Comino London Reviews 

352
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just received my gorgeous dress from Comino couture, have ordered on line from them previously but did it through DM on instagram this time. Was advised on what size to buy and kept updated on the sta... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best customer services and the best dresses! Delivery dates are made very clear when ordering and any questions are always answered within the hour via instagram! When out I receive so many compli... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hey all, my second review for these guys as I placed a second order last week ❤️ just received today (it was an item in stock) these Comino dress are unbelievable, I brought one of their skater dresse... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT ORDER!!!!!!! Stunning dresses when you recieve one after months. Ordered loads so did my friend and they say they been delivered when they pretend they have. We have ring door bell and checked... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

The label is recognized for the go-to brand for glamorous embellished & vibrant print dresses, striking the perfect balance between sophistication and playful quirkiness. With the mantra of ‘elegant, timeless and quality’ always in mind, Comino Couture offers a range of outstanding pieces that are perfect for occasional, nightouts to Sunday brunches – there is something for everyone. Such an exciting brand making waves in the world of fashion and already with a huge celebrity following, thousands of repeat customers, over 180,000 followers, stocked by High Street Retailers and our loyal fantastic independent boutiques. Make Everyday your Runway


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

352 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(352)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ive ordered from the website before and…

ive ordered from the website before and had no problems HOWEVER , i ordered 2 dresses on march the 1st and to this date may 11th have still only received one of the dresses . I have an asked for a refund as i sent the one dress i received back as it was too short , i sent that back tracked on 25th of march and still haven’t revived No refund ! . i have emailed countless times with tracking number and proof of return but have not received a refund . As for the second dress i emailed and told them i no longer wanted it back in march to which they haven’t replied to , so i’m at still left with no refund or dresses ! i’ve been emailing everyday for about a week and had no reply !

11 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Comino London

Antwoord van Comino London

Dear Paige,

We can see you was refunded for both returned dresses as per below ⬇️

49863
paige
Message
Refund submitted and processing. Learn more about refunds.
Amount
£85.00
Refunded items
1 × Lux Feather Cuff Dress - comes in pink and black - PINK - Medium - UK 8-10 ( US 4-6)
1 × Crystal Bandage Midi Dress - Small - UK 8-10 ( US 4-6)
Gateway
Shopify Payments
Type
refund

Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I paid for an order of 290 pounds last…

I paid for an order of 290 pounds last year in September. After numerous emails they told me that the order was lost. And since September I'm still waiting for my money back. When will I receive them?

10 september 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great CS behind the scenes

Thanks to the team who got back to me yesterday to make sure I got my dress in time. They went above and beyond and their kindness and politeness in dealing with my request via DM was very kind and much appreciated.

4 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely stunning clothes

Absolutely stunning clothes . Brilliant service .. needed my dress before my holidays . It arrived in time , and they kept me up to date with postage and when it was being sent, will be ordering again. Just amazing

8 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never got the order

I placed an order back in October 2022. After months of waiting (I waited until January) and waiting I finally reached out and they had told me they lost my package and couldn't provide a tracking number. I gave up and asked for a refund and it took a lot of back and fourth to even get that processed - they ended up only giving me half of what I paid back. I was so over their customer experience I couldn't find effort to waste any more time on trying to get the other half of my payment back.

5 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Comino London

Antwoord van Comino London

Dear Karen,

Sorry to hear you only got half a refund.

I have not processed that for you

Please allow a few working days to show in your account

Warmest regards Comino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish I looked at all of these BAD…

I wish I looked at all of these BAD REVIEWS before I ordered from this company. I see a common pattern of shipping issues that I myself have experienced. I ordered a dress April 6th and its now April 25th.
I STILL HAVE NO PRODUCT. I was eventually given tracking and it still has not updated.

Royal Mail is trash and so is there customer service. Instead of apologizing for the delay, the email was extremely rude, lacked empathy and disregarded any type of feedback provided.

Lastly the CS rep mentioned this was a PREORDER dress and it was NOT. The follow up email they sent me proceeded to argue with me that it is.
I have a specific event to go to and would have NEVER purchased a dress knowing that it would take over 20 days to receive. Especially since I need a dress by a certain date. I'm a smarter online shopper than that.

AVOID AVOID AVID
unless you want to wait for your item(s) for longer than 20 days, and deal with trash customer service.

25 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Comino London

Antwoord van Comino London

Dear Alysha,

You ordered a PRE ORDER dress which advised despatch would be in May. We despatched earlier than advertised. Your international tracking is LP631921938GB


Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid! No delivery no refund waiting for 8 months

I have placed 3 orders around 70 items back in august/ September 2022. They have sent 9 items and To this day I am chasing my refund for the undelivered items. They are giving me tons of empty promises. I just don’t understand how can a company take your order and not be able to deliver for 8 months and let the customer chase them almost beg for money to be refunded! Now no response to my emails, my phone calls to them are not answered ( tried 7 times today) This whole experience is very stressful and gives me anxiety. Dear comino all I want from you is my money back for order #48659
You have not delivered so what is the reason you are holding onto my money, just send it back! Can you explain here publicly why are you unable to provide me with refund for over 3 months of promising. Please refund me immediately and let’s just close this disappointing experience. Trust me I will never be ordering from you again. I just want my money back from you nothing else

24 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I paid on my cc $230 for 3 dresses

I paid on my cc $230 for 3 dresses. Nothing ever came. Sent several emails. Same story over and over "we are shipping. almost ready to ship, geting ready to ship" etc etc Several emails to the compamy and just more excuses. Then finally I asked for a credit and it never came. We will continue to fight until we get the credit. Purchase at your own risk.
Update: apparently somebody is reading the reviews because they paid up the refund finally!!!

19 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Beautiful dress

Beautiful dress! So happy with the order. Just give plenty of time for the order or be sent as they do hand make the dresses so does take time. Happy to wait as the dress was stunning. Thank you x

18 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Awaiting refund

I ordered 5 dresses last August2022, and I eventually received 1 dress In October 2022, which was beautiful unfortunately after waiting 5 months from order date I was still waiting delivery of remaining dresses, I have messaged company a number of times regarding a refund, they said its with customer services or we need your bank details, I am still to this date 12th April 2023 waiting for a refund.
There is a real mixed bag of reviews about this company and its such a shame because the 1 item I received was lovely, hopefully they can sort out my refund and other customers receive their ordered items.

12 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer Service Generally

Ordered three items on the 8 January 23. One item was delivered, with the remaining items listed as 14-25 working days for delivery.

The 25 working days passed and I contacted Comino Couture requesting an update, to which no response was forthcoming. A further two email chasers requesting an update were sent prior to a response being received. In the same response, Comino confirmed that they had not fulfilled my remaining orders and essentially hadn’t realised. I confirmed that I would still like the items, to which Comino confirmed they would be delivered by the end of March.

The end of March occurs and I sent further emails requesting an update, only to be informed that the items would be dispatched at the beginning of April. To no avail once again.

Further chaser emails were sent requesting an update and a refund, whereby I had been waiting in excess of 4 months for my remaining items. Comino confirmed a refund had been processed. Upon chasing information as to the refund I was informed that one of the items could be dispatched the following day. Naturally this was concerning as this email contradicted the confirmation that a refund had been given, when indeed it had not. I fail to decipher why Comino continued to convolute matters and in turn make an untruthful and misleading representation to a simple request: to provide evidence that the refund has been processed to which I am entitled to the same pursuant to the Consumer Rights Act 2015.

Unfortunately this is the second occasion (albeit a few years back) where I have encountered the same issues with Comino and as such feel it is fairly placed to forewarn potential customers as to the issues which I have been party too. These being that the delivery lead times are misleading, even when compromise is given on the dates cited on their website and the customer service is quite frankly abhorrent, where customers are required to chase for updates, only for some correspondences to receive an ad hoc response , which in turn demonstrates Cominos general lack of inconsistency.

Interestingly, despite Cominos apparent lack of being able to afford consistent communication with paying customers , it is prolific in posting content on social media which shows the general appetite of the business: attract potential new customers but fails to give any credence to their existing customers.

Further, upon requesting a refund and providing my comments as to my dissatisfaction, Cominos Facebook and Instagram is no longer available to which it is apparent that the company has blocked my profiles despite me contacting them only via email. Not only is this alarming, but pedantic at best and not the expected behaviour of a company holding out to be professional.

In resolving the matter, a full complaint was submitted via PayPal resolution whereby a full refund had been indicated as expected. However, customers should not have to be forced into taking such route, when in reality, Comino could have resolved themselves direct.

This review is made with no malice intended, whereby it is hoped that the contents of the same can be used constructively by Comino in improving and developing its customer service and to prevent other customers having the same service I experienced.

11 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Comino London

Antwoord van Comino London

Dear Hannah,

Thank you for taking the time to leave a review. We do look into all reviews in order to improve our services.

Unfortunately, there was a delay - HUGE APOLOGISES - as per email correspondence yesterday they were ready to despatch but you no longer required them and asked for a refund which was completed through PayPal

Regarding Facebook it’s currently down due to maintenance. Instagram is fine

Regards
The Comino Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Stunning Dress

Fast shipping.
Very unique Stunning Dress, true to size, very good quality and very well made.
Will be buying from them again.

17 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid avoid

Bad experience. Years ago they were reliable, now no longer. Made two orders, one in August 2022 and one in January 2023. Since the first one had not been shipped in January, I asked for a voucher with which I bought the second one. They wrote to me that they would send me the first one and refund the second one. Second refunded after many emails, but they have the money of the first ever sent !!!! They respond with fake emails without real shipments! Don't trust!!!

13 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID AT ALL COSTS

I ordered two dresses from Comino couture. Paid by PayPal both times. No dresses delivered. All sorts of Royal Mail excuses and non specific tracking. Said it was Irish customs. I provided an alternative uk address. Still nothing. Complained on PayPal they sent through the non specific tracking to overcome that. Noted I would log a review on trust pilot. Told me it was too easy to blackmail!!! And still no dress or refund. AVOID AVOID.

6 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

10/10 amazing experience

10/10 amazing experience
I ordered the pleated midi skirt and lace bralet top. They are very well made and fit so well . I’m so glad I ordered them ! Can’t wait to wear them on holiday !
The lady was so lovely and friendly and very patient nothing was to much trouble and she always helped me . Thankyou so much !
I’ve ordered 2 more dresses can’t wait to receive them. I would definitely recommend a purchase 🤩🤩🤩

29 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing company and products

Amazing company and products, fast service and lovely clothes. Definitely purchasing again!

1 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Comino London

Antwoord van Comino London

Thank you for taking the time to leave a positive review! Really appreciated

Thank you for shopping at Comino 💋

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DONT PURCHASE FROM COMINO COUTURE

Items ordered 5/01/23 with assurance they would arrive before the beginning of March as I wanted for specific event.

Items chased constantly to then not arrive. Requested a refund almost a month ago and chased constantly with no avail.I will now raise the issue through my bank.

I don’t know what has happened to this company ? Never had issues like this historically but judging by other reviews it seems that it is happening across the board.

Please don’t buy from this company they will respond to messages very quickly on social media but not follow through with action.

22 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Comino London

Antwoord van Comino London

Dear Becky,

You placed your order on the 21st January at 17.08pm not the 5th January.

Also as per website we “make per order” if you needed sooner you should have contacted us at the time of ordering.

All our terms & conditions are viewable on our website

You was indeed refunded - please bare in mind refunds can take 2-4 working days to reflect into your account.

All the best
Comino Couture London

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer