Budgetpetproducts Reviews 

141
•
TrustScore 2 uit 5

1,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

They show absolutely no care or respect for your purchase. All of my cat food cans arrived completely smashed and dented, with many of them misshapen and damaged. The outer box had no visible dam... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product is not budget, in fact, I could find a better price elsewhere on the internet. I have spent thousands with this business, and when I questioned a over $10 difference I was basically given the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have been using Budget Pet for several years, especially to buy litter for our cat. Our orders have always been easy to make and we received our products quickly. The prices are competitive. We wou... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

still; waiting after a week for my dog biscuits... the poor dog has started eating itself... i am unable to leave the house and i relied on these A## muppets and they took my money, promised next day... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

141 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,9

Alle reviews

(141)

42 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product is not budget

Product is not budget, in fact, I could find a better price elsewhere on the internet. I have spent thousands with this business, and when I questioned a over $10 difference I was basically given the cold shoulder....my advice, look elsewhere for a better price and better customer service. Petstock was 20% cheaper for the items I needed.

16 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

Thank you for your feedback and for the support you’ve shown us over the years. We’re sorry to hear you felt brushed off when you asked about the price difference, as that’s not the service we want to give any customer. We did send through the details to take advantage of the promo code on the NexGard Spectra, noting it applied when buying 2 x 6 packs rather than a 12 pack. Unfortunately, you had opted out of receiving our messages by that point, so they didn’t reach you. We’re sorry for the confusion and the frustration it caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleading short-dated flea and tick treatment…

I ordered some flea and tick treatment - Bravecto Plus - from the website. That product has a 3 year expiry date. The product they sent was short-dated - it had only one year on it when 3 years is standard. I have subsequently gone to use the product now and found it is more than a year (but less than 3) since I ordered it, so it has already expired. I was not aware that they would send me short-dated product. That should have been made clear on the website when ordering. I contacted them asking for a replacement with some in-date product, however they refused, citing a 21 day refund period. I believe it was misleading to send out a short-dated product - especially when ordering multiple packets at once - without being explicit about the short expiry date.

14 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear the product had expired by the time you went to use it. We don’t list or guarantee 3 year expiry dates on our website, and the Bravecto you received was not short dated. It carried the standard expiry for this brand.
If you’re buying in bulk, we highly recommend contacting us before you order so we can confirm the current expiry dates on our stock. We also suggest checking your order as soon as it arrives. If the expiry dates don’t suit your needs, you’re welcome to return the items under our 21 day returns policy, which is why we weren’t able to arrange a replacement when you got in touch regarding the 2023 and 2024 orders. If you only have one cat, we’d also recommend buying just enough for one year at most, rather than enough to last several years, so the product stays in date when you need it and works to its full potential.
Thank you again for taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY ANYTHING FROM HERE

still; waiting after a week for my dog biscuits... the poor dog has started eating itself... i am unable to leave the house and i relied on these A## muppets and they took my money, promised next day delivery and now it looks likethey are shipping the biscuits from mongolia by donkey... absolute clown of a business - STAY AWAY

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

We’re so sorry for the delay and the stress it caused, especially when you were counting on this delivery. Your order was placed on Friday afternoon, and because Monday was a public holiday, it didn’t leave our warehouse until Tuesday. We’re really glad to see the parcel was delivered on Monday 12 October, and we sincerely apologise for the wait.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

EXTREMELY BAD LACK OF SERVICE

We have waited well over a week for our delivery. Today we get a message that our parcel has been delivered, the photo of the delivery is not our house. I contacted Aramex, the delivery company, they have no idea where our parcel is, then I contact Budget Pet Products. Their attitude is basically the same and they will make some enquiries with absolutely no idea how long this will take. They then ask me to identify the house where the products were left at, how would I possibly know that, seriously an absolutely stupid question. I asked to speak to a Manager, but was not connected so I requested a refund, no refund, no help, useless. I will be taking this up with Consumer Affairs on Monday. We DO NOT recommend buying from Budget Pet Products unless you want your order delivered to the wrong address. they are totally and completely incompetent and their delivery times are outrageously slow.

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

Thank you for taking the time to share your experience, and we're genuinely sorry that your order didn't arrive at your home. We completely understand how frustrating it is to wait for a delivery, only to find it has been left at the wrong address.

We'd like to share a little more context on what happened from our side. Your request for a call came through outside of our normal business hours, which is why we weren't able to connect you with a manager at the time. When we asked whether you recognised the house in the delivery photo, it was only to determine if the parcel was delivered to the wrong address or if it was stolen from yours.

Your confirmation that you'd like a refund was received after business hours on Friday. Although Monday was a public holiday, our accounts team made sure your refund was processed that day, and it should appear in your account within 1–2 business days.

When a parcel is delivered to an incorrect address, the courier does need some time to investigate and rectify the issue. We're sorry again that your experience fell short, and we've shared your feedback with our team.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

They show absolutely no care or respect…

They show absolutely no care or respect for your purchase. All of my cat food cans arrived completely smashed and dented, with many of them misshapen and damaged.

The outer box had no visible damage, which suggests this happened during warehousing or packing rather than during delivery. To make matters worse, there was no protective packaging at all just loose cans thrown inside a large box

The complete lack of care for the products they sell is why this was my first and will definitely be my last order with this company.

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

We're sorry to hear this was your experience, and we can assure you we would never post items out damaged. With canned food in particular, the cans can sometimes become dented from movement during transit, even when the outer box looks fine. We'd really like to look into this for you. Could you please email us at info@budgetpetproducts.com.au with some images of the damaged cans along with your order details, so we can sort this out for you?

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company is very easy and…

This company is very easy and straightforward to deal with. They let you know ahead of time that your subscription order will be happening so if you have forgotten about it you will have warning.

Good customer service and very efficient business.

6 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

Thank you for your wonderful feedback! We’re pleased to hear you find our Auto Delivery service straightforward and appreciate the advance reminders, along with our efficient service and helpful customer support.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Budget Pet is Simply the Best

We have been using Budget Pet for several years, especially to buy litter for our cat. Our orders have always been easy to make and we received our products quickly. The prices are competitive. We would recommend this company due to their prices, ease of ordering, punctual delivery and care shown to its customers.

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

Thank you for your wonderful feedback and continued support over the years! We’re so pleased to hear you’ve found ordering easy, our prices competitive and deliveries prompt, and we really appreciate your recommendation.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly Recommend

The team at Budget Pet Products are awesome.
-Communication ✅
-Reliability ✅
-Quality Products ✅
-Appreciative of their customers ✅
-Have saved my butt multiple times with their auto delivery service ✅
I highly recommend Budget Pet Products ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

Thank you so much for your fantastic feedback and recommendation! We’re so pleased to hear our team, products and Auto Delivery service have been there when you’ve needed us. We truly appreciate your support.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just order from Pet Circle.

Saving a few bucks isn’t worth it when getting your items seem to be so difficult. My tracking never got updated after it was tagged as dropped off at the depot. Spent 2 weeks chasing and still no resolution. Ended up purchasing from Pet Circle and got my delivery the next day.

2 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

Thank you for providing your feedback. We're sorry to hear about your disappointing experience. We appreciate your input, and we're committed to continuing to improve our services moving forward. Could you please provide an order number? This will help us look into the specifics and use it as an example to improve our service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE THIS SERVICE IF YOU WANT TO…

DO NOT USE THIS SERVICE IF YOU WANT TO ACTUALLY RECEIVE YOUR ITEM THEY WILL NOT HELP YOU THEY ARE CRUEL AND USELESS CRIMINALS I AM MAKING A CONSUMER AFFAIRS COMPLAINT, STOLEN PRODUCT AND MONEY, POLICE WILL BE INVOLVED!

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

Thank you for providing your feedback. We're sorry to hear about your disappointing experience. We appreciate your input, and we're committed to continuing to improve our services moving forward. Could you please provide an order number? We would love to look into this further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rewards Program - Scam

I have been shopping with this company since 2024. While prices have been good, I tried to claim some of my thousands of points rewards through their Furever Club. What a joke!

They want you to do auto-delivery to save. You earn rewards, but you cannot claim those rewards back on auto-delivery items, even two days out from next processing.

You need to buy a whole separate purchase to add any redemptions of the rewards. Autodelivery items are also a paid shopping cart. They have the facility for "one off" purchases on other lines to be added to an auto delivery. But force customers to buy items in a separate purchase to claim their rewards and make it difficult to claim, so they are not claimed.

Reward programs are not meant to be difficult to redeem. They have lost a loyal customer through this. The products that I had on Auto delivery, I have found cheaper through another supplier who also offers autodelivery.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear you were disappointed with your experience using our FurEver Rewards program, especially as a long-term customer.

We want to reassure our customers that the FurEver Rewards program is genuine and reward items can be redeemed. We understand, however, that the current process is not as seamless as it could be, particularly when trying to add rewards to an existing Auto Delivery order.

While reward items cannot currently be added directly through the Auto Delivery schedule online, our team is always happy to assist customers with placing their order so they can retain their Auto Delivery pricing while also redeeming their available rewards.

We appreciate feedback like this as it helps us identify areas where we can improve, and we have shared these comments with our development team as we continue working to enhance the customer experience.

Thank you again for your loyalty and for taking the time to provide your feedback. We’re sorry your recent experience did not meet your expectations, and we appreciate the opportunity to improve.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

but the courier service is hopeless

The company itself is always efficient dispatching my order immediately but, on two occasions, it has taken me two days to find the "delivered" parcel. I live in a retirement village in independent units and we have no "front office". On both occasions, the courier has left my parcel at the cafe because I don't believe he tries to find my unit. All is signposted and numbered....it's not hard. It really lets down Budget Pet Products setrvice.

8 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

Thank you for your feedback and for your continued support. We're pleased to hear you've consistently found our team efficient and that your orders are dispatched promptly.

We're sorry to hear you've experienced ongoing issues with the courier delivering your parcels. We understand how frustrating it must be to have to search for your order, especially when your unit is clearly signposted and numbered. This is certainly not the experience we want for our customers.

We appreciate you bringing this to our attention, as feedback like yours helps us raise these concerns with our courier partners. We hope your future deliveries are completed correctly so they reflect the level of service we strive to provide from the moment your order leaves our warehouse through to delivery.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible experience

Terrible experience, They had a promotion that said Buy these flea drops, get one dose free, I got sucked in and ordered promptly, but the free dose was not included. After I complained, they said it was while stocks last. Yeah right. But you had no qualms about disappointing and cheating customers out of what they were expecting. I do NOT recommend this company.

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

Thank you for your feedback, and we’re sorry for the confusion and disappointment this has caused. The free single dose promotion was available while stocks lasted and unfortunately sold out on 21 May. Your order was created on 22 May, and by the time it was processed there were no remaining promotional doses available. We understand how frustrating this would ,and we apologise for the inconvenience and any misunderstanding this has caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FALSE ADVERTISING

FALSE ADVERTISING. They advertise orders over $49.00 free shipping. I tried to place an auto delivery of $200.00/12 weeks and they auto added shipping at checkout. When I queried this I was informed that delivery zones have changed and I was outside the zone.

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your disappointment.

While we do offer free shipping on eligible orders over $49, not all suburbs fall within our free shipping delivery zones. This information is outlined on our Shipping Information page.

We understand it can be frustrating if your address is outside the free shipping area, particularly for Auto Delivery orders. We appreciate you taking the time to share your experience, and your feedback has been noted.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Incorrect Pricing

I have used Budget Pet Products for about 9 months and was particularly impressed with the automatic re-order process until now. The last delivery contained only one product and it was 50 % dearer than the same product previously delivered and the current listed price on the website. I asked for an explanation. Reason given was that
“Auto delivery is a convenient set and forget service however, it does not lock in fixed price or guarantee a permanent discount. Orders are charged at the website price available at the time the order is generated”.

If this is the case then Bravecto dropped 50% in two weeks ! Lost a customer.

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

Thank you for your feedback, and we're sorry to hear about your disappointment.

While Auto Delivery is designed as a convenient "set and forget" service, prices are not locked in between deliveries and are charged at the website price available when each order is generated.

When customers first sign up to Auto Delivery, there is often an additional onboarding discount applied, which can make the initial order significantly cheaper. If there is also a promotional sale running at the time, this can reduce the price even further. The order you have referenced was charged at the standard Auto Delivery price, without any additional sign-up discounts or promotional offers applied.

We understand that the difference between your first and subsequent orders may have been unexpected, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away

False delivery times confirmation email says dispatched as soon as payment has cleared but this is not the case.
I cancelled my order and I am still waiting for my refund.
Who knows how long that's going to take.

17 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

Thank you for your feedback.
We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.
To clarify, our standard dispatch timeframe is 1–2 business days, which is outlined on our website. We understand this may not have aligned with your expectations and apologise for any disappointment caused.
We can also confirm that your refund was processed promptly following your cancellation request.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really not up to the job

I have been using them with poor service for 9 years but keep giving them another chance. Courier service is generally very poor as is customer service at rectifying issues. On average one in three orders has issues that never get resolved. I have a gold rewards account that I ordered an item for that was never delivered or actioned but they still lowered my account balance and then said they adjusted my near $200 frequent food purchase. I have had enough - dump them or look elsewhere

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

Hi Lindsay,
Thank you for taking the time to share your feedback.
We appreciate the opportunity we recently had to discuss your concerns directly and better understand your experiences as a long term customer.
We understand your frustration. Having supported us for many years, it is disappointing to hear that you have experienced recurring issues with deliveries, customer service, and the resolution process. We also acknowledge the concerns you have raised regarding our rewards program and your recent ordering experiences.
The feedback you provided has been shared with the relevant teams for review. While we appreciate this does not change the experiences you have had, we are grateful that you took the time to explain your concerns and provide detailed feedback.
Thank you for your many years of support and for sharing your experience with us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Courier Issues:Aramex fail to follow…institutions with out my signature who signed for me instead

Courier Issues:Aramex fail to follow delivery instructions they just left my order outside in the public building entry door where everyone can take it small parcel and without my signature, Customer Service: Resolving damaged or missing orders can be difficult, not responsible and long response times and a lack of direct phone support.i should check the review before I buy from budget pet. It's not worth a little cheaper than take lots time to deal with issues. Now my cats need to be worm very frustrating this shouldn't be happened if budget pet is caring and responsible

22 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

Thanks for your feedback, and we’re sorry to hear about the delivery experience and the frustration this has caused, especially as your cats’ needs are time-sensitive. We would really like the opportunity to look into this properly for you. Could you please provide your order number so we can review the delivery instructions, courier handling, and our customer service response in detail?

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't believe the free shipping over…

Don't believe the free shipping over $49 bit, all sorts of excuses why the didn't ship it free. Read the fine print they say .... yeah right.

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

Thanks for your feedback, and we’re sorry for any confusion around the free shipping offer. We always recommend checking our shipping information page or contacting our customer service team, as they can quickly confirm whether a delivery postcode falls within the free shipping zone and clarify any conditions before ordering.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

dispatch takes at the very least, a week!

Discovered, 4 days after ordering that they weren't planning to even put my pet food in the post until at the very least, a week after I'd ordered. I asked if I could pick it up from the warehouse instead and they said not for 3 days because of them needing to wait for some process to end and start another one. I explained it was urgent as I've run out of pet food and that I couldn't afford to buy more of this expensive Orijen dog food from somewhere else until they had refunded me and yet they won't even start to process a refund for at least 3 days. I asked them to just send it express and they said that would take several days because they would first have to cancel the order and then I would also be charged extra for the express post, even though it's their fault it's so delayed. I told them they should put a big banner on their website to warn people that if you order anything, it won't even be put in the post for at least a week, and they send a screen shot of this tiny bit of text, that says 'dispatch update', with no capital letters, typed in size 10 font. You have to click on that to read something that says things are being dispatched a couple of days later, which is a lie. This tiny font is above all of their massive banners that advertise what they want you to buy. There was no acknowledgement that this should be changed or apology about this when I gave them the feedback. I bought so much pet food from them over the years and now they've put me in a really difficult position as a pet owner, and they've lost a good customer.

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Budgetpetproducts

Antwoord van Budgetpetproducts

Thank you for your feedback, and we’re very sorry for the frustration and stress this situation caused, particularly given the urgency of needing food for your dog. We have recently experienced dispatch delays due to operational disruptions during our warehouse move, which unfortunately impacted processing times more significantly than anticipated.

When you requested to change the order to warehouse collection, the order had already entered the picking process on the warehouse floor, so our team needed to wait for the warehouse to stop and locate the order at the packing bench before changes or cancellation requests could be actioned. We understand this delay was incredibly frustrating from your perspective, especially while trying to organise urgent food for your pet.

We also appreciate your feedback regarding the visibility and clarity of our dispatch delay notices. We understand your concerns around expectations not aligning with actual timeframes, and your comments have been shared internally for review as we continue improving both communication and processes during these disruptions. We sincerely apologise for the inconvenience caused and are sorry to hear this experience has impacted your trust in us after being a long-term customer.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer