Glossybox Reviews 

3.236
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

There subscription is a scam with no way to end it. I had originally signed up for a 12 month subscription that automatically changed to a monthly after it finished. I contacted them to cancel the who... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I received sporadic boxes since may, many with repetitive products and stuff you would find in any nice hotel. I changed to another bank and began paying them from there, and after 5 months they c... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I just recently discovered Glossybox and I must say I'm beyond impressed! With everything! The products. The ease of navigating the site. And the customer service is absolutely top notch! Yesterday I... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Glossybox in USA is closing down, and a lot of older boxes are on clearance. I ordered 3 which arrived very quickly, but the last one was incorrect. I reported it right away and included a picture, an... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Beauty en welzijn

Over Glossybox

Geschreven door het bedrijf

GLOSSYBOX

Helpful links



About us

GLOSSYBOX is a beauty discovery platform that engages beauty lovers across the world. Every month, we introduce you to five hand-picked global beauty products delivered straight to your doorstep through our beauty mystery boxes. You can start getting your beauty set by becoming a member to any of our subscription schemes available. You can also shop the limited edition beauty boxes on a discounted price once you join the Glossies’ community! Besides the amazing monthly beauty treats, here, at GLOSSYBOX, we provide you the latest beauty tricks and tips in our monthly beauty magazine and through our blog which is full of expert advice!.

Our GLOSSYBOX subscription plans offers flexibility across a wide variety of options provided to match your beauty needs. You can opt fora month subscription plan only for the price of £13.25! This is the perfect package to try out the beauty brand for the newbies! Once you love our beauty boxes, you can sign up to the GLOSSYBOX year subscription for only £11.75 monthly.All our monthly bundles are worth £50 which makes this subscription of excellent value! For Pay Monthly subscription plans, payment for your first box will be taken straight away when you sign up. After this, payments are typically taken on or around the first of the month. On the other hand, if you prefer not to pay for monthly beauty boxes, you can choose to pay up front for 3-, 6- or 12-months plans!Your plan will automatically renew unless cancelled within the term deadline. You can opt out of this renewal service through your online account by cancelling by the 14th date of your final box month. If you want to change to a different subscription plan, you must wait to opt out of your current plan and sign up again after the first of the following month in order to avoid duplicate boxes.

.


Contactgegevens

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,5

Alle reviews

(3.236)

25 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

There was a problem with one of the products in the January box and I was resigned, incorrectly, to taking it on the chin. A quick message to customer service however resulted in a replacement with samples being despatched the next day. Excellent customer service experience, very happy customer.

12 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hello,

Thank you for leaving your review!

It is always a pleasure to receive this feedback from our loyal Customers.

Your feedback always helps us to maintain and improve our services, and the team will be so pleased to hear your kind comments.

Should you happen to have any questions or queries, please don't hesitate to contact us and we will be happy to assist.

Take care and have a lovely day.

Kind Regards,
Sue

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Make it impossible to cancel

Make it impossible to cancel. There is no cancel subscription or stop auto-renew..Whatever you do do not take out a subscription from this company

6 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hello
 
Thank you for leaving your review. I am sorry to hear about this experience.
 
I cannot currently locate your account, however I have sent you a request via TrustPilot so you can provide some further details, and we can assist you further.
 
We look forward to resolving this matter for you.

Kind Regards,
Kayleigh

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid – Repeated Charges After Cancellation

I ordered a one-month Glossybox in October and received it with no indication anywhere in my account that an ongoing subscription was active. In November they charged me again unexpectedly. I contacted them immediately and was told they couldn’t cancel that month’s box but that my subscription had been cancelled and I would not be charged again.

Fast forward to December — they charged me again and sent yet another box, despite their written confirmation that my subscription had been cancelled in November. When I reached out, they responded as if I were only now trying to cancel, completely ignoring the fact that they had already confirmed cancellation weeks earlier.

This is incredibly frustrating and feels misleading. Being repeatedly charged after confirmed cancellation is unacceptable, and now I am having to chase a refund for something that should never have happened.

Would not recommend based on this experience. Wish I could give zero stars

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hello Laura,
 
Thank you for leaving your review. I am sorry to hear about this experience.
 
I cannot currently locate your account, however I have sent you a request via TrustPilot so you can provide some further details, and we can assist you further.
 
We look forward to resolving this matter for you.

Kind Regards,
Kayleigh

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ive been a customer of glossybox for…

9Ive been a customer of glossybox for nearly 3yrs. Ive had a few minor issues but it was always sorted. Recently I had been unable to login in so I tried changing my password (even though i knew my password) nothing worked so I messaged them on Facebook and was told my account had been disabled because of data protection information provided has not met their security. What a load of utter nonsense. I haven't done anything wrong. I spend a fair bit and enjoy filling in the reviews for items purchased for credits. How they can cancel someone's account for doing nothing wrong is beyond me. They have treated a me appallingly and ive recently in the last 3 months have purchased the advent calendar. The Christmas box and the monthly subscription boxes. Just horrific how they have treated me. I feel so upset. Please make sure that any credits you have are used up and cancel your subscriptions.
EDIT: Ive since had another reply to my response on Facebook messenger saying that Glossybox investigation team decision is final and they will not be re in stating my account. Shocking!

27 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hi Sheena,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear of this issue and do want to get this resolved. Can you please respond to the message that has now been sent to you via your TrustPilot account?

We look forward to getting this resolved.

Kind Regards,
Liam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Impossible to CANCEL

I sent messages in September, prior to the end of my subscription to cancel my subscription. GUess what - they've taken money out of my account and renewed my subscription. Without my permission after I told them I wanted to cancel. Its disgusting. I ahve messaged the customer service team only to be told tough shit, ive been renewed for another year. Ive cancelled my payment details, delted my card and raised a dispute with my bank. You can take me to court if you want but I wont be paying for something that I told you I didnt want!!!!!!!!!!!! LIVID

6 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hi Sara,

Thank you for leaving your review. I am sorry to hear about this experience.

I cannot currently locate your account, however I have sent you a request via TrustPilot so you can provide some further details, and we can assist you further.

We look forward to resolving this matter for you.

Kind Regards,
Natalia

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst company I’ve ever dealt with…

The worst company I’ve ever dealt with…
The worst company I’ve ever dealt with !!! On a month rolling subscription which stated I could cancel but try and find a way to cancel on their awful website it’s like looking for unicorns I’m so frustrated! When I did get a message it was to try and convince me to sign up for longer arrrr just let me CANCEL!! I was ripped off £15 over the calendar offer and promised a refund that never came and now I’m stuck with a subscription I can’t cancel with tiny products I do not want

3 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hi Joanne,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear your recent experience with us hasn't been positive. Can you please respond to the request sent to you via your TrustPilot account?

We do want to assist and look further into this matter.

Kind Regards,

Stephen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Using ai bots for customer service

EDITED - Liam has reached out and sorted this for me with providing a credit to purchase the palette from their website (17.99 credit provided , item is 10, 2.99 delivery, 5 gesture of goodwill).

Very happy to speak to a human and get a swift resolution. Will keep my subscription.

Left off one star as I feel they either need to get a better AI customer service or get rid of it all together! Then it'll be 5.

Thanks

I know when a company is using AI bots, not that they'll admit it! But it's plainly obvious with the lack of compassion and asking the same questions over and over again.

I signed up on the 3rd September and since then seen advertised for the "September box" an eyeshadow palette id like. I messaged support as I didn't receive this and was told it was an offer from the 16th only.

Misleading and unfair , it was said to be for September box.

I asked to cancel as I didn't find this fair, and was given an offer of the box for £1.50 less... Told them it isn't about the money it's the principle of what has happened and they then asked me again why I was cancelling!! All the names of the so called support are made up as well, make no sense the names.

For the record my enquiry number is 691492971.

I just wanted the deal honoured , not like it's sign up in October box deal!

Poor lack of human customer service.

To top it off I'm being told I have to take October's box. If that's the case the box will be unopened and I will return for a refund, going to cost them more in the long run than just cancelling like I have asked.

20 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hello Kaylee,
 
Thank you for leaving your review. I am sorry to hear about this experience.
 
I cannot currently locate your account, however I have sent you a request via TrustPilot so you can provide some further details, and we can assist you further.
 
We look forward to resolving this matter for you.

Kind Regards,
Kayleigh

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give zero stars I would

If I could give zero stars I would. As per everyone else, it's not at all clear that this auto renews and trying to cancel is almost impossible. Products are hit and miss at best. Avoid like the plague!

1 september 2025
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hi Limur,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear of this issue and do want to get this resolved. Can you please respond to the message that has now been sent to you via your TrustPilot account?

We look forward to getting this resolved.

Kind Regards,

Leah

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam!! Impossible to cancel, be aware.

They are scammers, I paid for one month subscription which they renewed automatically and now there is no option to cancel. So far no reply from the costumer service. Products are absolute garbage. Never regretted anything more than my decision to try their box!! Stay away!

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hello Sarah,
 
Thank you for leaving your review. I am sorry to hear about this experience.
 
I cannot currently locate your account, however I have sent you a request via TrustPilot so you can provide some further details, and we can assist you further.
 
We look forward to resolving this matter for you.

Kind Regards,
Kayleigh

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible scam

Terrible scam, impossible to cancel, customer service not helpful. Cheap bad quality products no one wants. Keeps charging my card, total fraud!

Upd: their generic response to my review here is a total nonsense. I had to cancel my bank card because of them! DO NOT USE THEM!

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hello Sasha,
 
Thank you for leaving your review. I am sorry to hear about this experience.
 
I cannot currently locate your account, however I have sent you a request via TrustPilot so you can provide some further details, and we can assist you further.
 
We look forward to resolving this matter for you.

Kind Regards,
Kayleigh

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute garbage

Absolute garbage. Supposed to be a June box and a free February box and £35 worth of Gruum products. Received 2 x June boxes. No other stuff. Trying to cancel subscription which is proving very difficult. Avoid. My first foray with subscriptions like this and it’ll be my last !

14 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hello Jacqueline,

Thank you for leaving your review. I am sorry to hear about this experience.

I cannot currently locate your account, however I have sent you a request via TrustPilot so you can provide some further details, and we can assist you further.

We look forward to resolving this matter for you.

Kind Regards,
Kayleigh

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid these boxes like the plaque

I tried a trial box I stated I didn’t not wish to continue with them after the trial I have actual messages from glossy box stating that my subscription was cancelled that the auto renewal was cancelled that no more money would be taken and that April would be the final box. In May they took more money out when I contacted them they refunded the money but suddenly a 12 month subscription has appeared on my account and now I’m being told I can’t cancel it till the 12 months is up. I’ve tried contacting customer service but I get the same auto generated response. I’ve shared the messages they sent me and they are just ignored you need to pay the 12 month term is what I’m told. I did not sign up for this!
Edit - I did not get a message from Glossybox through my trust pilot account so another fob off from this shocking company.

14 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hi Alissa,



Thank you for taking the time to leave a review.



We are sorry to hear of this issue and do want to get this resolved. Can you please respond to the message that has now been sent to you via your TrustPilot account?



We look forward to getting this resolved.



Kind Regards,



Leah

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve never felt more like I’m in some…

I’ve never felt more like I’m in some sort of black mirror thing, it’s honestly horrible, I’ve opted out of texts repeatedly since I signed up for glossy box more than a year ago, I’ve never been taken off the mailing list AND for some reason I can’t block the number on iPhone, it just unblocks straight away because it isn’t actually attached to any number, it’s honestly scary I don’t know how to get away from the messages!!! I am hoping posting this will help resolve the problem!

9 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are sorry to hear of this issue and do want to get this resolved. Can you please respond to the message that has now been sent to you via your TrustPilot account?

We look forward to getting this resolved.

Kind Regards,
Liam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Auto renew

Auto renew! Trying to cancel auto renew is a nightmare!

16 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hi,

Thank you for taking the time to leave your review.

We are sorry to hear your recent experience with us hasn't been positive.

At present I cannot locate your account. Can you please contact us via one of the contact options on site or by updating your review to include your order number so we can look to reach out to you?

We look forward to getting this resolved.

Kind Regards,

Stephen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute disgrace of a company

Absolute disgrace of a company. I ordered a 12 month beauty subscription box for my sister in Laws 40th birthday back in April 2024 and decided now to cancel the subscription as it will automatically renew after the year and I was also worried that I would forget to do it.
So I got in touch with the company via chat to be told that I am not able to cancel the auto renewal. It would have to be cancelled by my sister in law. This makes absolutely no sense whatsoever, basically the company are saying that if my sister in law decided to auto renew her gift that I purchased out of my own account then she could and I would have to pay for it!!!
This should be illegal and I will never use this company again!
My order number is 572327961

6 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hello Vivienne,

Thank you for leaving your review.

I am sorry to hear that there has been an issue with your order. We cannot currently locate your account, however if you could please update your review with your order number, we can certainly assist with this.

Kind Regards,
Kayleigh

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't get caught like I did!

I had enormous difficulty trying to cancel my subscription when I thought I had made a one off payment for a good offer.
Once I realised I had signed up to a subscription I cancelled the same day the box arrived only to be informed that I was too late (?!) and my next month's payment would be processed and taken.
It's a catch. Don't fall for it.
Extremely disappointed and dissatisfied

19 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hi,

Thank you for leaving your review.

I am unable to find your order, Can your provide an order number so we can locate this please.

I look forward to getting this resolved.

Kind Regards,

Ben

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Obwohl meine Rücksendung bereits…

Obwohl meine Rücksendung bereits abgeschlossen ist bekam ich nur eine Rückerstattung! Kundenservice wurde mehrfach kontaktiert!!!

13 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hallo Andrea Philipp,

Vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen geteilt haben. Es tut mir leid, das Problem zu hören.

Wir helfen Ihnen gerne weiter bei Ihrer Anfrage, wenn Sie uns über Ihr Online-Konto oder unsere sozialen Plattformen kontaktieren.

Mit freundlichen Grüßen,

GLOSSYBOX - Kundendienstteam.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely awful

Absolutely awful. The boxes will repeat items basically every month so you only end up with a few new things every now and again. On top of this the customer service is awful and once you subscribe you feel very stuck. Try to cancel and you’ll get no where with no good answers or help through any of their messaging services

Edit onto this:
The reply below is awful because I’ve been in contact with their awful team for weeks so just another example of how useless they are

12 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hi Alexandra,

Thank you for taking the time to leave your review.

We are sorry to hear your recent experience with us hasn't been positive.

At present I cannot locate your account. Can you please contact us via one of the contact options on site or by updating your review to include your order number so we can look to reach out to you?

We look forward to getting this resolved.

Kind Regards,

Stephen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Gift subscription not working

Ordered a gift subscription for my friend but the redemption email isn’t working. Customer services keep telling me they are looking into it but I’m getting no resolution. I’ve paid for a product for my friend and she’s received nothing. Bizarre service!! If I don’t hear anything this week, I will be contacting a consumer watchdog

Edit- I note the response received from Glossybox. In fact I have tried to contact you through all of your contact methods and you are not responding appropriately

22 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hi Ann,

Thank you for taking the time to leave your review.

We are sorry to hear your recent experience with us hasn't been positive.

At present I cannot locate your account. Can you please contact us via one of the contact options on site or by updating your review to include your order number so we can look to reach out to you?

We look forward to getting this resolved.

Kind Regards,

Stephen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

COMPLETE SCAM BLACK FRIDAY

COMPLETE SCAM BLACK FRIDAY

says get first box for £1 orderd 3
They take 3 lots of £1.
Today I go on my bank 2 days after purchase and they have taken £25 from my bank account
Can’t get hold of them
Doubt my boxes will even come
DONT DONT DONT TRUST

1 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Glossybox

Antwoord van Glossybox

Hi Grace,

Thank you for taking the time to leave your review.

We are sorry to hear your recent experience with us hasn't been positive.

At present I cannot locate your account. Can you please contact us via one of the contact options on site or by updating your review to include your order number so we can look to reach out to you?

We look forward to getting this resolved.

Kind Regards,

Stephen

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer