Banner for Danetti

Danetti Reviews 

7.883
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Today we took delivery of two Sanza Brushed Brass Table Lamps with Natural Linen Shades. Absolutely beautiful lamps, the led lighting cleverly built into the main lamp frame is inspired. These lamps... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My mattress orders didn’t show up on the day of the delivery and this happened twice. Never received any compensation Two of them ended up being m defective in just a couple of weeks I’ve tried to get... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very pleased with my new purchases of sideboard, dining table & chairs from Danetti. Excellent customer service from Joa throughout my purchase. Everything was in stock apart from the Fraser dining ta... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gorgeous console table (Toronto dark ash). As I was ordering online I was a bit nervous about the quality, but it really exceeded my expectations. It looks and feels like excellent quality furniture.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel
  2. ook in
  3. Slaapkamermeubilair winkel
  4. Tuinmeubilairwinkel
  5. Woonkamermeubilairwinkel
  6. Zitbankenwinkel

Over Danetti

Geschreven door het bedrijf

Independent since 2006. Designed for real life.

At Danetti, we design contemporary furniture for the way people actually live. From our Berkshire studio, we create thoughtful, functional pieces that bring beauty, comfort and lasting quality into homes across the UK. Independently designed and built to last, every collection reflects our belief that great design should make life easier, more beautiful and more yours.

We offer a wide range of stylish, high-quality furniture for every room in the home. From dining tables and chairs to sofas, beds and storage, each piece is designed to help you create a space that works beautifully for your lifestyle. Whether you're furnishing an open-plan kitchen-diner, upgrading your bedroom, or refreshing your hallway, we’ve got pieces that make a statement.

Our curated designs, premium materials and smart details are what set us apart. We’re not about trends that fade - we’re about considered design that feels good to live with, day in and day out. Loved by thousands of customers across the UK, Danetti is where modern furniture meets everyday comfort. Thoughtful design. Built to last. Always made for the way you live.

Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

8K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 99% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(7.883)

1.582 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service

I placed an order of a sideboard and console table. Both were lovely in terms of design and quality. One item had a slight imperfection and so I contacted Danetti customer service (James) who was prompt at resolving this for me.
Always happy with a Danetti purchase :-)

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you for your lovely 5-star review. We’re delighted to hear that you’re pleased with both your sideboard and console table, particularly the design and quality.
We’re sorry that one of the items arrived with a slight imperfection, but it’s great to hear that James was able to resolve this promptly for you. We’ll be sure to pass your kind feedback on to him.
Thank you for continuing to choose Danetti. We’re so pleased to hear you’re always happy with your purchases, and we hope to welcome you back again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A very stylish table from Danetti

We were kept updated with delivery timeframe. When our coffee table arrived it was so well packed. The table took no more than 20 minutes to put together and we are delighted with the result, a very stylish table which has been admired by all the family.
I would definitely recommend Danetti, a great company to work with

4 september 2026
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review. We’re delighted to hear that you were kept updated throughout the delivery process and that your coffee table arrived so well packaged.
It’s great to hear that assembly was quick and straightforward, and that you’re so pleased with the finished result. We’re especially pleased that the table has already been admired by your family!
Thank you for recommending Danetti and for your kind words about your experience with us. We hope you continue to enjoy your stylish new coffee table.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friendly helpful staff

Friendly helpful staff
Quality of table outstanding
Chairs not as comfortable as them look

4 september 2026
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you so much for your fantastic 5-star review. We’re delighted to hear that you found our staff friendly and helpful, and that you’re so impressed with the quality of your new table.
We also appreciate your honest feedback regarding the comfort of the chairs. We’re sorry to hear they haven’t quite lived up to your expectations in this respect, and we’ll be sure to pass your comments on to our team.
Thank you for choosing Danetti, and we hope you continue to enjoy your new furniture.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered 4 bar stools

Ordered 4 bar stools. only three arrived!

4 september 2026
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry that only three of your four bar stools were delivered.
We can see that you’ve already been in contact with our Customer Care team and that a search has been raised to locate the missing item. Our Delivery Specialist will be in touch with you once the search has been completed to provide an update and agree a resolution with you.
We apologise for the inconvenience and appreciate your patience while we work to locate your missing bar stool.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Danetti experience

@Abbas Karimjee: We purchased a sofa from Danetti and had to return it 5 times in total due to it coming damaged each time and one time the incorrect piece came! Honestly it was the most stressful experience we’ve gone through when purchasing furniture for our home. The icing on top was that no store credit or anything was offered after 3 months of bad service and broken products. Do yourself a favour and shop with sofa club!

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear about your experience with your sofa and completely understand how frustrating and stressful this must have been.
You should never have had to return your sofa five times due to damage. This is very much not the usual customer experience we provide, and we’re genuinely sorry that we let you down on this occasion.
We appreciate that three months of dealing with damaged or incorrect items would have been extremely disappointing, and we understand why this has left such a negative impression of your experience with Danetti.
We would really appreciate the opportunity to look into your case specifically to understand what went wrong and where we could have handled things better. If you could contact us with your order number and reference this review, we would be happy to investigate this further and see what we can do to improve your experience. We would also be happy to look into the possibility of offering you store credit in recognition of the inconvenience you experienced.
We’re sorry that we were unable to provide the level of service and experience you expected when purchasing your sofa, and we hope you’ll give us the opportunity to review your case and put things right.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From start to finish a high customer…

From start to finish a high customer service. The bar stools whr delivered exactly as promised by 2 very professional guys. Bar stools are excellent quality and very comfortable!

3 september 2026
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you so much for your fantastic 5-star review. We’re delighted to hear that you received such a high level of customer service from start to finish and that your bar stools arrived exactly as promised.
It’s also great to hear that you were pleased with the delivery team and that you’re so happy with the quality and comfort of your new bar stools. Thank you for choosing Danetti, and we hope you enjoy them for many years to come.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quickly dispatched and received.

Quickly dispatched and received.

3 september 2026
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you so much for your 5-star review. We’re delighted to hear that your order was quickly dispatched and received. Thank you for choosing Danetti, and we hope to welcome you back again in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kai dining table arrived damaged

Kai dining table arrived damaged. Reported to Danetti, no resolution so far. They keep asking for more pictures. I would expect a simple replacement or refund offer. If no such offer is forthcoming I will have to raise with my credit card company as this is a significant cost to bear.

3 september 2026
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry that your Kai dining table arrived damaged and understand your frustration while waiting for a resolution.
We can see that your case was raised with us on Friday morning, and you were advised that it would take 48–72 hours for a case handler to review your case. In the meantime, our first-line responder requested some additional images to help us assess the damage, which you provided.
Our Customer Care team operates Monday to Friday and does not work over the weekend. As soon as the case was reviewed on Monday, our team provided the appropriate options and, as requested, raised a replacement for you.
We’re sorry that the process initially gave you the impression that we were delaying a resolution. We hope that our prompt response once the case was reviewed, together with the replacement item now being arranged, will help to change your impression of the experience.
Thank you again for your patience and for bringing this to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disastrous shopping experience!!

I bought a bed that looked amazing on the picture. Everything went well until one day before the delivery date. I initially received a confirmation of the delivery slot a few days after I ordered the bed. Then a call telling me to ignore the time slot because they were unable to deliver the bed. One part was missing and in 24-48 hours they promised to update me with the new time slot. Nothing happened after 72 hours so I called them. Nobodoy had a clue about my order and asked me to wait 24 hours.Someone would call me with an update. Nothing happened. I called again 3 times and after 10 days of waiting I couldn't get a proper update of what was going on and how much longer I should wait. In the meantime I had ordered a pick up for my old bed, so I ended up without any bed. I explained all of that to the the customer service, plus the fact that while ordering the bed, they never mentioned a shortage of that bed. Based on that I arranged the pick up of the old bed. All in all, a complete disappointing shopping experience and a very bad customer service. Please keep away!

5 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry for the issues you experienced with your bed delivery and completely understand how frustrating it must have been, particularly after arranging for your old bed to be collected.
When an item is reported as missing from a delivery, we normally aim to complete a search and provide an update within 24–48 hours. We’re sorry that this was not the case with your order and appreciate that the lack of communication and the time taken to resolve the issue was disappointing.
Unfortunately, at the time of your order, this was the last bed available in stock. This meant that while we would normally look to send a replacement part if we were unable to locate a missing item after an extended period, we were unable to do so on this occasion as we did not have any additional stock available.
We completely appreciate that this left you without a bed after you had arranged the collection of your previous one, and we’re genuinely sorry for the inconvenience this caused.
This is certainly not the experience we aim to provide, and we’re sorry that your order and the service you received fell short of your expectations. We appreciate you bringing your experience to our attention.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

Excellent, brilliant quality.

2 september 2026
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you so much for your 5-star review. We’re delighted to hear that you’re so pleased with the quality of your Danetti furniture. Thank you for choosing us, and we hope to welcome you back again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service and quick delivery

2 september 2026
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you so much for your fantastic 5-star review. We’re delighted to hear that you were pleased with our customer service and that your delivery was quick and efficient. Thank you for choosing Danetti, and we hope to welcome you back again in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We are very unhappy with Danetti

We are very unhappy with Danetti , we bought thousands of worth of items and and accrued few hundred pounds reward points , sent emails after emails assuring us that we are gathering reward points worth money , Sent details by their rep to chose items , then all of a sudden informed that since we have a trade account reward points are not applicable . The rep said that they made a mistake , so if a mistake was made by danetti they should have honoured what we had accumulated instead of cancelling all our reward points . If this is how they treat their clients then I don’t want to ever use them . It’s left a very bad taste in our mouth . Danetti is not recommended by us for sure . The resposne given is not satisfactory

1 september 2026
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you’ve been disappointed with the situation regarding your loyalty points, and we appreciate your frustration.
We would, however, like to clarify that our loyalty points programme is exclusively available for standard consumer orders. This is because we offer specific trade discounts to customers with a trade account, loyalty points cannot be used in conjunction with trade pricing as it is a loyalty scheme in its own right and as we do not operate double discounts.
We appreciate that there was some confusion regarding the points and that you were contacted by a member of our team regarding how they could be used. We’re sorry for any misunderstanding this may have caused. However, as the trade discount and loyalty points cannot be combined, we’re unable to honour the points accrued on your trade account.
We value your business and are sorry that this situation has left you feeling disappointed. We hope this clarification explains why the loyalty points could not be applied to your orders.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant customer service!

Joa was incredibly helpful each time we've visited the showroom and always offers great suggestions and options. Joa goes above and beyond in customer service and is very patient and has a great can do approach to all of our queries. We're really grateful for Joa's expertise and her really friendly manner. We really rate Danetti's furniture, designs and quality, the choice is great too.Thank you!

31 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you so much for your fantastic 5-star review. We’re absolutely delighted to hear such wonderful feedback about Joa. It’s fantastic to know that she has consistently gone above and beyond, offering helpful suggestions, options and expert advice while making each visit to our showroom such a positive experience.
We’ll be sure to pass your kind words on to Joa, who will be thrilled to know how much you appreciate her friendly and can do approach.
We’re also so pleased to hear how much you love our furniture, designs and quality, as well as the choice we offer. Thank you for your continued support and for choosing Danetti.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Three deliveries and 3 weeks until receiving the bed.

Ordered an Ottoman bed, it said it was in stock online. I received an email to say it would be delivered within 2 to 3 weeks. Once I phoned them, they rectified it and said it was an issue with the ordering system and it would be delivered within a couple of days. First delivery arrived a few days after ordering, but only two boxes of three came. After several phone calls a third box arrived a week later. However, it was a duplicate of one of the boxes we already had. Several more phone calls later and another week goes by and we finally get the incorrect box taken away and the correct box delivered. All in all it took over three weeks to get a bed which was very frustrating. The customer service team were very polite on the phone, but I do feel firstly, it shouldn’t have happened at all and secondly, it could’ve all been dealt with a lot quicker.

24 augustus 2026
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you for taking the time to share your honest feedback, and we really appreciate your kind words about the service you received from our Customer Care team.
We’re sorry for the issues you experienced with your Ottoman bed and completely understand how frustrating it must have been to receive the incorrect boxes and have to make several calls before everything was finally resolved.
When delivery issues like this occur, we work closely with our third-party delivery partner, AIT, to resolve them as quickly as possible, and we would normally expect issues such as this to be rectified within 24–48 hours. Unfortunately, this clearly wasn’t the experience you received, and we’re sorry that it took over three weeks for you to receive the correct bed.
We’re pleased that you were eventually able to get the issue resolved, but we appreciate your comments regarding the time it took to do so. Thank you for sensing in your specific case number we will use this as a case study to see why it took longer than expected.
Thank you again for your honest feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service is excellent

Customer service is excellent! They came back to me very quick with what I needed. Thank you Chris for being great.

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you so much for your fantastic 5-star review. We’re delighted to hear that you found our Customer Care service excellent and that Chris was able to get back to you so quickly with the information you needed.
We’ll be sure to pass your kind feedback on to Chris. Thank you for choosing Danetti, and we hope to assist you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Danetti have been easy and brilliant to…

Danetti have been easy and brilliant to deal with.

Unfortunately our sofa was delivered with a slight damage too it, Danetti have been excellent to respond and deal with our issue quickly and to our satisfcation!

The quality of the product is excellent !

31 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you so much for your fantastic 5-star review. We’re delighted to hear that you found Danetti easy and brilliant to deal with, and that our Customer Care team were able to respond quickly and resolve the issue with your sofa to your satisfaction.
While we’re sorry that your sofa arrived with some slight damage, it’s great to know that we were able to put things right for you. We’re also pleased to hear that you’re so happy with the quality of the product.
Thank you for choosing Danetti, and we hope you enjoy your new sofa for many years to come.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointing experience

Extremely disappointing experience

I ordered a bed online on 1 August, which was advertised as in stock. I chose delivery for 24 August as I was decorating the room beforehand and had visitors staying from the 26th, so I had planned everything around having the bed delivered on that date.

When the delivery arrived, only 2 of the 3 packages were delivered. The delivery drivers couldn’t find the third package in the warehouse. I accept that it was my mistake to take the two packages, as I genuinely thought the missing third package would simply be located and sent out separately.

Unfortunately, when I opened the packages, I discovered that I had actually been sent two headboards, meaning the bed could not be assembled.

I contacted customer service straight away. They apologised and said they would sort it out. A few minutes later, I received an email saying the delivery company would be in touch shortly to arrange another delivery date.

Then, just one hour later, I received another email telling me that the delivery would now take 12–13 weeks.

I called customer service and said, “This is a joke, isn’t it?” Their response was, “Unfortunately not.”

At that point, I cancelled the order.

I appreciate that I should probably not have accepted the two packages without confirming exactly what was missing, but I certainly didn’t expect an item advertised as in stock, with an agreed delivery date, to turn into a 12–13 week wait because the company couldn’t supply the correct parts.

The whole experience was extremely frustrating and disappointing. Poor stock control, incorrect items being sent, and then a 12–13 week wait to resolve the problem is simply not acceptable.

I would not recommend ordering from this company and certainly won’t be ordering from them again.

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry for the situation you found yourself in and completely understand how frustrating and disappointing this experience must have been, particularly as you had planned around the agreed delivery date.
Unfortunately, the bed you ordered was the last one we had available in stock. As the incorrect parts were delivered and the required parts were missing, we had to order these in to fulfil the replacement, which resulted in the much longer lead time being quoted to you.
We appreciate that this lead time was extremely disappointing. The agent you were speaking with should have made you aware of this immediately after raising the replacement, so that you could make an informed decision at that point rather than receiving the information later in the day. We apologise that this was not communicated clearly to you.
Our Customer Care team have done all they can to assist with the situation, and we’re sorry that we were unable to provide the resolution you needed within your required timeframe.
We are, however, grateful that you have acknowledged that we promptly organised the collection for your refund once you decided to cancel the order. We appreciate your feedback and will take your comments on board to help us improve how situations such as this are communicated and handled in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible from start to finish

Terrible from start to finish. I ordered 2 sofas but only 1 was delivered. Very slow to look into the missing sofa so eventually after numerous phone calls I asked for a refund for both. Slow to collect the sofa to be returned and even slower to refund my money. Whole process lasted almost 5 weeks. Will not use this company again.

2 augustus 2026
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry that your experience fell so far below the level of service we aim to provide.
We apologise that there was an issue with the initial delivery of your two sofas, with only one being delivered, and that we were unable to fulfil the remainder of your order in a timely manner. We completely understand your frustration at having to make numerous phone calls to chase the missing sofa and ultimately deciding to request a refund.
Usually, when an issue such as this occurs, we aim to rectify it within 48–72 hours. Unfortunately, on this occasion, we were unable to resolve matters within this timeframe, and we are genuinely sorry that the process ultimately took the length of time it did.
We also appreciate your comments regarding the collection and refunds. Our usual process is to issue refunds once all goods have been collected and received back into our warehouse. However, given the inconvenience caused, we agreed to refund the undelivered sofa separately, followed by the refund for the sofa being returned once it had been received back into our warehouse.
We completely appreciate that this was not the experience you expected when placing your order with us, and we’re genuinely sorry for the delays and inconvenience caused throughout the process. We value your feedback and will use it to review where we could have handled the situation better.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terribly complicated to erect by two…

Terribly complicated to erect by two people and didnt help that screwholes were not drilled properly

31 augustus 2026
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you found the assembly difficult and that you experienced issues with the screw holes not being drilled correctly.
This is certainly not how we would want our customers to feel about their Danetti furniture, and we’d really like the opportunity to see if there is anything we can do to help.
Please contact our Customer Care team directly with your order details, and they will be happy to look into this further with you.
We appreciate you bringing this to our attention and hope we can help resolve the issues you’ve experienced.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My side table is beautiful and exactly…

My side table is beautiful and exactly as i expected. Delivery was quick and efficient. Very happy with my purchase.

31 augustus 2026
Logo Danetti

Antwoord van Danetti

Thank you so much for your fantastic 5-star review. We're delighted to hear that you love your new side table and that it was exactly as expected. It's also great to know that you were pleased with the quick and efficient delivery. Thank you for choosing Danetti, and we're so pleased you're happy with your purchase.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer