We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

سيء جدا نحاول التواصل معهم على الرقم مايستجيب واتساب مايستجيب ايميل كذلك تويتر لذلك تطبيق فاشل تم قراءة ردكم لي ورفعت تقيمكم نجمه الين يتم التواصل معي على رقم هاتفي الموضح رقم هاتفي +96655278... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Я просил изменить номер телефона в бронировании билетов. Четко указал номер в международном формате. сотрудники Wingi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Airline canceled our flight (August) and till now no refund has been done. Customer Service called me and said they will process the refund but there will be deduction amount of 409.42AED, I was as... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

We paid for tickets, filled all data, processed the payment, confirmed the code. But after payment site showed mistakes and didn’t book tickets! 9 tickets with payment of 1540$!!! No one respond... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Vliegticketmaatschappij

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Compare and find cheap flights and save on flight tickets. Book and buy tickets online securely and easily. Instantly compare flights from over 300 airlines to book the best deal quickly and securely in a few simple steps.


Contactgegevens

1,8

Slecht

TrustScore 2 uit 5

787 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,8

Alle reviews

(787)

280 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be very careful when booking with…

Be very careful when booking with Wingie – wrong travel date and no proper solution
I am extremely disappointed with my experience with Wingie / Enuygun and would strongly recommend that customers take screenshots of every single step of the booking process.
In our case, we intended to book a flight for 25 July 2026. However, the ticket that was ultimately issued was for 25 March 2027 – eight months later and in a completely different year.
We absolutely did not intend to travel in March 2027.
The most frustrating part is that the information shown during the booking/checkout process did not correspond with the ticket that was ultimately issued. We contacted Wingie and explained the situation, but instead of taking responsibility for what happened during their booking process and providing a proper solution, we have been going back and forth trying to obtain a refund.
We also contacted AJet directly. AJet has explicitly told us that because the ticket was purchased through Wingie / Enuygun, they cannot process the cancellation or refund themselves and that Wingie is the agency that has to handle the ticket transaction.
Meanwhile, AJet has now even changed the schedule of the flight.
So we are left with a ticket for a date we never intended to purchase, an airline telling us that the travel agency must handle the case, and Wingie still not providing a satisfactory solution.
For me, this raises serious concerns about the transparency and reliability of the booking process.
If a customer selects and intends to purchase one travel date, but a ticket for a completely different date is ultimately issued, this should be investigated properly rather than leaving the customer to absorb the financial loss.
I have kept screenshots, booking information and my communication regarding this case.
I am still giving Wingie the opportunity to resolve the matter fairly and issue the appropriate refund. If they do so, I will update this review accordingly.
Until then, I would advise anyone using Wingie to double-check every detail, take screenshots during checkout and verify the final ticket immediately after payment.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

Dear Daniil,

Thank you for contacting us.

We are sorry to hear that you are dissatisfied with your booking experience, and we understand your concern regarding the travel date.

Your case has been reviewed in detail, including the booking records and system logs. Based on our checks, no system or ticketing error was identified during the booking process. The flight details selected during the purchase flow were displayed before payment confirmation, and the ticket was issued according to the information confirmed at the time of purchase.

Our records also show that the ticket purchased for 16.07.2026 was used. For this reason, we are unable to confirm that a different date was issued due to an error on Wingie’s side.

Flight date changes, cancellations, and refund options are subject to the airline’s fare rules and approval. As a travel intermediary, Wingie can only process changes or refunds within the rules and permissions provided by the airline.

We understand that this may not be the outcome you expected; however, based on the available records, no Wingie-related error was detected in the booking process.

Thank you for your understanding.

Wingie Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unable to change the ticket

Unable to change the ticket, always writing "Flights not available" during changing process.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

Hello Fakhruddoja,

We’re sorry you’re experiencing difficulty changing your ticket. Please contact our Call Center for immediate assistance, or send your booking details to feedback@wingie.com. Our team will review the available flight options and assist you with the change.

Wingie Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wingie reply


To: Wingie
Your response is completely unconvincing and unacceptable. You explicitly displayed the ticket price on your platform as 287 JOD. As a customer, I expect to be charged exactly that amount, without taking on hidden currency conversion fees or your platform's inflated exchange rates.

What makes your refusal even more unreasonable is that despite the full overcharge difference being 45 EUR, I showed good faith and offered a fair compromise to accept a partial refund of just 25 EUR to resolve this amicably. Yet, your team refused even this reasonable resolution.

Processing the payment in EUR with your high conversion markup—and hiding behind "exchange rate differences"—is a misleading practice when you displayed the price in JOD. I am not responsible for your system's limitations, and my 1-star rating remains unchanged to warn other travelers.
`

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

Hello Sameer,

Following your feedback, we completed a detailed review of your booking and payment transaction. Based on our investigation, we did not identify any additional or incorrect charge made by Wingie, and the amount processed for your booking was found to be consistent with the transaction records.

We understand your concern regarding the EUR 45 difference you mentioned. Please note that differences appearing on card statements may also be related to currency conversion or exchange rates applied during the payment process.

Thank you for giving us the opportunity to review your concern.

Wingie Support Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

MISLEADING APP EXPERIENCE

MISLEADING APP EXPERIENCE. Price strangely increases in every step during the checkout (the set the default option to the paid or expensive ones)! Even if you uncheck all additional fees they will come up with "visa fees" at the end!

Also WINGIE app showed me, during the checkout, that a 12kg buggage as included in the ticket; yet AFTER the purchase it got disappeared!

I did contact them and provided screenshots for what they promised during the checkout. I didn't hear back from them. And when I called they were very DISRESPECTFUL. (PNR: 2AVHXQ)

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

We’re sorry to hear about your experience. We would like to review the pricing and baggage information shown during your booking under PNR 2AVHXQ, including the screenshots you mentioned. Please send the details to feedback@wingie.com so our team can investigate and provide clarification.

Wingie Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Просто супер

Просто супер

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

Большое спасибо за ваш прекрасный отзыв и 5 звёзд! 💚 Мы очень рады, что вам всё понравилось. Будем рады снова помочь вам в ваших будущих путешествиях!

Команда Wingie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

False infromation given on website to lure the customer.

Well So it was one of finest day today as i had finally completed all my tasks in hand and free to travel to my home country to meet my family and my 8 months old baby boy, So I was trying to book ticket and I curse that algorithm that suggessted me wingie and I opened it to book my ticket when i was booking ticket travelling from DXB to DELHI, Wingie website showed me luggage information as 1x7kg Cabin Luggage and 2x20 Checked in Luggage, I was happy that I am getting 40kg checked luggage as that is what i actually required. I booked my ticket got the PNR and when I checked the PNR in Wingie App it showed me information 7kg Cabin luggage and 20kg Check In luggage, Then I checked the same PNR on Airline Website whoch showed me 7kg Cabin Luggage and 35kg Check In Luggage.... I was like is this a joke ? one PNR three different Luggage information ? I called wingie customer care 1st Guys acceptted the mistake and raised a compaint for which still have no response , 2nd Guy was so rude to me and his logic is the we showed 2x20KG = 20Kg as per his loigic I can carry 2 luggage in checin which should not be more than 20kg , I mean like since when 2x20 became 20 ? and the guys simply said to me there is nothing wrong from our side we gave 20 kg you shoud be happy because airline giving you 15 KG extra and if you are not happy go and still think this is a issue go and solve your problem by yourself ..I was like what ? this is what how you handle a customer who is upset ? he said go and do whatever you like. Then I made third call the third guy simply raised another complaint and acceptted the mistake is from the wingi side and assured me that supoervisor will call me since there is not much time left for flight to depart ticket was booked on 10th and flight schedule was 12 Aug 11:50 , but still no one has called , then I made the fourth call and explained everything additinally also told them that now airline website isn;t allowing me to buy extra luggage, so if i cancel will i get the full refund or there will be cancellation charges the gur confirmed there will be cancellation charges and before that he could explain me how much refund i will get he discconneccted the call and no one has calle dme back while the wingi has all the information to contact me as the guy earlier had created a case with my contact information so that a supervisor or manager can reach me out but nothing has happned yet. Now I have got no choice but to travel with 35kg Luggage while I was promised 40KG which is clearly a false infromation given on website to lure the customer. It's simply a fraud with wrost customer service ever. Shame on you atleast try to understand that travellers not always travelling for happy moments for all the situations are not in their favor.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

Dear ALI,

We are sorry to hear about your experience. We would like to review your case in detail and assist you accordingly.

Please send your PNR/booking reference and contact details to feedback@wingie.com, mentioning that you are contacting us regarding your review. Our team will check the details and provide you with further information.

Kind regards,
Wingie Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cancelled

I cancelled my ticket on June 26 due to an error in the booking. Although the original ticket price was around AED 2,700, I accepted the cancellation terms and was informed that I would receive a refund of approximately AED 1,800.

Wingie previously confirmed that the refund had been sent. However, I contacted my bank, and they confirmed that they had not received or credited any refund to my account.

My bank specifically asked me to provide the refund reference number (ARN) so they could trace the transaction.

I have already sent more than six emails requesting this information, but I have received no response.

This was my first time using Wingie, and unfortunately, my experience has been very disappointing. I have previously used more than five other travel agencies/apps and never experienced a problem like this. The refund process and customer service have been extremely frustrating, especially when I am simply asking for the reference number needed by my bank to trace the refund.

I would not recommend Wingie based on my experience.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

Dear Zineb,

We are sorry to hear about your experience and understand that your bank requires the ARN/reference number to trace the refund.

We would like to review the refund transaction and provide the available transaction details. However, we are unable to identify your booking based on the information included in your review.

Please send your PNR/booking reference and the email address used for the reservation to feedback@wingie.com, and mention that your request is regarding the ARN for your refund.

Once we identify the transaction, our team will check the refund details and assist you accordingly.

Kind regards,
Wingie Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

اهتمام في اي شكوى وسرعة الحل

تعاملت معهم كان هناك خطأ في الحجز
تم استيراد مبلغ كامل يوجد حرص واهتمام اي شكوى من قبل العميل يعطيكم العافية

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

مرحباً منى،

نأسف للتجربة التي مررتِ بها. يرجى إرسال معلومات التواصل والبريد الإلكتروني المستخدم أثناء الحجز إلى feedback@wingie.com، مع كتابة “Trustpilot” في عنوان الرسالة، حتى يتمكن فريقنا من مراجعة العملية والتواصل معكِ.

فريق Wingie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

UNETHICAL BEHAVIOUR

My ticket was cancelled by airline that they refunded 100% to wingie. But wingie is giving me 18% less for what i paid!!! Its not my fault the flight got cancelled why am i being punished for it? They say its a service charge, service charge for what exactly? I already paid service charge when i booked the ticket.
They are charging more 18% to refund the ticket. What kind of unfair and unethical behaviour is this?? I used to use wingie for all my tickets and searching up tickets. I demand my whole fare back. PNR 279Q8R 279Q8R (6242256741240)

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback.

We understand your concerns regarding your refund. However, please note that the refund amount is determined according to the airline's authorization and the applicable fare rules.

In your case, although the flight was cancelled by the airline, the refund amount we received from the airline did not include the full ticket value. We can only process the amount authorized and returned by the airline. We do not arbitrarily reduce refund amounts.

We would be happy to review your case once again if you contact us with your booking details. Our team remains available to assist you and provide any clarification regarding the refund calculation.

Kind regards,
Wingie Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam baggage policy

Scam baggage policy
As i ordered 3 bag ticket but at airport counter say on system only appear two and after i contacted them no need to refund
Reference number 8FRWLP

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback.

We take your concerns seriously. After reviewing your case, we found that the baggage allowance was issued according to the booking details. To investigate your claim regarding the missing baggage allowance at the airport, we previously requested the official baggage purchase receipt and an official document from the airline confirming that the purchased baggage was not reflected in their system.

Unfortunately, we have not yet received these documents. Without the airline's official confirmation, we are unable to verify the claim or proceed with compensation.

Once you provide the requested documentation, we will be happy to review your case again and assist you accordingly.

Kind regards,
Wingie Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

my ticket booking failed due to an…

my ticket booking failed due to an airline error, but 1,029.85 SAR is still held on my card. Wingie initiated the cancellation (Txn ID: CHPE260804-5MQ4GQPYR28W). Kindly expedite the release of my funds!

I got my refund after 34 days......

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

Hello Firdaush Khan,

We’re sorry to hear about your experience.

Unfortunately, we couldn’t locate a transaction under your name. Please email the address used during booking, your contact information, and transaction details to feedback@wingie.com with the subject line “Trustpilot.” Our team will review the matter and contact you as soon as possible.

Best regards,

Wingie Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Too much money for small changes.

They are doing too much money eating.

Also they ask for extra money for flights that are even canceled by airline thats not even our mistake that flight got cancelled by airline
Still they ask us to pay them 1000 dhs for rescheduling.

They also have international Number which cost lot of money calling internationaly.

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

Hello Atqa Shafiq,

We’re sorry to hear about your experience.

To help us review the matter in detail, please send your booking details and contact information to feedback@wingie.com. Our team will carry out the necessary checks and contact you as soon as possible.

Best regards,

Wingie Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wingie ruined my vacation prep! Huge mistake in tickets & ZERO support!

Disgusting customer service! Huge mistake in tickets and zero response!I booked flights with Wingie (Booking ID: 9KW596). Their agents made 2 critical mistakes in my surname (wrote Seyltkilyyeva instead of Seyitkulyyeva). Because of this negligence, my entire vacation for August 28 was under threat of cancellation. I tried to contact support via phone and email multiple times, but Wingie completely ignored me. I had to contact Etihad Airways directly to fix Wingie's mistakes on my own! Absolutely incompetent and careless agency. Do not buy tickets here!

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

We are sorry to hear about your experience.

Please note that passenger names are issued based on the information entered during the booking process, and any name correction request is subject to the airline’s approval. Once your request reached us, the necessary steps were taken and the process was followed in accordance with the airline’s rules.

We value your feedback and sincerely regret the dissatisfaction this situation caused. Should you still require assistance, please contact us directly with your booking details.

Wingie Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very Disappointing After-Sales Support


Very Disappointing After-Sales Support
I booked my Air Cairo ticket through Wingie (Booking Reference: 9
KKNBH).

Unfortunately, I was unable to travel because my UAE residence visa was unexpectedly cancelled by the UAE authorities before my departure. I immediately informed Wingie on the same day as my scheduled flight and provided all the necessary details.

I also contacted Air Cairo directly, and the airline confirmed that they had no objection to refunding my ticket. However, they explained that since the ticket was purchased through Wingie, only Wingie, as the issuing travel agency, could process the canc
ellation and refund request.

Despite informing Wingie of this and sending multiple emails, I only received responses stating that they would contact the airline. Unfortunately, no meaningful action was taken, and the matter has remained unresolved. The responses have been slow, and I have had to repeatedly follow up without seeing any progress.

I expected Wingie to communicate with the airline and process the refund request promptly, especially after Air Cairo confirmed its approval. Instead, I have experienced delays, poor communication, and a lack of effective customer support.

I hope Wingie will finally take responsibility, contact Air Cairo as promised, and resolve this issue wit
hout further delay.

26 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

Hello Syam Abozied,

We’re sorry for the experience you had and understand your disappointment regarding the after-sales support and refund process.

Your request has been shared with our relevant team for review. They will check the details of your booking and the communication with the airline, and we will get back to you as soon as possible with an update.

Wingie Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

⭐☆☆☆☆ (1/5)

⭐☆☆☆☆ (1/5)

لقد كانت هذه واحدة من أسوأ تجارب حجز الطيران التي مررت بها.

قمت بشراء تذكرتي طيران لي ولزوجي من خلال Wingie، وتم خصم المبلغ بالكامل من حسابي البنكي، ولكن مباشرة بعد إتمام عملية الدفع أغلق التطبيق دون أن يزودني بأي تأكيد للحجز أو رقم حجز (PNR) أو رقم تذكرة أو أي تفاصيل عن الرحلة.

لم أتلقَّ أي رسالة تأكيد عبر البريد الإلكتروني أو رسالة نصية، رغم أن موعد رحلتي كان بعد أربع ساعات فقط.

حاولت بكل الطرق التواصل مع خدمة العملاء، لكن خدمة الدردشة كانت تكرر الرد نفسه بأنهم لا يستطيعون مساعدتي ويطلبون مني الاتصال برقم خدمة العملاء في كندا. أنا موجودة في الأردن، ومع ذلك قمت بشحن رصيد للمكالمات الدولية واتصلت عدة مرات، لكنني لم أتمكن من الوصول إلى أي شخص يستطيع حل المشكلة.

ونتيجة لذلك خسرت رحلتي وخسرت كامل المبلغ الذي دفعته مقابل التذكرتين، ولم أتلقَّ أي مساعدة أو حل.

إن تحصيل أموال العملاء دون إصدار التذاكر أو تقديم دعم فعّال للعملاء أمر غير مقبول إطلاقًا. لن أستخدم Wingie مرة أخرى، وأنصح الجميع بعدم الحجز من خلال هذه الشركة حتى لا يتعرضوا لما تعرضت له.

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

Thank you for sharing your experience. We are truly sorry to hear about the difficulties you encountered.

This is certainly not the experience we want for our customers. We'd like to investigate what happened with your booking and payment in detail. Please contact us at feedback@wingie.com with your full name, the email address used for the booking, and any payment details available so we can review your case thoroughly and assist you accordingly.

We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to resolve this matter.

Wingie Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hidden unrealistic charges

Air India rescheduled my flight at no additional cost, but Wingie still tried to charge me to make the change.

Contacting customer service has been a nightmare. I spent over an hour on international roaming just trying to reach them. After finally getting through, I was left on hold indefinitely without any resolution.

This has been one of the worst customer service experiences I’ve had. If you value your time and want reliable after-sales support, I would strongly recommend avoiding Wingie.

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

Thank you for sharing your experience. We are truly sorry to hear about the difficulties you encountered.

This is certainly not the experience we want for our customers. We'd like to investigate what happened with your booking and payment in detail. Please contact us at feedback@wingie.com with your full name, the email address used for the booking, and any payment details available so we can review your case thoroughly and assist you accordingly.

We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to resolve this matter.

Wingie Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refund service unacceptable

I booked a flight through Wingie (Reference: QVESWU) that was later cancelled. Despite following all the required procedures and repeatedly contacting their support team, I have not received my refund. The lack of communication and accountability is extremely frustrating.A reliable travel company should prioritize customer trust and process refunds promptly. Wingie has failed to do so, leaving me disappointed and inconvenienced. I strongly advise others to be cautious when booking through Wingie, as their poor service and failure to honor refunds show disregard for customers

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the frustration you've experienced.

We understand how disappointing it is to wait for a refund. If your refund has not yet reached your account, it may be due to the processing time of the airline or your payment provider. We'd like to review your case once again and provide you with the latest update.

Please contact us via feedback@wingie.com with your booking reference so we can investigate your refund status and assist you further.

We appreciate your patience and hope to have the opportunity to restore your confidence in our service.

Wingie Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am extremely disappointed with…

I am extremely disappointed with Wingie's customer service. I requested a name correction immediately after booking and provided all the required documents, including my passport, e-ticket, and invoice. I have sent multiple follow-up emails and made several phone calls, but I have not received any meaningful response.
Etihad Airways has confirmed that my ticket name must be corrected before travel, but Wingie has still not processed my request or provided any update. My travel date is approaching, and this delay is causing unnecessary stress.
I expect Wingie to handle my request urgently and provide the customer support they promise.
PNR--99VODA
Muhammad Noman

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the frustration and stress this situation has caused.

Name corrections are subject to the airline's policies and approval. We understand the urgency of your request, especially with your travel date approaching, and we'd like to review the latest status of your case.

Please contact us at feedback@wingie.com and include your booking reference 99VODA if you haven't already. We'll check your request with the relevant team and provide you with an update as soon as possible.

Wingie Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

LqrarAhmad PNR: BEHT4X ​I booked an IndiGo flight from Riyadha to Delhi for 28th July through Wingie and paid 743.49 SAR. Some reason I cancel it they offer refund46 sar only worst #wingie #warning

​Name: Lqrar Ahmad
PNR: BEHT4X
​I booked an IndiGo flight from Riyadh to Delhi for 28th July through Wingie and paid 743.49 SAR. Due to an emergency, I needed to cancel this flight. I started trying to cancel it from 26th July, but Wingie's support team kept stalling and making excuses. Finally, they processed the cancellation on 27th July around 1:28 PM.
​Now, coming to the refund—they are offering a pathetic 46 SAR! Please keep this 46 SAR "lollipop" money to yourselves, I don't need it.
​In my personal opinion, Wingie is the worst travel agency in the world. I will never use their service again in the future, nor will I ever recommend it to any of my colleagues or friends.
​#Wingie #WorstService #TravelWarning

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience.

The refund amount for your booking was calculated according to the fare rules set by the airline at the time of purchase. Unfortunately, after cancellation, only the refundable portion of the ticket, if any, can be returned. Wingie is unable to override or increase the refund amount beyond the airline's policy.

If you would like us to review your case once more and explain the refund calculation in detail, please contact us at feedback@wingie.com with your booking reference BEHT4X. We'll be happy to assist you.

Wingie Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Profiting from my flight cancelled

My flight was cancelled and wingie was charging more to arrange an alternative flight. When I asked for a refund they kept their commission and refunded the rest. Basically didn't want to help me when I was stranded abroad and then profited from my loss

19 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wingie

Antwoord van Wingie

Thank you for sharing your experience. We're sorry to hear that your trip was disrupted.

When a flight is cancelled by the airline, any alternative flight options and applicable fare differences are determined by the airline's policies and current availability. Regarding refunds, Wingie processes the refundable amount according to the airline's fare rules and the applicable service terms at the time of booking.

We'd like the opportunity to review your case in detail. Please contact us at feedback@wingie.com with your booking reference so we can investigate and provide you with a detailed explanation.

Wingie Support Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer