Floralsecrets Reviews 

336
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Order rook much longer to ship than their website stated when I ordered BUT i see they've now updated the website to reflect a more accurate timeframe. I reached out to customers service about where... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was so disappointed when my order arrived at seriously much smaller than the sizes I ordered on line. The product does run small. However, when I contacted customer service they were on the sp... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The bra was extremely I Uncomfortable and not flattering to wear under clothing. I ordered my regular size and still hurt to wear more then a few minutes

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely horrible company. Don't waste your time and money. Got unexpected charges, after ordering two bras got charged for 6. Customer service is horrible, lack of communication and told would on... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

336 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 98% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(336)

246 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top Tier Customer Service

I ordered the wrong size and asked how to exchange. Floral secrets responded immediately and told me to keep the item and offered a replacement. They helped me identify the correct size and sent it. They were friendly and responsive, and I appreciate the outstanding customer service!

25 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

Thank you so much for your kind feedback!
It means a lot to hear you felt supported and well taken care of. That’s exactly the experience we aim to provide. We truly appreciate your support, and if you ever need anything again, we’re always here to help!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I got my product which was not at all…

I got my product which was not at all as described in the videos and tried to do a return or exchange atleast and took forever to even have someone contact me and it was becoming to be a pain to return so I just gave up the loss of the money or the bra then I get charged 34 for a membership I didn’t even know I signed up for and have been trying to get that resolved for awhile now and all they are willing to do is return half the money for a subscription I didn’t even know I signed up for and immediately told them to cancel!!! Do not trust this company and I would not buy from them for sure!

To be clear the min I was charged $34 I questioned immediately as to why and asked that it be stopped whatever the reason and my money returned right then so immediately. As far as “clicking” the only thing I recall clicking was to get sales and info from you in newsletter for so unless this membership was in tiny writing I don’t recall that. On the order number to clear it up I got an email that simply said you canceled it and that is all this morning which I’m about to respond to, but as I have said in this for everyone to see been arguing with your company for awhile now and getting nowhere.

13 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

We’re truly sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. This is not the level of service we aim to provide.

Regarding the membership charge, the VIP subscription is presented as an optional offer during checkout and is only added if selected prior to completing the purchase. It is not intended to be applied without the customer’s consent.

As a courtesy, we attempted to process a refund for you. However, since a dispute has already been filed, the funds are currently on hold and we are unable to complete the refund directly on our end while the case is active.

If you would prefer for us to resolve this directly, the dispute would need to be withdrawn first. Once it is closed, we can immediately proceed with the refund.

Please let us know how you would like to move forward, and we’ll assist accordingly.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I never received my order as it kept…

I never received my order as it kept being sent back to the warehouse but the customer service along the way was OUTSTANDING! I’m not even really mad that I didn’t get the product because I got a refund and had timely responses every step of the way. The best customer service I’ve personally ever dealt with.

22 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

Thank you so much for your incredibly kind words. While we’re truly sorry the package kept getting returned to the warehouse, it means a lot to hear that our team supported you well throughout the process.

We believe that even when things don’t go as planned, communication and doing the right thing matter most. We’re really glad we could provide timely updates and get your refund sorted smoothly.

Your feedback genuinely means a lot to us. If you ever decide to give us another try, we’ll be here and happy to help every step of the way. 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a wonderful experience with… Sophia Anderson

I had a wonderful experience with Sophia Anderson. She was so kind and patient, and she really knew her stuff. She walked me through everything step by step and made the whole process easy and stress-free. She even pointed out things I had missed or didn’t know to ask about, which made such a difference. It’s rare to find customer service like that these days!

21 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

Thank you so much for your thoughtful message! We’re absolutely delighted to hear about your wonderful experience with Sophia.
We’ll be sure to pass along your kind words to her—it will mean a lot. Providing service that goes above and beyond is exactly what we strive for, and your feedback reminds us why it matters.

If you ever need anything else, we’re always here to help! 😊

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware do not order!

I kept seeing the ads for floral secrets and the bras looked so pretty and they seemed reasonably priced. I ordered one and when I finally got it, it was the smallest bra that I’ve ever seen and nowhere near the actual size I ordered. There’s no way it was the size I ordered! I contacted them, they said you don’t need you to send it back, but will you accept another bra at no cost to, I guess “make it right” or something. I said I was willing to try if this one had been mismarked or something. I still haven’t received it, but today I got a charge through my PayPal account and they’re charging me double what I paid for the original bra! I can’t get to talk to an actual person to have it taken off or refunded. PayPal is not disputing it either. Beware do not order from them.!

17 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

We’re sorry to hear how frustrating this has been and understand why you’d be concerned.

To clarify, the recent charge you’re seeing is not for the replacement bra. It was related to the VIP subscription. When you contacted our phone support team, the subscription was canceled and the charge was fully refunded.

Your replacement bra is currently being processed. An email will be sent to you as soon as the tracking number becomes available.

If you have any additional questions or would like an update on the shipment, please feel free to reach out to us directly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely horrible company

Absolutely horrible company. Don't waste your time and money. Got unexpected charges, after ordering two bras got charged for 6. Customer service is horrible, lack of communication and told would only get 30% refund even though we immediately emailed the company after seeing we were charged for 6 bras rather than 2. And on top of that the bras that we got charged for aren't even the correct size. Bras themselves look nice, fit looks awkward and aren't super comfortable.

Buyers BEWARE! Definitely a scam!

19 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must feel. That’s certainly not the experience we want for our customers.

We’d like to review your order details right away to clarify the quantity, the charges, and the sizing issue so we can provide the proper resolution. Could you please share your order number or contact our support team directly at support@floralsecrets.co
with your order information?

Once we have those details, we’ll investigate thoroughly and assist you as quickly as possible. Thank you for bringing this to our attention.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exactly what I was looking for

The staff was amazing and so helpful. The bras are incredibly beautiful. I can't wait for my replacements that actually fit to come. The original ones I'm going to find someone to give them to

10 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

Thank you so much for your kind words about our team and the bras—we really appreciate it!

We’d love to check on the status of your replacement order to make sure everything is on track. Could you please share your order number or the shipping address, so we can review it for you?

We’re here to help and want to make sure your new size arrives smoothly. 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered four bras for my wife

I ordered four bras for my wife. When they arrived they were too small. I contacted them for a return and Claire got in touch. She stated to measure my wife and she would replace the small items. They arrived yesterday in the new size without having to return the first delivery. Fantastic service.

18 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

Thank you so much for your kind feedback! We’re glad to know that Claire was able to help with the sizing and get the replacements to you quickly. It’s wonderful to know the new size worked out and that the process was smooth for you.

We truly appreciate your support. We are very happy to know that you had a fantastic experience. If you ever need anything else, we’re always here to help! 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service. Had a problem and they fixed it right away

23 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

Providing quick and helpful support is always our goal. Thank you so much for your wonderful feedback :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Floralsecrets responded quickly and…

Floralsecrets responded quickly and clearly with skilled people over a size issue. They offered solutions that worked well.

2 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

Thank you for your kind feedback! We’re glad to hear our team was able to respond quickly and clearly to help with your size issue, and that the solutions offered worked well for you.

We truly appreciate your support, and if you ever need anything else, we’re always here to help! 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exchanges

Exchanges made easy and quick response time.

16 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

Thank you for your feedback! We’re glad to hear the exchange process was easy and that our team responded quickly. Making things simple and hassle-free is always our goal.

We truly appreciate your support, and if you ever need anything else, we’re always here to help! 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fixed order. Beautiful fits!

First order was wrong size. Customer service was quick and immediately sent replacements. Bras were as pretty as shown. I did have a weirdness where my girls seemed to hang out the sides but i realized i just had to tuck them. My husband is not keen in letting me out with that cleavage. Two thumbs up!

12 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

Thank you for your fun and honest feedback! We’re glad to hear our customer service team helped you with the size and replacement concerns and most importantly, great to know that you are satisfied with the bras!

We appreciate your support and your two thumbs up! If you ever need anything else, we’re always here to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

THIS SITE IS A SCAM!!!!

THIS SITE IS A SCAM!!!!! DO NOT BUY!!!!!! IF I COULD LEAVE NEGATIVE STARS I WOULD!!!!!! YOU GET A BRA THAT IS CHEAPLY MADE AND BARLEY COVERS YOUR NIPS AND IS COMPLETLY THE WRONG SIZE BUT WHAT THEY REALLY DONT TELL YOU IS THEY TAKE MONEY OUT OF YOUR ACCOUNT WITHOUT PERMISSION 🤬🤬🤬🤬🤬 AND MAKE YOU HAVE TO GET A WHOLE NEW CARD!!!!!!! DEFINITELY NOT HAPPY!!!! WITH THIS COMPANY OR PRODUCT!!! DO NOT BUY!!!

27 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

We’re very sorry to hear about your experience and understand how upsetting this must have been.

During the checkout process, the optional VIP membership is presented as an add-on offer. It is not applied automatically and would only be included if it was selected before completing the purchase.

That said, we’ve reviewed your account and can confirm that your VIP membership has already been canceled and the related charge has been fully refunded.

Regarding the bra, we’d really like to make this right for you. Please contact our support team directly at support@floralsecrets.co
with your order details so we can provide you with the available options and assist you further.

Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Definite WIN!

Recieved my order in a timely manner. Realized it was an incorrect size, (my fault) & contacted them about returning it for an exchange. Monica from Customer Service support was fabulous. She sent me a replacement order and even gave me a discount to use on my next order. Love them. They lift and support without underwire and stay in place. My husband is going to love his Valentines Day surprise! 😏😋

11 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

Thank you so much for your lovely feedback! We’re thrilled to hear your order arrived on time and that Monica was able to help you quickly with the size exchange. We’ll be sure to pass along your kind words to her.

It’s also wonderful to know you’re loving the lift and support without underwire and we hope your Valentine’s Day surprise is a big hit! 😏💖

We truly appreciate your support, and if you ever need anything, we’re always here to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

zero stars. scam.

I was not able to proceed and leave zero stars so had to leave 1 star. They charged the 19 and sent a cheap figurine so they had a tracking number. Never got a bra. Disputed with them to no result. Reported to credit card. Then charged again 34.71 for a fake order. It is a scam. Called credit card for fraud and to resolve. Called the company number and the same man kept answering and hanging up. No resolution. It is a scam. Do not waste your time and money for someone to steal your credit card info

12 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

We’re very sorry to hear about your experience and understand how upsetting this situation must be. This is certainly not the experience we want for any of our customers.

We’d like to look into this matter right away and review your order, the items shipped, and the charges on your account so we can clarify what happened and provide the proper resolution. Could you please share your order number or contact our support team directly at support@floralsecrets.co
so we can investigate further?

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 2 both came broken from the…

Ordered 2 both came broken from the start when asked for return it took them about 6 days to get back to tell me no full refund will be sent only 10% will be an i will pay for shipping label as well they have then proceeded to charge my credit card not 1 or 2 but 4 times before my card provider declined it an sent me a fraud alert when contacted them again 4 day wait to hear they are vip subscribers an that I was charged 57$ every 2 weeks for nothing at all but a cheaply made trash broken bra that lead to me having to cancel an get a new card as they refused to cancel whatever they have been charging for its ridiculous rip off an should be against the law for how they rip off people

17 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

We’re very sorry to hear about your experience, and we understand how frustrating this situation must have been. This is certainly not the experience we want for our customers.

We’d like to look into this matter right away and review the charges, the VIP status, and the condition of the items you received so we can provide the proper resolution. Could you please share your order number or contact our support team directly at support@floralsecrets.co
with your order details?

Once we have that information, we’ll be able to investigate and assist you further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We basically initially ordered the…

We basically initially ordered the wrong size. Floral Secrets customer service fixed our mistake by helping us pick the right one. My wife says it is the most comfortable bra she has ever had!
Thanks!

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

Thank you so much for your kind feedback! We’re really glad our customer service team could help you choose the right size and fix the initial mix-up.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very possibly a scam

If it were possible to give zero Stars I would. The only thing I can say positive for this bra is that the band size is accurate and they are beautiful. The problem is that the cup size was for a training bra. I ordered two and only got one. I'm beginning to feel like this is some sort of scam because I am getting no reply and cannot find a way to do the return since I ordered it directly from them.

12 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

We’re really sorry to hear about your experience, and we understand how frustrating this must feel. We’d like to assure you that we’ve already responded to your email about 19 hours ago and are here to make things right for you.

If you haven’t seen our reply yet, could you please check your spam or junk folder? Sometimes our messages can end up there by mistake. If you still can’t find it, feel free to reach out again and we’ll be happy to resend the details and assist you with the next steps.

We appreciate your patience and look forward to resolving this for you as quickly as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Floral Secrets Rose bra -BUYER BEWARE !

Floral Secrets Rose bra . What a huge disappointment! It took forever to actually get the bra and now when I have it , it doesn't fit ! It doesn't even look like the bra that was advertised, and it's about 2 cup sizes smaller than what I wear in American size . If I had known it was coming from China I wouldn't have ordered . Buyer beware - just save your money and don't bother with this company !

6 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

We’re really sorry to hear about your disappointment and appreciate you taking the time to share your experience. That’s certainly not the impression we want any customer to have.

Sizing can sometimes vary between regions and styles, and we understand how frustrating it is when an item doesn’t fit as expected. We’d truly like the chance to make this right for you. Please reach out to our support team with your order number or shipping address at support@floralsecrets.co
so we can assist with a suitable solution, whether that’s an exchange, return, or refund.

Your feedback is important to us, and we’re always working to improve both our products and our service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Floral Secrets has excellent customer…

Floral Secrets has excellent customer service. From questions before and after I ordered. They were polite, friendly and knowledgeable. They sent my order quickly and correctly. They even sent it to me without triggering customs avoiding extra fees and delays. Regrettably when the product arrived i found though it was as advertised, it did not meet my needs. Customer service responded quickly and helped me find a returns solution that beyond met my expectations. Thanks so much Floral Secrets for your quick, polite, excellent service.

11 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Floralsecrets

Antwoord van Floralsecrets

While we’re sorry the product itself wasn’t the right fit for your needs, it means a lot to know that the return process left you with a positive experience. Providing quick, polite, and helpful service is always our top priority. We really appreciate your kind words and your support

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer