Bare Necessities Reviews 

514
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible experience, will never shop from them again. The swimming bottoms do not have the security strips, looks like final merchandize is either being worn or they are just trying to get rid of. Cu... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No star review .. DO NOT BIUY especially if you’re wanting for a holiday . i ordered 2 day shipping 6th june still waiting with no order update. email address doesn’t work ( bounced) . $140 dollars... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

On February 13, 2026, I placed an online order with Bare Necessities for several items. Based on their sizing guidelines, I ordered two bras. Unfortunately, these items did not fit. I have initiated t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Decent prices; good return policy. Main problem is the vauchers NEVER END UP in your emails. You are required to contact customer service during business hours to get help. The chat during off hours i... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Lingeriewinkel
  2. ook in
  3. Kledingwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Bras, panties, lingerie, swimwear, shapewear, activewear, hosiery, men's underwear, plus size bras and more at Bare Necessities.


Contactgegevens

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

514 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 18% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,5

Alle reviews

(514)

31 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Illusive returns processing

Unfortunately, I can mirror the two comments below regarding returns. I, too, have been trying to get my refund processed. They explained to me of the upgrade and each time I’ve called, there’s a promise of ‘catching up’ by weeks’ end. Finally told me that they would escalate to a manager who would handle it manually within 24-48 hours. Still no refund. My return was received by them on Sept 20th. I guess I’ll have to pursue through PayPal as well. Very disappointing and I urge anyone ordering to take these comments into consideration.

28 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

I understand that this process has been less than ideal. We are experiencing some "growing pains" at the moment. We are upgrading our systems from outdated programs so that we can expand!! Unfortunately we have run into some glitches where the new systems are not working as expected. I have reviewed your order and I see that your refund was just processed this afternoon! You should see your refund post to your PayPal account shortly. I sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I've never submitted a 1 star review…

I've never submitted a 1 star review before but after contacting Bare Necessities to get the refund from my order 4 times, unfortunately, I need to file a dispute with Paypal. BN confirmed they received my return package on 9/26 and promised to process the refund by the end of that week every time I called. I sent the first inquiry via online contact form on Oct 6, then called on Oct 7, then again on 10/15 and 10/22. Each time a customer service representative promised to speed it up and get it processed by the end of the week. I was told the company went through a system upgrade at the end of September, so things were slow, but it's been a month now, and I just want to get my refund.

9 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

Thank you for taking the time to provide your feedback. I was able to locate your order and I do see that your refund was processed, but the PayPal dispute was not allowing the refund to post to your account. I was able to resolve that dispute for you and refund your Paypal account! You should see that refund shortly. I hope this was helpful!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still no refund …

I have ordered from them several times before. This time I made a return that they verified receiving on 9/23/24. Still no refund. Are they having financial difficulties?

16 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

I do apologize for the delay in processing your return. Please be assured that Bare Necessities is not going out of business, nor are we having financial difficulties. What we are experiencing is "growing pains". We are upgrading our systems from outdated programs so that we can expand!! Unfortunately we have run into some glitches where the new systems are not working as expected. I have reviewed your order and I am happy to report that your refund was processed this morning! You should see your refund in your PayPal account!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

3 weeks waiting on a refund

3 weeks waiting on a refund. their excuse a new system upgrade. awful company. I have to call my American express card to get my money back. don't do business with this mickey mouse company.

16 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

I apologize for the delayed reply. I had our finance department confirm that your refund was processed on 10/18. Please contact us if you are not seeing that refund on your credit card account.

We are experiencing some "growing pains" at the moment. We are upgrading our systems from outdated programs so that we can expand!! Unfortunately we have run into some glitches where the new systems are not working as expected. I sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WORST fulfillment process EVER

This company has the absolute WORST fulfillment process than any other company I've ordered from.

My original order was on Sept 14, 2024. I followed the DHL & post office updates throughout the process. Only to find out that Bare Necessities had neglected to add my apartment number to the address (I never forget that).

Now, a month later, I'm still waiting for the replacement product that was ordered on October 4. Today is October 13. I could have had someone walk it from Texas to SE Florida in less time.

Response: I've been waiting a month, what's a few more days?

UPDATE: The package was allegedly delivered, not to me. I tried to email Bare Necessities, but they've chosen not to respond. Use this company at your own risk. I changed the number of stars to 1, only because there is no -10!!!

10 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

Thank you for taking the time to provide your feedback! I will certainly forward your information to our logistics department! Your replacement package shipped out on October 4th and may have been delayed due to Hurricane Milton disrupting Postal Service to much of Florida last week. If you do not receive your package by the end of the week, please let us know!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company has great customer…

This company has great customer service! It's difficult to find bras in certain sizes and they have a wide variety of styles to choose from, as well as other good quality lingerie and underwear at very reasonable prices. I had a slight problem with 2 bras that I ordered and customer service Nea Rodriguez addressed the issue quickly with an exceptional level of professionalism and
poise, as it can be a little awkward describing bra issues with a stranger. Take advantage of their personalized bra fitting consultations as well!

9 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

Thank you for taking the time to provide such positive feedback! I agree, Nea is pretty amazing! I am thrilled to hear that she was able to solve your issues efficiently!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I’ve been buying from bare necessities…

I’ve been buying from bare necessities for years . Recently I bought a bathing suit bottom and top from here and the bottom did not fit as expected. All I wanted to do was exchange it for a different bottom . They do not have an exchange policy so I opted for a credit They received my return but did not issue my credit voucher. After a couple weeks I called to follow up as I am in a situation that the bottom I need may go out of stock leaving me with just a top. After calling customer service I was informed that a few weeks ago they had a system update that has now delayed my credit voucher. They have my money, they have the merchandise and I have just a top . The customer service department said I should wait yet another 7-14 days for my credit voucher. Totally unacceptable. I will not be spending more money with them. Go to LASCANA . Nice bathing suits with no hassle.

9 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

We are experiencing some "growing pains" at the moment. We are upgrading our systems from outdated programs so that we can expand!! Unfortunately we have run into some glitches where the new systems are not working as expected. I have reviewed your order and I do see that we sent that voucher over to you on 10/18. Please let us know if you did not receive that voucher email! I sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Scam Artists

I’ve also been waiting for my order for over 2 weeks. They claim that they ship in 1-3 business days. I was able to finally speak with someone by email after emailing them 5 times. They let me know that they are in the middle of a system update to merge with Shopify and that orders are shipping out now. They claim that any orders made after 09/25/2024 were affected by this and they started shipping out on 10/01/2024. They also stated that this was communicated in the confirmation email for my order. First of all, they did not communicate this information in the confirmation email. Second, why didn’t you tell the consumer this information so that we can make informed purchases? Had I known that you were in the middle of business issues, then I would number one, understand the delay and number two, maybe think twice about placing an order at this time. They aren’t being transparent. Lastly, why have deals and promotions around the time of a system update to make more people want to order and cause more conflict? Sounds like a shady business to me and they don’t care about you. It is all about the money that they currently have of mine but I have no product.
*Update*
Received a reply and they did cancel my order because it was “stuck” in the system and they gave me a refund. They even offered to give me free shipping if I wanted to reorder. I will change my rating since this was quickly rectified after my complaint but it was still an inconvenience.

24 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

I am truly sorry for your experience. In our 25+ year history, this was the largest software transition we have ever undertaken. Sadly, we experienced more bumps than we anticipated. We promise that we are doing everything to make it right for you, and all customers affected. I have reached out to you via email so that we can rectify this for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

10+ days and order hasn't shipped

Placed an order for 2 bras on sale on September 28, 2024. They still have NOT shipped and no emails from the business. Sent them 2 emails now asking when it's shipping and NO RESPONSE. Just filed a chargeback with my credit card and got a refund. Website says they ship in no more than 3 business days. LIES.

27 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

I am so sorry for the issues you have had with this order. We have switched to a new system. I am sorry that you have not received your shipping confirmation email! I have confirmed that your order shipped out on 10/3/24 and FedEx shows a delivery yesterday 10/8/2024. Can you confirm that you received your package?

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Placed order on the 29th, still not shipped -Update- issues with site update

*UPDATE***
Updating my review to 4 stars. 5 stars for customer service, 4 stars because their system is being funky, which I do understand is difficult for e-commerce but, it's important to communicate when issues arise. Thank you to Brandi who was able to provide me with my tracking number quickly and thankfully my order is actually arriving today. ****

Placed order on the 29th. None of the items were out of stock. Have submitted 2 contact forms since to ask when they plan on shipping. No response. Not shipped yet.
Now I have wait 30 days to dispute the charges with shoppay because they aren't communicating or fulfilling my order. Really wish I had a size that was easier to find in person so I didn't have to resort to using online sites.

28 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

Thank you for providing your order number! I apologize for the lack of communication, but I do have good news! Your order did ship and it is in transit to you. I will send you the tracking information via private email.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give them zero stars

If I could give them zero stars, I would. Long story short, I paid with a gift voucher and needed to return those items. When I replaced the items I was told it would come about 3 weeks faster if I put the new order on my credit card and when the returned items were received, my credit card would be refunded. NOT THE CASE. I am currently unemployed and need my money back on my credit card (as promised), not another gift voucher. I will NEVER buy from this company again so what the hell would I do with a gift voucher. I called credit card company and filed a dispute. LIARS!!! I do not recommend buying from these thieves.

Unfortunately, the girl (Brittany) with whom I spoke about my final order of 9/10/24 is the one that told me she could have it refunded to my credit card. She brought it up, I did not ask for it that way. I questioned her no less than 4 times as I was shocked by her telling me that. So in good faith, I ordered on my credit card. I called several weeks later and another employee told me it would definitely be credited to my credit card. Maybe appropriate training is in order because I feel deceived. I feel since your employee told me that and made a mistake that you should make good on what she told me, but NO!

31 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

I do apologize for any miscommunication. Generally, we are able to refund exchanges back to the original payment method. I have reviewed your orders, which are a series of exchanges, and I believe I have uncovered the issue. The original order was purchased with a combination of a Bare Necessities Gift Card and your credit card. Unfortunately we are unable to refund your credit card more than the amount paid. The portion of the order paid for with a Bare Necessities Gift Card would need to be refunded as another Gift Card. I understand that this is disappointing. I truly wish there was a way around it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service

Their system messed up my ship to and bill to address. Shipped to wrong address and would not refund the order. They had shipped to me before. No one checked the account for accurate info.

26 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

Good Afternoon Eve! I am so sorry to hear of the experience you had with our customer service department. I will certainly listen to that call and apply any coaching opportunities that I can. I have reviewed your order and I see that you created a return for these items on 8/28/2024 and returned them for a refund. Can I assume that you were able to locate your package? Please give us a call if there is anything else we can assist with!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been having an issue with…

I have been having an issue with finding a bra that is comfortable and fits right. I have received and returned several times and each time I have had to increase cost for many reasons.
I have had to speak to many customer service people, but to Kim was very helpful, understood what I was asking and able to keep me as a satisfied customer!!!

5 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

Thank you very much for taking the time to share your feedback! Kim is one of our very best agents. I am so happy to hear that she was able to be so helpful!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My Go To Place - Great Selection and Excellent Customer Service!

Bare Necessities has such a tremendous selection- which is so meaningful when in a very hard to find, hard to fit size.

Their customer service is second to none, and I could not have asked for more than the EXCELLENT service they provided!

Erika was so incredibly helpful in finding the correct size and went above and beyond what I could have expected!

This is my go to place always!!

1 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

Thank you for taking the time to provide such a glowing review! Erica is one of our sweetest agents! I am very happy to hear that she was able to help you find just what you were looking for!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am extremely disappointed with the…

I am extremely disappointed with the customer service of this company. I have been buying bras from this company for many years. I recently purchased a bra and it was never delivered. I got on the phone with customer service, she refunded the order and walked me through re-ordering the bra over the phone. When I received the bra, it did not fit. I reached back out to simply do an exchange, when multiple customer service representatives told me that the bra purchase was a final sale. Only the rep on the phone did not mention to me that it was a final sale. They all REFUSED just to simply give me an exchange so I could buy a new bra. Their bras are way too expensive to be treated like this. I would be very cautious about buying from this company. I have a horrible experience with their customer service.

23 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

I do apologize for any inconvenience this situation may have caused you. I have reviewed both of your orders and I see that the original order (the lost order) was also a Final Sale item at the time of purchase. Final Sale items are listed as not eligible for Return or Exchange. We were happy to replace the lost order, however, we are not able to exchange the replacement as the item was listed as Final Sale on both orders.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Decent prices

Decent prices; good return policy. Main problem is the vauchers NEVER END UP in your emails. You are required to contact customer service during business hours to get help. The chat during off hours is to make you feel better, but they can't actually do anything. What this means effectivelly is you will easily miss a sale because you have to wait for 2 days to get help.

18 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

I am so sorry to hear of your experience! Store Credits are always emailed out to the email address listed on the order. We would be happy to make sure that the email address on your order is correct as listed! Please note that some emails are directed to SPAM or Junk by your email provider.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service

I had purchased shape wear for my mother as we have an upcoming wedding, and I paid for express shipping so that it would reach her in time prior to her fitting. The item was on sale, and while their standard policy is that there are no refunds or exchanges on sale items, given that the item was late and my mother needed something urgently, we ended up going to Target so that she could find something similar for her fitting. That said, she never opened the box. I called customer service and explained that the shapewear is pristine in an unopened box, they still would not take the return. It's absolutely ridiculous that they won't take something that was never opened. Don't shop here as the customer does NOT come first.

18 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

I apologize that you are not happy with your experience. I am sorry to say that I was only able to locate one order, which was placed with our Free Standard Shipping. If you have another order that was placed with expedited shipping, please give us a call at 877-728-9272 so we can review that order with you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wacoal Visual Effects strapless bra

Extremely supportive strapless bra. 32DD
Bra stays in place. Highly recommend!

1 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

Thank you for sharing your feedback! I agree, that bra is amazing!!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service didn't meet my expectations so I ordered from Zappos

I was in a dept store yesterday nd the sales lady recommended I order my bra from BN. So today I ordered 5 bras not realizing I had the same bra twice in my basket. I also got a free shipping which stated I would get the bras by Wednesday. I called immediately to cancel the extra bra and then I asked Diana to make sure I get them by Wednesday as I leave town next day. She said it's a 10 day shipping window. Meaning Wednesday and ten days after. But for $12.50 I can get two day priority shipping. I questioned why I would have to pay more money for one day difference in addition since I am already receiving free shipping on a large sale. Since USPS charges 8.50 for priority? She was not willing to accommodate me and sounded rather short and quick to cancel my order. It is astounding that in a given climate she would rather loose $250 sale for the company than accommodating a customer. So I ordered same bras from Zappos, free shipping and Sunday delivery. Funny, I will mention, that I wrote the same review on the BN site and it wasn't posted but the company. Perhaps they don't allow 1 star reviews. I won't be shopping with BN and stick to my dept stores, Saks and Nordstrom and ZAPPOS.

28 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Up to 15 days for email digital gift card

I ordered a digital gift card on BN’s website for my sister’s birthday. When you order, you can select what day you want the gift card sent by email, so I chose the day I ordered it (her birthday). Usually a digital gift card is delivered really quickly but the email with the gift card still hasn’t been sent. Though I have received 4 other sales emails from BN. When I called customer service, they said it can take up to 15 days to send the email. That seems like a really long time to issue an email gift card, and if that’s true they should not allow you to select the email date earlier than 15 days.

24 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bare Necessities

Antwoord van Bare Necessities

Thank you for sharing your feedback. I am so sorry that the agent informed you that it would take 15 days for your eGift Card. That information is not correct. I will pull the call and be sure to coach that agent on the time frames surrounding our eGift Cards. I did review your order and I do see that the eGift Card was sent out this morning. I apologize for the delay. Your recipient should receive their gift shortly.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer