snusio.com Reviews 

118
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wish I could give 0 stars. 6 weeks into this extravaganza, started with my items out of stock,then sent list of the items not available NONE of which were the ones I had ordered. Then offered credi... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I normally don’t write reviews unless im upset but think others should know. Ordered from US and my order came the next week. Placed a decent sized order and very happy with the speed of shipping sinc... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I really enjoy doing business with Snusio. The selection is amazing! There are so many different brands and nicotine strength levels to pick from. I've made a couple orders and they have both arrived... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

One of the only sites that was able to ship to my country Australia, where snus/nicotine pouches are highly regulated. They have incredibly cheap prices and deliver in only 1.5 weeks from Sweden to Au... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. E-commerceservice

Geschreven door het bedrijf

At snusio.com, our mission is to make premium snus and nicotine pouches accessible across the world. Inspired by the popularity of snus in Sweden, we aim to deliver the same high-quality experience to customers throughout the continent. We prioritize customer satisfaction by offering reliable service, flexible shipping options, and a seamless shopping experience for both one-time purchases and subscription models. With strong partnerships with trusted brands like ZYN, LOOP, VELO, HELWIT and PABLO, we ensure that our products are fresh, premium, and ready for immediate enjoyment.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

118 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 41% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(118)

75 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely shop and quick service

Quick shipping and added extra to my order for free

26 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Thank you so much! 🥰
So happy you loved the shop and the quick shipping!
The little extra was our pleasure – hope it made you smile.
Can’t wait to see you again! ✨

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I always use Snusio when I’m in Miami…

I always use Snusio when I’m in Miami and need pouches. Delivery usually takes 3–5 days every time. There was a delay in October when I had to wait three weeks for my order and they answerd every email, but now that they're fully back up and have fixed DDP for customers, I have nothing but great things to say about the website and the team. Would recommend 10/10.
Besos, Catalina

20 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Thank you so much, Catalina! 😍🇺🇸
Loyal Miami customer – we love you!!
Super happy the pouches always find you quickly (and that we could fix things after that one October hiccup).
Your support means everything to us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome expérience with them

Awesome expérience with them, was looking for something specific, they send me the link right away, very easy, well done!

7 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Thank you so much!! 😍
Super happy we could find exactly what you needed and make it easy.
That quick link was our pleasure!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still haven’t received the products I…

Still haven’t received the products I ordered.

31 oktober 2025
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Hi there,

We’re really sorry for the long wait and any worry this caused!
Just checked your tracking and can see the package was successfully delivered a few days ago (let us know if it somehow hasn’t reached you yet).

Hope everything inside is perfect and that you’re enjoying it now!
If anything is missing or damaged, just shoot us a quick message and we’ll fix it right away.

Thanks for your patience – we appreciate you! 🙌
– The Snusio team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best Website!

Most reliable site for authentic pouches at reasonable pricing, great customer service and fast shipping.

31 oktober 2025
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Thank you!! 🏆❤️
“Best Website” in the title – we’re blushing!
So happy we’re your go-to for authentic pouches, fair prices, fast shipping, and solid support.
Appreciate you big time – see you on the next order! 🚀
– The Snusio team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I would highly recommend SNUSIO

I’ve had nothing but good experiences with these guys. They have an excellent selection. The pouches are always 100% authentic and the customer service has always been great. I would highly recommend using these guys especially if you’re in Canada where 9 out of 10 store-bought tins are counterfeit. You’re getting 100% authentic pouches at a third of the price.

27 oktober 2025
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Thank you so much!! ❤️
That means the world to us – super proud to keep delivering 100% authentic pouches fast and hassle-free.
Happy we can save you from those fake tins and still keep the price low!
Thanks for the trust and the big recommendation – we’ve got your back anytime.
– The Snusio team 🚀

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Good prices but I would appreciate it if I…

Good prices but I would appreciate it if I actually received the packet, instead I keep receiving expected delivery dates that are not respected.

4 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Hi Giuseppy,

I can't find any information on your name to help you out. Please email us at hello@snusio.com so that we can help you as soon as possible.

Best regards,
Filip @ Snusio.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

3 weeks since i ordered and paid…

3 weeks since i ordered and paid (instant debit), no confirmation mail, no order... nothing...and not tracks on my account in the website as ordered , seems still in basket!
first and last order !
smells scam strongly !

Updated the 13/11/25
They didn't give any reason why my order wasnt on m'y account on their website. They sent me by mail a ups shitty link to show me the package was going back to them... And they will send it again...They didn't even sent me another package instead to save time...they save money.
and they explained the delivery date was Warned by mail...hey guys, we are in 2025, i use a smartphone like everyone, notifying the delivery by mail is really stupid....and was at home the whole time waiting my products...stop bullshiting customers with stupides explanations.
I will clearly not wait 2026 to receive the package , or expose this fraud to my bank.

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Hi Popo,

I can’t find any information that you have ordered from us. Please email us at hello@snusio.com with order number or order amount so we can track and see what has happened with your order.

Best regards,
Snusio Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Don’t blame Snusio for the import troubles into the US!

Snusio was great to work with during this new tariff/customs/FDA nonsense we have going on here in the states. It took just a couple days shy of a month to receive my package but not due to snusio’s fault. My pouches got to the US within 3-5 days. UPS/customs is who held onto it. Snusio always responded to my emails in a timely manner considering the 7 hour time difference. However, I don’t know if I’ll be ordering from anyone overseas due to UPS robbing people of their “brokerage fees”.

22 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Hi Hunter,

Thank you so much for your kind words and especially for your patience during the long delivery process. It means a lot to us, especially with the current challenges around U.S. customs and regulations.

We hope you’re enjoying your order and that you’ve found some new favorites! 🙌

Best regards,
Zack
Customer Support – Snusio

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve contacted customer service…

I’ve contacted customer service multiple times over the past two months and still haven’t received any resolution or communication about my order. I paid $150 for a box of Zyns and was also charged an $84 tariff, yet I still have not received my package.

At this point, it appears the shipment is lost, and I’m out over $250 with no response or refund. Extremely disappointed with the lack of communication and accountability — I will not be ordering from this company again.

22 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Hi Nathan,

We’re truly sorry for the delay and for the frustration this has caused.

We’ve responded to your previous messages, and we understand how upsetting this situation is. Unfortunately, due to new U.S. FDA regulations, all nicotine-related imports are now subject to manual clearance, which has resulted in significant delays and processing issues at customs.

While we are doing our best to follow up with UPS and FDA, these clearances are outside of our control. That said, we’re committed to helping resolve this for you and are still actively monitoring your shipment.

Best regards,
Filip
Customer Support Snusio

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered some nicotine pouches from…

I ordered some nicotine pouches from their company. There was a disclaimer saying I may have to pay additional customs fees to import them to the USA, which was fine. However, the customs agents seized and discarded the shipment. They didn't tell be this was a possibility. They also had a list of US they don't ship products to, which clearly implies that there are states that they can ship their products too. This turned out to not be the case. I contacted them and they told me they "can't" refund my purchase since I am responsible for making sure the product can get into my country.

3 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Hi,

Thanks for your feedback — and we're truly sorry for the outcome of your order.

While we do clearly state that U.S. customers are responsible for any customs or FDA-related decisions, we understand that this experience has been frustrating and disappointing. Unfortunately, due to recent regulatory changes, even shipments to previously "safe" states have been subject to FDA seizure or destruction, which is outside of our control.

We try to be as transparent as possible with our shipping policy, and we always encourage customers to check their local import rules before ordering. Since the package was destroyed and not returned to us, we’re unfortunately unable to process a refund, as per our policy.

We truly wish the situation had turned out differently and appreciate you taking the time to share your experience.

Best regards,
Filip
Customer Support – Snusio

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful

Awful. I ordered 50 Zyns from Snusio in late September. Package was shipped and was held by US customs. Eventually the package was destroyed and I haven't been given a reason as to why. About half-way through this ordeal, Snusio sent me an email that they were temporarily putting a hold on shipping
to the United States. They say its due to extra import duties, taxes and FDA fees. Never was i asked to cover any of these fees so that the shipment could proceed. Now that the package has been destroyed, Snusio won't make it right by either sending another shipment or refunding me. Very frustrating as I would have payed the extra tax obligations to recieve order and now im out over $200 because of lack of communication and inability of the company to do the right thing.

22 september 2025
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Hi Jordan,

We’re truly sorry for the frustration you’ve experienced — we completely understand how disappointing this situation has been.

Due to recent U.S. regulatory changes, many shipments — including yours — have been held or destroyed by FDA and customs, often without prior notice or an option for the customer to pay and release the goods. This has unfortunately affected even long-standing customers in states where delivery previously worked without issues.

Our policy clearly states that the buyer is responsible for import clearance, and that refunds can only be issued if the package is returned to us. In your case, the package was destroyed by authorities, meaning we never received it back and therefore can’t issue a refund or reshipment.

We completely agree that this process is frustrating and far from ideal. We’ve since paused all new U.S. orders to prevent others from going through the same experience, and we’re actively working on more reliable long-term solutions.

Best regards,
Filip
Customer Support – Snusio

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible company to ship to the US

Horrible company to ship to the US. Package never left the original country and then charged a $40 handling fee for handling the return. Garbage.

22 september 2025
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Hi Michael Ferrufino,

We’re sorry to hear about your frustration.

Just to clarify — although your shipment was stopped due to U.S. customs restrictions, we did issue a full refund, including the product value. The $40 handling fee you mentioned was waived, even though return shipping costs were incurred on our end.

We understand how disappointing these situations can be and have since paused all new U.S. orders while we work on better solutions.

Thank you for your feedback,
Zack
Customer Support – Snusio

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still have not received product

Still have not received product

10 september 2025
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Hi Matthew,

Thanks for your feedback — and we're really sorry your order hasn't arrived yet.

Due to new U.S. regulations, the FDA now manually inspects all nicotine-related imports, even personal-use orders under $800. This has created a significant backlog at customs, causing delays that are unfortunately out of our control.

Please feel free to email us at order@snusio.com
with your order number, and we’ll gladly check the latest status for you.

Thanks for your patience — we're doing everything we can to improve the process.

Best regards,
Zack
Customer Support – Snusio

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not handling what they said they could ship to me

Problems at customs I guess. Sent multiple emails with no response. According to ups they couldn't reach anyone. My package was disposed of.. still no refund. Its been 3 weeks

22 september 2025
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Hi Eric,

We’re very sorry to hear about your experience.

Due to new U.S. regulations, the FDA now holds and inspects all nicotine-related shipments, which has caused unexpected delays and even rejections. Unfortunately, if a package is disposed of by customs and not returned to us, we’re unable to process a refund, as we never receive the goods back.

We always aim to respond to all inquiries — if we missed yours, we sincerely apologize. Please feel free to contact us again at order@snusio.com, and we’ll do our best to resolve the matter.

Thanks for your understanding,
Zack
Customer Support – Snusio

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazzzing

Love the big variety of snus , I discovered a lot of new favourites like Zeus berry blast or bubblegum.
Fast delivery even if I live In America!

16 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Hi Rebecca,

Thank you so much for the amazing review — we're thrilled to hear you’ve discovered new favorites like Zeus Berry Blast and Bubblegum! 🙌

We're also glad the delivery went smoothly despite the distance — we do our best to get your snus to you fast, even across the Atlantic.

Can’t wait to have you back for your next order!

Best regards,
Zack
Customer Support – Snusio

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

GO ELSEWHERE

Did not properly mark products for use in the US, refused to provide a refund when their mistake was called out. There are far better places to order products, I would recommend going elsewhere.

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Hi Josh,

We’re sorry to hear you had a negative experience.

We’d like to clarify that all our products are properly labeled for export, but U.S. FDA regulations have recently changed, and even personal-use shipments can now be detained or refused — completely outside of our control.

As per our policy, refunds can only be issued once a shipment is returned to us. In cases where customs destroys or disposes of the goods, we unfortunately receive nothing back and are unable to offer a refund.

That said, we’re always here to help and would be happy to look into your specific case further — just email us at order@snusio.com.

Best regards,
Zack
Customer Support – Snusio

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tariff

To be honest, I was excited to order from this site. The prices are reasonable and they had a lot of variety. I was however unexpectedly charged a tariff tax and my package is on hold at the UPS facility pending release from aa government agency. It’s been over a month since I’ve ordered and still haven’t received my order .

15 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Hi Jack,

Thanks for your honest feedback — and we’re really sorry about the delay and unexpected tariff charges.

Due to recent changes in U.S. import regulations, the FDA now requires manual inspection of all nicotine-related shipments, even personal orders under $800. This has led to longer delays and additional fees that unfortunately we have no control over.

We understand how frustrating this is, and we’re actively working with our shipping partners to find better solutions. If you haven’t already, please email us at order@snusio.com
with your order number so we can check the status and assist you further.

Thank you for your patience and for giving us a try.

Best regards,
Zack
Customer Support – Snusio

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hidden fees

I placed my order, I then got notification from UPS saying it was going to be out for delivery. Upon the items getting delivered I am going to have to pay extra taxes and shipping fees. They have this down on their website after scroll and scroll. There was never anything upon placing my order to say that I am going to have to pay upon delivery to receive my order.

***update to my review***

It is now December I still have not received my package and now it states that is going to be destroyed by the FDA due to the way that the package was shipped.

25 augustus 2025
Logo snusio.com

Antwoord van snusio.com

Hi Zach,

Thank you for your feedback, and we're genuinely sorry to hear about your frustration with the additional delivery fees.

We do our best to be fully transparent, and all information regarding potential customs duties, FDA fees, and import taxes is clearly outlined in our Shipping & Delivery policy. That said, we understand that these details could have been easier to spot during the checkout process — and we’re actively working to improve that experience.

We also want to mention that we offered you store credit as a gesture of goodwill, even though these fees are outside of our control and charged directly by customs authorities.

We truly appreciate your support and hope to have the opportunity to serve you again with a smoother experience in the future.

Best regards,
Zack
Customer Support – Snusio

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer