Uproot Clean Reviews 

1.231
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I've been waiting 30 days for my order. No status update. I've reached out to Customer Care (who are likely overwhelmed by the mass amount of negative contacts they are receiving) to little avail. "Y... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

A lot of hype, and their washing machine cleaning product did ZERO after running it four separate times on the hot cycle in our washer. The customer csre team said maybe i should have purchased the "t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Do not order directly through the company. They shipped my order in a timely manner but the delivery company dropped my package in an unsecured location in a hallway of my apartment complex. By the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I thoroughly enjoy these products. I bought the Complete Home Survival Kit, Washing Machine Cleaner, and Laundry Detergent Sheets. The squeegee part of the Xtra tool started coming off after... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 89% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,5

Alle reviews

(1.231)

604 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order direct from Uproot

Placed an order on September 7 as part of their Labor Day sale totaling over $160. In the email confirmation, it stated that I would receive another confirmation when the order ships. After several days of not receiving a shipping confirmation, I checked Uproot’s policy on fulfillment and shipping timeframes. The website stated 2-3 business days. This was September 12, four business days after placing my order. I sent an email (apparently the only way a customer can contact them) that same day asking what the status of my order was. Emma replied “ It’s currently paid and waiting to be shipped, and no shipment or tracking record has been created yet. I don’t have a verified ship date, so I don’t want to give you an estimate.”

I replied back on September 14, again asking for a status. Emma’s response was nearly the same, “ You’re right that the standard processing guidance is 1–3 business days, and your order is now beyond that window. I’m sorry it still hasn’t shipped.

I rechecked (your order) today. It’s paid and still marked unfulfilled, with no shipment or tracking record. I don’t have a verified ship date or a confirmed reason for the delay, so I don’t want to give you an estimate.”

I immediately responded back that I was unhappy with her lack of concrete answers and was beginning to have an uneasy feeling about my order. She responded with nearly the same answer as before: “ Thanks for being direct. You’re right that I haven’t given you a concrete answer.

I rechecked (your order) today. It’s paid, still unfulfilled, and has no shipment or tracking record. The standard processing guidance is 1–3 business days, so it’s beyond that window, and there’s still no verified ship date available.

I’m escalating this now for a closer review rather than giving you another unsupported estimate.”

I replied that in my 40+ years working in customer service, I would have dug a bit further into the issue before responding, or at least say that I was investigating and respond with frequent updates. That is when Emma went radio silent for over a week.

On September 16, I receive an email from Kath, who apologizes for the delays in both responses and shipping, providing the excuse that the warehouse was experiencing an unexpected high volume of orders causing a backlog and would coordinate directly with the fulfillment team to have my order reviewed and prioritized. And as an apology, she would issue a 25% refund on my order if I was OK with that.

I told Kath that I was OK with the refund if and only if she could provide a ship date or concrete reason as to why my order hasn’t moved in the next 48 hours. I also explained to her that I really do not have much sympathy for companies that use the excuse of being caught off guard after running an incredible sale, especially if that sale keeps getting extended.

The next day, Kath responds that she went ahead and issued the 25% refund and that she once again escalated my order, requesting a firm ship date and would respond back within 48 hours. I responded back that that was not what I had agreed to. I also pointed out that I had been doing some further research, only to find that this issue has been going on for months, at least as far back as July. The rubber stamp responses to negative reviews here on TrustPilot weren’t helping my confidence, either, and asked why is it that “Sam” at Uproot seems to have the power to get orders moving while nearly every other customer service agent can’t.

Of course, Kath then went radio silent for four days with no response to my many requests for an update. I then laid down an ultimatum - respond within 24 hours or I will file a dispute with my credit card company. As expected, there was no response. Within minutes of filing a dispute, my order is cancelled. S by e then responded “You gave us multiple opportunities to resolve the situation, and I understand why you ultimately chose to dispute the charge. I’ll make sure your feedback is documented and shared with the appropriate team. I’m sincerely sorry that we weren’t able to provide the experience you expected from us.”

That evening, I placed an order for the same exact items (but at a higher cost) with Chewy. Within 25 hours, Chewy arranged for the order to be drop shipped from Uproot’s warehouse and was in the possession of FedEx later that day.

Moral of the story is: don’t order direct from Uproot, since you will likely be waiting weeks or months for your order to ship. Order instead from Chewy or Amazon and not only will your order be fulfilled and shipped sooner, you will have a much more responsive customer service team to assist you should any issues arise. Chewy will even give you a 365 day money back guarantee on the products.

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

We're sorry to hear about your experience. This does not reflect the standard we strive to uphold. I’ve sent an email to the address associated with your order. If you don’t see it, please contact us at reviews@uprootclean.com, and our team will be happy to assist you further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service and product

Great customer service and product. I got the turbo cleaner. The washing machine’s musty smell is finally gone! I have tried multiple other brands but none of them really felt like they cleaned the machine and got out that musty smell. It was a good purchase.

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

Thank you so much for your kind words! We really appreciate you taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic products & customer support

Well I now have gotten 3 orders from them couldn't find the first one. However, customer service was on it. They were fantastic, made sure that I received my order. Come to the third order. Forgot to put my house number. They messaged me asked, did I forget to put a number with the address I would have never known. Then, asked me to email them right away. So there'd be no mix up. They got back to me instantly. Great communication, fantastic, support, fantastic products.
I would highly one hundred percent recommend this for anybody that has pets. Their pet products are fantastic. Washing machine cleaner dryer sheets everything about this company is fantastic

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

Thank you so much for your kind words! We really appreciate you taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought the Uproot Home survival…

I bought the Uproot Home survival bundle and it definitely was not what I expected. I thought it would be a good tool to help with the dog hair, everywhere. It was so much better than I thought!! I could not believe how much hair the deshedder removes from the dog it was so amazing! Getting it out of the car mats, as we all know is impossible, it was quick work. The white cat hair on the outdoor cushions was no match. But the best thing was the upright cleaner on the carpet where the dogs laid! It was just overwhelming how much hair came out even after vacuuming. I highly recommend all the items in this bundle for every pet owner. It took the pet hair frustration out of furbaby family members

23 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

Thank you so much for your kind words! We really appreciate you taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product never shipped

The website claims shipping information 1-3 business days. After placing the order my confirmation email said it could take up to 10. After 10 business days I reached out and was told they scheduled a shipping commitment in 3 more business days. That date came and went. It’s now 15 business days with no shipment and customer service stopped answering my emails. They won’t confirm if the product is even in stock at this point. If you’re fine paying for something that is going to take weeks to arrive give it a shot.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

We're sorry to hear about your experience. This does not reflect the standard we strive to uphold. I’ve sent an email to the address associated with your order. If you don’t see it, please contact us at reviews@uprootclean.com, and our team will be happy to assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible experience

No product received. Promises to “escalate” remain unfulfilled. No refund generated after request to ship or refund immediately. Beware of this company.

Got refund by filing a complaint with PayPal

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

We're sorry to hear about your experience. This does not reflect the standard we strive to uphold. I’ve sent an email to the address associated with your order. If you don’t see it, please contact us at reviews@uprootclean.com, and our team will be happy to assist you further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful Experience

Our experience in making our purchase was wonderful!! It was quick and easy to get through.
In addition, Sam sent us a gift as well!! I cant wait to receive their products to try them out!!

Thanks Uproot Clean

23 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

Thank you so much for your kind words! We really appreciate you taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It’s been sitting with a label waiting…

It’s been sitting with a label waiting to ship for 3 weeks. Hasn’t moved. Try getting ahold of customer service and they just ignore you. Email requesting a refund. Got no response.

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

We're sorry to hear about your experience. This does not reflect the standard we strive to uphold. I’ve sent an email to the address associated with your order. If you don’t see it, please contact us at reviews@uprootclean.com, and our team will be happy to assist you further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helpful

Helpful, friendly service. Great product.

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

Thank you so much for your kind words! We really appreciate you taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst experience ever

Worst experience ever, I ordered August 31 and it processed my 154.00….. and then nothing since it the 22nd now and I have emailed them a week ago no response from the team other then a automated response saying it is getting escalated… but nothing…. Help me understand how you able to have a company state that delivery date and not send me my stuff atleast a week late… I highly don’t recommend buying from them or their site…

31 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

We're sorry to hear about your experience. This isn't the standard we hold ourselves to. Please reach out to us at reviews@uprootclean.com and we'll make it right.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

UPROOT/ ❤️

I ordered a product from Uproot clean i loved the delivery and science behind the cleaner i chose, they reached out and made sure everything was correct and added some extra products that i will definatly be sharing with friends and family, cannot wait to put it to the test, customer service was amazing, people helping people i love it thank yall so much !

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

Thank you so much for your kind words! We really appreciate you taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

THIEVES, SCAM, LIARS, SPAM

THIEVES, SCAM, LIARS, SPAM
This company happily took my +$100, 73 days ago, an I have nothing but unanswered emails and BS tracking. They have sent me 3 different tracking numbers and all 3 times the item has been “damaged in shipment”
Coincidence, I think not. They do not respond to emails, but do run an utterly annoying marketing campaign. Do not give them a real phone number. They will send 3-5 messages per day, yes per day from different numbers. Block one, wow! Yup, new number acting personable, like they really care.
Uproot should burn, and I hope that there is some legal recourse. In the early stages of a class action for those interested.

21 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

We're sorry to hear about your experience. This does not reflect the standard we strive to uphold. I’ve sent an email to the address associated with your order. If you don’t see it, please contact us at reviews@uprootclean.com, and our team will be happy to assist you further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So helpful

So helpful, communicative and friendly!

21 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

Thank you so much for your kind words! We really appreciate you taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This product works great

This product works great. The description is spot on. I would highly recommend. Trust this company.

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

Thank you so much for your kind words! We really appreciate you taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order placed on August 31st

Order placed on August 31st, still says processing. Wish I googled it first. Will be sending my bank a charge back by the end of the week unless they clear this up. And get it on my hands.

20 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

We're sorry to hear about your experience. This isn't the standard we hold ourselves to. Please reach out to us at reviews@uprootclean.com and we'll make it right.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Skeptical

I purchased the handheld model and a hair removal mitt. I was skeptical that it would work as well as described. It is amazing! It pulls fur away from the edge of the wall and from around furniture.
The mitt works great as well. I have used it a number of times to clear fur from our blanket and several other items. I have a package of products on order to add to our cleaning closet. Great items!!!

20 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

Thank you so much for your kind words! We really appreciate you taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service is amazing!

Customer service is amazing!! I have the brushes for my carpet and furniture and I just ordered my first laundry box!! I’m so excited and can’t wait to see the magic happen with my washer and dryer!!

20 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

Thank you so much for your kind words! We really appreciate you taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No customer service!

No customer service!! Says that they can't find my order ! It's been 2 weeks since I placed my order.... they suck!!!

20 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

We're sorry to hear about your experience. This does not reflect the standard we strive to uphold. I’ve sent an email to the address associated with your order. If you don’t see it, please contact us at reviews@uprootclean.com, and our team will be happy to assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I spent $80 on August 29

I spent $80 on August 29. My products have not shipped 21 days later. In the meantime, immediately after I ordered, I was getting way too personal texts from them that may have been friendly in tone, but not professional.

I have emailed, but gotten no response lately from them. Maybe a week after I ordered, they said they would “prioritize my order.”

Avoid this company!

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

We're sorry to hear about your experience. This does not reflect the standard we strive to uphold. I’ve sent an email to the address associated with your order. If you don’t see it, please contact us at reviews@uprootclean.com, and our team will be happy to assist you further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sam is great to work with

Sam is great to work with. Super helpful and friendly. Really responsive!

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uproot Clean

Antwoord van Uproot Clean

Thank you so much for your kind words! We really appreciate you taking the time to share your experience.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer