Advertising was clear and helpful enabling me to buy exactly what I needed. The pendant lights look authentic and high quality and give the classic look I was after for the kitchen. Delivery was punct... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
I returned 2 x Holt wall lights as I was very disappointed in the quality of these items. There wasn't any seal between the top and bottom parts and were so badly formed that there were gaps all th... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
I am a domestic Electrician in London and I don't usually do metal conduits. I found this website out of the need to have everything precut, threaded and delivered for a quick cable-run to match the d... Toon meer
first of all the product is fantastic, it is exactly as was presented on the pictures and in the description. second also important thing - the contact and support is great, the response is immediate... Toon meer
Bedrijfsgegevens
- Lampenwinkel
- ook in
- Decoratie- en interieurwinkel
- Keukenwinkel
- Lampengroothandel
- Lampenkapleverancier
- Meubelwinkel
Geschreven door het bedrijf
Handcrafted Lighting, Quality Materials & Unique Designs. Solid Brass & Copper Lampshades. Original Vintage & Retro Pendant Ceiling Lights, Industrial Traditional Style & Wall Lights For Homes, Coffee Shops, Bars, Hotels, Salons, Barn Conversions & Res...
Contactgegevens
18 Bryggen Rd, PE30 2HZ, Kings Lynn, Verenigd Koninkrijk
- info@vintage-electrical.co.uk
- vintage-electrical.co.uk
Vraagt klanten om een review
Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.
Heeft 75% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 48 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Antwoord van Vintage Electrical
Great company to deal with
I brought two light switches from this company and they are fab. Great customer services, speedy dispatch and wonderful communication. Would definitely use again.

Antwoord van Vintage Electrical
Beautiful fixture
Absolutely wonderful fixture. Beautifully made. Exactly what I was looking for Fast delivery. Very well packaged. Highly recommend!!!

Antwoord van Vintage Electrical
Fantastic product range and excellent…
Fantastic product range and excellent quality. We have purchased from them twice now; initially a little apprehensive as prices were amazing and seemed too good to be true but both times great products, robust packaging and speedily delivered. Would definitely recommend!

Antwoord van Vintage Electrical
Found an amazing ice bucket for our…
Found an amazing ice bucket for our home cocktail bar .. arrived super quick well packaged ., we totally love it .. it’s looks so expensive too ..
Beautiful little crate
I am very pleased with my purchase from vintage electrical it was exactly the same as picture and very well made the packaging was very well done also a quick delivery I can highly recommend this seller I will buy again 🤩
Nice products
Nice products, quick delivery and customer service
Overall not a bad experience
The web-page is fairly easy to use and if you get stuck an e-mail was quickly answered. The product bought was of very good quality, well packed and arrived undamaged.
Next day delivery does not work at weekends, so a packet ordered and advised to the carrier Friday will not be picked up until Monday but will be delivered Tuesday in the UK.
My computer is now in France, the review applies to UK,not for sending to France !
Beautiful, heavy and made to last!
Beautiful, heavy and made to last! The description perfectly matched the item. This switch will outlast any modern equivalent. Adds a perfect industrial feel to my garage area.
Great craftsman & seller!
I received one of the most unique things I've ever come across on Etsy from Vintage Electric. My item was shipped quickly, boxed well, and everything was 100%.
Definitely recommended!

Antwoord van Vintage Electrical
The quality of Vintage Electrical far…
The quality of Vintage Electrical far exceeded our expectations.
In USA we do not get such high quality product. Steve and team definitely make an excellent product and offer excellent customer service.

Antwoord van Vintage Electrical
We received a beautiful product
We received a beautiful product! Great quality, shipped with padding so it arrived in perfect condition, works perfectly!!

Antwoord van Vintage Electrical
If there’s a risk you might need to return…don’t bother ordering!
Really unfortunate that I’m having a write a second negative review about this company, which I hate doing, but currently I have an unwanted item that I’ve paid £150 for and can’t get any correspondence about returning.
Have contacted several times now through various different methods (email/contact us page on website/instagram).
I received one reply to my second attempt to contact them to inform me I was outside the return window (as per their refund policy I wasn’t outside this window…and my first email, which I had sent days earlier, that I didn’t get a response too, definitely wasn't outside the return window)
The response to my last negative review said details had been emailed to me directly and to check my spam. I had been checking my junk mail daily following the initial lack of response. There has been NO email, spam or otherwise, that has provided direction on how I should proceed.
I sent a fresh set of emails/contact us enquiries/Instagram messages following their response to my previous negative review. Again no replies.
I have provided a contact number to allow them to contact me directly to have the issue resolved also. Still nothing.
Really frustrating. At this stage I feel like I’ve given them ample opportunity to sort this out.
Again I note another customer had similar issues with lack of response from customer service regarding a return. My advice would be that if you are planning on possibly having to return an item…don’t bother ordering!
Fantastic company!!
Fantastic company, very happy with all my purchases, items were lovely and great quality! Super fast delivery too so highly recommend!! Thank you so much!! A1**

Antwoord van Vintage Electrical
Frustrating…
Still absolutely no contact re returning item and has been 3-4 weeks now. c£150 out of pocket. Would avoid - not worth the risk if you don’t like the item or parts missing as you won’t be able to return or refund…

Antwoord van Vintage Electrical
No communication, conflicting information, no idea where my £300 order is
I’m genuinely shocked and disappointed at how poor my experience has been, especially compared to the glowing reviews that convinced me to order in the first palce.
I placed an order on 20 June for two Cawston XL pendant shades, costing over £300. The product page showed a green “in stock” indicator, a live stock count, and normal delivery times. As of today, the site still shows 25 in stock, with no mention of pre‑orders or extended lead times.
Despite this, I’ve had no communication at all since placing the order. No replies to live chat. No replies to email. No replies on Facebook, where other customers also seem to be struggling to get any contact. The silence is what’s really making this worse, because I have no idea what’s actually happening with my order.
Out of frustration, I contacted the owner through their Etsy shop, where they sell the exact same item. I was told
"dispatch would normally be 3 to 5 days"
Only when I explained that I had already ordered through their website did the story suddenly change to “pre‑order,” “10 to 14 days,” and “a batch of 20 being made.”
This directly contradicts the website, which shows the items as in stock with a green indicator, a stock count, and standard delivery times. I even provided screenshots, and communication stopped immediately afterwards.
The mixed messaging around lead times, handmade batches, and pre‑order items is completely at odds with what the product page displays. It’s confusing, contradictory, and feels misleading.
At this point, I’m left wondering when, or even if, my order will arrive, and whether I need to start a chargeback with my bank.
What began as an exciting purchase has turned into a stressful and disappointing experience. We’re now having to delay electricians because we have no idea what’s happening.
Seeing other customers reporting the same communication issues on Facebook makes me think this is a pattern that isn’t reflected in their overall reviews.
I feel massively let down. This is not what was advertised, and certainly not the experience I expected.
The shades did finally arrive and seem as expected. Good quality.
However, I do feel the need to comment further, prompted by the sellers reply below.
The website clearly states "in stock" or "low stock" and when the delivery information is clicked on, on that exact pages, the timescales do not say a lead time - they state, and I quote:
" SHIPPING & RETURNS
We endeavour to dispatch next-day delivery orders on the same day if they are placed before 1pm, Monday to Thursday. Orders placed after 1pm will be dispatched on the next working day.
Orders placed after 1pm on Friday will be dispatched the following Monday. Please note that we do not offer Saturday or Sunday delivery. Any next-day delivery order placed on a Friday (before 1pm) will arrive on Monday.
We have two levels of postage:*
Free economy postage over £60
Next Day – £9.99 Next working day
Economy – £5.99 3-5 days
*Except on bulky items and made to order products which can have slightly longer lead times"
A lead time of 7-14 days is indeed quoted further down the description but unfortunately when it's this contradictory, how can you know what's right and what's wrong. Misleading. Contradictory. Unclear.
The worst part is the hiding from contact, refusing to answer customers via email, giving contradictory ETA's on Etsy and the lies that they have already spoke to me.
The only contact I had was forced by me and was via Etsy, where the ETA for the same item was stated as "we would despatch 3-5 days after the order was placed".
A shambles of a seller. I'm amazed a successful business comes out of the effort demonstrated in my dealings with them.

Antwoord van Vintage Electrical
Perfect delivery and product
Perfect delivery and product. Thks for yours quick responses in pre order process.
Quick delivery time
Quick delivery time. Product is good equality and exactly as picture on site.
I would certainly use them again.

Antwoord van Vintage Electrical
Unbelievably shocking
Unbelievably shocking. Company finally got in touch, offered a refund and then ignored all messages for a return address and refund. Having to charge back through my credit card to try and get the money back.

Antwoord van Vintage Electrical
Great product
Great product, really nice quality, matches the work being done at home, compliments the other electrical work. It's good to find quality vintage inspired products with such an attention to detail, well worth the price. Great build quality, our electrician was impressed as well!

Antwoord van Vintage Electrical
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







