ik heb begin juli een rtx 5060ti 16gb besteld. 3-5 werkdagen levertijd, maar na 2 weken nog steeds niet aangekomen. na veel gezeur en veel geanuleerde bestellingen heb ik het eindelijk gekregen. maar... Toon meer
UGS
Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Ik heb in juli/augustus 2025 drie RTX 5090’s besteld (ruim €6.500 vooruitbetaald). Slechts 1 GPU geleverd, de andere 2 nooit ontvangen. Daarna: geen reactie meer op mail/WhatsApp, telefoon wordt... Toon meer
Heb hier een Inno3D GeForce RTX 5060 Ti 16GB Twin X2 afgelopen maandagavond 21 juli besteld. Deze werd binnen de 3 werkdagen zoals op de site aangegeven verzonden op een donderdag 24 juli en kwa... Toon meer
Na wat rond gezocht te hebben kwam uwgamespecialist.nl als een van de goedkopere naar voren, en als Hollanders houden wij van goedkoper ;) NZXT Kraken koeler besteld, helaas iets te scheef gemeten... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
scam
ik heb begin juli een rtx 5060ti 16gb besteld. 3-5 werkdagen levertijd, maar na 2 weken nog steeds niet aangekomen. na veel gezeur en veel geanuleerde bestellingen heb ik het eindelijk gekregen. maar niet de gene van 16gb, maar die van 8gb. dus teruggestuurd maar nooit geld terug gekregen. inmiddels falliet gegaan en honderden mensen met refunds van honderden euros. rotbedrijf
Videokaart 3 weken geleden besteld
Videokaart 3 weken geleden besteld, na 1 week nog niet gekregen, bestelling geannuleerd. TOt op heden nog geen geld terug gekregen.
Website offline, whatsapp en telefonisch niet meer bereikbaar.
Oplichters!
Oplichters
Oplichterij, geld genomen en niets geleverd. Ondertussen failliet gegaan met tienduizenden euro’s van mensen die gewoon een nieuwe onderdeel wouden voor hun pc.
Afgrijselijke ervaring
Afgrijselijke ervaring. Op 1 augustus heb ik een watergekoelde RTX 5090 besteld voor €2.900, met een verwachte levertijd van 3-5 werkdagen, maar meer dan een maand later had ik nog steeds niets ontvangen. Week na week werd ik aan het lijntje gehouden met leugens en telkens weer nieuwe redenen waarom de levering niet op tijd zou plaatsvinden. De druppel was toen mij op 13 augustus werd verteld dat mijn bestelling diezelfde dag zou worden verzonden, maar uiteraard werd er geen track & trace-code verstrekt. De volgende dag nam ik contact op met de klantenservice om om een code te vragen, en die werd ter plekke gegenereerd terwijl ik nog aan de telefoon was (op exact hetzelfde moment). Het was overduidelijk slechts een label, want er is nooit een zending aan gekoppeld, en – tot ieders verrassing – is er nooit beweging geweest op deze track & trace.
Dagenlang bleef ik in het ongewisse over mijn bestelling, terwijl het duidelijk was dat er nooit iets was verstuurd. Een week later kreeg ik eindelijk te horen dat mijn zending “kwijtgeraakt” zou zijn en dat er een onderzoek gestart moest worden. Toen ik aangaf dat er nooit iets verzonden was en ik dus niet begrijp waarom er een onderzoek nodig zou zijn, zei Jeroen (of wie dan ook via WhatsApp reageerde) dat hij de bestelling altijd nog kon annuleren (!?). Dus enerzijds een onderzoek starten, maar anderzijds geen enkele zorg dat de zending alsnog zou opduiken na annulering? Hoe dan ook, ik heb hen nog het voordeel van de twijfel gegeven, maar anderhalve week later was er nog steeds geen beweging of enig teken dat ik ooit iets zou ontvangen. Zoals velen heb ik uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd.
Op die dag werd mij beloofd dat ik mijn geld binnen 3 werkdagen terug zou krijgen, omdat ik met in3 had betaald. Needless to say: inmiddels is er een week voorbij en heb ik nog steeds geen geld terug. Het is totaal onduidelijk of en wanneer ik dit bedrag ooit terug zal zien. Dit is een ronduit verschrikkelijke ervaring geweest voor een belachelijk hoog bedrag, en ik raad iedereen ten zeerste af om ooit zaken te doen met dit bedrijf. Ik zal hier niet eens ingaan op alle nepreviews die zogenaamd tevreden klanten uit Zuid-Amerika hebben achtergelaten op alle reviewsites...
PS
De hele situatie is gemonitord door de ACM en ik heb ook een geschil ingediend bij Webwinkelkeur, waar nooit op is gereageerd.
En nu is de website inmiddels permanent offline gehaald en lijkt het bedrijf op weg naar faillissement, met tienduizenden euro’s van ons geld...
drie RTX5090
Ik heb in juli/augustus 2025 drie RTX 5090’s besteld (ruim €6.500 vooruitbetaald). Slechts 1 GPU geleverd, de andere 2 nooit ontvangen.
Daarna: geen reactie meer op mail/WhatsApp, telefoon wordt niet opgenomen, website inmiddels offline en zelfs van Tweakers verwijderd.
Dit lijkt sterk op faillissement of opzet. Bestel hier absoluut niet – grote kans dat je je geld kwijt bent.
lager dan 1 ster gaat niet
lager dan 1 ster gaat niet , bende oplichters
nog snel wat scherpe prijzen zetten en dan verdwijnen met de noorderzon
Bedrijf “permanent gesloten” zonder order te versturen. Failliet?
Ik heb op 2 augustus 2025 bij Uw Game Specialist B.V. een Gainward RTX 5090 besteld. Op de productpagina stond duidelijk vermeld dat verzending uiterlijk op 29 augustus zou plaatsvinden. Ondanks meerdere keren contact en een bevestiging dat de verzending echt op die datum zou gebeuren, is de kaart niet verstuurd.
Op 30 augustus (vandaag) had ik nog steeds geen track-and-trace en ook geen bericht van vertraging. Communicatie ontbreekt volledig. Via WhatsApp kreeg ik enkel te horen dat de winkel “ wegens omstandigheden gesloten” zou zijn en ook op google zie ik “permanent gesloten”, terwijl het bedrijf nog wel in de KvK staat ingeschreven. Van anderen lees ik dat zij hetzelfde probleem hebben. Lijkt er op dat ze massaal pre-orders aan hebben gezet om er met het geld vandoor te gaan. Zeer spijtig.
Ik ben ondertussen bezig met het bedrijf formeel in gebreke stellen en als daar niets uitkomt de zaak uit handen te geven aan een incassobureau.
Kortom: beloften niet nagekomen, geen communicatie, geen verzending. Ik raad iedereen aan om hier niet te bestellen in de toekomst als zij weer orders accepteren.
Vandaag zal ik een ingebrekestelling versturen, mocht uwgamespecialist mijn order toch nog leveren, pas ik mijn review uiteraard aan.
Joost Bakker
Tijdverspilling
Ik bestelde op 12 augustus een Videokaart 5070ti. Ik wachtte een week voordat ik vroeg wanneer hij verzonden zou worden, en kreeg te horen dat hij niet op voorraad was. Ik vroeg toen om een terugbetaling en ze beloofden hem binnen drie tot vijf dagen terug te sturen. Nu, op de zesde dag, heb ik contact opgenomen met de klantenservice, maar die is gesloten en niemand neemt de telefoon op. Ik heb een e-mail gestuurd en na drie dagen heeft niemand gereageerd. Bestel alstublieft absoluut, absoluut, absoluut niet bij deze winkel. Als ik mijn terugbetaling volgende week niet ontvang, onderneem ik juridische stappen.
Komt beloftes niet na en zeer traag. Geld nog niet terug
Ook ik heb een slecht ervaring met de winkel. Ik wil beginnen dat ik niet per sé denk dat dit uit kwade overwegingen van hen is, al lijkt het soms wel op een piramidespel. Maar gezien de andere webwinkel (dezwembadspecialist) en de balansen die ik heb opgezocht via een bedrijfsonderzoek en UBO onderzoek lijkt het in orde. Ik denk dat ze veel te veel hooi op hun vorken hebben genomen en de processen zeer slecht zijn ingeregeld. Wat wel debet is, dat ze hier niets aan doen en de klantenservice meestal waardeloos is.
Het begint op 23 juni. Ik bestel een 5090, 2 weken later stuur ik een bericht. Ik krijg antwoord, problemen met leveringen. Nog eens 2 weken later annuleer ik het nadat de levertijd nog steeds niet duidelijk (22 juli) .Ik dat er een pre order voor een andere 5090 is, ik vraag daarnaar en zij maken een factuur aan voor mij. Ze gaven ook aan dat het geld van de andere 5090 voor einde van de week terug zou worden betaald, via creditcard (bestelling was op een woensdag).
Ik betaal de factuur na een dag, via overboeking, achteraf het domste wat ik heb kunnen doen. Ik kreeg nog een bericht of ik het had betaald (de ironie). Je raadt het al, de terugbetaling van de ander was niet einde van de week gedaan. Het was pas 22 dagen later, op 13 augustus. Ik heb ook een paar keer mijn zorgen geuit en elke belofte die werd gedaan kwam niet uit (einde van de week, volgende week maandag etc).
Daarom heb ik ook op 4 augustus de andere order geannuleerd. Een overboeking, wat voor een bedrijf 5 min werk is om terug te betalen en nu anno 28 augustus is het nog steeds niet binnen. Ook hier werden meerdere beloftes gedaan en overschreden. Ik heb eerder deze week aangegeven dat ik er nu klaar mee ben en ga escaleren en aangegeven wat ik zal doen als ze het niet binnen een paar dagen terugstorten.
Ik kreeg 2 dagen terug te horen dat diegene die de betalingen doet ziek is. Leek mij een excuus en toen ik op tweakers zag dat een andere review wel deze week zijn geld heeft teruggekregen van een order van 19 augustus werd dit bevestigd.
Vandaar deze review. Ook zal ik zaken bundelen en tweakers contacteren met een betoog de winkel uit de prijsvergelijker te halen als er geen verbeteringen plaatsvinden.
Ik zal ook een geschil indienen bij webwinkelvoorkeur waarbij ze zijn aangesloten.
Ten slotte zal ik na morgen contact opnemen met de rechtsbijstand én ik zal een incassobureau inschakelen.
Al dat gezeur en irritatie, voor 5 min werk.
een grafische kaart besteld de rtx 5090…
een grafische kaart besteld de rtx 5090 zotac amp extreme op de site stond er 3/5 werkdagen na 2 dagen stond er op de site voor dezelfde kaart pre order nu en ontvang het 26 september dit is een maand later .
Dus ik nam contact op per mail en whatsapp maar tot op heden geen antwoord vandaag belde ik de klantendienst die open is volgens de website word er verteld ze gesloten zijn heb hier nog nooit besteld en ga ze nu ook niet direct slecht praten maar het gaat over meer dan 2000 euro dit heeft wel wat schrik als consument koper ik heb ze nu gevraagd of mijn bestelling nog valt onder de 3/5 werkdagen anders vraag ik mijn geld terug onder de consumentenrecht 2 weken tenzij de datum vast is en niet meer veranderd .
Nu zie ik ook dat ze niet meer op tweakers pricewatch staan ...
En nu lees ik van andere mensen ze failiet zijn dis is gwn stelen van mensen nog orders aanemen terwijl ze failiet gaan ik stuur een aangetekende brief en doe aangifte bij de politie
Niet geleverd
Na veel mails en dreigen met consumentenbescherming geen artikel on,tvangen, uiteindelijk na 14d. geld teruggestort.
Ryzen processor besteld
Paar dagen geleden een Ryzen processor besteld. Op de site staat binnen 3 werkdagen verzonden, geen mail gekregen over de verzending. Heb contact opgenomen met het bedrijf, mevrouw van de klantenservice was erg vriendelijk en vrij duidelijk. Ik hoop wel dat mijn product donderdag/vrijdag aankomt want dit is het laatst wat ik nodig heb om mijn PC build te voltooien.
Heb het bestelling geannuleerd, inmiddels zie ik dat het bedrijf faillissement heeft aangevraagd.
Nooit van deze winkel kopen
Ik snap niet hoe deze winkel ooit goede reviews kan krijgen. Dit is zonder twijfel mijn slechtste ervaring ooit met een winkel.
Op 25/7 heb ik een bestelling geplaatst. Het product stond als “direct leverbaar” en zou binnen 3–5 werkdagen geleverd worden. Dat gebeurde dus niet.
1. Na 5 dagen zonder enig teken van verzending besloot ik via WhatsApp contact op te nemen, omdat dat volgens anderen de enige manier was om antwoord te krijgen. Ik kreeg geen reactie.
2. Vervolgens gebeld: de lijn was te druk en ik kreeg te horen dat ik maar moest mailen of WhatsAppen. Dit op twee verschillende dagen geprobeerd, met hetzelfde resultaat.
3. Daarna gemaild, maar ook daar nooit een antwoord ontvangen.
4. Nogmaals gebeld. Deze keer iemand aan de lijn gekregen, maar zij kon me niet helpen. Ze noteerde mijn nummer en beloofde dat iemand mij zou terugbellen. Dat is nooit gebeurd.
5. Nog een WhatsApp-bericht gestuurd, en eindelijk op 8/8 een antwoord gekregen: het product zou nog minstens 2 weken op zich laten wachten, omdat het niet op voorraad was. Dat was mij tot dan toe nooit meegedeeld. Ondertussen stond het product nog steeds op de website, met wisselende prijzen. Toen ik vroeg of ik gecompenseerd kon worden met de nieuwe lagere prijs, kreeg ik enkel als antwoord: “Dat is een fout, je kon het toen niet eens kopen.” Die ‘fout’ is minstens drie keer gebeurd, waarbij ik zelf wel bij afrekenen kon geraken op hum website. Maar verdere discussie was onmogelijk, want na drie berichten stopten ze gewoon met antwoorden.
En zo gaat het telkens verder: ik vraag om een update en moet maar hopen dat er gereageerd wordt. Als ik geen opvolgbericht stuur met simpelweg “Hallo?” om hun aandacht te trekken, word ik volledig genegeerd. Ondertussen wacht ik al meer dan een maand en is mijn bestelling nog steeds niet verzonden. Na drie dagen smeken om een update zonder reactie heb ik uiteindelijk gevraagd om de bestelling te annuleren. Nu ben ik benieuwd hoe lang ik nog moet wachten tot een antwoord en mijn geld teruggestort wordt.
De communicatie van hun kant is werkelijk beneden alle peil. Ik betaal liever honderden euro’s extra bij een andere winkel dan hier ooit nog iets te bestellen.
Mijn bestelling was na 1,5 week nog…
Mijn bestelling was na 1,5 week nog niet binnen, en ze zitten in Holten en het moest naar Almelo.
Na een e-mail die ik had gestuurd met de vraag wanneer de bestelling binnen zou komen wisten ze niet terwijl op de site stond dat het op voorraad was. De maandag erop kreeg ik een e-mail dat ze de hele bestelling gingen annuleren omdat de vertraging nog langer zou zijn.
Een bedrijf uit Duitsland was had mijn bestelling gewoon met 3 dagen al geleverd.
Ik zou zeker niet meer hier bestellen. !!!
Niet zo betrouwbaar
Nou een ps5 slim besteld bij hun heb 8 dagen moeten wachten tot dat ik het kreeg. En er stond voor 16uur bestellen en binnen 3 dagen verzonden. Dus zo betrouwbaar zijn ze niet.
Hier niet bestellen als je graag iets…
Hier niet bestellen als je graag iets wil hebben met wat meer vaart erachter. Vrouw van de klantenservice was erg vriendelijk, maar kon niet veel voor mij betekenen.
Eerlijk is eerlijk: ik kende deze webshop eerst niet en was wat terughoudend vanwege de scherpe prijs voor een RTX 4070. Toch stonden er genoeg positieve reviews en bij twijfel kun je via WhatsApp sne
Vertrouwen gekregen ondanks lichte twijfel
Zeer tevreden over mijn PC build op maat
Na lang twijfelen besloot ik een game-pc samen te stellen via Uw Game Specialist. Op de site kon ik aangeven wat mijn wensen waren qua videokaart, opslag en behuizing. Ik kreeg binnen één werkdag een voorstel terug, inclusief uitleg waarom bepaalde onderdelen goed samen zouden werken.
De communicatie verliep soepel en transparant, ook toen ik zelf een onderdeel wilde wijzigen. Na akkoord werd alles binnen een week opgebouwd en getest, en vervolgens netjes bezorgd. Alles werkte direct uit de doos, Windows was al geïnstalleerd en zelfs de kabels waren strak weggewerkt.
Wat me vooral opviel was de persoonlijke benadering, alsof je geen nummertje bent. Echt vakwerk én klantgericht. Voor dit soort aankopen blijf ik hier zeker terugkomen.
Ik bestelde op 8 juli 2025 een Asus Rog…
Ik bestelde op 8 juli 2025 een Asus Rog Strix Rtx 4090
OC Głąb grafische kaart. Na een paar dagen kreeg ik een bericht dat de grafische kaart niet beschikbaar was en dat ik moest wachten. Daarom heb ik besloten de bestelling te annuleren. Ik heb van de winkel vernomen dat ik het geld binnen 14 dagen terug krijg. Ik heb momenteel geen kaart en ook geen restitutie. En contact opnemen met de winkel is vrijwel onmogelijk. Geen reactie op verzonden e-mails. Ik raad het niet aan, ik wacht nog steeds op mijn 1799 euro!!!Bestelnummer #9108, Annuleringsdatum 18 juli 2025
Pas nadat ik mijn bericht op Trustpilot had geplaatst, kreeg ik een e-mail over een terugbetaling. Vanochtend heb ik mijn geld ontvangen. Desondanks zal ik nooit meer iets bij deze winkel bestellen. Ik heb bijna een maand verspild, mijn project ligt stil en het enige positieve aan de hele situatie is de terugbetaling.

Antwoord van UGS
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







