uk.ozerty.com Reviews 

354
•
TrustScore 1 uit 5

1,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would give less than one star if that was an option. Really scammy behaviour, widely known. They will bury a reference to a subscription for a VIP membership account in the T&Cs, then charge you £30... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would prefer not to grant any star but not an option. Avoid this company they charge a hidden fee which was not explained .I wrote several emails and each time they promised to refund my payment... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Yes, I’ve got scammed by them too. So many of us! Paid for items using my debit card and then £30 was taken out last week which I hadn’t authorised. Really fed up that they can continue to get away wi... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Multiple emails per day are urging you to buy items that have already been removed from your cart. Not willing to purchase from a company that does not use secure online payment methods and asks for... Toon meer


Contactgegevens

1,1

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

354 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 69% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,1

Alle reviews

(354)

73 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Its a SCAM company

Its a SCAM company, misleading, stay away from them! They charge you a hidden "processing fee" which is no where to be found at checkout. Maybe it is written somewhere but it wasn't clear. See if you can spot it.

23 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hello

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact.uk@ozerty.com, so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers, do not order from this company

This company is a scam. I ordered an item for £11.95 with free shipping and got charged an extra £19.94 for 'Services and shipping' and what they call an 'Eco-charge'.

Then a few months later they try take another £30 out of my account for no reason whatsoever.

Absolute disgrace of a company and I look forward to reporting them to UK Trading Standards.

25 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hello

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact.uk@ozerty.com, so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID

AVOID
Shoes advertised at £14. Took £30 from card and tried to take twice until my bank alerted me as a possible scam. Advertises as uk company but any returns have to go to China at your expense. Hidden postage charges.

18 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hi Martin,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact.uk@ozerty.com, so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased a smart phone from this…

Purchased a smart phone from this company. There were hidden charges not shown at checkout, (illegal). What should have cost me about £10 actually cost £29.60. The product arrived today, it will not charge up, the instructions are so minute as to be illegible. You cannot read them. This company is a scam unit and unless I receive a refund I will continue to highlight what a sham they are.

Totally disgusting

24 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hi Mark,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact.uk@ozerty.com, so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst company I have ever encountered. AVOID!

I placed an order with Ozerty UK and they charged me over double the price, stated on the order! I contacted the customer service department who were absolutely useless and no help. The whole experience was a nightmare and very stressful. You cannot trust this company. Avoid at all costs and do not do buy for them. They are the worst company ever.

21 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hi Daniel,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact.uk@ozerty.com, so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would give a minus if I could

Would give a minus if I could. This company takes money from your account and due to technical issues cannot refund it. They are liars and thieves. Do not touch them with a barge pole

21 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hello

I’m truly sorry to hear that your experience with us hasn’t been positive. That’s never the impression we want to leave, and I completely understand how disappointing this must have been for you.

We would really appreciate the opportunity to look into your situation in more detail so we can address your concerns properly and find the best possible solution.

If you could reach out to our customer service team at contact.uk@ozerty.com, we’d be more than happy to review your case carefully and assist you as quickly as possible.

Thank you for giving us the chance to make things right.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a Senior Smart watch for…

I ordered a Senior Smart watch for £9.49 & was shocked to see an additional amount of £13.95 added to the bill for "services". I tried to cancel the order. It was impossible.
This is a dreadful company to deal with, and not at all "Senior" friendly. When the watch arrived I was unable to get it to work - neither could my son-in-law or grandson. The user leaflet was in such small print - it was illegible. I abandoned the watch in despair. It seemed impossible to return it. I then had an email from Ozerty offering me £5 of my next purchase..............

13 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hi Dinah,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact.uk@ozerty.com, so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order

Liars, I went in to see a product and gave up because of their huge fees, but they somehow saved my data and after half an hour they confirmed an order I didn't make. I wrote to them to return my money, but a woman began to develop theories about how they could not return my money, but I had to receive what I supposedly ordered and return it to them. You don't even log in to their site. Scammers and data thieves and you don't know how much money they will take from you and for what.

14 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hello

I’m truly sorry to hear that your experience with us hasn’t been positive. That’s never the impression we want to leave, and I completely understand how disappointing this must have been for you.

We would really appreciate the opportunity to look into your situation in more detail so we can address your concerns properly and find the best possible solution.

If you could reach out to our customer service team at contact.uk@ozerty.com, we’d be more than happy to review your case carefully and assist you as quickly as possible.

Thank you for giving us the chance to make things right.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Frauds. The fact after aborting my order…

The fact after aborting my order because l was not totally happy giving card details to pay. Then l started getting messages from my bank Nationwide saying that they had tried taking money out my account 4 times. Even though l hadn’t completed the order.

13 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hi Ness,

I’m truly sorry to hear that your experience with us hasn’t been positive. That’s never the impression we want to leave, and I completely understand how disappointing this must have been for you.

We would really appreciate the opportunity to look into your situation in more detail so we can address your concerns properly and find the best possible solution.

If you could reach out to our customer service team at contact.uk@ozerty.com, we’d be more than happy to review your case carefully and assist you as quickly as possible.

Thank you for giving us the chance to make things right.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not fooled by their cheap offers!!!

Please read all the other negative reviews (I wish I had) and avoid this company like the plague! No mention of the extra charges (apparently environmental fees???) after you go to checkout! Then they set up the payment with your bank as a standing order for monthly subscription payments whether you have bought anything or not!! Luckily my bank brought it to my attention and have refused any payment to this shameful company. Have cancelled my debit card so the details cannot be used again by this company and now I am without a card until the new one arrives. Better than being robbed though! Dreadful that this is allowed to carry on.

12 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hi Lorna,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact.uk@ozerty.com, so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Said item was post and package free

Said item was post and package free. On receiving order confirmation £13.95 was added for ‘services’. Immediately tried to cancel but was told order being processed couldn’t cancel. Been emailing constantly and all they will do is refund amount of item which was£9.49 if I pay over £15 to return it to China. Item is poor quality and badly packaged - wish I’d seen reviews before purchasing. DO NOT USE THIS COMPANY.

21 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hi Gillian,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact.uk@ozerty.com, so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAMMERS they take more money from your bank

I ordered a step counter for a gift and got a second one at a reduced price total should have been £14.80 they took 2 transactions totalling 28.75. I asked them to refund the difference they refused I ask that they immediately cancel the order and refund they refused said they had already been dispatched they hadn't. They said wait until delivered then you can return I said not if your going to charge return postage. Guess what items delivered 10days later in damaged packaging on 48hr tracked postage from an address in reading yet in order to return I have to pay for tracked return postage to a place in CHINA. This is one big scam and I wish I had seen the reviews first DO NOT USE this company. Now registering a dispute via my bank. Something needs to be done about these SCAMMERS

2 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hello Mrs Lock,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact.uk@ozerty.com, so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst online (scam)company

The worst online (scam)company, they charge whatever they want and they get away with it. We should report it to be shut down. The pay £5 for the reviews on their website. No one to talk to

1 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hi Luan,

I’m truly sorry to hear that your experience with us hasn’t been positive. That’s never the impression we want to leave, and I completely understand how disappointing this must have been for you.

We would really appreciate the opportunity to look into your situation in more detail so we can address your concerns properly and find the best possible solution.

If you could reach out to our customer service team at contact.uk@ozerty.com, we’d be more than happy to review your case carefully and assist you as quickly as possible.

Thank you for giving us the chance to make things right.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disgrace…

As with all the actual customer reviews, they tried to make multiple debits on my card, which I have cancelled, and amount deducted for the item purchased was more than expected courtesy of their "Services" charge, not clearly stipulated but apparently buried in the small print. Having read some of the, so called, good reviews I can only imagine that they write them themselves.

6 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hi Russell,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact.uk@ozerty.com, so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I'm surprised they're still allowed to…

I'm surprised they're still allowed to operate. They put false payments through on your bank account. I bought an item for £11.49 and was charged an extra £18.95 'Eco Charge' which they won't refund. 6 weeks later I was charged another £29.99 as I had somehow signed up for their Premium Service subscription, which they have now cancelled and refunded.

11 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hi Andy,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact.uk@ozerty.com, so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst online supplier I’ve ever…

The worst online supplier I’ve ever come across. I’ve been overcharged more that double on 2 occasions and when I’ve requested my order to be cancelled continuously , I’ve been ignored.

21 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hi Patrick,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact.uk@ozerty.com, so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware of the eco charge.

Ordered a kitchen knife with a price of £11.49 listed on their web page. I was amazed when I saw the final invoice that they had added an eco charge of £13.95 making a total purchase price of £25.44. Tried to cancel the order, but they said the order had been processed so were unable to cancel.

2 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hi Robert,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact.uk@ozerty.com, so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam, will use your card details if left in basket!

Scam, took my card details off an abandoned basket and charged me twice for something I didn't order. [Update added 11/12/25] Please, anyone who reads their reply to my review below [added 6 months later I may add] DO NOT order from this company, DO NOT add your card details into their website either. Their suggestion to help me with my order below is misleading. Just Google them, they track you entering card info and then use it to place orders illegally, they are known for it! This is a scam. OZERTY have replied again today below stating that what im suggesting is not possible which is misleading, it is possible. Perhaps they can explain why they trade in multiple countries under different domains, each one has nothing but 1 star trust pilot reviews [hundreds of them] ALL for either identical issues to mine of taking money on abandoned carts (which IS possible and IS illegal!) or for taking multiple payments over long periods of time out of peoples accounts and hidden subscription fees. Or is EVERY SINGLE customer you deal with lying Ozerty?

8 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hi Tony,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact.uk@ozerty.com, so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

EDIT:

Dear Tony,
We understand your frustration, but accusing a business of being a scam is a very serious allegation, and it should not be made lightly.

What you describe—abandoning a cart and then being charged without ever entering your card details—is simply not technically possible. If your card was used without authorization, it is far more likely that the compromise happened elsewhere, but certainly not through our website.

We operate on Shopify, and we never have access to customers’ card numbers. Payments are processed exclusively by regulated gateways under Visa, Mastercard, and Amex rules. Due to PCI DSS compliance, neither merchants nor hackers can retrieve card details from Shopify systems.
In simple terms: we cannot charge a card we do not have access to.

Regarding reviews, we do not use Trustpilot’s paid tools to collect feedback from all customers. As a result, only upset customers tend to post here—which is why even companies like Apple or Amazon show similar patterns when they do not use Trustpilot’s paid services.

Your situation matters, and we would have addressed it immediately at the time. But claims that we “track and use card details illegally” are completely false and technically impossible.

We remain available if you need clarification.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers…

I would give them a minus 10 if possible. As soon as I saw the ridiculous eco charge, I cancelled my purchase (as it seemed like a scam at this point) however 2 days later they still proceeded to send me the item and refused to refund the 15 pound extra charge fora 9 pound item. DO NOT BUY FROM THEM!!

10 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hi Maarit,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact.uk@ozerty.com, so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sharp practice to say the least.

This company is dishonest and, at best deceitful. I recently ordered a product advertised at £9.49, less a small discount and so authorised via my bank card, a payment of £8.44. To my concern I found I had been charged £22.44 and having tried to cancel the order within an hour of placing the order, on a Sunday the company refuse to do so but tell me it is an “ENVIRONMENTAL CHARGE” It is true to say that if you go through all the small print you can find this and it will be applied to any purchases of less than £20.
Do not deal with this company under any circumstances.
Paul Helm. 10 June 2025

8 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo uk.ozerty.com

Antwoord van uk.ozerty.com

Hi Mr Paul,

I’m truly sorry to hear about the unexpected charges you experienced. I understand how frustrating it can feel when a total doesn’t match what you initially expected.

We’d like to review your order in detail to understand exactly what happened and find the best way to address your concern. Please contact our customer support team at contact.uk@ozerty.com, so we can look into this right away.

We’re here to help and would be happy to resolve this with you.

Kind regards,

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer