Watch Strap Style Reviews 

82
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am very happy with my new watch strap. Having been unable to find a quality tan leather strap in the extra length in local retail outlets and watch menders where 14 mm choices (but not tan) were all... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased a watch strap for my husband as part of his Christmas. He didn't get round to getting the strap fitted until January, at which point we discovered it was the incorrect size. Unbeknown to... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is my 2nd watch strap and the quality is excellent. Martyn and his team communicate with their customers and keep them updated in a very timely manner. Will reorder anytime l need a watch strap a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Within about 15mins of the order for my two watchstraps I received a 'dispatched' email, saying it was sent by Royal Mail 1st class mail. Obviously I didn't expect Royal Mail to deliver on time, they... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Horlogerie

Geschreven door het bedrijf

Every Moment, Every Occasion. Watch Straps That Define Your Style. Based in the UK, Watch Strap Style is your premier online destination for superior yet budget-friendly watch straps.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

82 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 40% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(82)

58 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A Padded Blue Strap, XL Please

There are a lot of strap sellers online ranging from "inexpensive" to "How much!?!". I have a 1960's Bulova Accutron in stainless steel that needed something a bit better than the basic straps on offer in the high street.
The strap I bought was reasonably priced, the sizing was as advertised and arrived very quickly. Fitting was straightforward. The look and feel on the wrist is excellent. All in all I am pretty pleased.

9 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great shopping experience

Great shopping experience. I had some spring bars missing from my order but it was rectified quickly and professionally by customer service. The straps themselves are of high quality and I’m very pleased

9 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong colour delivered

I’ve ordered colour red, but i receive colour orange

2 februari 2026
Logo Watch Strap Style

Antwoord van Watch Strap Style

Hi Erik,

Thank you for your feedback. We take great pride in our service and always aim to resolve any issues promptly. We’ve checked your order and can confirm you selected a red strap, so it appears there may have been a mix-up with your delivery.

However, we haven’t received any communication from you regarding this matter. We encourage all our customers to contact us directly if there’s a problem, as we’re always happy to help and put things right as quickly as possible.

If you have received the incorrect strap, please get in touch with our customer support team and we will arrange to send the correct colour or issue a refund—whichever you prefer.

We appreciate you bringing this to our attention and look forward to resolving it for you.

Best regards,
Watch Strap Style

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased a watch strap for my…

I purchased a watch strap for my husband as part of his Christmas. He didn't get round to getting the strap fitted until January, at which point we discovered it was the incorrect size. Unbeknown to me he then went ahead and ordered a replacement strap, which by sheer coincidence was from Watch Strap Style. So, this confused the situation with me trying to get a replacement. However, Martyn, who replied swiftly to my emails, sorted out a refund for me, albeit two months after the original purchase. So, two happy customers. Thank you.

4 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

It will do

Product arrived quickly and quality seems good. Only negative is despite choosing the palest pink strap, the colour is much pinker than shown in the picture which is a shame as I was looking for a more nude pink to go perfectly with the watch.

31 januari 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Watch Strap was overpriced + customs duty

The watch strap was already overpriced, but then I got stuck with €11 of customs duty. I note that the value on the customs declaration was a mere £5.26, while I paid €32,95. I guess I should be grateful -- customs duty on €33 might have been far worse. Some kind of warning on the customs duty business would have been nice. This is more than I spent on the watch.

29 januari 2026
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

'every order truly means the world to us'

I ordered two straps January 3rd meeting their value requirement for free delivery (Royal Mail 1st Class according to the website).

There is no tracking of your delivery so I emailed for an update both 5 days after ordering and 7 days with no response. I then followed up with a cancellation email on the 9th day all with no response. The customer service is non existent which is enough for me to never use this company again.

Fortunately the items did arrive the following day (day 10 on a supposed 2-3 day delivery service). The quality is as expected for the price paid so I am not disappointed.

It's just a shame that a simple thing such as communicating with your customers has lost them future sales and recommendations.

Please don't respond to this review WSS, I don't need your fake concern for this issue.

3 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took my money but didn't get the product

It is with sadness that I write this review as what started well, went wrong. I ordered a strap from Watch Strap Style (The Horology Group), it arrived but I'd ordered the wrong size. I contacted them and Martyn said I could send it back with my old strap and he would send me a new one. I received an acknowledgement that the new strap had been shipped - all going well so far. BUT..... the replacement strap never arrived. The Post Office said that they had delivered but my daughter was in all day and it never arrived. We had two other deliveries that day which arrived and are clearly seen on the doorbell camera but not the strap. I contacted Martyn multiple times chasing the strap. He said he would follow up with the Post Office but I didn't hear back from him and he completely stopped responding to my emails. In the end I paid for a product that I never received. That's wrong on every level.

7 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Watch Strap Style

Antwoord van Watch Strap Style

Hi Nikki,

Thank you for sharing your feedback. We’re genuinely sorry to hear you didn’t receive your replacement strap, even though Royal Mail’s tracking shows it was delivered on 17 September 2025 at 12:44 by Tonbridge DO.

To clarify, your original order was for the wrong size strap. As soon as you let us know, we arranged an exchange and covered the postage cost for sending the correct replacement to you. According to Royal Mail’s records, the replacement was delivered, but we understand you did not receive it and appreciate how disappointing this must be.

We also want to mention that our packaging is letter box friendly, so delivery can usually be made even if no one is home at the time. Sometimes parcels are delivered to a safe place or with neighbours, so we recommend checking with them or your local delivery office if you haven’t already.

We responded to your last email but unfortunately have not heard back. If you can get back in touch with us via our website, we will do everything we can to assist further and resolve this for you.

Thank you again for bringing this to our attention.

Best regards,
Watch Strap Style

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing service

I placed an order on August 26th, and it didn’t arrive until October 3rd. On top of that, I had to pay customs charges, even though the company claimed that all costs were included at checkout. Initially, Martyn Bleasdale responded to my email asking how much I paid in customs fees, but all my subsequent emails — including my refund request — were ignored. The post office informed me that the company had failed to correctly complete the customs declaration. Overall, a very disappointing experience — I would neither purchase from them again nor recommend them to others.

26 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

So I have posted two bad reviews

So I have posted two bad reviews. I bought two straps about a year ago . The one I use daily was £35 . The dye has worn off it. It has not been in water or any chemicals. It is just not properly applied. I have emailed them twice. I got no reply but to their credit they have refunded£35 to my credit card. That is fine but why not tell me , apologise for the inconvenience and tell me how they are going to correct this in the future. Even replace the strap and ask to see it to identify the problem. They will be made overseas and having run businesses importing products I would go back to my supplier and identify the problem. Most shoes , leather bags etc don’t lose their colour after a few months . The business model could be good if they dealt with the problems. They are not cheap but look good when you first get them. Well done refunding the money.

17 september 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer