UK Cupshe Reviews 698

TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Return scam When I log in my account the website says I can return my order til XX May. But then when I tried to return it, it only gives me the option to get 70% of the refund transferred back to... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered some really nice dresses for my holiday at a good price. They don’t have next day delivery so you do need to be organised, but the quality and presentation of goods is excellent. Really easy t... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am very pleased with my new swimming costume and a great fit. Good communication and letting me know it's on its way. I have ordered several times with cupshe and more than pleased. Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered 2 X swimsuits and I love the way they are packed in a zipped bag this is great for when I take them on holiday. There is a good choice to choose from the colours are vibrant and the material... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Badmodewinkel
  2. Strandkledingwinkel
  3. Kledingwinkel
  4. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

Cupshe is a beachwear brand inspired by and created for the most vibrant, fun, and fearless women all over the world. Since our inception, we've built an incredible community of women who move forward in confidence, comfort, and style. From swimsuits to cover-ups, all of our pieces are crafted with love using patterns, textures, and quality fabrics that get you from the beach to brunch effortlessly. We're committed to staying true to our roots in our mission to empower women everywhere to look and feel their best in quality, stylish, and affordable swimwear.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

698 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

2nd purchase

2nd time I have bought from them. Good quality, fitted really well, arrived on time, good communication. Couldn't recommend this company enough.

15 februari 2026
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Use discount codes or wait for sale

This company presents as a more expensive version of Shein (including all the garments coming in their own small plastic bags). The quality is a little better than Shein but the material doesn’t justify the price. I was a bit disappointed in how cheap and flimsy some of the clothes were when priced around £30.
But the design, sizing and style are all good, just maybe needs to be priced a bit cheaper.

The customer service however gets the 4-stars as the returns process was incredibly quick and simple.

13 februari 2026
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Quality of items isn't great & you can't get a full refund

Quality of dresses was poor, and swimwear sizes are very small across the bust compared with size chart. Be wary you won't get a full refund if you return. It wont refund the full value of the items I can return, and won't let me return 2 items at all because I bought them in sale. This was not transparent when I purchasing and I'm going to be left out of pocket.
If it wasn't for this I might consider shopping there again and trying other sizes, but it's not worth the loss of money.

19 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo UK Cupshe

Antwoord van UK Cupshe

Dear Tamsin,

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for your disappointing experience, and we'd like to address each of your concerns:
Regarding product quality: We're sorry the dresses didn't meet your expectations. Quality is very important to us, and we take your feedback seriously.

Regarding swimwear sizing: We apologize for the discrepancy between our size chart and the actual fit, especially across the bust area. This is valuable feedback that we'll share with our product team.
Regarding refund and return policy: We want to clarify that our website clearly marks all sale items with visible indicators, and our return policy does offer full refund options. Detailed information about our return policy is available on our website to ensure complete transparency.
We truly want to make this right for you. Please contact our customer service team directly [https://uk.cupshe.com/pages/contact-us], or simply reply to this message with your order number. We'll have a dedicated team member review your case personally and work with you to find the best possible solution.
We value your business and hope to regain your trust.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The products are great but I did not…

The products are great but I did not need the constant notification to buy more. It just put me off ever using again.

13 februari 2026
Logo UK Cupshe

Antwoord van UK Cupshe

Dear Martin Bawden,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.
We're delighted to hear that you're happy with our products! Your satisfaction with the quality means a lot to us.
Regarding your future shopping experience: We're truly sorry that our communication frequency has discouraged you from shopping with us again. This is not the experience we want for our customers. We want to make this right. We will reduce the frequency of our promotional messages. Please rest assured.

We value you as a customer and hope you'll give us another chance with a better, less intrusive communication experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Express shipping disaster

I ordered two bikinis on the 7th of February with express shipping which said that the bikinis would be delivered between 11-13th of February. The website also said I could track my packages. I tried to track the package and it said it had no information but said expected to arrive Feb 12. I emailed and they sent me the same code for tracking as the standard one and of course that didn’t tell me anything. The bikinis didn’t come in the expected time so myself and my daughter were not able to wear them on holiday.

15 februari 2026
Logo UK Cupshe

Antwoord van UK Cupshe

Dear Louise, we are sorry to see that this experience did not meet your expectations.

Checked that your parcel was shipped from our overseas warehouse, so the tracking information will not be updated until it arrives at the local transfer point. It might take a longer time than usual for the shipping company to update the shipping information. Therefore, you are unable to track the shipping updates at that time.

Besides, regarding the shipping time, we understand that it can be frustrating when orders take longer than expected to arrive. Though we do our best to ensure that we meet the delivery timeframe, there are still isolated occurrences which orders can be delayed due to external factors beyond our control. We will definitely take the necessary measures to avoid such inconvenience in the future.

Lastly,we have sent you an email so we can discuss this further with you and see what resolution we can come up with. Please check it at your convenience. We hope to hear from you soon!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Delivery issue

Great products but the delivery was so delayed I couldn’t take them on holiday!
The company were accommodating and offered me an extended return period and a full refund on items that I wished to return
I believe the delivery was not their problem as they dispatched very promptly but the delivery company was the problem

10 februari 2026
Logo UK Cupshe

Antwoord van UK Cupshe

Dear Linda, thank you so much for your kind understanding and for sharing your experience with us.

Regarding the shipping time, we completely understand how frustrating it can be when an order takes longer than expected to arrive — especially when it’s intended for a specific occasion like your holiday. While we always do our best to dispatch orders promptly and ensure they meet the estimated delivery timeframe, there can occasionally be isolated delays caused by external logistics factors that are unfortunately beyond our direct control once the parcel is handed over to the carrier.

That said, we truly appreciate your patience throughout the process and are glad that our team was able to provide a compensation plan that helped address the inconvenience caused. Please rest assured that we will definitely take the necessary measures to further monitor and optimize our shipping arrangements wherever possible to help avoid similar situations in the future.

Your feedback is incredibly valuable to us, and we hope to provide you with a smoother delivery experience next time.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer