Aerialforce Reviews 

11.788
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Unbelievably quick responses when filling out a form. They were able to send someone for a site survey within about an hour. Gavin S turned up - very polite and inspected the site in detail.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

One word. Brilliant. Enquired online via chat facility expecting a computer at 9.00pm but no, got a human and within 15 minutes I was quoted. Following day engineer called at 10am arrived at 11am th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Charged £180 for doing nothing. Eventually I managed to get through and got a 2nd visit. The same "engineer" as before, he was very aggressive and demanded more money for new parts. I refused to pay a... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Aerialforce advertise that they trade from 22 Sutton Road Huthwaite this is incorrect. Could you take my address off the Internet please?

Bedrijfsgegevens

  1. Telefoonmaatschappij

Geschreven door het bedrijf

Your Local TV Aerial Installer - TV Aerial Installations, Digital TV Aerials, Freeview, Freesat & Freesat+, Sky Digital including Sky+ HD & Sky Freesat, European & Motorised Satellite Systems, DAB Digital Radio Aerials & LCD/Plasma TV Installations. Aerial & Satellite installer, servicing and repairs throughout the United Kingdom. Aerialforce are committed to ensure you are ready for the digital switchover!


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

12K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(11.788)

368 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Steve the legend

I had my TV installed by the great Steve. He was very professional and carefully carried out the work with great attention to detail. He was very communicative with my about how what angleI want my TV to face. And provided professional advice. He was also a great chat, dude rocks! Defo get him to install your TV!

24 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

3 days of no shows

I booked an appointment weeks in advance only to be called on the day at 4 PM to inform me that the engineer couldn't make it due to other customer work taking longer than expected. This was rescheduled for the next day, but the same thing happened again, and again on the third day. Three days of the same excuse. Considering the missed appointments beforehand, I would have hoped that someone would have understood the importance of customer service and ensured that an engineer came to the site.

24 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aerialforce

Antwoord van Aerialforce

We’re sorry to read your comments.

Being let down on multiple occasions is understandably frustrating, particularly where you had arranged time around the appointment.

Unfortunately, based on the information provided, we have been unable to locate your booking on our system.

If you are able to provide these details, our customer service team would be happy to investigate this further for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company is the best...

From the moment I called this company, they we're efficient and polite. The lady booked my job in, for the next day (amazing) I did call & ask what time (I'd forgotten to ask) Darren arrived just after lunch. Again really polite, professional and helpful. He explained everything he was checking/doing. What I needed and gave me a price. He completed the works, with a bright disposition. Explaining all the way through the fixings/fittings. I wouldn't hesitate to recommend this company. Especially if we got Darren again. A friendly, professional. Really pleased. Tidied up, placing furniture back too. A big 👍 up from us.

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dreadful, unreliable and waste of time

Dreadful!
HomeVision have taken over from Aerialforce.
We changed all appointments for the date and cleared space for engineer’s visit then received call in afternoon that engineer held up on another job and could not come.
Arranged for next day visit and same thing happened.
Unreliable and waste of time.

20 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aerialforce

Antwoord van Aerialforce

We’re very sorry to read about your experience.

Being let down on more than one occasion, particularly after you had rearranged your schedule to accommodate the visit, is understandably frustrating and not the level of service we aim to provide.

We apologise for the inconvenience caused and for not meeting the expectations set when your booking was arranged.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute rubbish company

Absolute rubbish company, I booked to have my aerial replaced over a week ago go and explained that there is scaffolding up so they can get to it as I live in a 3 story building, I also explained that due to work commitments it has to be done on a weekend which they booked it for a Saturday, I rang them on the day and they confirmed that an engineer would be out today and they would give me a call when they are on the way, I waited in all day and have now just received a call from them saying they can’t make it today even though I was told they will be here, absolute rubbish company I will never book with them again.

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aerialforce

Antwoord van Aerialforce

We’re very sorry to read about your experience.

Being let down on the day of your appointment, particularly after it had been confirmed and you had taken the time to wait in, is understandably frustrating and not the level of service we aim to provide.

We apologise for the inconvenience caused and for not meeting the expectations set when your booking was arranged. Your feedback has been noted internally so that we can review how appointments are managed and communicated in situations like this.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They postponed their appointment twice

They postponed their appointment twice. So not reliable. I cancelled aerial force appointment I called around to get a checkatrade approved installation service and booked with them

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aerialforce

Antwoord van Aerialforce

We’re sorry to read your comments.

Unfortunately, based on the information provided, we have been unable to locate your booking on our system.

Without additional information such as the name the booking was made under, the address or a job reference, we are unable to review what may have happened in this instance.

If you are able to provide these details, our customer service team would be happy to look into this further for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bit of a rip-off

Note, Aerialforce and HomeVision are the same company... I booked an engineer to re-fit a sky dish. He did this, but also told me I needed a new LNB at a cost of £129+VAT as mine was broken and letting in water. I was lucky, as he didn't have one with him, otherwise I might have taken him at his word and paid up.
In fact, there was nothing wrong with my LNB and a direct/identical replacement from Amazon was less than £30 if I had needed one.

UPDATE following response from Arielforce: I lost the picture on the satellite dish as soon as it rained. I got a local man to check the dish, it had not been properly aligned, and the fitter had used the wrong sized F-connector plugs fo the shotgun cabling to the sky Q box, ending them with insulation tape to disguise the shoddy nature of hi work. Avoid these clowns at all costs.

14 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aerialforce

Antwoord van Aerialforce

We’re sorry to read your comments.

Having reviewed the job notes, the visit involved relocating the satellite dish, which was completed as agreed. Any additional work identified during a visit is discussed on site and quoted separately, allowing customers to decide whether they wish to proceed.

In this instance, it appears a recommendation was made regarding the LNB based on the engineer’s assessment at the time, but no further work was carried out or charged.

We appreciate your feedback and will take this on board to ensure recommendations are clearly explained so customers can make informed decisions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HAD A VISIT BOOKED FOR MONDAY 16TH…

HAD A VISIT BOOKED FOR MONDAY 16TH MARCH AT 2.30PM, AT 1.35PM GOT A CALL TO SAY ENGINEER WOULDNT BE COMING DUE TO PREVIOUS JOB TAKING TOO LONG TO SORT, WAS GIVEN ANOTHER APPOINTMENT FOR TUESDAY 17TH MARCH AT 2.30PM AGAIN, I GET A CALL TO SAY YET AGAIN THE ENGINEER WILL NOT BE ABLE TO ATTEND.

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointed

Very disappointed. Having read the so called five star reviews I decided to contact the company and book an appointment. The engineer never turned up or called to say they were not coming despite waiting in all afternoon. A subsequent appointment was made for the following day and again another day wasted. The customer service could not commit to an engineer arriving on time and said they don’t work that way.
I f your looking for a reliable service this is company is not for you.

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aerialforce

Antwoord van Aerialforce

We’re very sorry to read about your experience.

Being let down on multiple occasions, particularly after you had taken the time to wait in for an engineer, is understandably frustrating and this is not the level of service we aim to provide. We apologise for the inconvenience caused.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Had issues with the Ariel and came and fixed it, friendly, explained things well and took time would recommend and use again had Omar

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t Waste Your Time, Use a Local Engineer Instead…..

** Update 16/03/26 - Just had a local company in and they’ve quoted me between £120 - £140 depending on whether he needs to use any of his own fixings (not including the bracket which I had already bought) - so Aerial Force being so useless has saved me £100-£120! Thank you AF!! **
Quoted £240 to fit a 65” tv using our own new bracket. Booking made for Friday 13th and received a call from them the afternoon before to tell me it’ll be a 8.30 - 9.00am appointment. Then telephoned me Friday morning to cancel that appointment and gave a new time of Friday afternoon. Engineer telephoned just after 2pm to say he would be with me after 4.30pm. Company called me again at 3pm to cancel the appointment all together but when I tried to explain the engineer had already called, the receptionist basically called me a liar, saying they hadn’t actually allocated the job to an engineer that day anyway. Utterly useless people.

13 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aerialforce

Antwoord van Aerialforce

We’re very sorry to read about your experience.

Being let down on the day of your appointment, along with the conflicting information you received regarding the engineer’s attendance, is understandably frustrating. This is not the level of service we aim to provide, particularly where communication has not been clear or consistent.

We’re also disappointed to hear how the interaction with our team came across. This is not how we expect our customers to be spoken to, and your feedback has been noted so we can review this internally.

With regards to pricing, the figures provided at the time of booking are guide prices, with a confirmed quote given on-site before any work is carried out.

We apologise again for the inconvenience caused and appreciate you taking the time to share your feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Harry arrived on time

Harry arrived on time, very smart and knows what he’s doing, wore protective gear over his shoes and got the job done, tidied up afterwards, 100 % recommend this company and would use again

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful company

Awful company, extremely unreliable overly priced and the most dishonest service.
Do not use this company. Appalling
lack of communication, some serious training needs to be had. From reading other reviews seems like we all have the same issue.
Still waiting on refund that was promised, they are keeping the “Call out/diagnostic fee” in which they didn’t even correctly identify. Just a generally horrendous company.

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalling service

Appalling service. Let us down three separate times after my wife and I had taken time off from work. Complained to management who didn't even get back to us after confirming they would.

Rude, indifferent and clearly don't care about good customer service and care. Avoid at all costs and choose another service as we ended up doing.

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aerialforce

Antwoord van Aerialforce

We’re very sorry to read about your experience.

Being let down on multiple occasions, particularly after you had taken time off work to wait for an appointment, is understandably frustrating and this is not the level of service we aim to provide. We apologise for the inconvenience caused and for not meeting the expectations set when your booking was arranged.

We are also disappointed to read that you felt your concerns were not followed up after raising them. Your feedback has been noted internally so that we can review how situations like this are handled moving forward.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I booked a checkup on a free view dish…and got taken on

I booked a checkup on a free view dish the engineer checked cable at the box & told me the signal was weak that is why called him out, the did not check dish on side of bungalow 12 ft high billed me for £96 & give me a price to replace dish £595.80, a dish cost £50.00 which makes over £500 pound . when he left the Freesat did not work as he had left it unplugged at rear of unit & I had some one in as I am 87 & find in hard to get in tight spots .criminal service,i old but not that silly.m.keleher

27 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aerialforce

Antwoord van Aerialforce

We’re sorry to read that you were unhappy with your experience.

The visit in this case was booked as a satellite diagnostic to investigate the reported loss of signal. The diagnostic charge covers the engineer attending and assessing the system to determine the cause of the fault. Following this assessment, a quotation was provided for the recommended work, allowing you to decide whether you wished to proceed.

We are concerned to read your comment that the equipment may have been left unplugged following the visit. That is certainly not the standard of service we aim to provide and we will feed this back internally.

If you would like us to review the visit in more detail, please contact our customer service team and we would be happy to investigate this further for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refitting the Satellite Dish

Just a terrible experience on the second visit. We had not been informed beforehand that the price would be over double what we had been told on the first visit when the dish was given temporary siting.
Also there was no attempt to clear up the brick dust afterwards and the wires were iust unsightly and we then had to arrange them more discreetly and neatly. Also felt uncomfortable when we had to complete the payment with the engineer.
Also we don't know how you got the job as we thought it was going to be Sky !

24 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aerialforce

Antwoord van Aerialforce

We’re sorry to read that you were unhappy with your experience.

Having reviewed the job notes, the visit involved resiting the satellite dish along with the necessary fixings and alignment. The initial price provided when booking is a guide price, with the engineer providing a final quotation on site once the work has been assessed, allowing customers to decide whether they wish to proceed.

We also apologise that the first visit was unable to complete the work due to the engineer not having the required equipment. This is not the level of preparation we expect and we understand that this would have been frustrating.

If the quotation provided on the first visit differed significantly from the price quoted when the work was completed, we would welcome the opportunity to review this further. Please contact our customer service team so we can look into the details of the visit and address your concerns.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Left feeling totally ripped off

Left feeling totally ripped off. Was it a bait and switch scam? Quoted a low price and ended up paying over £500 to repair a tv aerial. Lesson learned. Don’t use

30 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aerialforce

Antwoord van Aerialforce

We’re sorry to read your comments.

Unfortunately, based on the information provided in this review, we have been unable to locate the job referenced on our system. Without further details such as the address where the work was carried out, the name the booking was made under, or a job reference, we are unable to review the visit.

For clarity, any pricing discussed at the time of booking is provided as a guide and typically relates to the initial diagnostic. Following an on-site assessment, the engineer will explain the work required and provide the cost before proceeding, allowing customers to decide whether they wish to go ahead.

If you would like us to investigate the matter further, please contact our customer service team with the relevant booking details and we will be happy to review this for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible with a hint of scammy

Terrible! Customer service non existent. First visit was cancelled last minute as ‘van broke down’. When the installer turned up a few days later he firstly announced he has not brought the part, so why turn up? Then the next week every day I get a call in the morning to say he isn’t coming today, there are more important jobs. They advertise same day installation, it has taken me over a week to get someone to site!

A very dodgy set-up with no control or organisation - I would avoid!

The engineer said he would do it for cash on side - I should have just said yes and the job would be done!

Just a rubbish drop-service business

3 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aerialforce

Antwoord van Aerialforce

We’re very sorry to read about your experience.

Being let down on multiple occasions and having to rearrange appointments over a number of days is understandably frustrating, and this is not the level of service we aim to provide. We apologise for the inconvenience caused.

We are also concerned to read your comments regarding the engineer attending without the required parts and the suggestion of work being completed outside of our normal booking process. This is not something we expect from our engineers and it does not reflect the standards we set for our team.

Your feedback has been noted internally so that the circumstances surrounding this visit can be reviewed and addressed.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer