Een winterjacket besteld. Zag er mooi uit op foto. Na lang wachten komt de jacket toe, maar een maat groter. Te groot. Verschillende mails gestuurd, maar behalve een automatisch reply terug met "we... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Vilena gebruikt mijn oude bedrijfsnaam en domeinadres. Nergens kun je contactgegevens van hen zien. Mijn bedrijf is begin vorig jaar opgeheven. Dit is ook te zien op KvK. Er is geen enkele andere... Toon meer
Zoals zovelen onder jullie hebben wij ook een engel besteld van €39,95 bij Vilena.nl Bevestiging gekregen van betaling. Tot op heden geen engel ontvangen en site blijkbaar ook niet meerbereikbaar.... Toon meer
Ik heb ook nog steeds niets ontvangen en krijg geen reactie op mijn mails. Ik kijk het nog een week aan, dan ga ik melding doen van internetoplichting. Ik raad anderen aan die ook al langer op hun b... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Contactgegevens
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Mensen keken ook naar
Ik heb een schilderij besteld
Ik heb een schilderij besteld. Deze kreeg ik opgevouwen met beschadigingen thuis. Welk bedrijf stuurt een schilderij gevouwen op?
Ook ik heb een engeltje besteld.Geen…
Ook ik heb een engeltje besteld.Geen reactie op mail en nog steeds geen engeltje
Ik heb een broertje besteld al maand…
Ik heb een broertje besteld al maand .die web gaat niet meer open. Geen antwoord in mijn email .
Huispak
Gemaild dat ik het retour wil sturen, geen reactie. Denk dat het een kwestie van oplichting is
Ook vandaag ( na 3 mnd besteld te…
Ook vandaag ( na 3 mnd besteld te hebben ) mijn pakket , echter geen pyjama maar vest . Ben bang dat het niet goed komt
Na 3 maanden eindelijk mijn huispak…
Na 3 maanden eindelijk mijn huispak ontvangen alleen zit er geen broek bij het is ook niet datgene wat ik besteldhadhet is geen fleece huispak maar een jack met rits wat ikhad besteld is heel iets anders
Ik heb een engel besteld van 39,95 en…
Ik heb een engel besteld van 39,95 en ook voldaan maar niets ontvangen. Website en shop wordt niet meer geopend. Ik krijg geen response op mail.
Waar zijn de engeltjes....
Ook ik heb een engeltje besteld en niet gekregen. Wel kreeg ik een mail dat "de webshop off line is maar dat de bestellingen gewoon doorgaan "...... Ben benieuwd want ook ik ga aangifte doen als mijn bestelling niet wordt geleverd.
Oplichters
Oplichters! ¡!!!!!!!!!
Waar is mijn engeltje? Mijn geld?
Ik meld direct aan de politie!!!!
Zéér slechte service
Zéér slechte service. Je kunt niets retourneren, omdat alles in de 'aanbieding' is. Volgens de site mag je wel omruilen, maar als je dit mailt, dan hoor je niks meer. Levertijd is heel lang. Ik zal er nooit meer iets bestellen. Ik blijf nu zitten met een artikel wat niet past.
Een ster vind ik nog teveel maar je…
Een ster vind ik nog teveel maar je moet iets invullen een kabouter besteld die uit een boom ziet er totaal niet uit zoals de advertentie belachelijk gewoon en heel lang geduurd weet iemand waar ze zitten zou graag langs gaan echte oplichting nooit meer iets bestellen daar zou graag met meerdere mensen actie ondernemen hoe we ons geld terug kunnen krijgen wie doet er mee .?
Oplichters
Oplichters! 8 februari fleece pyjama besteld en betaald en vanaf 20 februari krijg ik het standaardmailtje terug dat het onderweg is. Ik heb digitaal aangifte gedaan bij de politie. Ik raad iedereen aan dit te doen.
Heb een engel besteld voor aan de muur…
Heb een engel besteld voor aan de muur 39.95 betaald en nooit ontvangen OPLICHTERS!
stelletje achterbakse oplichters zijn dit!!
stelletje achterbakse oplichters zijn dit!!! Noooit bestellen. Opgelicht voor 80 euro!! Ik hoop dat ze gepakt worden!! Ff van de dommen doen dat jullie niey het verkeerde hebben opgestuurd, mails die 10 jaar later pas worden beantwoord en geen adres gevestigd hier in Nederland. Ik hoop dat jullie failliet gaan en nooit meer een rooie cent verdienen
Heb deze bedrijf al bij politie gemeld…
Heb deze bedrijf al bij politie gemeld het zijn oplichters koop niks.
Ik heb een engel besteld voor aan de…
Ik heb een engel besteld voor aan de muur en al betaalt nooit betaal bevestiging gekregen en als ik mail stuur geen reactie oplichters zijn het
Ik heb 2 maanden geleden een huispak…
Ik heb 2 maanden geleden een huispak besteld en niets ontvangen. Diverse e-mails gestuurd, krijg als reactie dat het pak onderweg is. Ik ben gewoon opgelicht!
Ik heb een bestelling gedaan van…
Ik heb een bestelling gedaan van €39,95. Ik heb niks ontvangen en kan hun niet bereiken. Email krijg ik terug.
Ik voel me Opgelicht!
En weer een oplichter
Deze waardering
Deze waardering, 1 ster, zijn ze nog niet waard. Leveren laat, slecht bereikbaar (alleen per mail, geven geen antwoord op jouw vraag of een standaard antwoord). Koop hier niet; is volgens mij gewoon oplichterij!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.




