WahooArt.com Reviews 

67
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

J’ai acheté un fichier image chez Buypopart et je suis pleinement satisfaite du déroulement de la transaction. Ma question concernant le délai de traitement a reçu une réponse immédiate, alors même... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

DPI of the print is exactely as they discuss on their website. However there sizes do not fit an A3 format (poster). The format of the prints can be off which if you want to use them as a poster print... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They offer reproductions of art in copyright. This is illegal and that applies also to anyone who buys and exhibits a copy of such a work. Edit: the reply says, "our records do not show a purchas... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ho acquistato un dipinto, sono rimasto molto soddisfatto perché è stato realizzato in breve tempo e con una qualità discreta. Lo staff di WahooArt mi ha sempre tenuto aggiornato riguardo lo stato dell... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Schilderatelier
  2. ook in
  3. Kunst en antiek
  4. Schilderij

Geschreven door het bedrijf

WahooArt.com offers one of the largest online collections of fine art, covering classic masters to contemporary artists. Every artwork is available as a 100% hand-painted oil reproduction on linen canvas, created by experienced artists, or as a museum-quality print on cotton canvas or Epson archival paper. Digital images are also available. Each piece is made to order in the size and finish of your choice, with optional frames. We ship free of charge worldwide, and every order is covered by our satisfaction guarantee. Customer service — we answer in several languages, 7 days a week: ✉️ Email: Contact@WahooArt.com (or the contact form on our website) 💬 WhatsApp: +33 606 606 707 💬 Telegram: t.me/+33 606 606 707 💬 Viber: +33 606 606 707 ------------------------------------------------------- WahooArt.com propose l'une des plus grandes collections d'œuvres d'art en ligne, des grands maîtres classiques aux artistes contemporains. Chaque œuvre est disponible en reproduction à l'huile 100 % peinte à la main sur toile de lin, réalisée par des artistes expérimentés, ou en impression qualité musée sur toile de coton ou papier d'archive Epson. Les images numériques sont également proposées. Chaque pièce est fabriquée à la commande, à la taille et à la finition de votre choix, avec cadre en option. La livraison est gratuite dans le monde entier et chaque commande est couverte par notre garantie satisfaction. Service client — nous répondons en plusieurs langues, 7 j/7


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

67 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(67)

9 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tremendous van Gogh painting

Tremendous van Gogh painting. I am absolutely in love. Totally in van Gogh's style and with superb colour matching
Lovely!!!

25 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo WahooArt.com

Antwoord van WahooArt.com

Thank you for choosing WahooArt and for taking the time to leave us your feedback.
We’re so thankful for outstanding customers like you.
We’re happy you are very satisfied with the work of our painter. It means a lot!
Thank you very much for your trust.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I highly recommend this site

I highly recommend this site, already 2 orders and surely not the last!
Great customer service and very professional

15 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo WahooArt.com

Antwoord van WahooArt.com

Thank you so much Eddy for this review. We really appreciate you being a customer. We’re here for you anytime.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Handmade Oil Painting reproduction

We ordered a Oil Painting reproduction of George Lance's Still Life with Monkey. We were extremely pleased with how quickly the commission was completed and shipped. They also allow a pre-view before shipping to which we chose to make an alteration. The price was also very good.

30 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo WahooArt.com

Antwoord van WahooArt.com

Hi Lisa, We sincerely appreciate you taking the time to share with us your experience. On behalf of our entire team, thank you for allowing us to serve you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

High-quality paintings, great value

Such a great service! The website may be a bit outdated, but the painting quality and customer support are both excellent. I've had several replicas made, and am always impressed by how willing WahooArt is to keep working on the piece until I'm satisfied. Shipping is always quick and secure. Thanks!

2 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo WahooArt.com

Antwoord van WahooArt.com

Thank you David for the wonderful review and for taking the time to share your feedback with WahooArt. Our priority is customer satisfaction. It’s our pleasure to serve customers like you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely delighted with the painting…

Absolutely delighted with the painting reproduction obtained with Wahoo Art (Nicolas Roerich, Song of Shambala)! This painting is truly magnificent. I warmly thank the painter who made this copy.

18 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo WahooArt.com

Antwoord van WahooArt.com

Thank you for your detailed review of the painting "Song of Shambala" . It means a lot to us that you took the time to share your thoughts with the rest of our community and us.
Please get in touch if you have any other questions for us

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Von Anfang bis Ende erstklassig

Von Anfang bis Ende erstklassig. Bei Bestellung vier Wochen Lieferzeit angekündigt. Tatsächlich geliefert nach 2,5 Wochen. Die Erstattung der Zollgebühren wurde in Echtzeit vorgenommen. Zwischenzeitliche Anfragen wurdren umgehend beantwortet. Ich bin rundum zufrieden.
Gruß aus Paderborn

14 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo WahooArt.com

Antwoord van WahooArt.com

Hallo Uwe! Ich wollte Sie nur wissen lassen, wie viel uns Ihre Bewertung hier bei WahooArt.com bedeutet. Wir tun alles, um unseren Kunden den besten Service zu bieten, und es macht uns immer den Tag, wenn ein Kunde dies zu schätzen weiß. Nochmals vielen Dank und wir hoffen, Ihren nächsten Besuch genauso positiv zu gestalten. Habe einen wunderschönen Tag!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They are great workers.

They are great workers.
I've been working with them for years!!!
Very recommended

13 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo WahooArt.com

Antwoord van WahooArt.com

Thank you Alfonso for your kind words. We’re grateful for your feedback. It’s our pleasure to provide the best possible paintings for you since 10 years already, and we’re glad that this commitment was reflected in your review. We look forward to the next time we’re able to serve you again. Have a wonderful day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It is a scam.

It is not true that they make oil reproductions. I have bought them a cooton canvas oil and they have sent me a plastic with a digital photo on which they have painted areas to look like a real painting, it is a scam.

11 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo WahooArt.com

Antwoord van WahooArt.com

Dear Maria Rosario,
Our painting are made by real artist on linen and are not digital photos, only prints are printed on canvas 100% cotton.
We have a 100% satisfied or refunded warranty without questions if there is any problems or mistakes.
Please contact our support to understand the problem.
Best Regards,
Laurent WahooArt Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Better than Expected

The 39x50 painting that we commissioned came out better than expected. The colors are vibrant and the details are stunning. Also arrived faster than we expected considering it came from Asia.

31 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very satisfied indeed

Very satisfied indeed. WahooArt provided a good-quality print on canvas, nicely framed, at a very reasonable price, and delivered it promptly, keeping me informed at each step of the process. I'm happy to recommend them.

29 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ho acquistato un dipinto

Ho acquistato un dipinto, sono rimasto molto soddisfatto perché è stato realizzato in breve tempo e con una qualità discreta. Lo staff di WahooArt mi ha sempre tenuto aggiornato riguardo lo stato dell'ordine e mi sono state rimborsate in buona parte le spese doganali dalla Cina. Penso di fare nuovi acquisti in futuro.

23 september 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A beautiful Bouguereau painting…

A beautiful Bouguereau painting expertly crafted by a wonderful painter on staff. This piece of art hangs in my chapel and it receives many deserved compliments. I highly recommend this artistic group.

18 april 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Super pixilated, embarrassed to display

As others said, it took months instead of weeks to arrive, and I ordered mine in April of 2019: pre-COVID. The picture is ridiculously pixilated and I am embarrassed to put it in my office, which was my original plan. It still sits in the rolled original tube at home, which was indeed packed well. I never reached out to the company about it, as I believed it was my fault for taking the risk to order from a company I didn't know a product yet unseen. Extra star though because they have prints that other places don't.

Update: After reading the company's response it is even more clear why there are bad reviews. They do not "remember me" because I used my maiden name to order, they couldn't refund my credit card because that's not how I paid, and I never reached out to them so they didn't know I had an issue, as stated before in my original comment. Nice try covering up with a friendly reply. The fact that the same "happy customers" have also posted the same comments word for word in random places on the internet makes them even more sketchy.

7 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo WahooArt.com

Antwoord van WahooArt.com

We apologize for the problem you had in 2019 and we really want to help you to have a wonderfull art piece to exhibit in your office.
WahooArt.com have a 100% satisfy or refund warranty. You should contact WahooArt support team anytime to get a replacement or a refund.
WahooArt.com team is dedicated to make you 100% satisfied.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wahoo Art are professionals

“Wahoo Art are professional, courteous, efficient and very detailed with their information on sizes, art style, delivery and procedure when ordering. I was extremely impressed with the way they handled my very first order and delivery time was excellent. The painting was wrapped with care and attention and I would recommend this company to anyone ordering art on line from another country.”

17 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend!

I stumbled upon this website looking for a print that our son had requested. I must admit that I was skeptical, but ordered it anyway. When it arrived a few days ago, I was first impressed with how well it was packed, and when I finally got to the print, it was beautiful! Highly recommend!

13 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful

Awful. Thought I had bought from an American company, with a quoted "2-5 working days" for delivery - by xmas.

Turns out it's a Chinese company, delivery "maybe 2 months if you lucky" ...

I have questuoned the delivery time and been called "stupid" and "a moron" - more than once. Do not trust this company. They lie about who they are, then get incredibly abusive when you quite reasonably ask where your item is. It's from CHINA! ... hate to sound like that moronic Trump idiot - but, this item - their crap- it's from China. Just say NO! I wish I had ....

7 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo WahooArt.com

Antwoord van WahooArt.com

WahooArt.com is not a chinese company. WahooArt.com have a delay of 7 days by DHL and around 4 weeks by slow shipping. It depend of the option you choose when buying.
We are verifying your order Jim, the tracking show that Royal Mail already delivered your two prints the january 12 2021 in Birmingham -UK
WahooArt.com have a full warranty policy : your package is insured for lost, damage, quality problems
Do not hesitate to contact WahooArt.com : + 1 (707) 877-4321

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recommended

I have just received my picture from Wahoo Art and it is very good. I am relieved it has arrived as I have waited for nearly two months but it does say it will be slow post. They always responded to queries straight away and reimbursed the customs charge straight away. I would definitely recommend them.

24 augustus 2020
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer