Homrain Reviews 

255
•
TrustScore 2 uit 5

1,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Their policy, is that you will only be refunded for shipping. What kind of businesses have a policy like that? Bad business practices, no customer care or concern. I placed my order, I paid for expedi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Phoenix was very helpful in helping me to change an my order to a different color dress. She did a wonderful job!!

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Achtung! Qualitativ bei weitem nicht so schön und hochwertig, wie es auf Homrain.de abgebildet und angepriesen ist. Retouren werden nur bezahlt, wenn das Kleid kaputt ist. Jeglicher Schönheitsfehle... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Das Kleid hat leider überhaupt nicht gepasst und die Qualität lässt auch etwas zu wünschen übrig. Das größere Problem ist allerdings, dass auf meine Rücksende Anfrage nach 6 Wochen trotz mehrmaliger N... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Jurkenboetiek

Geschreven door het bedrijf

Homrain is a global online retail company that delivers products directly to consumers around the world.It was established in 2017, and registered brand trademark in 2017. We specialises in women apparel and accessories, especially in prom dresses, bridesmaid dresses and wedding party dresses, also with party accessories.We have our own factory and long-term supplier.We can make to order for all customers with many requirements in special occasion dresses.


Contactgegevens

1,8

Slecht

TrustScore 2 uit 5

255 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,8

Alle reviews

(255)

14 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where is my dress?!

I ordered my dress 12 days ago and it says that the order is being processed still! I have emailed them several times but haven’t received a response! I’m very concerned that this is a scam and there will be no dress! I just think it’s horrible how this website is taking advantage of us! I will never use this website again and I will warn other women about it!
Order WBHRUS8945

1 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Dear
Thank you for taking the time to leave a review!
All dresses are made to order include standard size.
Have you noticed the tailoring time and shipping time under the "add to cart" button at the dress page (which you ordered).
The order total time = tailoring time + shipping time

Normally it will take 8-12 working days for tailoring and 3-6 days for shipping, and I found you purchased order on April 3,
That means you will receive your order in time.

By the way, because of the prom season, every tailor works late every day, we will try to do our fastest for you.
Pls, feel free to contact us if you have any questions. Our email address is support@Homrain.com. We are always here to help.

Kind regards,
Homrain Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No dress

Order number WBHRUS9018
It seems like I will only be repeating the same experience as most others on this site. We ordered a dress on April 2, still no tracking number or shipment information. No reply to an email we sent in search of an answer. After reading other reviews not much confidence we will see this dress arrive on time. Other websites offer greater selection, better prices, and faster/accurate shipping.

12 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Dear
Thank you for taking the time to leave a review!
All dresses are made to order include standard size.
Have you noticed the tailoring time and shipping time under the "add to cart" button at the dress page (which you ordered).
The order total time = tailoring time + shipping time

Normally it will take 8-12 working days for tailoring and 3-6 days for shipping, and I found you purchased order on April 3,
That means you will receive your order in time.

By the way, because of the prom season, every tailor works late every day, we will try to do our fastest for you.
Pls, feel free to contact us if you have any questions. Our email address is support@Homrain.com. We are always here to help.

Kind regards,
Homrain Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ABSOLUTELY TERRIBLE!!

ABSOLUTELY TERRIBLE!!! Complete scam. I ordered march my dress march 11th and this company took my money and I never got my dress I live in Idaho and the delivered to Utah. Fraud, scam and overall do not recommend.

11 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Hi
We feel sorry about the situation. 
All dresses are made to order include standard size.
Have you noticed the tailoring time and shipping time under the "add to cart" button at the dress page (which you ordered).
The order total time = tailoring time + shipping time
Normally it will take 10-12 days for tailoring and 3-6 days for shipping.

Your order has been shipped and signed for
Here is the tracking link:
https://www.dhl.com/cn-zh/home/tracking/tracking-express.html?submit=1&tracking-id=4991745345
Pls, feel free to contact us if you have any questions. Our email address is supprot@homrain.com. We are always here to help.

Kind regards,
Homrain Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order April 8 and I paid…

I placed an order April 8 and I paid for Expedited shipping and I haven’t received no information regarding my shipping details are anything. Order#WBHRUS9399

8 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Dear
Thank you for taking the time to leave a review!
suits are made to order include standard size.
Have you noticed the tailoring time and shipping time under the "add to cart" button at the suit page (which you ordered).
The order total time = tailoring time + shipping time

Normally it will take 7-12 days for tailoring and 3-6 days for shipping, and I found you purchased order on April 8th, the system shows the earliest shipping date is around May 9th.
That means you will receive your order in time.

By the way, because of the prom season, every tailor works late every day, we will try to do our fastest for you.
Pls, feel free to contact us if you have any questions. Our email address is support@homrain.com. We are always here to help.

Kind regards,
Homrain Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve ordered a dress March 22nd but…

I’ve ordered a dress March 22nd but it’s dated March the 23rd ! Now here it is April 12 i haven’t received not one tracking number and now i feel scammed ! i’ve contacted the support team but it’s like they help but it’s never good help and it’s very frustrating ! And i need my dress April 18th ! Now i will have no prom if my dress doesn’t pop up on the porch because of the bad communication and shipping!

12 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Hello ,
We apologize for the problem. We would really like to help, but we found out you left this review without any order number, and we could not find any order under your name.
Pls, feel free to contact us and provide your order number? Our email address is support@homrain.com.
For us, it's important to assist you and solve your problem.
Thank you. 
Kind regards,
Homrain Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

i ordered a dress from them and in a…

i ordered a dress from them and in a few hours i realized it was a sherri hill dress so i tried to cancel it and according to the website i still had time but no one has responded to my emails and there is no way to cancel your orders guess i’m just gonna have to dispute the charge with my bank and hope they’ll give me the money back. my order number was WBHRUS9496 and i have noticed that that is the reply you give to most reviews. maybe instead of just giving the same useless promise you could actually do something and stop scamming people out of their money or at least allow people to write reviews on your website.

8 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Dear Customer,
We would really like to help, but we found out you left this review without any order number.
We feel sorry for that. Pls feel free to contact us and provide your order number?Our email address is support@homrain.com.
For us it's important to assist you and solve your problem. Thank you. 
Kind regards,
homrain Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company should get -10 stars!!!!! They are HORRIBLE!

If I could give this less than one star I would! This company is absolutely horrible! I purchased a dress on March 24th, and paid $200 with shipping. The dress was purchased for Prom, which is on April 10th. Yes, I’m aware that is a little late. However, she just decided she wants to go last minute. It is now April 10th and this time has yet to ship out. Shipping that I paid for was 6-10 business days. I have sent multiple communications and the responses I haven’t gotten range from “We have let the team know of your needed arrival date, but can make no promises” to “ be aware full refunds are only possible if you cancel within 120 hours of the purchase” to “Shipping time frames are NEVER guaranteed”. Not one time has this, suspect at best company even apologized for the horrible Customer Service, for the bs shipping time frame, or for the general lack of clear communication. I am now being forced to despite the charge with my bank, and who knows if I will get my money back or not. And spend more money on an another dress that god willing will be here on time! Save your money, your time, and the headache and order somewhere else. Do NOT be deceived by the reviews on their website. They are an overseas company, who I believe ships from CHINA. They legit have no intention of shipping anything in the time frames you pay for, nor do they have any customer service whatsoever. There is not even a number to call, just a basic email for every department. I will be informing the BBB, and possibly a lawyer. I REPEAT, don’t get scammed by this company!!!!!

10 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Dear Customer,
We would really like to help, but we found out you left this review without any order number.
We feel sorry for that. Pls feel free to contact us and provide your order number?Our email address is support@homrain.com.
For us it's important to assist you and solve your problem. Thank you. 
Kind regards,
homrain Customer Care

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

My order number is WBHRUS8378

My order number is WBHRUS8378. I ordered two beautiful dresses for my proms and I need them by April 29th. I placed my order on March 23 and still have not received any new information about my dresses. Are they still coming or is this a scam?

9 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Dear Customer
Sorry to bother you

We apologize for the delay in delivery. Since we are in peak season, the items you ordered are very popular among our customers, our products are in high demand,

But the tailors in the factory had only two days off. They did not stop tailoring.
Because of the prom season, every tailor works late every day.
We even shipped your order a day ahead of schedule, however we are very sorry for any inconvenience we've caused you.

We have contacted you by mail, we really want to help you solve the problem, please rest assured

have a nice day, hope to your reply!!!

best wishes
Homrain Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No custom service for returns

My order number is WBHRUS8982. I have reached out 3 times to return my dress and have not heard back. It’s been 2 days since my dress came so I am within the time table. Their website says easy returns, but there has been no response to my 3 emails. Would not recommend.

6 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Dear Customer
thank you for your feedback

We are sorry for the problem you raised, we have contacted you by email and helped you solve the problem, please rest assured

best wishes
Honrain Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered my dress about 2 weeks ago…

I ordered my dress about 2 weeks ago and still received it I’ve contacted support 4 days ago and haven’t gotten any response. My prom is soon and I spent $194.99 on it and I feel like it’s a scam. My order number was WBHRUS8594.

8 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Dear Customer
thank you for your feedback

We are sorry for your question, but we are also happy to tell you that your order has been shipped by DHL, and we have sent you the tracking number by email, please feel free to contact us if you have any questions

best wishes
Honrain Customer Service

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Returns don’t seem to be easy

WBHRUS8297 is my order number.
We really like the dress and did receive it in a decent time table.
Unfortunately, we need to return it since it is too big around the waist. I’ve emailed the support email several times but haven’t received return instructions. I am within the time frame and hope that the company isn’t stalling on purpose. A better return procedure could help out this company tremendously./

5 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Dear Customer
thank you for your feedback

We are sorry for the questions you raised, we have contacted you by email and helped you solve the problem, if you have any questions, please contact us, please rest assured

best wishes
Honrain Customer Service

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

hoping it comes in on time

I dmed homrain on instagram and they answered immediately which i respect, but when i asked the question of where my order was there was no more answer. my order number is WBHRUS8908 and i need the dress by april 15th, i’m a little bit worried that it won’t come in on time for my senior prom :(… homrain has a beautiful selection of dresses either way and they take time to reply to people which i appreciate.

7 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Dear
Thank you for taking the time to leave a review!
All dresses are made to order include standard size.
Have you noticed the tailoring time and shipping time under the "add to cart" button at the dress page (which you ordered).
The order total time = tailoring time + shipping time

Normally it will take 10-12 days for tailoring and 3-6 days for shipping, and I found you purchased order on April 2,

By the way, because of the prom season, every tailor works late every day, we will try to do our fastest for you.
Pls, feel free to contact us if you have any questions. Our email address is support@homrain.com. We are always here to help.

Kind regards,
Homrain Customer Care

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Easy returns? Not so sure!

Received the dress about 4 weeks after ordering- it’s beautiful, and decent quality. Unfortunately, it doesn’t fit so I have initiated the return process (sent email the day the dress was received)…and I’m concerned! It’s been well over 24 hours and no response with the promised instructions. I’ve still got time, but based on the reviews, I’m not getting my hopes up.

4 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Dear Customer,
We would really like to help, but we found out you left this review without any order number.
We feel sorry for that. Pls feel free to contact us and provide your order number?Our email address is support@homrain.com.
For us it's important to assist you and solve your problem. Thank you. 
Kind regards,
Homrain Customer Care

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

WBHRUS9113 is my order number (REFUND)

WBHRUS9113 is my order number. I have tried to contact this company but haven't got any responses, I'd like to cancel my order and receive a refund. it was paid 3 days ago please email me back thankyou.

3 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Dear Customer,
We have cancelled your order and refunded it. If you have any further questions, please contact us. Our email address is support@homrain.com.
For us it's important to assist you and solve your problem. Thank you.
Kind regards,
homrain Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t do it

So the dress is beautiful and I feel like it’s quality- BUT, they do not make returns possible, even though they say they do.
I emailed (per instructions) about returning the dress purchased and the responded in 48 hours asking for pictures to verify size of dress, I emailed pics three days later (as I was out of town) and I have emailed three more times since then with absolutely no response. I believe they do this so that you run out of time for their 14 day return policy from the time you receive the dress. And it has to be mailed back to China! That takes 6-10 days and is not cheap.
I gave up and given the fact that their lack of communication would mean I could not get the dress back within the time table and then I would imagine they would decline the return for that reason, after the trouble and expense. This is just my honest review.
I will not purchase from them or their multiple companies again. I believe, Llella are the same company. Can’t recommend.

UPDATE- they have emailed me and I have forwarded to them emails I sent with the requested information for the return that were sent within their return timeline. If they take the dress back- as they rightfully should, I will update my review. I do not leave reviews lightly and I only do so to help a future buyer avoid a bad exp and or tell them about a really good one.

Update: still ZERO affective communication with return agent Catrina. I have now emailed her the pictures she requested 5 times. Still no resolution.

I DO NOT RECOMMEND BUYING UNLESS YOU KNOW FOR CERTAIN YOU NOT NEED TO RETURN. It is clear they stall and delay return communication until people give up. NOT ETHICAL BEHAVIOR.

27 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Dear Customer,
We would really like to help, but we found out you left this review without any order number.
We feel sorry for that. Pls feel free to contact us and provide your order number?Our email address is support@homrain.com.
For us it's important to assist you and solve your problem. Thank you. 
Kind regards,
homrain Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WBHRUS8848 is my order shipping dates aren’t true number

WBHRUS8848 is my order number. I have tried to contact this company with no luck. Our order just says processed with no shipping info even though it has been 8 business days since my order meaning it should arrive in 2 days to meet their 6-10 day window. How is that going to happen?

24 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Dear SophiaKissi-Ayittey,
Thank you for taking the time to leave a review!
All dresses are made to order include standard size.
Have you noticed the tailoring time and shipping time under the "add to cart" button at the dress page (which you ordered).
The order total time = tailoring time + shipping time

Normally it will take 10-12 days for tailoring and 3-6 days for shipping, and I found you purchased order on April 1th
That means you will receive your order in time.

By the way, because of the prom season, every tailor works late every day, we will try to do our fastest for you.
Pls, feel free to contact us if you have any questions. Our email address is surppot@homrain.com. We are always here to help.

Kind regards,
Homrain Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order WBHRUS7728.

Order WBHRUS7728.
I ordered a burgundy dress with white sequins. I received a red dress with red sequins. The design on the dress is different then what's advertised. I wish I was able to submit photos. I will be submitting the photos to paypals when I file a complaint and I expect a full refund and for you to pay for shipping this back. This is false advertising of your product. The color of the dress, the color of the sequins and the design on the dress.

4 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Hi KimberlyPrehatney
We feel sorry about the situation. 
All dresses are made to order include standard size.
Have you noticed the tailoring time and shipping time under the "add to cart" button at the dress page (which you ordered).
The order total time = tailoring time + shipping time
Normally it will take 10-12 days for tailoring and 3-6 days for shipping.

Our factory has been shipped the order on 3月23
Here is the tracking link:
https://t.17track.net/en#nums=4205511892612903269815100001596454
Pls, feel free to contact us if you have any questions. Our email address is surppot@homrain.com. We are always here to help.

Kind regards,
homrain Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please refund because the dress won’t arrive in time now…

I have been trying to reach them because I have received no information on a prom dress I ordered 3/14! It’s been 3 weeks and the tracking system doesn’t work. They have a bogus email on their website so there is no way to get in touch to see about my missing order (order #WBHRUS7888)

13 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Dear Customer
Sorry to bother you

We apologize for the delay in delivery. Since we are in peak season, the items you ordered are very popular among our customers, our products are in high demand, I just inquired about our factory again, your clothes are still in production, we will arrange for you as soon as possible , you will receive an email with the tracking number after your order has shipped

have a nice day, hope to your reply!!!

best wishes
Homrain

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I'm literally still waiting on my dress…

I'm literally still waiting on my dress that I ordered 3 weeks ago, at this point I really don't think my dress is going to be here on time. I really should've looked at their reviews before ordering because what everyone is saying about their shipping is true. I ordered a 3-5 day shipping rout and it STILL hasn't gotten here. My order # is WBHRUS8256. It shouldn't still be "processing" after 3 weeks of ordering.

21 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Dear Customer
Sorry to bother you

We apologize for the delay in delivery. Since we are in peak season, the items you ordered are very popular among our customers, our products are in high demand, I just inquired about our factory again, your clothes are still in production, we will arrange for you as soon as possible , you will receive an email with the tracking number after your order has shipped

have a nice day, hope to your reply!!!

best wishes
Homrain

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Stunning Dresses

The dresses from this company are absolutely stunning. I receive so many compliments every time I wear one. The styles are unique and the attention to detail is impressive. Highly recommend!

4 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Homrain

Antwoord van Homrain

Hi,
Thank you for providing such positive feedback. This is the level of service that we aim to offer our customers. I hope that in future we can have many more experiences like this.
Please enjoy the rest of your day.
Best Regards,
Homrain Customer Service Center

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer