We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a smart ring from smartwatch for less. The ring then stopped charging, I tried to contact them with the email address provided and kept coming back undelivered. I tried to to to their websit... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Very disappointed with this watch. BP and Heart Rate monitoring stopped working after 7 months, company says only guaranteed for 6 months!! Battery no longer holds charge for more than 48 hours, now u... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really good service and product. I accidentally forgot to put my house number, emailed straight away and it got fixed within 2 hours. I have now received the product and it is much better than what I... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recently bought a Ruimens budget smartwatch and can’t believe how fantastic it is - especially for the price! Wasn’t expecting too much, but have been delighted. It’s early days, but after downloadi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

562 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(562)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do Not Buy From This Company

I bought a smart watch in June from this company plus a screen protector,when the watch arrived there was no seal on the box the charging cable was laying on top of the watch just loose there was no screen protector I charged the phone and within about 6 hours it was down to 37% which is ridiculous.I contacted customer service and they told me battery life improves through time which I find absolutely ridiculous I explained about the condition I received the watch in plus there was no screen protector and I wished to return the watch could I have the return address which they refused to give me after about 12 emails I received the return address which took over 16 days to get to be told I had went past my 14 days return period do not buy from this company it’s a complete rip off

26 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Hi Heather, thank you for your review. Upon checking our records, I can see you have received the return details on the 20th of July. However, we have not yet received your return. Please note, the 14 days start from the initial contact, so you do not need to worry about being out of time to receive a refund. Once your return is received, refund usually takes up to 7 working days. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So got the rugged tank m1 pro from them…

So got the rugged tank m1 pro from them went for a swim the watch broke and they say its not their problem the watch spec clearly states 50 meters deep and 5 ATM so what do you think about that

21 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Hi Derek, thank you for your review. I am really sorry that you were unhappy with our service. As stated in our policy, even though some products are suitable for swimming, as any other company, water damage is not covered by the warranty. Use in the water is at the customer's risk. It is also important to note that this is a measure of pressure NOT depth. 5ATM doesn't mean the watch can be used diving to a depth of 50 meters. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely service and lovely product

Lovely service and lovely product . I am so nicely surprised with this watch, such a beautiful colour and superb features. I forgot to add my discount code so emailed cs and they refunded it straight away, never seen this before. Thank you sfl

17 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Thank you Robin, happy to hear that you were happy with our products and service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID AT ALL COSTS

I ordered a black watch, when the receipt came it said rose gold, so I emailed immediately ( within 10 mins of ordering) to there 24/7customer service this was a friday, they answered Monday pm saying the watch has been dispatched as soon as I get it let them know and they will swap it!
It turned up on the Thursday I emailed straight away , what then occurred was laughable. Over the next 10 days emails asking for a picture to prove it was not unwrapped, I sent a picture no return address I emailed again had to wait as they have decided they have 72 hours to respond.
Eventually get return address was told they have 14 days to process refund as it needs to be quality checked.
Customer service is diabolical they should be banned from selling and closed down..
PLEASE DO YOURSELVES A FAVOUR AND AVOID AT ALL COSTS....

20 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Hi Andrew, thank you for your review. Upon checking our records, you have placed an order for a rose gold colour. We always try to dispatch orders from our warehouse as soon as possible to make sure our customers get their orders as soon as possible. Your email was responded to within our working hours (within 24 hours). We use a standard return policy, similar to other companies, where a returns form needs to be completed so that we can identify the return. I can see your order was already refunded, therefore please let us know if there is anything else we can do for you. We appreciate your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been browsing internet for a few…

I have been browsing internet for a few months. Been through many websites to find perfect watch until I came across sfl and I am very happy.

Other websites had usually bad reviews or very slow delivery. Sfl delivered my watch within 2 days and it was nicely packaged.

I have been using watch to track my steps. I track everything properly, so I even put the watch on my ankle to get even better data! And it works! I am so happy I did not have to spend a fortune. I now got great looking and working watch. Thank you

20 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Thank you Ana, happy to hear that you are enjoying your new smartwatch.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrid company refuses refunds breaks UK law

Ordered a smart watch from them. Had an email from Royal Mail saying it had been delivered, only it hadn't been delivered. I phoned Royal Mail, and they told me to wait two days and phone back. I then contacted SFL, explained I never got the watch, and they replied with "well, it says on the royal mail website that it was delivered" and they refused to refund me or replace the watch. Disgusting.
Anyway, I did actually get the watch a few days later. Royal Mail contacted me and said there had been some mix up. So I was happy, until I opened up the box and saw how cheap looking and flimsy the watch was. It also had the wrong colour strap.
The interface looked sooooo cheap, like something from 1985. I was disgusted, and asked the company for a return and refund. They replied, only their return and refund policy is a joke. you have to prove to them that your return request is valid. otherwise they say they wont refund you or only partially refund you. un believable. i've never known a company so awkward and dodgy before. AVOID.

18 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Hi Dani, thank you for your review. I am glad to hear that you have managed to retrieve your parcel. Please note, we have never rejected a refund as stated in our email. If you wish to return for a refund, please follow the return instructions stated in the email. We believe we have a simple return process and most customers are giving us feedback on how easy and simple it is. You simply need to fill in a form and the return gets approved within 24 hours. All that is left to do, is send the item back and after delivery, it gets refunded within 7 working days. I appreciate your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best watch I have ever had!!

The best watch I have ever had!!! Tracking my sleep and sports, so good.

I would recommend to everybody, fast delivery and great support.

18 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Thank you Abdeela, happy to hear that!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love my new smart watch

Love my new smart watch. It looks very premium like, nice strap and fits well, the features are also very good. I use it mainly for the sports and steps as I am quite active and it is really good for that. Will be getting another one soon a different style so I can rotate them based on my outfit

13 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Thank you Courtney, glad to hear that you are enjoying your smartwatch.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

False marketing and no recourse

False marketing and no recourse. I bought a smartwatch from SFL in March - it had a swim exercise feature and waterproof rating of IP67 which means can be used underwater up to 1m for 30mins as stated in the you tube review by Chris from SFL.
The watch stopped working after a number of swims. When I contacted SFL they stated the spec stated not to use in shower /water. This is different than the original spec which I had checked prior to purchase- I had a screenshot to prove this.
Sophe, the customer service advisor kept replying to my emails with "Water damage is not covered by the warranty. This is because of splash, water, or dust resistance are not permanent conditions and resistance might decrease as a result of normal wear". The watch was 3 months old.
Sorely disappointed, no refund or exchange.

15 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Hi T K Capt Kirk, thank you for your review. I am really sorry that you were unhappy with our service. As stated in our policy, even though some products are suitable for swimming, as we any other company, water damage is not covered by the warranty. Use in the water is at the customer's risk. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a kids smart watch for my son…

I ordered a kids smart watch for my son .
But the phone signal is weak in the village . We get 1/2 bars signal on our phone so bought the watch hoping to be able to track and call my son while he’s out . But it won’t pick no signal up at all . Can’t even set it up to put emergency numbers from the app to the phone .
Asked to return it
Company tell me it unrefundable .
I understand none refundable items worked in retail 20+ years . But when a product doesn’t work in your area you are entitled to return it. What use have I got with it with no signal . That’s the hole reason for the watch to track my son while playing out .
Wouldn’t recommend based on this

7 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Hi, thank you for your review. Based on the information provided in our email correspondence, it was confirmed that there is a weak or non-existent signal in your village, which affects the functionality of the 4G kids smartwatch you purchased. Please kindly note that ensuring compatibility is the responsibility of the customer. Moreover, the product you purchased was in clearance, and as indicated on our website, it is non-returnable. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid unless you want a headache

I bought a watch from this Smartwatch for Less and it was faulty. After what seems like 100 emails back and forth asking for video and evidence of what was happening, they finally sent me a return address. I checked the website which stated any items that are faulty and returned the sender will receive the cost of return. Fair enough, they also state that the item needs to be tracked on when returning an item otherwise they are not responsible. So I emailed the company with proof of cost with the receipt and a screenshot of the company policy which states the amount for posting an item will be returned. I have now waited for more than 30 days for a reply, which I have not received. Very annoying! I have received a refund for the original watch I bought but not cost of returning the item.
Take my advice, pay a bit more go to a company which won't mess you about, save yourself from the headache!

3 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with my purchase

Very happy with my purchase . Sophie in customer service is incredible and helped me quickly exchange my watch.

Set up was straightforward and very easy. Even my 5year old could connect it.

Thank you!

7 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Thank you Frankie, lovely to hear that!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good product

Good product, speedy delivery. Got the mibro watch and earphones and they both work great, thank you

29 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Thank you Amber, glad to hear that you are enjoying your new earphones and smartwatch!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Shocking company

Had to return watch but was told if it was faulty they would refund postage yet I got new watch eventually but no refund of postage customer service is appalling took one week to respond when I was first having problems .. keep saying refund sent but nothing received .. would never buy again

23 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Hi Annette, we appreciate your review and would like to inform you that upon reviewing our records, we have successfully processed a refund for your delivery. If by any chance you have not yet received the refund, we kindly request you to reach out to your account holder for further assistance. Additionally, please note our customer service has 72 hours to respond excluding weekends, and all your emails have been responded to within this time frame. Let us know if you have any more questions. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

In love with my fitness tracker!

In love with my fitness tracker!! Came super quick, does what it says on the label and I havent taken it off since I got it! Lovely product, thank you! X

27 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Thank you Bobby, enjoy your fitness tracker!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered on Monday and got it on…

Ordered on Monday and got it on Wednesday so no issues there. Once I got the parcel it was packaged very securely and the product looked really nice. I opened it and tried to connect but I couldnt figure it out for the life of me. Had to email customer service and they were super helpful and quick to respond. Now it is all good and working perfect. Overall a really great experience, thank you will order again in the future.

26 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Hi Zara, thank you for your review, glad to hear that you are happy with our service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Colmi P8 Smartwatch-Black

This item is perfect for my needs, easy to set up and use, perfect fit and prompt delivery after ordering.

2 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Hi Keith, thank you! Happy to hear you are loving your new product.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought 3 watches from them over past…

I bought 3 watches from them over past year as it was great gift for my friends. Nobody had issues and everybody loves it!
Customer service is great and always responded fast to my questions.

Thank you

2 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Thank you Timothy, glad to hear that you are all loving your smartwatches!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

In love with my new watch and charger

In love with my new watch and charger! Got it as a bday present from me to me and I love it. The charger looks great in my bedroom and I charge my phone on it over night and it wakes me up with the alarm, has beauitful colours and I am so so surprised how well its working. The watch I got is the zeblaze make and its really good for my steps monitoring, shows me whos calling the weather, such a good tool! Already bought another for my sisters birthday next week! Recommend

21 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Thank you Suki, happy to hear that you love your products from SFL!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleading sales video

Bought this smart watch for its impressive video sales pitch, three months later the screen is scratched, SFL inform me it hasn’t been worn correctly and the video is done under controlled circumstances, now this watch is supposed to withstand being drilled on, crack nuts with and be run over by a tank, yet I scratched it wearing it wrong and they won’t honour the warranty.

23 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SFL

Antwoord van SFL

Hi Paul, unfortunately as with any other company, accidental and cosmetic damage is not covered by the warranty. Thank you for your understanding.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer