We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unfortunately, Static Nails proved themselves unworthy of trust. I followed the directions to return some of the products and nothing was EVER credited back. Customer support continued to encourage me... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have had trouble with multiple orders, I did not receive the order and I was not given information for weeks. Finally, they attempted to reship the order and it was sent to the wrong state. After... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total con, takes your money for products and then never delivers. I have chased constantly with their customer services and keep being told they are waiting to hear from their warehouse.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy their new magnetic lash products— the liner does not work and the lashes look nothing like the website photos. They claimed to look natural but I received giant caterpillar lashes that look... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Gezondheids- en schoonheidsartikelen winkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Get the press on nails and lacquer nail polish from Static Nails and start discovering the ways to enhance the look of your nails with beautiful glue on nails. Visit now!


Contactgegevens

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

120 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,3

Alle reviews

(120)

13 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was so excited about these nails…

I was so excited about these nails because I hate sitting at the nail salon getting my nails done! They do last a little longer than a week, which is great. They are definitely not reusable but the worst part is they caused weird dents in my nail beds and mold!

25 december 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID Static Nails at all costs

I hate to write off a company whose products I do enjoy and like using, but Static Nails is at the very least a scam and a negligent business. They screwed up the address on my order so it was shipped to the completely wrong address and they then refused to give me any useful help or information. I was extremely frustrated and had just thrown away $30. A few weeks later customer service emails me telling me that my package had been returned (shocker!) and that they would need my correct address to send it back to me free of charge. I respond to the email, give them my correct address yet again, and that's that. I'm sitting here foolishly thinking they solved the issue and fixed their mistake. When I check the shipping info for this replacement order however, they have now made the exact same mistake twice and used the same WRONG address from the first initial order. I was in total disbelief that they could do this not only once, but twice. I contacted their customer support, they told me it must have been my fault and they can't take responsibility for that, said I was no longer eligible for a replacement order now since they'd sent one already, and instead offered me a measly store credit for the amount of my order. Since then I have been trying to get someone in customer service to respond to my emails and just give me some answers. They're dodging my emails so I have no choice but to put them on blast anywhere people can see it to try and warn other consumers out there to not bother with this place. It's not worth the hassle and they do not care at all for their customers. Something is definitely up with this place.

Edit: I’m completely ignoring their “response” to my review as it’s inaccurate and not helpful in anyway. Since writing this review, I have been sent two emails from customer service both blaming me for the entire situation and they even go so far as to accuse me of conning them out of a replacement order. The most recent email I received from them, they’ve attached screenshots as “evidence” with my address trying to make me somehow believe that them using the wrong address was my fault and that this whole situation was ultimately my mistake. I’m shocked that this is the direction they’ve decided to take and they’ve seriously offended me by trying to blame it all on me, showing me they care very little for their customers and are literally unable to own up to mistakes they’ve made. This company is the absolute worst PLEASE do not get involved with them, I’ve since found wonderful press on nails on Etsy, and other websites. Give those a try I beg you. This place is not worth any of the stress and treatment I have received.

23 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Static Nails

Antwoord van Static Nails

Hi Sophia, 

We are sorry to hear you are having issues getting your package. Please note packages are shipped to the exact address provided at checkout. We do not alter them in any way. I understand a customer service agent from our team reached out to you upon the package being returned in effort to reship your package to you at no additional charge, but the replacement package may have gone to the original address on file. If you could please email customer service back requesting a supervisor to look over your case we would be more than happy to find where things went wrong and make it right. 

Hope you have a happy holidays, we look forward to hearing from you. 

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not support/purchase- you've been warned

Hear me out- I'm sure a ton of people say this but I really don't leave "reviews" let alone on BBB-Trustpilot or anywhere else. Most people you'll find only leave a comment if they had a negative experience but I rather mention positive experiences because I want good exposure for certain businesses. Alex Irene Companies/Static Nails is not one of them. The designs are decent, I'll give them that, but other wise you're better off with press-ons you can find anywhere else for the quarter of the price. The quality is sub-par and the touched up images on their websites make it much more nicer than they really are. Point is, they're not worth that price range- perhaps if they were below 10 dollars, if even. They're also not as reusable as they advertise- once there's glue on the back of the nail, the surface is no longer smooth so the application on your nail won't hold it the way it's supposed to. Nail damage can also still be expected- there is no proprietary special glue formula here.

The worst part is that their customer service reps are atrocious. They'll send you generic copy-pasted answers and hide behind their terrible policies by getting you to spend more money. In fact at a certain point, they'll just stop responding you- they could hardly care once you've spent your money. There is no sense of professionalism-can't expect much from a trendy over-shared social media, influencer-type product. Junk- Kinda strange that you'll barely find negative reviews unless you search. Their own website pretty much pushes them all down and you can't filter them to see it, so all you see are flashing 5 star reviews.

All I can do is post this as a word of caution and spread the word to people I know that their products are not worth a damn penny. DO NOT SUPPORT THEM.

21 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Static Nails

Antwoord van Static Nails

Hi Kiki,

Thank you for sharing your feedback. We would love the opportunity to look into your experience further to better understand the issues you had. To do so please request that a supervisor review your case when emailing support@staticnails.com. Please note that we do adhere to our policies which can be found at any time on staticnails.com, but if there was an issue with a product or a way we can help you improve your experience we will certainly look to make that right.

To quickly address some of your concerns, please note that the glue used to apply our Reusable Pop-On Manicures bonds like an acrylic, but dissolves as you wear them. So, as long as you do not forcibly remove the nails there will not be any damage. You can wear them weeks straight OR a few days at a time depending on how much glue is applied if you're looking to reapply them. We do also carry a non-toxic odorless polish and pop-on nail remover that dissolves the glue on command for safe removal whenever you want if you do not want to worry about how much glue you are applying or needing to wait until they are ready since the more glue equals longer wear and a more secure hold.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service

I've been using them since January of this year and honestly? I LOVE their nails, but their customer service is just awful.

I've been waiting over a month for an order which the shipping company's website says is lost, and Static mostly ignore my emails and then just say oh I need to wait! WTH? I want more nails sent now or my money back, not to be fobbed off once every week (they definitely don't reply in 24 hours - to me at least) when my order is lost. They haven't even sent a replacement order to me which is shocking - I'm just left in limbo, despite being a loyal customer who has ordered regularly and they have my money which I paid in good faith!

Such a shame they don't care about my business, as I made a point of telling all my friends how great they were, but the feeling clearly isn't mutual.

EDIT: their reply completely ignores the fact that I've been begging their support desk (multiple times) to escalate this so it can be resolved for over a month now. I just get told that the 'warehouse is too busy'.

29 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Static Nails

Antwoord van Static Nails

Hi Jo,

We are so sorry to hear you had issues recovering a package! That must have been so frustrating. Please know per our internal policy we *do* replace lost-in-transit packages. If you could please request a supervisor by emailing support@staticnails.com to look into your case we would be more than happy to make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not trustworthy

Static Nails posts reviews to their website, but only the 5 star reviews. Critical reviews are not posted, even 3 star fair reviews, and some of their products absolutely do not work as promised. They are not trustworthy for this reason.

8 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Static Nails

Antwoord van Static Nails

Hi Katherine,

If you have any issues with our products please reach out to support@staticnails.com so our team can assist you and get you a better experience. Regarding reviews, all verified reviews are published automatically, which means the email the customer used to make the review has to match their order on our store. Additionally, they must verify their review through their email after leaving one. Please also note the platform our reviews run on is not owned by our company, which also helps ensure all reviews on our site are authentic and made by real customers.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor Quality and Slow Shipping

I have been hooked on Chill Tips and thought I would try Static nails. First red flag: Took forever to ship. Received them almost 2 weeks after I ordered.

Took them out of the package ( I ordered 2 sets). They are flimsy and only 1 size. Too wide for my slim fingers. Chill tips ( a great press on brand) have like 3 different sizes in a box and are easy to file like natural nails to get the shape you want. They also last a long time.

I didn't even try to use the Static nails! I could see the material was cheap and could see them easily breaking. Straight in the bin they went! Waste of $36. DO NOT BUY.

3 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Static Nails

Antwoord van Static Nails

Hi Whitney,

Please note we have flagged your review as it skews very much as an advertisement and promotion made by a competitor brand that has been known to copy Static Nails.

While you are 100% entitled to leave a review based on first appearance impressions, we hope you would consider only leaving reviews or updating your review to reflect your actual experience of the product as well once you have actually tried it to provide a review that is more beneficial to readers and helping us improve. Please note our nails contain 12-15 sizes per hand, 24-30 total pending if it is from our like-acrylic collection or origional collection, not one size. Our nails are also fully customizable as listed on the product page.

Please note that 97% of our orders ship the same day, if not within 24 hours M-F. Typically orders arrive to customers with standard shipping within 3-7 days, however, different shipping speeds may be available pending your location. Shipping delays may occur on the carrier's end, but please know Static Nails has no control over transit times once the package is given to the carrier.

If you can provide some additional information such as your last name, email, or order number, anything that would help me look up your order, we would be happy to look into your transit time to see if we can help make it right.

I'm sorry to hear you threw out the product before trying it because you were worried it would bend. Static Nails has been named the best overall press-on nail and highest quality press-on nail among others, and has been given several awards by many leading industry corporations, beauty experts, and publications for our innovation and quality. Our products are very durable, we even have nails that are bend, crack, and chip resistant.

Hope this helps, please contact us directly should you need further assistance. support@staticnails.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

24 hrs of wear time and 3 broken nails

24 hrs of wear time and 3 broken nails! Cracked, bent, and broke. I have been wearing the Kiss brand for years, they NEVER break in half. Static glue on the other had seemed to be stronger than what I get at the local store. I did already email support. I am very disappointed in the poor quality of this product

1 november 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best Nails Ever

About a year ago I asked my friend who did her nails - they looked great. She responded that they were pop-ons by Static Nails. A few weeks later I ordered a few sets and tried them out- from day 1 - I realized how easy the application process is- and I follow all their directions. I ended up with gorgeous nails that got many compliments from complete strangers. Flash forward October 2021- I am a faithful Static Nails customer- Currently I change sets about every 14 days- and I could wear them longer but I get bored easily and like change. I own over 30 boxes- some I love that I have versatility in length and so many choices of fabulous colors. I still get tons of compliments and having them boosts my confidence. My daughter is also now a faithful customer. These are the most natural feeling artificial nails I have ever worn- I am hard on my hands and nails. And really never had any problems. All of the bad reviews made me pause. Don’t believe everything one bad apple has to say - cause that’s what spoils the bunch. Thanks Static Nails for a great great product!

18 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unfortunately Did Not Last

I purchased 2 polishes to try, Elle & Little Beach House and both chipped after 1 day. I used a base coat & finish with a gel like top coat and the polish did not last long without chipping. My Sally Hansen & Opi polishes work better for less than half the cost. Was hoping these would work but don't waste your money.

13 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Static Nails

Antwoord van Static Nails

Hi Carolyn,

We are so sorry to hear you did not get the wear you wanted out of our colors. Please note per instructions to achieve long wear you do need to pair our colors with our primer and topcoat. While you are welcome to use other brands of primer and topcoat, our formulas are custom and were made to work together to generate the longest-lasting results. We hope you give our products another try one day per our instructions and are confident you would get a much better experience out of them. Please note the palettes are a great way to try our system in addition to getting tons of different colors.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ripped off and they don't care

STOP PLAYING GAMES STATIC NAIL. STOP LYING.
ORDER 778128

What I got was the product. But the lighting they used to photographic it made it look NOTHING like what you receive. Product looked like it had a cranberry base. I got a washed out grey. TERRIBLE CUSTOMER SERVICE. never again. scam. ripoff. waste of money.

Their response here is entirely fake too. I reached out to them personally again via their customer service regarding their Trustpilot response. A week later they have ignored me. THEY JUST SAY ANYTHING HERE TO TRY TO MAKE THEMSELVES LOOK BETTER. I'll copy and past this review again to their customer service. If I get a response I'll be sure to update.

SICKENING RIPOFF!

10 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Static Nails

Antwoord van Static Nails

Hello,

We are sorry to hear you did not love the color you received. We are always happy to make these situations right through customer service support@staticnails.com. I'm unable to look up your information or conversation with our CS team since no real information was provided with the review. Please do reach out to them for further assistance. <3

Please also note that all colors shown on our site are photographed under true, bright white lighting and are not edited to ensure they match the exact color in real life. Colors will look different under different lightings and at different times of the day.  

Please also note it is not uncommon for devices from phones to computers to tablets to show colors very differently no matter the site. A way to help ensure you see colors true to real-life when on your device is to ensure it has been calibrated correctly. 

----

Response to your edited reply: As mentioned we are always happy to make these situations right, but I cannot look up your interactions with our customer service team to ensure it was handled properly since you did not provide any real information connecting you to our store (no real name, email, or order number). Please ask for a supervisor when email support@staticnails.com requesting that your case be reviewed so we can ensure you are properly assisted. <3

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My Nails Rock..

I've been using Static Nail's products for two years now. My nails have never looked better! The Primer, Liquid Glass Lacquers and Top Coat all work together to keep my natural nails strong, long and healthy. I recently started using the Rapid Repair Nail and Cuticle Oil. Absolutely Love It! It makes my nails glow and it moisturizes any dry spots around my cuticles. I even got my husband to massage some around his nails. He was amazed at how much it improved his dry manly nails and cuticles. We are both very happy lifelong customers!

29 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Static Nails

Antwoord van Static Nails

Hi Patti!

We are so glad you are loving our products and deeply appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review. Thank you so much for your continued support, it means the world to us!

xx

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Garbage

These are terrible lol... super cheap, flimsy plastic... the pinky nails are stupid long and the coffin cut looks like they are done with an unsteady hand.... I was excited to try them so I bought 3 pairs... I've bought better nails at the dollar tree lol... what a scam....

To the reply: I know how to apply them... and you saying that are durable... doesn't make them more durable lol... they're horrible ... not worth $5... never mind $14!!

21 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Static Nails

Antwoord van Static Nails

We are so sorry to hear of your experience and hope that you worked with our customer service team to make it right, support@staticnails.com. If you have not already, please email them, we'd love the opportunity to ensure you got the correct length, shape, and style that works best for you to improve your experience. 

Please note that we do have different lengths of pop-on nails and that they are all very durable. If applied upside down though they can seem very weak and flimsy as they are thinner at the cuticle area than at the tip to allow for a seamless natural look and comfort. The number side on the back of the nail is the side that should go on your finger tip, away from the cuticle. We do also have nails that are bend and crack resistant for maximum durability. 

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

i love the colors, but...

i love the colors, I've bought almost all of the colors to start doing manicures at home since COVID. I have never had, gel or press on nails. I consider my nails very healthy. Ive read the directions and follow the directions to a T. I allow each coat to completely dry, yet there always is a chip, bubbles, or complete layers peeling off. It's frustrating due to the fact that I do follow the directions, even more so because I'm young and on disability. So for making large expensive purchases is not something I usually do. I purchased a few and tried out a few colors before and they were more sheer, so I went ahead a purchased more. The latest round,, every bottle is so think, it took me twice as long to apply and dry.

20 september 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible quality nail polish that's way…

Horrible quality nail polish that's way too expensive!!! Didn't last 4 days and went on so thick it was like a chalk paint. As well as horrible customer service that won't respond. Don't waste your time or money.

15 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Static Nails

Antwoord van Static Nails

Hi Dezirae, 
I'm sorry to hear of your experience. I do see that the customer service team responded to each of your emails on time and provided great tips. I do hope you went on to try different colors in your collection and found them to work much better for your preference. While we are known for ulta smooth, high-watt shine, glassy finishes, the color you tried was a very white-based color. All white-based colors no matter the brand will appear to go on differently than say a red or a pink due to their pigments, however, they will still end up super smooth and shiny looking after the second coat like any other color.

The trick to applying white-based colors (colors that are almost white in color) is to apply a very thin 1st coat. Wait a few minutes to ensure it is dry and then apply a generous second coat, which will end up looking super smooth, full coverage, and glossy. Hope this helps! 

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I'm happy with Static Nails!

I am really surprised at all of the negative comments on this product. I have worn artificial nails for 30 years because I am unable to withstand the pain of a profession set, so I was really interested in any nail that could stay on and look good after 14 days. I ordeed 3 sets and I have loved each set. They are afforable when you consider that I was using a set per week of Kiss nails. I thought they were easy to apply and stayed for a full 14 days as advertised. The colors are beautiful and received each order within a week. My complaints are that they are not resusable if you leave on for 14 days.By that time, the nails are beginning to look pretty ragged. Also, after the first week, the nails begin to lift from the cuticle where your own nails are growing out. By the end of 14 days, the nails are starting to look like they just sit on top of your nail and look really fake so I change them out every 10-12 days.
Over-all, I found Static nails to be exactly what they advertise and well worth the money.

26 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Static Nails

Antwoord van Static Nails

Hi Dee,
Thank you for taking the time to leave a review. We are so happy you are loving your Reusable Pop-On Manicure sets. Please note the nails, as you mention, can be worn for a few weeks straight, *or a few days at a time for shorter wears if you want to reapply them. While some customers have been able to apply the nails after wearing them for a few weeks straight, the life of each nail lasts a few weeks so that is why we recommend only wearing them for say a few days or a week at a time if you'd like to reapply. This information can also be found on the product page. I hope that this information helps <3 Please email us with any questions or tips if needed, we are more than happy to help and want to ensure you continue to get the best experience with our products.  support@staticnails.com
Thank you again for your review, we deeply appreciate it. xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wow cannot believe all the negative…

Wow cannot believe all the negative reviews. I ordered 7 sets of press on nails at the same time and love each and every one of them. My natural nails are not the healthiest and yet I have not had any problems with these nails. Yes one will pop out from time to time and within a few seconds I glue it back on. Even when I was going for expensive manicures at the salon, the nails would occasionally pop out as well.
As for the customer service, it was excellent. I received a reply within 24 hours in a courteous and professional manner. The only advice I would offer this company is to include sets of nails with a little more "bling" or designs on them. I know some women would pay a few dollars more to purchase these. Other than that, excellent product and service. Thank you.

As a side note, the nails will last a long time if you know how to take care of them properly. I actually use a top coat after putting them on. Also if you accidently get some glue on the nail, you can remove it with nail polish remover. If will not damage the nail if you apply the nail polish remover sparingly. Another trick I use is removing the old glue behind the nail using an electric nail drill before reapplying the nail again. These extra steps keep my nails looking new for a long time. Hope this helps.

24 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Static Nails

Antwoord van Static Nails

HI Nadia!

Thanks so much for your review. It means so much to us! We used to offer many sets with SWAROVSKI crystals, which had unbelivable "bling" on them. I'll let the team know you'd like to see those back and will see what we can do =)

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

NOT worth the price or hassle

I read their claim that the nails last a long time, and the cost made me pause, but in the long run I wanted something durable and long lasting because I was going on a trip.
The choices were okay, and they had some nice colors.
However, they came in and I followed the application instructions to the letter. The first nail came off the next day. I reapplied it with the nail glue that I purchased. Then another came off… and another.
Not only that, but with the French manicure style you can see the glue under the nail. It says the glue dries clear, but it’s not exactly true either.
I honestly feel as if I wasted my money and my time.
I have another package I purchased and I think it’s just going to sit around because it’s not worth the hassle of putting them on and being disappointed again.

20 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought a nail polish from Static…

I bought a nail polish from Static Nails because obviously the colors are really gorgeous and trendy at the moment. I also bought the top coat. However, the nail polish takes quite a bit to dry and even when "dry" (even an hour later) is prone to smudging and looks awful the next day. I honestly wouldn't not put in the money for this again.

29 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Honestly I love how they look when…

Honestly I love how they look when they're applied- they do look fantastic. However, even when I bought their specific remover and followed their instructions to a t, my nails are destroyed. I really wanted to love these. The designs are great, but even with the solvent and using the tiniest amount of glue... they don't pop off. I wish I could attach the pictures of how my nails look right now, I've been so careful and has to leave the solvent on far longer than it requested. After 5 minutes it still wouldn't budge.

18 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love them!

I was really sorry to read all the negative views as I've just had the complete opposite experience.

My only gripes are:

1) currently stocks are so low on my favourite pop-on's and I'm having to wait a while for them to replenish.

2) there is no UK stockist

3) delivery time

But none of these 'gripes' are a game changer. These are the best false nails and worth the effort.

26 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Static Nails

Antwoord van Static Nails

Hi Karen,

We deeply appreciate you taking the time to leave a positive review and for sharing your feedback. Comments like yours mean so much to us​!​ I'm happy to report that we should have a full restock within the next 1-2 weeks and are currently working on opening a UK warehouse​ (super exciting!). ​

Please be sure you're signed up for our email/text notifications to be the first notified when restocks happen. Would hate for you to miss out on that given stock has been going so quick! We do apologize for this. If you are not signed up already please do so by visiting StaticNails.com.

Thank you so much again. Should you have any other questions, concerns, or suggestions please email us at support@staticnails.com.

xx​ ​

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer