Kindertons Reviews 

4.412
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My hire car was collected yesterday by a lovely lady from kindertons, I was constantly updated by her regarding her arrival to collect the car , I can honestly say kindertons has been very profe... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From the first contact until the return of my repaired car the service was faultless. I was impressed and reassured by the calm, good humour of every responder to my queries. Each took time to listen... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service, no problem to small or big for this company. Staff happy to help and in 2026 this is rare. Remarkable speed to get my car into storage and a hire car delivered to my workplace. Not... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My car was damaged in a supermarket car park fortunately a witness left details of the driver who left the scene along without stopping. The witness left his contact details on a note on the windsc... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Verzekeringsmakelaar
  2. ook in
  3. Verzekeraar

Geschreven door het bedrijf

With 30 years experience, Kindertons Accident Management is a market-leading service provider of full claims management, insurance and mobility solutions to the UK motor and insurance industry. We are a trusted partner to a wide range of valued customers from insurers, MGAs, high street brokers and other claims management companies to body shops, fleets and automotive dealership sites. Whilst our customer base may be extensive and complex, our proposition is simple: to provide an expert, seamless and efficient service to every customer, every time.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

4K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 90% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(4.412)

356 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have found Kindertons to be helpful…

I have found Kindertons to be helpful in dealing with my No-Fault accident claim.
I telephoned Hyundai Accident Assistance immediately from the accident site when my new (7-day old) car was damaged by an unsecured load that slipped off a trailer towed by a private car and struck the front underside of my car.
I was able to contact Kindertons later that day to provide supplementary details of the incident. Maddison Gormley then helped me put together the necessary documents to process my claim against the other Party that same day.
This allowed me to calm down somewhat after a really shocking incident that could have overturned my new car, writing it off.
He went on to arrange for a repair company to contact me to assess the damage to progress the repair using genuine Hyundai parts and set into motion the provision of a hire car for me to use whilst my car is inspected and repaired.

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kindertons

Antwoord van Kindertons

Hi Martin, thank you for taking the time to share your feedback on our service. We are sorry to hear about the accident occurring but glad to hear that our team could help; we will be sure to share your feedback with Maddison. Thanks again, Kindertons Customer Experience Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommended from a simple phone…

Highly recommended from a simple phone call to the driver dropping the car off always updating me and extremely professional with kindness and courtesy. We don’t see it much this day’s with pretty much any service.
Well done team working in team you have no idea the impact you make on people for being kind and professional all companies should learn from you guys.
Real well done 😊

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kindertons

Antwoord van Kindertons

Hi Juliana, thank you for taking the time to share such a fabulous review! Thank you very much for your kind words; we are thrilled to hear how happy you've been with everything. Thanks again, Kindertons Customer Experience Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Kindertons was recommended by my go-to repairer when I had an accident which wasn't my fault. After 2 days of giving information I didn't have to do anything else and they took care of everything including a courtesy car for the entire duration of my repairs. They can be busy sometimes when you call them but will always get back to you if you leave a message. Great communication, great advice and can't recommend enough.

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kindertons

Antwoord van Kindertons

Thank you for taking the time to share your experience of our service; what a lovely review! We are very pleased that you have been happy throughout the course of your claim. Thanks again, Kindertons Customer Experience Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very efficient and friendly

Very efficient, reassuring and friendly. Hopefully going to make a stressful situation seemless

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kindertons

Antwoord van Kindertons

Thank you for your wonderful review.

Kindertons Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service from Kindertons

Great service from Kindertons. No fault claim, Car collected from our home and a hire car delivered to our home. Made what could have been a very tiresome experience manageable.

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kindertons

Antwoord van Kindertons

Thank you for your wonderful review.

Kindertons Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very professional and efficient

Very professional and efficient

Great Thank You to Shelby Mcleod who handled my claim

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kindertons

Antwoord van Kindertons

Hi there, thank you for your review on our service, especially that of Shelby's; we are really pleased to hear that you've been happy with everything. Thanks again, Kindertons Customer Experience Team.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Minor issues but good experience

The team on the phone gave me the wrong instructions, told me to bring the wrong documents to meet the driver when swapping my car for the hired car. The also told me i cannot get the car delivered to my house. I had to meet the driver at the repair shop . This was also in correct as the driver was heading to my home address.
Other than that it was a good experience. The driver wesley Harrison was very polite and helpful. I was busy at the time and he waited for me till i finished what i had to.

Minor issues with the arrangements but other than that good experience, would recommend them anytime.

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kindertons

Antwoord van Kindertons

Hi Mo, thank you for getting in touch to share your experience on our service. We are sorry to read of the issues you experienced with the arrangement of your hire vehicle; please could you share your reference number with us so that we can investigate this further? It is pleasing to read that your faith was restored after this, and you had a good experience overall. Thanks, Kindertons Customer Experience Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Never had a car accident before…

Never had a car accident before Kinderton staff were helpful on phone and Emails put our mind at rest we were in shock really we have been given a lovely hire car like our own and await the repairs on our car staff polite service great thankyou

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kindertons

Antwoord van Kindertons

Thank you for your wonderful review.

Kindertons Customer Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing. Reckless. Predatory.

I had an extremely disappointing experience with Kindertons following my accident, and I would strongly advise others to think twice before using their services.

From the outset, communication was poor. I was unable to get hold of my assigned contact, for an entire day, and no one else in the company could tell me where he was or assist properly. This lack of accountability set the tone for everything that followed.

Despite being assured that my case would be handled promptly and professionally, the reality was the complete opposite. My vehicle sat in storage for 10 days before being moved, unnecessarily racking up nearly £1,000 in costs. I was also promised a hire car within 24 hours, yet it took nearly a week—and only after I repeatedly chased them. This meant I lost valuable personal time over a bank holiday weekend, which cannot be recovered.

Worse still, I was never informed that the claim was being disputed, all while costs continued to mount—costs that neither I nor my insurer are willing to cover. Even when I attempted to return the hire car promptly, this was mishandled, leading to further unnecessary charges.

To make matters even more concerning, my car sustained additional damage while in their care—damage that was not present at the time of the accident. This raises serious questions about how vehicles are handled and monitored.

Throughout this process, I have had to chase every single update myself while balancing work and personal commitments. The stress and frustration caused by this experience have been significant. I was repeatedly misled, given false timelines, and left feeling completely unsupported at a time when I was already vulnerable.

All I have asked for is a simple written confirmation that my insurer will not be liable for the costs incurred under Kindertons’ management—something that has already been verbally agreed multiple times. Even this has been unnecessarily delayed.

Overall, this experience has been nothing short of unacceptable. The lack of communication, inefficiency, and disregard for the customer has made an already difficult situation far worse. I will be escalating this matter further if it is not resolved immediately.

I would not recommend Kindertons to anyone.

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kindertons

Antwoord van Kindertons

Hi Mazharul,

We are very sorry to hear of your concerns.

A complaint has been setup and you have been contacted by our Customer Experience Team. Please rest assured that a full investigation will be carried out and you will be kept updated.

Kindertons Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Following a minor collision affecting the bodywork, but no dented panels, I dealt with 5 companies from the initial phone call to the final repair shop. In all this Kindertons was the company I dealt with most.
Kindertons were excellent and Karen Baumber who managed the whole process could not have been more pleasant and efficient. Although I spoke to other staff I found dealing with Kindertons the easiest of all the companies. There was no complex telephone selection process and calls were answered quickly by a staff member.
All in all, an excellent service from this accident management company

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kindertons

Antwoord van Kindertons

Thank you for your review on the service you received from Karen. It is brilliant to read how well she is representing our company, and we will be sure to share this with her. Thanks again, Kindertons Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service so far

Excellent service so far, keep you informed, up to date etc would definitely recommend

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kindertons

Antwoord van Kindertons

Thank you for your wonderful review.

Kindertons Customer Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Spoke with a “David” on phone who was…

Spoke with a “David” on phone who was very unhelpful and not interested in helping my car hire concerns not a client care person at all .

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kindertons

Antwoord van Kindertons

We are very sorry to hear of your concerns.

Please rest assured that a full investigation will take place and you will shortly be contacted by a member of the Customer Experience Team.

Kindertons Customer Experience Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Above and beyond

I had a really positive experience with Kindertons Hire Car Company from start to finish. The whole process was handled professionally, and communication was always clear and helpful.
A special thank you to Karen Baumber for all her support, kindness, and patience throughout everything. She went above and beyond to help me, kept me updated, and made what could have been a stressful situation much easier to deal with.
Excellent customer service is hard to come by these days, and Karen truly made a difference. I’m very grateful for all her help and would definitely recommend Kindertons to anyone needing a hire car service.

28 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kindertons

Antwoord van Kindertons

Thank you for your review on the service you received from Karen. It is brilliant to read how well she is representing our company, and we will be sure to share this with her. Thanks again, Kindertons Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been dealing with Karen and she…

I have been dealing with Karen and she has been amazing. I managed to get a hire van very quickly and easily while my van was getting repaired. She is ever so friendly and helpful. I would highly recommend Kindertons.

28 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kindertons

Antwoord van Kindertons

Thank you for your review on the service you received from Karen. It is brilliant to read how well she is representing our company, and we will be sure to share this with her. Thanks again, Kindertons Customer Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleading and Scam Company

I purchased a KIA from their Ely branch last year.

After the sale the salesman said that as part of the deal I would be entitled to a free £250 excess refund if I had an accident.

Unfortunately I had an accident recently and contacted KIA Aftercare which is a company called Kindertons to use my voucher and firstly found their staff there very blunt and rude over the phone.

I normally choose Go Compare who offer a £250 excess refund but didn’t use them as I had the excess voucher so went with AXA which had a £400 excess.

For over a month I tried to get Kindertons to contact AXA but nobody bothered.

In the end I sent a complaint email in and then spoke to a manager.

During the conversation I asked him if there would be any penalty for using KIA aftercare and the voucher and he told me that AXA would increase their excess to £600 if I used their services.

I asked why this was not explained when I purchased the car and when I’d spoken to four customer services agents at Kindertons and didn’t get a straight answer.

My advice to anybody out there reading this review is to not use the KIA excess voucher as it’s a con and very misleading to KIA customers.

My last two car purchases have been KIA’s but after this experience I will never purchase a KIA again nor will anybody else in my family..

I am now left with a £400 excess charge when I eventually get my car repaired.

Thanks a lot Kia/Kindertons

I will be escalating this complaint to Trading Standards

4 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kindertons

Antwoord van Kindertons

We are very sorry to hear of your concerns.

We can confirm that Kindertons have no relationship with the dealership where you purchased your vehicle from and obtained the excess return voucher.

Due to this, we do recommend that if you feel that you were provided false information from the salesman then you can raise a complaint directly with the dealership.

You were informed from the outset by our claims team to contact your insurers for them to confirm what your total excess fee would be to use our services; however, we do apologise if you feel that you should have also been informed that using our services may increase your excess fee. Please note that if you did contact your insurers and requested that they confirmed your total excess fee for using our services; then you would have been made aware of the increased amount. This matter was only confirmed when our claims manager contacted your insurers to assist; due to ongoing delays with your claim which were outside of our control.

You were still able to benefit from the excess return voucher which would have meant that you would have had to pay an excess fee of £350.00 instead of £400.00 without the voucher; however, you decided to cancel your claim with us instead.

Calls between yourself and our claims team were reviewed, and we can confirm that our claims team remained professional throughout your claims journey.

Kindertons Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service from start to…

Great customer service from start to finish

22 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kindertons

Antwoord van Kindertons

Hi Pam, thank you for leaving a review; we really appreciate you sharing your good experience with us. Thanks again, Kindertons Customer Experience Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect service

Perfect service. Efficent, easy, hassle free. No delays.

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kindertons

Antwoord van Kindertons

Hi Arlene, thank you for taking the time to share your feedback on our service; it is really great to hear how you've been so pleased with everything. Thanks again, Kindertons Customer Experience Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service kept me informed all the…

Great service kept me informed all the way through.
Would highly recommend

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Kindertons

Antwoord van Kindertons

Hi Bev, thank you for your review on our service; we are really grateful for you taking the time to share this with us. It is brilliant to read that you would recommend our service, and we are very pleased that you were happy with everything we did for you. Thanks again, Kindertons Customer Experience Team.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer