Splash Wines Reviews 

57.107
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Your wines are always well-packaged for shipping, and shipping is quick. We have been ordering Splash wines for several years now and are always happy. We have only opened one so far with our most r... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was grateful to come across Splash. I’ve been very happy with the FAST DELIVERY, and the WIDE VARIETY of reds that I’ve received. What I really like is that I got types of wine that I love but for... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No regrets. Day by day wine best quality.And some bottles are amazing surprises. Have to say that the California moscato did not reach the same satisfaction level. Actually couldn’t even drink it, ser... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Have always had great experience with company but im still waiting to hear from them about my cash back balance. I use to get feed back almost immediately but seems something is a little different fo... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Wijnhandel
  2. ook in
  3. Voedselproductenleverancier
  4. Wijnclub

Over Splash Wines

Geschreven door het bedrijf

It's not a wine club, it's a revolution.

Splash Wines is a family business, but not our first - our family has been in the wine industry for three generations. We set out to change the wine business when we launched Splash by doing away with the artificial markups that plague the industry. Just great wine, great pricing, and fanatical customer service! Join us today!

About Us
Curated Cases
How does it work?

Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

57K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(57.107)

7.258 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

great delivery

8 september 2026
Logo Splash Wines

Antwoord van Splash Wines

Hi Robert,

Thank you for the great rating and for taking the time to share your positive feedback! We’re so glad to hear your delivery went smoothly! We work with FedEx and UPS to get your wine to your doorstep safely and with care, with delivery typically taking just 3–5 days. We appreciate you choosing Splash Wines and hope you enjoy every bottle! 🥂

Love sharing Splash Wines with friends and family? 🍷 Give your friends $25 off their first $50+ purchase, and you’ll receive a $25 coupon when they order! It’s our way of saying cheers to sharing the Splash experience. 🥂 Get started here: https://www.splashwines.com/pages/refer

If you ever need anything, our team is always happy to help! Reach us at 844-444-9311, via live chat, or at customerservice@splashwines.com.


Cheers,
The Splash Wines Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I received my order damaged and a…

I received my order damaged and a bottle of wine missing. I received emails back promptly and they took care of my shortage.

8 september 2026
Logo Splash Wines

Antwoord van Splash Wines

Hi Janet,

Thank you for sharing your experience! 🍷 We’re sorry your order arrived damaged and that a bottle was missing, but we’re glad our team was able to respond promptly and make things right. We truly appreciate your understanding and are happy we could get your concern resolved. We hope your next delivery arrives safely and that you enjoy every bottle! 🥂

Love sharing Splash Wines with friends and family? 🍷 Give your friends $25 off their first $50+ purchase, and you’ll receive a $25 coupon when they order! It’s our way of saying cheers to sharing the Splash experience. 🥂 Get started here: https://www.splashwines.com/pages/refer

If you ever need anything, our team is always happy to help! Reach us at 844-444-9311, via live chat, or at customerservice@splashwines.com.


Cheers,
The Splash Wines Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The wines are always good-fun to try…

The wines are always good-fun to try new labels!

8 september 2026
Logo Splash Wines

Antwoord van Splash Wines

Hi Tara,

Thank you for the great review! 🍷 We’re so glad you’re enjoying the wines and having fun discovering new labels along the way! There’s always something new to explore at Splash Wines, and we’re happy to be part of your wine adventures. Cheers to your next great find! 🥂

Love sharing Splash Wines with friends and family? 🍷 Give your friends $25 off their first $50+ purchase, and you’ll receive a $25 coupon when they order! It’s our way of saying cheers to sharing the Splash experience. 🥂 Get started here: https://www.splashwines.com/pages/refer

If you ever need anything, our team is always happy to help! Reach us at 844-444-9311, via live chat, or at customerservice@splashwines.com.


Cheers,
The Splash Wines Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love Splash

I love Splash! Their customer service staff are terrific and we are rarely disappointed with the wine. I highly recommend them.

7 september 2026
Logo Splash Wines

Antwoord van Splash Wines

Hi Jo ann,

Thank you so much for the wonderful review and recommendation! 🍷 We’re thrilled to hear that you’ve had such great experiences with our Customer Service team and that you’re enjoying your wines. Your kind words mean a lot to us, and we’re grateful to have you as part of the Splash Wines family! Cheers! 🥂

Love sharing Splash Wines with friends and family? 🍷 Give your friends $25 off their first $50+ purchase, and you’ll receive a $25 coupon when they order! It’s our way of saying cheers to sharing the Splash experience. 🥂 Get started here: https://www.splashwines.com/pages/refer

If you ever need anything, our team is always happy to help! Reach us at 844-444-9311, via live chat, or at customerservice@splashwines.com.


The Splash Wines Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service with really good…

Excellent service with really good wines at very good prices

29 augustus 2026
Logo Splash Wines

Antwoord van Splash Wines

Hi Eduardo,

Thank you for the wonderful feedback! 🍷 We’re so happy to hear you’re enjoying our wines, great prices, and excellent service. We truly appreciate your support and look forward to sharing more great wines with you! Cheers! 🥂

Love sharing Splash Wines with friends and family? 🍷 Give your friends $25 off their first $50+ purchase, and you’ll receive a $25 coupon when they order! It’s our way of saying cheers to sharing the Splash experience. 🥂 Get started here: https://www.splashwines.com/pages/refer

If you ever need anything, our team is always happy to help! Reach us at 844-444-9311, via live chat, or at customerservice@splashwines.com.


The Splash Wines Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great pricing and wines

Great pricing and wines! Speedy delivery to my front door.
We've only had 1 wine that we couldn't drink but it makes for a great addition to pasta sauce or pot roast so it didn't go to waste. Considering this was 1 wine out of 48, I'd say that was a fluke. Also, I figure so far we're averaging between $5.50 and $6 per bottle and I would rank them above 7 on a scale of 1-10 with the exception of that one.

23 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Splash Wines

Antwoord van Splash Wines

Hi Martha,

Thank you for sharing your experience! 🍷 We’re so glad you’re enjoying the great value, wine selection, and speedy delivery. With 48 bottles in the mix, we’re happy to hear that most have been a hit! And while we love that you found a creative use for the one that wasn’t your favorite, our Double Guarantee has you covered if you ever receive a wine you don’t enjoy. Simply reach out to our Customer Service team, and we’ll be happy to help with a replacement, account credit, or refund.

Also at Splash Wines, we love sharing wine with friends! So give your friends $25 off their first $50+ purchase, and you’ll get a $25 coupon when they order. Just click here: https://www.splashwines.com/pages/refer
Cheers to discovering more favorites! 🥂

If you need anything, feel free to reach out at 844-444-9311, via live chat, or at customerservice@splashwines.com. We’re always happy to help!


The Splash Wines Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

WE have been ordering from Splash Wines now for years. We had an issue with one wine that came and they gave us credit for the bottles that were sent. We have been very happy with our selection and their selection.

8 september 2026
Logo Splash Wines

Antwoord van Splash Wines

Hi Ann,

Thank you so much for being a longtime Splash Wines customer! 🍷 We truly appreciate your continued support and are thrilled to hear you’ve been enjoying our wines and service over the years. It means so much to have you as part of the Splash family. Cheers to many more great bottles together! 🥂

Love sharing Splash Wines with friends and family? 🍷 Give your friends $25 off their first $50+ purchase, and you’ll receive a $25 coupon when they order! It’s our way of saying cheers to sharing the Splash experience. 🥂 Get started here: https://www.splashwines.com/pages/refer

If you ever need anything, our team is always happy to help! Reach us at 844-444-9311, via live chat, or at customerservice@splashwines.com.


Cheers,
The Splash Wines Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I found some of the wines unpleasant

I found some of the wines, especially those with a picture of a cat on it, to have a really unpleasant flavor. I realize none of these will be top shelf, but those bottles were not worth drinking

8 september 2026
Logo Splash Wines

Antwoord van Splash Wines

Hello there,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are truly sorry to hear that several of the wines in your shipment—especially the ones featuring the cat label—had such an unpleasant flavor and fell far short of what you hoped for!

We fully acknowledge how disappointing it is to uncork a bottle expecting an enjoyable glass, only to find the taste unpalatable. Even when exploring everyday value wines, you deserve selections that taste good and are worth drinking, so receiving bottles that missed the mark for your palate is completely understandable.

Please be reassured that wine quality is extremely important to us, and hearing that a specific bottle tasted off is something we take very seriously. We would love the opportunity to investigate what happened with those specific bottles and learn a bit more about your experience.

We kindly invite you to reach out to our support team to share a few more details—such as the exact name on the label or a photo of the bottle with the cat—so we can identify the wine and assist you directly. Please feel free to give us a call at 844-444-9311 or send an email to customerservice@splashwines.com at your convenience. Thank you again for your feedback, and we look forward to hearing from you!

Warm regards,
The Splash Wines Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My wine was delivered a week after…

My wine was delivered a week after initial delivery date due to damage package- Hence we had no wine for my party.

7 september 2026
Logo Splash Wines

Antwoord van Splash Wines

Hello Femi,

We are truly sorry to hear that your shipment was delayed by a full week due to a damaged package, leaving you without wine for your party!

We fully acknowledge how deeply frustrating and disappointing it is to plan a special gathering, only to have a courier damage your package in transit and leave you empty-handed on the day of your event. Hosting guests without the wine you carefully planned for completely ruins the occasion, and we completely understand your disappointment.

Please be reassured that delivery timeliness and packaging integrity are extremely important to us, and receiving an order a week late falls far short of the experience we want you to have. While we know our support team has since stepped in and assisted you regarding this shipment, we are actively reviewing this incident with our carrier partners to ensure packages are handled with care and transit delays are minimized in the future.

If you ever need further assistance or have additional questions down the road, please feel free to give us a call at 844-444-9311 or send an email to customerservice@splashwines.com. Thank you for sharing your feedback with us!

Warm regards,
The Splash Wines Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer