Stam Reviews 119

TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Reviewsamenvatting

Gemaakt met AI, op basis van recente reviews

Rekening houdend met 34 recensies, de meeste recensenten waren redelijk tevreden over hun algehele ervaring. Klanten waarderen de vriendelijke en behulpzame medewerkers, die goed luisteren en serieus omgaan met hun vragen en wensen. Veel mensen zijn blij met de service, waarbij afspraken vlot worden geregeld en extra moeite wordt gedaan om klanten te helpen, zelfs in noodsituaties. De uitleg over auto's is vaak duidelijk en uitgebreid, en klanten zijn tevreden over de aankoop van hun nieuwe voertuig. Echter, sommige klanten waren ontevreden over de klantenservice, waarbij ze melding maakten van onbeschofte bejegening en een gebrek aan meedenken, vooral bij oudere klanten. Er zijn ook klachten over de prijsstelling van auto's en onderhoud, waarbij klanten het gevoel hadden dat prijzen te hoog waren of dat er onnodige kosten in rekening werden gebracht. Daarnaast ervoeren enkele mensen problemen met de afhandeling van schadeauto's en de inruil van hun voertuig, wat leidde tot frustratie en teleurstelling.

Waar mensen het meest over praten

Product

Consumenten vinden het product dubbelzinnig, waarbij sommigen zeer tevreden zijn met hun aankoop van auto's... Toon meer

Service

Gebruikers beschrijven dubbelzinnige interacties met service, waarbij sommigen de service als fantastisch en... Toon meer

Staff

Klanten hadden positieve ervaringen met het personeel, waarbij velen de vriendelijkheid en behulpzaamheid van... Toon meer

Customer service

Klanten merken consistent dubbelzinnige ervaringen met de klantenservice op. Sommige consumenten uiten... Toon meer

Price

Recensenten vermelden dubbelzinnige feedback over prijzen, waarbij velen ontevreden zijn over onverwachte... Toon meer

Reviews die deze samenvatting vormgeven

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Met veel plezier ooit in Soest mijn eerste Renaults gekocht. Met als hoogtepunt de 5 Alpine. Nu, jaren later rijden we prettige kilometers met onze Dacia (Jogger) nummer 4. Het recente aankoopproces w... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Na veel merkdealers te hebben bezocht, is Stam Waddinxveen en echte verademing. Alleerst konden wij voor het eerst fatsoenlijk parkeren bij ons bezoek. De showroom oogt netjes, compleet en er staat o... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ok. Apart verhaal. Maar onderweg onze gekko ontsnapt. Raad het al. Achter het dashboard gekomen. Via maps bij deze renault dealer gekomen. Die hebben mij uitstekend geholpen!!! Fantastische service... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mijn auto was gestrand (maandag )en stond pas voor donderdag op de agenda. Na overleg omdat ik een privé noodgeval had hebben ze mijn auto voorrang gegeven en kon ik hem vanmiddag (woensdag)al weer o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Autodealer
  2. Autoreparatie en -onderhoud

Geschreven door het bedrijf

Stam Groep dealer van de merken Nissan, Mitsubishi, Renault, Dacia en Alpine.


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

119 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 80% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ingebruikname mooie Renault Arkana…

Gisteren onze mooie Renault Arkana mogen ontvangen. Het hele verkoopproces en overdracht werd zeer goed verzorgd door Bobby.
We zijn heel blij met de auto en de goede service van Stam, en dan met name van Bobby.

6 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stam

Antwoord van Stam

Beste Marcel, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We geven het meteen door aan Bobby, hij is hier ongetwijfeld heel blij mee. Fijne dag vandaag en graag tot een volgende keer bij Stam.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stekkerdoos trekhaak verplaatsen

Begin oktober onze nieuwe Renault scenic afgehaald in Amersfoort. Auto geleverd inclusief trekhaak. Na ongeveer twee weken de trekhaak voor het eerst gebruikt waar wij constateerden moeilijk bij de stekkerdoos te kunnen. Hierover mail gestuurd naar Stam met verzoek of de stekkerdoos meer naar de trekhaak kon worden gehaald. Hierop werd ik na enkele dagen door een telefoniste gebeld. Aangegeven wat de wens was. Kreeg direct te horen dat dit absoluut niet mogelijk was. Dacht bij mijzelf knap dat je dat door de telefoon kunt zien. Hier bij de plaatselijk Renault dealer even langs gegaan. En die was stukken hulpvaardiger en binnen half uur was stekkerdoos verplaatst naar onze wens.
Ik heb helaas geen grip op wie de auto levert ivm lease auto werk, maar als ik zelf de keuze heb zal ik mijn volgende auto zeker niet via Stam laten leveren.

23 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nu wél fijn afgehandeld

Na een teleurstellende ervaring van ca 2/3 maanden terug mbt ,( en toen niet opgelost probleem) en het uitblijven van een reactie op mijn daarop volgende email, heb ik een review geschreven. Zeer kort daarna (was toen op vakantie, om die reden heeft het allemaal langer geduurd) werd ik gebeld door de service manager, die mijn klacht serieus nam en hij gaf aan eea uit te zoeken en terug te bellen. Heeft hij kort daarop ook gedaan en gaf toen aan dat er inderdaad nogal wat verkeerd was gegaan. Afgesproken om na mij vakantie contact te hebben en een nieuwe afspraak te maken, om mijn probleem serieus en op hun kosten te onderzoeken. Dat is de afgelopen dagen gebeurd en het probleem is opgelost (de oorzaak is niet echt duidelijk geworden). Het was prettig communiceren en fijn om serieus genomen te worden. Edwin...bedankt.

29 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stam

Antwoord van Stam

Beste Rob, dank voor je review en fijn dat je ons laat weten dat je tevreden bent en dank voor je geduld in deze. Fijne dag vandaag en graag tot een volgende keer bij Stam.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

2 jaar geleden een auto bij stam…

2 jaar geleden een auto bij stam Nieuwegein , wat een top bedrijf bij de aankoop Henri en daarna onderhoud afgelopen 2 jaar , vandaag even voor een klein probleem geweest maar wat een leuke ontvangst en contact , top bedrijf

30 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stam

Antwoord van Stam

Beste Ron, dank voor het weergeven van je ervaring bij Stam en wat fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Daar werken we iedere dag hard voor en aan dus dan is het extra fijn voor ons dat je de moeite hebt genomen om dit ons te laten weten. Fijne dag vandaag en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Service STAM Amersfoort

Ik heb een vervangende sleutel besteld voor een Renault Trafic.
Tot 2 keer toe was Stam Amersfoort niet in staat om de sleutel te koppelen aan de auto (inlezen).
Vervolgens contact opgenomen over de status, ik zou worden terug gebeld, nooit gebeurt.
Ik probeer zelf contact op te nemen, kansloos, wordt aan het lijntje gehouden.
Een zeer teleurstellende ervaring. Begrijp niet waarom ze Dealer off the Year zijn, niet vanwege de service neem ik aan.

24 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stam

Antwoord van Stam

Beste Hans, wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring bij ons hebt gehad. We willen dit uiteraard persoonlijk met je bespreken maar op basis van alleen Hans kunnen we helaas je gegevens niet achterhalen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je contactgegevens te mailen naar contactrenault@stam.nl dan nemen we graag contact met je op. Fijne dag vandaag en alvast hartelijk dank.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Zaterdagmiddag een proefritgemaakt bij…

Zaterdagmiddag een proefritgemaakt bij Stam Nieuwegein. De auto werd gebruikt door een medewerker wat te zien was aan de lege Red bull blikjes in de middenconsole. Na de verder prettige rit wilden wij in gesprek gaan over een offerte maar dat bleek niet mogelijk want de betreffende verkoper was alleen en had daarover geen beslissingsbevoegdheid. Beetje bijzonder maar goed. Afspraak gemaakt dat ik maandag teruggebeld zou worden over ons voorstel. Helaas, om half vijf uiteindelijk zelf maar gebeld. Daar kreeg ik na enig wachten te horen dat ik binnen dan en 30 minuten teruggebeld zou worden. Uiteraard om kwart voor Zes maar een boze email gestuurd dat dit geen manier van zaken doen is. En dan verwacht je op zijn minst om 09:00 de volgende dag een telefoontje van Stam Nieuwegein maar, helaas om 10:15 nog geen reactie, niet op de mail en niet telefonisch. Klaarblijkelijk is Stam Nieuwegein al aan de taks voor de maand Augustus want ze willen niet meer verkopen.

Update 29-08-2024 Uiteindelijk en gesprek gehad met de verkoopleider en een nieuwe aanbieding gekregen met een flink verbeterde verkoopprijs maar toch besloten om bij een ander dealer, die naast direct een gevoel van serieus genomen te worden gaf, voor een iets duurdere uitvoering een aantrekkelijke aanbieding neerlegde, de aanschaf te doen.

27 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stam

Antwoord van Stam

Beste Theo, dank voor het delen van je ervaring. Jammer dat dit zo gegaan is, is niet hoe we het normaal willen en doen! Fijn iig dat je dit ons hebt laten weten. Fijne dag vandaag en veel plezier met je nieuwe auto.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Komen afspraken niet na

Komen afspraken niet na. Vandaag zou bij stam Utrecht mijn ruit van een tussenschot vervangen worden, onderweg ernaartoe krijg je een belletje dat ze niet geleverd zijn en weten niet wanneer en zei nog doodleuk het kan wel maanden duren.wat een achterlijke beleid hebben ze daar.klant is geen koning maar wel als je een auto koopt maar daarna niet meer

2 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stam

Antwoord van Stam

Beste meneer van Wijk, dank voor uw review. We nemen graag contact met u op om dit te bespreken.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Stam garage in Amersfoort fantastisch! …

Stam garage in Amersfoort fantastische service! Airco van de auto kon op korte termijn nog ingepland worden ivm vakantie. Auto werd thuis opgehaald omdat deze ingepland was in andere vestiging en vanmiddag zelfs weer thuis afgeleverd. Helemaal top! Bedankt!!

30 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stam

Antwoord van Stam

Beste Saskia, dank voor je review en fijn te lezen dat we je zo snel hebben kunnen helpen aangaande de airco want het is wel prettig als deze goed werkt op vakantie! Veel plezier en graag tot een volgende keer bij Stam.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

mankementen goed opgelost

Ongeveer een jaar geleden heb ik een occasion gekocht bij Stam Utrecht. Richting het einde van de garantie periode ontstonden er twee mankementen aan mijn auto, dat kan nou eenmaal gebeuren. Beide keren heeft Stam zijn verantwoordelijkheid genomen en zonder moeilijk te doen de (dure) mankementen verholpen. Voor één reparatie kreeg ik zelfs toestemming om die bij een andere merkdealer uit te laten voeren. De kosten hiervan zijn direct aan mij vergoed. Ook het inplannen van de reparaties was heel flexibel. Ik ben heel tevreden met hoe Stam alles heeft opgelost en ik zou zo weer een occasion kopen bij Stam.

4 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stam

Antwoord van Stam

Beste BL dank voor het delen van je ervaring! Is altijd vervelend als er iets niet in orde is met de auto. Zijn blij dat je onze service op deze manier ervaren hebt. Gezellige dag vandaag.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

avontuur van de aanschaf Bij de dacia dealer stam in Utrecht…

Bij de dacia dealer stam in Utrecht staat een nieuwe dacia duster TCe 130 6MT Journey te koop voor 27830 euro
Dat lijkt me een goede prijs, dus op zaterdag 1 juni naar Utrecht om de auto te gaan kopen.
Het enigste waar we het nog over eens moeten worden is de inruil prijs van mijn oude duster
Eerst nog een proefrit gemaakt in een duster en de sleutels van mijn duster aan de verkoper gegeven zodat hij mijn duster kon gaan beoordelen.
Terug van de proefrit krijgen we koffie.de verkoper komt op een inruil waarde van 5500 euro, daar mee ga ik akkoord.
De koop kan afgerond worden zou je denken 27830 - 5500 = 22330 euro te betalen.
Maar niets is minder waar de verkoper duikt achter de computer en begint hevig te typen en loopt 2 keer weg voor overleg .
Na enige tijd wordt mij de offerte overhandigt die komt uit op 23850
Ook begint de overte met een koop prijs van 28850 euro ,ik geef aan dat de auto die ik wil kopen 27830 euro kost en laat de auto waar het mij omgaat op mijn telefoon zien.
Op mijn vraag waarom is het antwoord dat moet nou eenmaal zo, kortom er volgt een heel theater
Ik besluit maar naar huis te gaan zonde de van de tijd.
Op maandag wordt ik gebelt door de verkoper die mij een nieuw voorstel mag doen.
Er volgt weer een heel verhaal waar ook weer niets van klopt.
Ik geef nogmaals aan dat de auto die ik wil kopen 27830 kost als ik daar 5500 van aftrek kom ik op 22330 euro.
Er moet weer overlegt worden.
De verkoper komt terug en gaat op zoek naar de auto online maar kan hem niet vinden zegt hij .Ik kijk zelf ook even ,heb de auto onder een link opgeslagen maar geen auto meer te zien.
Ik zeg tegen de verkoper dat het niet gek is dat hij de auto niet kan vinden omdat hij de advertentiekan net ofline heeft gehaald.
Lichte paniek!
Hij komt terug en feliciteert mij met de aankoop van de duster voor 22330 euro.
Kort daar na staat de auto weer online maar wel op een andere plaats.
Tot op de dag van vandaag 2-7 staat mijn auto nog te koop op de site !
hij stuurt mij per mail de factuur en heb deze meteen betaald.maar even niet goed opgelet en toch 20 euro teveel betaald
Wat gebeurd hier allemaal ?

1 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stam

Antwoord van Stam

Beste meneer Feenstra, dank voor het wederom weergeven van ervaring. Wij hebben hier al contact over gehad. Wij hadden de prijs van de overeenkomst aangepast op basis van uw wensen en daarna heeft u deze ondertekend dus bent u akkoord gegaan. We snappen dat u dit ons ook nogmaals via trustpilot wil laten weten maar verschillen hierin helaas van mening.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Auto APK gekeurd

Auto APK gekeurd, kon er op wachten. Binnen half uur klaar en tevens dure reparatie creatief opgelost. Bob bedankt!!

1 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stam

Antwoord van Stam

Beste Chris, dank je voor je review en fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Hartelijke groeten van Bob.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfecte aflevering!

In de eerste plaats heeft Stam ons een goede aanbieding gedaan, een bus met weining kms en een gunstig bouwjaar. Daarbij inbegrepen: een heel jaar garantie zonder extra kosten. Plus een grote beurt en APK. Bij aflevering alle tijd genomen en alles is piekfijn in orde, en schoon! Een perfecte aflevering, kortom. Bedankt, Peter!

25 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stam

Antwoord van Stam

Beste Harry dank voor het laten weten dat je zo tevreden bent. Hartelijke groeten van Peter

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ongeïnteresseerde auto organisatie

Vanmiddag bij Stam Dacia dealer in Nieuwegein geweest met de intentie een nieuwe Dacia duster 2024 te kopen. Ik wilde graag mijn auto inruilen zoals gemeld op de Dacia website, op basis van kenteken en km stand kon ik 3000 euro krijgen voor de auto. Ik hoopte op iets meer en had een nieuwe Duster gekocht maar kreeg na 10 minuten te horen dat ik 500 euro kon krijgen voor de auto, wat ik echt als een belediging heb ervaren, de verkoper Henri kon verder niets, ik had nog begrip gehad als er werd gezegd dat ze niets met de wagen zouden kunnen….. anyway teleurstellende middag en maar op zoek naar een ander merk nieuwe auto en een betere dealer

27 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stam

Antwoord van Stam

Geachte heer van Duinen, wat vervelend dat u dit op deze manier ervaren heeft. Helaas was de auto die u aanbood van dusdanige levenservaring dat wij die deze niet zelf aan een nieuwe klant gaan verkopen. Vandaar dat wij dit bod op uw auto hebben gedaan en u ook gemeld hebben dat mochten wij na dat we hem op ons handelsplatform hebben aangeboden meer hiervoor kunnen krijgen wij dat natuurlijk ook aan u konden gaan geven. Vandaar ons eerste bod van €500,-. We hopen dat u inmiddels een leuke nieuwe auto heeft kunnen kopen bij een andere dealer.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Goed en prettig geholpen

Goed en prettig geholpen. Auto zou na de afspraak gewassen worden, was helaas niet gedaan maar dat is de volgende dag meteen gedaan. Kwamen de auto van thuis ophalen. Top!

23 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stam

Antwoord van Stam

Beste Emmanuel, wat fijn te lezen dat alles goed uitgevoerd is en je tevreden bent. Dank dat je dit ons laat weten.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zeer slecht bedrijf

Zeer slecht bedrijf

Auto kon niet worden geleverd in maart en zou pas eind juni of later komen.
Hierdoor en door zwaar tegenvallende persoonlijke situaties besloten om ervan af te zien waarbij in 1e instantie beloofd was dat door de beschreven omstandigheden er geen kosten in rekening zouden worden gebracht.

Annulering niet verwerkt of ze doen alsof hun neus bloed en ineens kon de auto worden geleverd halverwege Mei.
En nu moet ik ineens 2000 euro betalen die ze lekker in eigen zak steken als winst.

Nederlandse overheid moet zich schamen dat dit soort bedrijven gewoon consumenten kunnen oplichten op deze manier.

Dit bedrijf moet zich schamen dat ze op zulke manier zaken doen.

SCHANDE!

22 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Jammer ze willen geen auto's verkopen! :(

Naar locatie Amersfoort voor een proefrit in een Renault Kangoo. Op de site geadverteerd nagenoeg nieuwe auto, zonder schade. Bij aankomst blijkt de auto toch op enkele plaatsen schade te hebben. Bij onderhandeling zeer starre houding en is men niet bereid de klant tegemoet te komen. Een service pakket met gratis apk voor een nieuwe auto is een beetje flauw en daarmee neem je de klant niet serieus. Al met al zo'n 160 km voor niets gereden. Geen excuus niets.
Daarna naar locatie Nieuwegein daar stond ook een Kangoo geadverteerd. Blijken van niets te weten en zeggen dat hij op transport staat. (zet hem dan niet op de site) Wederom geen excuus en een schamele lach. Hier gaan wij niet meer komen, wat ons betreft een slechte ervaring helaas.

15 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stam

Antwoord van Stam

Geachte heer De Koning, het klopt inderdaad dat de auto net verplaatst was binnen onze vestigingen en zoals toen aangegeven dat hij ieder moment binnen kon komen waarna wij aanboden om onze chauffeur te bellen zodat we precies konden vertellen hoe laat hij er was. Wat betreft de prijzen zijn wij zeer duidelijk we geven geen korting op onze auto's juist om het handje klap gevoel weg te nemen en u ook nooit het gevoel kunt hebben dat er eventueel meer korting in zou zitten. De prijs die wij vragen daarvoor willen wij de auto verkopen. ik snap dat dit afwijkt dan andere dealers maar is juist om duidelijk te zijn en ook een all in prijs waardoor er niets bij komt en u van te voren weet hoe of wat. Iig dank dat u ons dit heeft laten weten.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Aankoop goed, aftersales slecht

Aankoop van de auto was goed geregeld maar de aftersales is erg slecht in Utrecht.
Heb je nog vragen als de auto gekocht is en je rijd er in dan zijn ze niet thuis.
Probeer de hele dag iemand te pakken te krijgen maar er wordt niet teruggebeld en mails worden niet beantwoord.
Stam regeld het....(niet), dat woord zijn ze vergeten erbij te zetten.

26 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stam

Antwoord van Stam

14/5 update Stam helaas hebben we nog geen reactie van je ontvangen. Mocht je nog tijd hebben om ons dit te laten weten graag!
Beste Chris, op basis van alleen je voornaam kunnen we helaas niet achterhalen wie je bent en om welke auto het gaat. Zou je via contactrenault@stam.nl je gegevens kunnen achterlaten, dan kunnen we meteen kijken hoe of wat. Dank je wel.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Verkoper snapt het niet of is OPLICHTER

150km naar Amersfoort gereden. Renault Trafic gezien. Inruil Mercedes Sprinter 314CDI uit 2018. Klopt, had schade en best stevig. Schade is van tevoren getaxeerd op 4500. Verkoper ging hem taxeren en kwam op een inruilwaarde van 3000 Euro!!!

Gevraagd hoe ie eraan kwam. Antwoord: "Waar ze voor verkocht werden minus de schade". Nou had ik dat al uitgezocht van tevoren echter denk ik dat verkoper gewoon "Mercedes Sprinter uit 2018" heeft ingetikt. Dan kom je inderdaad op 8900 ex btw. Trek er de schade af en dan .....oke. Tik je echter de 314cdi in dan kom je echt ergens anders op uit. Ik denk dat verkoper dacht: Die trapt er wel in.....of hij is inderdaad gewoon dom

Update na reactie Stam: Er is aangegeven dat bij 3 andere bedrijven een inruilwaarde is afgegeven van 10 tot 12000 euro echter dat de bus nét niet alles had hoe we het wilden. Daar was geen boodschap voor. Verkoper heeft gewoon het “goedkoopste Sprintertje” aangehouden wat ie kon vinden en daar het schadebedrag van afgetrokken. Dat is de enige manier om op 3000 Euro te komen. De goedkoopste Sprinter 314CDI staat voor 15500 ex. Er zit geen schadepost van 12500 euro op de bus. We hebben de offerte van hersteller Gerritsma, een zeer bekende schadehersteller. Desgewenst zullen we een kentekencheck tesamen met de schadeofferte hieronder publiceren. Als Stam dan de waardes van verkoper publiceert is alles voor de lezers duidelijk.

Of erken dat verkoper een fout heeft gemaakt. Dat is niet erg he. Maar dan komt het in ieder geval niet over alsof je iemand wil oplichten.
Ik bedoel: Onderstaand een bus van eenzelfde model met bouwjaar en km idem. U mag mij vertellen of deze schade minder erg is dan onze bus. En waarom deze prijs al ongeveer 4 keer jullie inruilbod is.

Kijk op Autowereld. Zoek naar Mercedes Sprinter 314 2018 schade. Te koop voor 10999 ex btw

Dus vertel me: Onkunde, domheid of oplichters?

Update voor Stam: Vanwege de reviews over de Renault Trafic hebben we besloten deze maar te laten gaan. Dat is ook logisch. Als je altijd met een Mercedes hebt gereden moet je niet terug naar het dal willen met een Renault. We zijn dan ook geslaagd met een prachtige Vito en hebben 11.400 ex btw teruggekregen voor onze “o zo waardeloze” Sprinter. Ik zou dan als advies meegeven te overwegen of Stam Amersfoort niet beter haar verkopers mag inlichten, want op deze manier kan ik het woord OPLICHTING toch echt niet uit mijn gedachte weren

Update 30-4: Het is duidelijk dat Stam Amersfoort haar fout niet wil erkennen en geeft hiermee dus duidelijk te kiezen voor de weg der OPLICHTING

25 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stam

Antwoord van Stam

Beste Omnima, wij herkennen ons totaal niet in je reactie. De bus die je aanbood ter inruil zat echt veel schade op. Op basis daarvan hebben wij een marktconforme waarde afgegeven voor de eventueel in te ruilen auto bij aankoop van een nieuwe kleinere bedrijfswagen voor je bedrijf. We waarderen het dan ook niet dat je dit over ons schrijft en ons op deze manier weergeeft. We hebben dit op een nette manier verwoord in onze showroom en verwachten dan ook op die manier een reactie en niet met termen als Bro en dat wij oplichters zijn. We wensen je veel succes met de door jouw aangegeven tocht door Nederland waar je op zoek bent naar een nieuwe bedrijfswagen.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helemaal top,klant is koning

Onderhoudsbeurt laten doen bij Stam Soestdijk. Kon er op wachten in wachtruimte. Bijzondere vriendelijke ontvangst ( door Wilco), uiterst gastvrij. Ik vond t top!!

24 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Stam

Antwoord van Stam

Wat fijn dat u zo tevreden bent over Stam en dat u de moeite heeft genomen om dit aan ons te laten weten. Dank hiervoor en we geven het meteen door aan Wilco. Fijne dag vandaag.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer