ID-Workz Performance Parts Reviews 

310
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Idrees is always super well informed, helpful and super quick delivery. Stocks many parts and will help source them if he currently doesn't have stock. I have used ID-Workz for years to help maintai... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Bought a HKS Catback system for a GD WRX, everything arrived ok, communication could have been better but other than that it was ok.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought some coilovers for my eg civic from ID works mainly due to the fact they were cheaper than the competition. Had an email shortly after placing the order to explain there would be a 5/6week wait... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Idworkz have always provided a good stock of quality products and despatched items quicker than any other parts shop I've used, their customer service is also of the highest quality. Recently an item... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Autowerkplaats
  2. ook in
  3. Raceauto-onderdelen winkel

Geschreven door het bedrijf

ID-Workz is a UK based supplier of performance and replacement car parts. We supply a wide range of upgrades including suspension, big brakes, exhausts, wheels and engine tuning parts. We also stock standard replacement parts such as service parts, belts, brakes, engine parts and oil.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

310 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(310)

4 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disgusting unprofessional customer service

Purchased a diverter valve and braided brake lines for my car. Was told the diverter valve was out of stock (should have been reflected on the website) and then after being told I would receive it a week or two later, I was told I wouldnt get it until november... 5 months on. The brake lines I got told that even though the website does not mention what number of pieces it is, they only do a 6 piece kit and would have to charge me £38 extra. When I complained that the correct price should be on the website I get told they have ordered me a 6 piece kit but taken 2 lines out due to me not willing to pay more. Then when I ask to cancel the order I get spoken to so rudely stating I am being unreasonable. Such unprofessional and disgusting customer service. I will not buy anything from here. I have one refunded and the other still trying to get refunded.

18 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo ID-Workz Performance Parts

Antwoord van ID-Workz Performance Parts

Hi Kev,

Apologies about the GFB item being out of stock. We only keep the popular selling parts in stock and some of the non-stock items can take a while to arrive as GFB UK do not stock them either.

As for the brake lines, there's two kits available for your car which is the 4 piece or 6 piece. You ordered the 4 piece kit but then demanded we sent a 6 piece kit for the same price. As we already explained we could either send the kit you ordered or upgrade to the 6 piece kit at your cost.

Apologies if we came across rude and sorry about the confusion.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered never arrived

Ordered some brake lines and they never arrived, nothing was done about it, just given the response of “it says it was delivered there’s nothing we can do” and told me there is loads of fraud with people saying items never arrived.

3 juni 2021
Logo ID-Workz Performance Parts

Antwoord van ID-Workz Performance Parts

Hi Asim,

Your Royal Mail tracking shows the item was delivered to your address and signed by you or someone who shares the same surname as you.

Sorry to disappoint, however when the item has been signed for we can't just ship another item free of charge.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

**big boost pipes**

The intercooler itself is really good, but if you go for the Big Boost pipes all I will say is have fun fitting them, the instructions don't give any details on how to do this, this job has taken about 8 hours to complete with two of us working on it, was worth it but just keep that in mind when going big boost pipe options

31 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The service wasn’t great and took over…

The service wasn’t great and took over 10 weeks to get delivered from order date and for 3 weeks my order wasn’t even processed. Rang several times about my order and never really helped much on the phone. Wouldn’t order from here again.

20 mei 2021
Logo ID-Workz Performance Parts

Antwoord van ID-Workz Performance Parts

Hi Emma,

I'm really sorry about the delay with your order. Our HSD coilover shipment was delayed due to reasons out of our hands and I'm sorry if we didn't give you regular updates on your order.

Once again we're sorry for the delay and we hope you enjoy your new suspension.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

100% the worse company I have ever…

100% the worse company I have ever dealt with
My suspension took twice aslong as it should of
After 2 months of chasing them almost every day I finally received my order, only to find the springs were not the ones i even ordered, now I’ve been told there going to send the correct ones but there unsure of when that will actually be.
I had absolutely zero contact from them unless I chased them, I will never order from I’d workz again

12 mei 2021
Logo ID-Workz Performance Parts

Antwoord van ID-Workz Performance Parts

Hi David,

I'm really sorry about the delay with your order. Our HSD coilover shipment was delayed due to reasons out of our hands.

I can see we were in touch with you throughout the time the order took to arrive. We did give you the option to cancel and explained how we can't guarantee a delivery time as the HSD shipment was delayed however you did choose to keep the item on order.

Once again we're sorry for the delay and we hope you enjoy your new suspension.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

Ordered from this company a few times now. Cant fault them. Fast delivery, quality parts, won't get any cheaper, great customer service. Highly recommended

7 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not great delivery service

Not great delivery service

I have 2 other friends along with myself that struggled to find out when the product was actually going to arrive. Was suppose to be a 3-4 week wait time.... it took nearly 3 months... and one of the orders wasn’t even the correct item sent, won’t be using again

7 mei 2021
Logo ID-Workz Performance Parts

Antwoord van ID-Workz Performance Parts

Hi Ryan,

I'm really sorry about the delay with your order. Our HSD coilover shipment was delayed due to reasons out of our hands however we kept you informed throughout the order.

We originally advised you the order will take approximately 4 weeks and when we were informed of the delays from our supplier we notified you and also gave you the option to cancel. You chose to keep them on order as you know they would take the same amount of time from any other supplier (and would cost you more)

Your order was placed on 8th March and dispatched on 30th April with DPD. It was 3 weeks late - it certainly didn't take 3 months to arrive as your review states.

Once again we're sorry for the delay and we hope you enjoy your new suspension.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Eg coilovers

Bought some coilovers for my eg civic from ID works mainly due to the fact they were cheaper than the competition. Had an email shortly after placing the order to explain there would be a 5/6week wait as they were a special order and asked if I still wanted to proceed,no worries to me as I was in no rush....2 weeks later they were at my door 😁. Needless to say I couldn't be happier with how things went and I would definitely consider ID workz for future items 👍

15 april 2021
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything comes on time

Everything comes on time , i bought a full fordge rebuild kit for glanza on tuning developments and its been over 3 months and still havent got the parts £1900 , if i had of known i would of bought the parts from you

15 april 2021

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer