carrier to the United States (even though I believce it was mailed to me from within Australia). I opted for the 70% refund because I didn't know if they'd actually deliver on the refund and figured I didn't want to spend more on postage sending it back. They did refund the 70% quite quickly. They get 2 stars because they did respond to my emails in a timely manner and they did refund the money but overall I am so so disappointed. Their marketing gave me so much hope and their product just did not deliver AT ALL. The fact that they have such a streamlined refund offer process suggests to me that they get a lot of refund requests... Save yourself time and money, and keep your child safe by not purchasing this product.

21 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

We’re really sorry to hear about your experience and that the carrier didn’t meet your expectations. We completely understand how disappointing this must have felt, especially when you were so excited to try it. Your feedback on both the product and the refund process is very valuable, and we’ll be taking this back to our team to improve.

We’re glad we could process your refund quickly, but we understand that doesn’t make up for the frustration you experienced. Thank you for giving it an honest try and for sharing your thoughts, we truly appreciate your honesty.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very easy to use

Very easy to use. So comfortable! Best sling I’ve ever used, and I’ve used many.

13 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

Thank you so much for sharing this lovely feedback! We’re so happy to hear that you find the sling comfortable and easy to use. Knowing it’s the best one you’ve tried means the world to us. Wishing you and your little one lots of cozy snuggles together!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend

Great product and my daughter was so happy in this carrier! It saved my back too!

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

We’re so happy to hear your daughter enjoyed the carrier and that it made things easier on your back too. That’s exactly what we hope for with every customer. Thank you for sharing your experience and for choosing us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY

DO NOT BUY! Purchased item on the 29/06 ready for my holiday on the 7/08, no carrier, no reply to my emails, tracking hasn’t updated since the 30/06- really annoyed and POOR customer service. Please do not waste your money!

7 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

Thanks for your feedback. We just wanted to clarify that your order was actually placed on July 29th, not June 29th. We understand your frustration with the timing, especially with your holiday coming up, and we’re really sorry for the stress this has caused.

We did respond to your email, and your parcel is already in transit, although we totally understand it’s frustrating that tracking hasn’t updated as quickly as expected. Please know we’re doing our best to get it to you as soon as possible.

If you still need help or have any other concerns, feel free to reply to our email, we’re happy to assist further.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Meh!

Meh. Seems sketchy. The product description said it’s good for 6 months olds able to sit unassisted, up to 4 years (it mentions the weight too). I ordered for my 7 month old who’s big and falls within the weight limit. However the carrier is too big for him, kind of uncomfortable. I went in to the FAQs on the website to double check I was following the instructions properly and found out that these carriers are for 9 months olds and up to 4 yo, not 6! So now I’m stuck with this carrier. After reading the reviews I have ZERO trust on contacting them and getting a refund. Guess I’ll wait until my baby is a bit older/bigger and by then probably it will be too late to get any support from them.
Also, their carrier or package comes with zero safety certification, so order at your own risk.

28 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

Thanks so much for your feedback, we’re really sorry to hear the carrier didn’t feel like the right fit at the moment.

Just to clarify, our product description does state it’s suitable from 6 months up to 4 years, as long as your little one can sit unassisted. We don’t mention 9 months anywhere on the website, so it might have been a mix-up or misunderstanding.

If the carrier feels a bit big right now, many parents find that just a little growth makes a big difference in comfort and fit.

That said, we’re always here to help, feel free to contact us directly at hello@senarah.com and we’ll be happy to assist with any questions or concerns you might have.

We really appreciate you giving us a try, and we’re here if you need anything!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Smooth purchase and quick delivery!

Smooth purchase and quick delivery! Fantastic product, so convenient and not back breaking, all while being able to hold my 14 month old one handed!

2 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that the carrier has been such a convenient and comfortable solution for you, especially with your 14-month-old. It means a lot to us that the experience was smooth from purchase to delivery. We're so happy to be a part of your parenting journey!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

At first I wasn’t sure about the hype…

At first I wasn’t sure about the hype as I was carrying my 18 month old on my hip but after I moved him more to the front, I found there was no strain on my back or shoulder and I had two free hands!

2 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

Thank you so much for sharing your experience! We're so glad you gave it a try and found the right position that works for you. It’s amazing how just a small adjustment can make such a big difference, and having two free hands while staying comfortable is exactly what we hope every parent gets to enjoy.

We appreciate you being part of the journey and taking the time to leave this lovely review. If you ever need tips or support, we're always here for you!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Great carrier, slow delivery

Whilst this is a fantastic carrier, the delivery is incredibly slow. For the amount I paid I’d expect it not to be made and shipped from China.

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

Thanks so much for your honest feedback. We're really glad to hear you're loving the carrier itself, but we're truly sorry to hear the shipping didn’t meet your expectations.

We always want to be transparent about our timelines, and we know how important it is to receive your order promptly, especially when little ones are involved. While some of our items do ship from our overseas warehouse, we’re actively working on improving our delivery times and streamlining our process.

We genuinely appreciate your support and understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great for those who hate stroller

My daughter hates her stroller, and loves this carrier! So much easier for outings now. Highly recommend.

29 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

That’s such a joy to hear, thank you so much for sharing this! We’re thrilled that your daughter is loving the carrier and that it’s making your outings smoother. That’s exactly what we hope for when designing our products.

We truly appreciate your recommendation and kind words. Wishing you and your little one more fun and comfortable adventures ahead!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dangerous equipment DO NOT BUY

I used my senarah carrier today (order #132900) and it was one of the most dangerous pieces of toddler equipment I have ever used. My toddler who wears size 18-24 months slipped right through the carrier after I had tightened it, her foot got caught in my coat, she dangled in my coat popping off two butters. This all happened while I was rushing across a terminal at a ferry crossing from the U.K. to France. Very stressful, very disappointed.

28 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

We’re so sorry to hear about your experience. That sounds incredibly stressful, and it’s never the kind of situation we’d want any parent to go through, especially not while traveling with a toddler.

We truly appreciate you bringing this to our attention. We'd love to understand more about what happened so we can look into it properly and make it right. Safety is a top priority for us, and we take all feedback like this very seriously.

Please reach out to us at hello@senarah.com with your order number and any further details or photos you’re able to share. We’re here and ready to help however we can.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was worried after seeing all the…

I was worried after seeing all the reviews, and emailed the company saying I was worried. They replied promptly, the tracking was kept updated, and it arrived to Northern Ireland within a week and a half. So very good service! The sling is comfy (my boy is only 7 months) he feels secure, I got the zebra and it’s lovely. I walked over an hour with him in it yesterday. He fell asleep eventually, I moved the sling more to the front so his head was on my chest, and he looked perfectly comfy. Good quality, no complaints here! Would recommend.

21 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

Thank you so much for your thoughtful and honest review, we’re really glad to hear everything turned out well and that your little one is enjoying the sling! 😊

We completely understand the initial concern, especially when ordering something important like a baby carrier, so it truly means a lot that you gave us a chance. Hearing that your boy felt secure and comfy (and even drifted off to sleep!) makes our day.

Wishing you lots more peaceful walks together, and thank you again for recommending us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivered promptly.

Delivered promptly.
Purchased as a present for my daughter so not used yet.

14 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

Thank you so much for the lovely review! We're glad to hear it arrived promptly. We hope your daughter loves it once she starts using it, feel free to reach out if you ever need anything. 💛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the Senarah carrier

I love the Senarah carrier. I had trouble with delivery of my item through a second party company but Senarah's team worked to correct the problem and provided great customer service.

18 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

Thank you so much for your kind words! We're really glad to hear you love the carrier, that means a lot to us.

We're sorry again for the hiccup with the delivery, but we’re happy we could get things sorted for you. Thanks for your patience and for giving us the chance to make it right! 💛

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A week of nada!

Ordered a carrier 7 days ago, no communication regarding dispatch and no answer to email querying this.

Reply below focuses on a confirmation email which is clearly not the issue here.

7 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Senarah

Antwoord van Senarah

Thanks for your feedback. We want to clarify that the confirmation email we referred to contains both your order details and a link where you can track its status anytime, this is the main communication we send right after your purchase. If you didn’t receive it, there’s a good chance it may have landed in your spam or promotions folder.

We also make sure to respond to every email we receive, so if you didn’t see a reply, it’s possible our response didn’t reach your inbox. Please feel free to contact us directly at hello@senarah.com, and we’ll be more than happy to assist you further.

We genuinely appreciate your business and would love the chance to sort this out for you.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer