Clearance Paving Reviews 

1.415
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered our discontinued paving after their parent company gave us the website address. Fast efficient delivery. Driver came with a electric pallet mover. He placed the pallets where we asked him too.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All good with my products and pricing, the only cause for concern that peiole need to be aware of, as I wasn't! Is that the delivery company they are using is kerb side delivery only , which meant... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worse company ever. No one answered the phone since 3 weeks calling them few times a day. They have sent me a wrong colour of slabs and replied that was not going to replace them, as on the label... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tried to buy from local supplier but they said it would need to be a special order + xtra costs. Found Clearance Paving ( didn't realise it was Brett ) and found the price was cheaper and it include... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Bestratingmaterialen leverancier
  2. ook in
  3. Hoveniersbenodigdheden winkel
  4. Tuin

Geschreven door het bedrijf

Our aim is to provide our customers with fantastic discounts on a wide range of garden and driveway products. At Clearance Paving you can find affordable, discounted concrete block paving, concrete paving slabs, natural stone paving slabs and kerbs and edgings delivered direct to your door. Functional or decorative, whatever your landscaping needs, we will have a deal for you.

Geschreven door het bedrijf


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 37% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(1.415)

67 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All went smoothly

All went smoothly. Good quality pack of slabs at a competitive price, delivered within a few days. Would use again.

3 augustus 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worse company ever

The worse company ever. No one answered the phone since 3 weeks calling them few times a day. They have sent me a wrong colour of slabs and replied that was not going to replace them, as on the label says Buff. They didn't care that inside the packaging was actually Natural... reported them to PayPal, called manufacturer, who also didn't admit making a mistake with labels. When I said I was going to bring them few slabs to prove it wasn't buff, they said no need and offered me a full refund. I have ordered 7 pallets of buff, so I'm 100% sure it wasn't any variation of buff colour. It was exactly the colour they advertised on their website as Natural...

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Clearance Paving

Antwoord van Clearance Paving

Firstly, can we apologise for the difficulty in getting through to us. It is a very busy time at the moment, and we are trying to improve our response times, so thank you for pointing this out.
We understand your frustration on the difference in shade of the two different packs that you ordered on two separate occasions. The nature of this type of product is that there can be variation between each pack of slabs due to the naturally occurring aggregates used in the production process which can create variations between packs.
As you ordered end-of-line stock, the two separate orders may have originated from different production runs months apart.
We do not want our customers to be unhappy with their projects, and our team did offer you a full refund on this occasion as a gesture of goodwill.
We do hope that your project is finished soon so that you can enjoy your garden.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All good with my products and pricing

All good with my products and pricing, the only cause for concern that peiole need to be aware of, as I wasn't! Is that the delivery company they are using is kerb side delivery only , which meant that mine was put on the public pathway, I then had to hand move every slab on my own to my garden. The lady delivery driver had just a pump lift to maneuver the pallet of slabs, and even then it wouldn't work as it was saying load to heavy

2 juli 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy customer

Could not believe the quality of the product for the price it was better than I expected, I would use the company again and recommend them to friends and family

15 juni 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service. Very easy transaction

10 juni 2026
Logo Clearance Paving

Antwoord van Clearance Paving

Thank you for the positive review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

None existing customer service, poor communication

We placed an order on Saturday, 13th of June, booking the nearest delivery date for Friday 19th. Order was acknowledged, and the payment debited from the credit card. I attempt to contact the company multiple times. Though the listed telephone number is operating, there wasn't ever any one to answer. Furthermore, we only learned on the actual day of delivery- afternoon, that the items we ordered are not in selable condition. We had a landscapes working on the spot, so very inconvenient situation indeed!!!During all this period, the retailer didn't indicate that the stock might be damaged and not suitable to distributors. Very disappointed 😞

8 juni 2026
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great slabs and good service

Great slabs and good service. I wish I had asked for a delivery wagon with a crane, it would have been so much easier if they had been put on top of the bank on the level we needed them.
I am now wheeling two at a time up a bank on a wheel barrow !!! My back is killing!!

4 juni 2026
Logo Clearance Paving

Antwoord van Clearance Paving

Hi Sue, thank you for the honest review, we will advise this to our haulier company.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

quality slabs

very helpful and great service,
good quality products 👌
price was very good,
delivery exactly where I wanted it

27 mei 2026
Logo Clearance Paving

Antwoord van Clearance Paving

Hi Gwyn, we are happy with the 5 star review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The slabs are brilliant and at the…

The slabs are brilliant and at the clearance price were great value. The delivery driver was extremely helpful. It would have helped if he had rung further ahead so that I could have saved him an unnecessary diversion.

22 mei 2026
Logo Clearance Paving

Antwoord van Clearance Paving

The 5 star review is always good feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer services were excellent

The customer services were excellent, it was good to be able to talk with someone on the phone re a problem. The lady in customer services was pleasant,and sorted everything efficiently

19 mei 2026
Logo Clearance Paving

Antwoord van Clearance Paving

Thank you for the 5 start review, we applicate this.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer