Ironmongery Experts Reviews 

418
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a centre brass door knob. Returned it along with another item as wasn’t the right fit (my fault I didn’t measure up properly). They issued a refund for the second item and a small note written... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great value door handles. Ordered 4 sets for all upstairs doors. Extremely pleased with the quality. Fast dispatch too! One handle had the rose cover screwed too tight, emailed their returns team and... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ive ordered 5 door handles, cheaper than anywhere else and really nice. I made a mistake on the initial order, I had to call and cancel and reorder., refund received. Customer service was excellent, I... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was my second order from Ironmongery Experts and certainly won't be my last. The ranges available are fab, the prices very reasonable and I really appreciate the speedy delivery. Everything was... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Deurenwinkel
  2. ook in
  3. Slotenmaker

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Knowledge - Experience - Reliability - Family business since 1992


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

418 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 44% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(418)

24 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great company to deal with

A great company to deal with! Not only were they able to identify my broken window ironmongery; they also sent me a link to the stay, which they could supply, and the handle, which they couldn't and which had to be provided by another company. This is how business should be done. I will recommend them to everyone I know!

2 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

This was my second order from Ironmongery Experts and certainly won't be my last. The ranges available are fab, the prices very reasonable and I really appreciate the speedy delivery. Everything was great quality and exactly what I ordered. Lovely to be able to upgrade my furniture and fittings, thank you 😊

28 september 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed an order on 24th Sept

Placed an order on 24th Sept, and no delivery on Thursday or today. Only when i followed up did they find out order wasn't executed on their side, even though payment was made and i sent a confirmation email to say payment made.... very disappointed with their customer service. And unwilling to expedite the delivery to tomorrow, even after accepting their error.

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good customer service

Just writing a quick review to praise the customer service. I had to return some door hinges and for some reason it took them awhile to find the parcel. But Amelia always replied to my emails and eventually confirmed the return arrived safely.

11 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

First order

This was my first order with the company and a bit of a test as we are currently renovating. All was ok with my order at first apart from being told I should have the order for the Friday and it not turning up until the Monday + one item described as heavy duty was the same as standard items from elsewhere with the same poor quality screws. Wanted to return a couple of items within 28 days and then make another order my request was denied any further emails to the company have been ignored. Needless to say I will be going elsewhere for the rest of the items I need.

17 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ironmongery Experts

Antwoord van Ironmongery Experts

Thank you for your feedback. We are sorry to hear you were disappointed with your first order.

Our returns policy requires customers to notify us within 14 days of receiving goods, and then a further 14 days are provided to return them. Unfortunately, your request to return items was made outside of this notification period, so we were unable to process it.

Regarding your comment about ignored emails - we have checked our records and can confirm our last correspondence was our reply explaining the returns policy, and we have not received any further emails from you since.

We appreciate your comments about delivery and product quality and will pass these on to the relevant teams for review. We do hope you’ll consider giving us another chance in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service

Terrible service.
Posted out, went missing, no tracking given
Called up, promised its coming tomorrow
Called to check, sorry, we didnt send it, we were too busy, but will promise you will delivery anyway.
Now they are saying the same thing.

Terrible service

8 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ironmongery Experts

Antwoord van Ironmongery Experts

We’re sorry to hear about your experience and the inconvenience caused by the delay in receiving your order. This is not the level of service we aim to provide.

After looking into your order, it appears there was a breakdown in our dispatch process, which should not have happened. While this was during an exceptionally busy period, that is no excuse, and we apologise that you were given conflicting updates.

We are reviewing our internal processes to ensure orders are dispatched promptly and customers receive accurate tracking information in the future. We appreciate you bringing this to our attention and regret that we fell short on this occasion.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recommended company.

An easy company to order from, as their website is clear and well laid out. Reasonable delivery charge and an excellent quality of goods. I'm glad Ithat I found them on Google and will definitely order from them in future.

28 juni 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No refund after 24 days

I placed an order on the 8th May for 29 door knobs, amounting to £653. I recieved an email the next morning informing me they was out of stock until the end of July, would I like a refund? I am still waiting for this refund 24 days later. I chased this on the 27th May to be told it will be in my bank within the next 24 hour? Still nothing. It isn't the smallest of amounts to continue to be without. I would avoid ordering with this company, accepting online orders that cannot be fulfilled, the website needs to be updated to higher standards in order for customers not having to be in the same position I have.

9 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ironmongery Experts

Antwoord van Ironmongery Experts

We are very sorry for the delay in processing your refund and for the frustration this has caused. We fully appreciate that £653 is a significant amount to be without for any length of time.

After reviewing your order, the delay was due to a processing error on our side, which meant your refund was not completed when it should have been. This is not acceptable, and we have since taken steps to ensure this won't happen again.

We understand your concerns about stock visibility and are actively working to improve our website so customers can see accurate availability before ordering. We apologise once again for the inconvenience and disappointment caused.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer