KOKO BAY Reviews 

372
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing quality , so good for petite girls ,when usually clothes run big and aren’t actually size fours , very flattening and came quick

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

MISSING REFUNDS! Awful customer service. Sent back two orders (71519 & 71235) both returns were received/accepted on September 13. It’s now October 6th. I’ve emailed twice and been ignored. No money r... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick shipping, arrived the next day and I didn’t even get next day delivery! Also the best quality bikini I’ve ever tried and such a good fit! I got the wide band bikini set in white and it’s not see... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve ordered from Koko bay so many times and the quality is always unmatched. The pieces and so simple yet so elevated, I always feel so comfortable in the bikinis especially as a fuller cup gal!

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

372 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 86% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(372)

127 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing!

Amazing material used and quick shipping.

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey Liv,

Thanks so much for taking the time to leave a review.

We are so happy you loved your order.

Koko Bay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very quick delivery cute and flattering…

Very quick delivery cute and flattering clothes!!

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey Lily,

Thank you so much for taking the time to leave us a review.

We’re really glad you had a great experience shopping with us, and we hope to see you back again soon!
Koko Bay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

easy and uncomplicated website to use…

easy and uncomplicated website to use and find what your interested in, lovely items of clothing and quick delivery

29 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey Maci,

Thank you for taking the time to leave us a review. We’re so glad you had such a smooth experience on our website and found some pieces you loved. We’re also pleased your order arrived quickly.

Thanks so much for your support!
Koko Bay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic swimsuit,quick delivery

Fantastic swimsuit,quick delivery

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey Laura,

Thank you so much for taking the time to leave us a review.

We’re so pleased you had a great experience with us and hope you love your new piece!
Koko Bay

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Return took over a month

Edited as the company has now resolved the issue. 3 stars as the replies were very slow and it took a month to get my refund. The product itself wasn’t as high quality as I’d liked it to be for the price hence the return

25 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey Ruth,

We’re sorry to hear about your experience.

We’ve looked into your order and can see that your refund was processed on 23/08.

We’ve reviewed the communication between yourself and our team, and can see that this issue was noted as having been resolved.

If this is not the case, please reach back out to us via our email channel and the team will be happy to assist you further.
Koko Bay.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Typically have a great experience with…

* Refund hopefully coming soon which is good but still disappointing experience.
Typically have a great experience with KoKo Bay as a returning customer however i am extremely disappointed this time. I placed an order of two items and one never turned up. Emailed about this and was told there was nothing they could do as the warehouse said it was in the package… I was really upset as this swimsuit was for my holiday and was quite pricey. After emails back and forth they then offered to finally send me the missing item. This was nearly 9 weeks ago now and i’m still yet to receive the swimsuit or any refund. Extremely disappointing as a returning customer.

17 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey Kate,

We’re so sorry for the experience you’ve had, especially as a returning customer. We completely understand your frustration, particularly given how long you’ve been waiting.

A refund has now been issued for the missing item. We can only apologise that your previous communications were not pulling through correctly on our side, which unfortunately meant this wasn’t resolved sooner.

We’re genuinely sorry for the inconvenience and disappointment this has caused.
Koko Bay.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It’s a scam don’t buy from them I…

It’s a scam don’t buy from them I bought a bikini set it never came after a week I emailed and got no reply I emailed again they replied about a week later and said they would refund me within 2-3 business days I never got a refund and I’ve emailed them about 5 times since then and have gotten no reply and still haven’t got my money back

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey Lily,

We’re sorry to hear about your experience.

We can see that your order has now been refunded, as unfortunately your parcel was lost in transit.

If you have any further questions or need any assistance, please don’t hesitate to reach out to our customer service team.
Koko Bay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a swimsuit and skirt and I’m…

I ordered a swimsuit and skirt and I’m obsessed 😍 Delivered straight away and perfect for Ocean Beach

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey Amy,

Thank you so much for your lovely review.

We’re so pleased to hear you’re happy with your order and that everything arrived so quickly. We hope you have an amazing time at Ocean Beach!

Koko Bay.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality fits so well

Great quality fits so well

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey Taeve,

Thank you so much for the lovely review!

We’re so glad you’re happy with the quality and the fit. It means a lot to hear you’re loving your pieces.
Koko Bay

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointed

Very disappointing experience. I had to wait three weeks for my refund, and then nearly £9 was deducted to cover the original postage and the return fee. Charging customers for both is excessive and makes returns unnecessarily expensive. I won’t be ordering from this brand again.

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey Nasim,

Thanks for taking the time to leave a review and share your experience.

We're sorry to hear you were disappointed with the refund amount. As outlined in our returns policy on our website before purchase, the original delivery charge is non-refundable, and a standard £3.99 returns fee is deducted as we don't currently offer free returns.

Please note that, in line with our returns policy, refunds are processed within 14 working days of your return being received at our warehouse. Working days are Monday to Friday, and I can see that your refund was processed within this timeframe.

If you have any further questions about your refund, please don't hesitate to get in touch with our team.
Koko Bay.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sent my return on the 7th July - no refund yet!

Sent my return on the 7th July. I had an email on the 21st July saying they had received my return and my refund would be processed within 14 days. I then had an email on the 29th July saying there are issues with Inpost returns and my order hasn't yet arrived at the warehouse.
I emailed back and advised there no news about inpost delays, i check on Chat GPT, then someone responsed and said my refund would be with me in the next 1-2 days. Which, i still haven't had.

Seems like a delay tactic to me and they are having cash flow issues but its been 4 weeks (tomorrow) since i sent my return.

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey Jenna,

Thanks for taking the time to leave a review.

I'm pleased to see that your refund was processed last week and should now be with your bank. If it hasn't appeared in your account yet, please get in touch with our team via email and we'll be happy to provide proof of the refund, which you can then share with your bank if needed.

We'd also like to apologise for any confusion surrounding your return. We recently experienced an issue where some returns were being marked as delivered by our returns courier before they had physically arrived at our warehouse. To keep customers informed, we sent an update to everyone with an active return while we worked with the courier to resolve this.

Our refunds are processed within 14 working days (Monday to Friday) of a return arriving at our warehouse. Your return reached us during the second week of July, and your refund was processed last week within this timeframe.

We're sorry for any frustration this experience has caused and appreciate your patience.

Koko Bay.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a dress for my granddaughters…

I ordered a dress for my granddaughters birthday on the 11th June ready for her birthday on the 23rd June it did not arrive so I ordered the same dress with next day delivery did not get that dress in the end on the 29 June got the first dress I ordered and now I’m still waiting for a refund from the second dress I ordered would not order from them again I’m a pensioner and to not get a refund is appalling service from them so I have taken it up with my bank to try and get my refund

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey Janis,

We're very sorry to hear about your experience.

We can see your original order was placed on 16 June after our daily dispatch cut-off, so it was shipped on 17 June in line with our shipping policy. Unfortunately, there was then a delay with the courier, and we sincerely apologise that it didn't arrive in time for your granddaughter's birthday. While we always aim for prompt delivery, we unfortunately have no control over delays once a parcel has been handed over to the courier.

Regarding your refund for the second order, our team attempted to process this last week and contacted you to explain that we're currently unable to issue the refund while a chargeback is open with your bank. Unfortunately, our payment system prevents us from processing a refund until the chargeback has been resolved.

If you could reply to our team's email, we'd be more than happy to help get this resolved as quickly as possible.

Koko Bay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Unreal pieces i have ordered so many…

Unreal pieces i have ordered so many stuff all high quality for a good price

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey Lia,

Thank you so much for your lovely review!

We're so pleased to hear you've had such a great experience with us. We really appreciate your kind words and hope we continue to impress you with every order.

Thanks again for your support!
Koko Bay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dont hesitate

Love the clothes and bikins
Perfect sizing and fabulous material. Well worth the money

31 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey Rhona,

Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review! We're delighted to hear you're so happy with your purchases and that the fit and quality have met your expectations.

We really appreciate your support and can't wait to have you shopping with us again soon.
Koko Bay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Clothes are amazing quality and i think…

Clothes are amazing quality and i think prices are very reasonable for what you receive - one of my favourite places to shop.

23 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey Chloe,

Thank you so much for your kind words!

It means so much to hear we've become one of your favourite places to shop. We work hard to offer great quality at fair prices, so it's wonderful to know that's been your experience.

We can't wait to bring you more pieces you'll love. Thanks for being part of our community!
Koko Bay

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could score this lower I would!

If I could score this lower I would!

I ordered £60 worth of products from this company. I never received my order and have received the most shocking level of customer service. I am still trying to get my money back.

I deeply regret not reading the reviews before hand and want to warn people before they waste money.

They keep saying it was delivered to inpost but it was not and I have kept them updated with this.

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey Hannah,

We're sorry to hear about your experience.

I can see that your parcel was delivered to your chosen locker but wasn't collected within the allotted collection period, so it has been returned to us.

Although the parcel has not yet reached our warehouse, as a gesture of goodwill I have gone ahead and processed your refund today. Please allow 2–5 working days for the refund to appear in your account, depending on your bank.

Thank you for your understanding.
Koko Bay

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID, THEY KEEP YOUR RETURN & DON’T REFUND

AVOID AVOID AVOID! This company are disgusting in the way they treat their customers. Be careful when you return products to this store as they try to say they didn’t receive your return even if Royal Mail provide photographic evidence. I returned approx £300 worth of items to this store and a year later still do not have a refund from them; they have my money and my items. I have never ever experienced this from any other clothing brand in my life. They try anything they can to keep customers money. At this point it’s not even about the money it’s about the principle of how they can do this to people and get away with it.
*to clarify as per their reply, they deem a picture of their returns bin taken by Royal Mail to be inadequate proof, so if the Royal Mail postman takes a picture of this for your return (as he regularly does) they’ll deem it that your return didn’t make it so be careful. It’s koko bays way of making money out of customers guys! Oh and they have ring door bell footage which would prove my parcel got delivered but they refuse to check it! I can assure you I’ve not kept £350 worth of items as a 1.6kg bag of clothes got returned to kokobay but they can’t answer me on this!

*You are talking about 1/2 items out of a package of over 10 items, you fail to tell me where the rest of the items are ? Furthermore, you have no proof that item is from you and not vinted once I knew what size I needed? Your items are rife on vinted. The same set was also sold on ego last year for cheaper. Regardless, there’s a remaining 10 items you haven’t refunded for me that I don’t have in possession - you’ve kept my items and my money. Under the Consumer Contracts (Information, Cancellation and Additional Charges) Regulations 2013, consumers who cancel an online order are required to return the goods to the retailer's specified returns address. I have complied with this requirement and have provided evidence of postage, parcel weight and Royal Mail confirmation that the parcel was delivered to the retailer's returns address on 3 November 2025. Additionally Royal Mail have provided proof to me in writing they are not liable as they delivered the parcel.
The retailer’s denial is contradicted by Royal Mail’s proof of delivery. Additionally, The retailer's position that they do not have the parcel is not supported by the independent evidence provided by Royal Mail. I have provided:

Proof of postage;
Proof of parcel weight (1.6kg);
Royal Mail tracking evidence;
Royal Mail confirmation that the parcel was delivered to the retailer on 3 November 2025.
The retailer has produced no evidence to contradict this. Instead, they have simply stated that they cannot locate the parcel.

I also have evidence from trust pilot reviews that you clearly do this a lot to customers, you regularly seem to state you haven’t received returned parcels that show as “delivered” so it seems a common theme with the business you are trying to run!

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hi Katie,

We're sorry to hear you're still unhappy with the outcome.

As has been explained to you, both over email and in person, the delivery image provided is not of the parcel you state you returned to us. We receive Royal Mail deliveries in bulk, with multiple return parcels arriving together. The delivery photo should normally show your individual parcel rather than the outer delivery container. At the time, we recommended you to raise this with Royal Mail because the delivery image provided did not accurately show your return, and we were unable to confirm receipt of your parcel based on the evidence available to us. We are unable to identify an individual return through ring doorbell footage as we are unable to see name or order number. This matter has now been ongoing for over a year, and we have thoroughly investigated it throughout that time.

As previously discussed, we have also identified repeated issues with returns associated with your account, and our team has photographic evidence showing items being worn that were later claimed as returned in relation to this return.

We have already shared all the information available to us and our position on this matter remains unchanged. As advised previously, if you wish to pursue the matter further, this will need to be done through your bank, and we will respond to any enquiries through the appropriate process.

We consider this matter closed and will not be entering into further direct correspondence regarding it.
Koko Bay

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

4 weeks later and still no order delivered

I placed an order on 30th June and still to this day (28th July) I’ve received nothing. I emailed 3 times & messaged on instagram.

I really didn’t want to leave a bad review because I have ordered before & liked my outfit, but if I’m not receiving an update or reply then I have to notify others to be wary. It also looks like they reply more on here than email so I was left with no other option.

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey Sana,

We're so sorry to hear about your experience.

It looks like there was an issue with the courier in locating a suitable delivery route for your address at the time. We can confirm that your order has been refunded, although it may take a few working days for the funds to appear back in your bank account, depending on your payment provider.

We hope we'll have another opportunity to provide you with a better experience in the future.
Koko Bay

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would give zero stars if possible

Would give zero stars if possible, a dishonest company, no integrity, being ethical is non existent and has poor communication when you need help.
I sent an item to be refunded, unworn, unwashed, complete with all tags and original packaging as written in their terms and conditions, I logged a return through their returns portal, again as per their instruction, kept the postage receipt, tracked the item because they had said they hadn't received it. Got the exact GPS co ordinates from InPost and a photo to prove that it had been delivered to them. Later they confirmed it was received and said they would refund. It's been over a month, they still haven't sent a refund. It says on Koko Bays website "We reserve the right to refuse and return if items are not returned in a saleable condition or are damaged, or we believe they have been tampered with. Should an item be returned in an unacceptable condition, we will notify you by email. If no response is received within 72 hours, the item will be returned to the original shipping address." This isnt true AT ALL. They havent even followed their own terms that if they feel an item be returned in an unacceptable condition they will notify by email. I put through a paypal dispute based on the returns being sent exactly how they have instructed but not receiving a refund. Paypal have an automated response saying .... The case was closed in the seller's favour because the item wasn't damaged, different or missing any parts as described by you.
That was never the issue. I never said the item was damaged or any of the above, their return terms and conditions say they will refund if returned in unworn and in a saleable condition. Which isn't actually true either.
I was a first time customer to kokobay, a bad experience - they've kept both my money and the purchase and arent replying to me.

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey Jen,

Thank you for taking the time to leave your review. We're sorry to hear you were dissatisfied with your experience.

We would like to clarify that we did not state your item was damaged. Our team responded to a damaged item claim because the PayPal chargeback you opened was submitted under the reason "product damaged". Our team responded based on the reason selected when the chargeback was raised.

We would also like to clarify that our returns processing timeframe is 14 working days (Monday to Friday 9am-5pm, excluding bank holidays) from the date your return is received. At the time the chargeback was opened, your return was still within this processing period, so the dispute was raised before the returns process had been completed.

Our team had already attempted to process your refund in line with our returns policy. However, while the PayPal chargeback remained active, we were unable to complete the refund. The chargeback was closed yesterday evening, and your refund was processed today. Depending on your bank, the funds should appear within 2–5 working days.

To help avoid unnecessary delays in the future, we kindly ask that chargebacks are only opened after our stated returns processing timeframe has expired and that the dispute reason selected accurately reflects the issue. An active chargeback prevents us from processing a refund through our normal returns process until the dispute has been closed.

Thank you again for your feedback,
Koko Bay.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Con artists, running a racket…

EDIT- now 27 working days, 41 days in total since I received a notification that my return was delivered. Photographic evidence has been provided by the courier - who they chose. No news for a week. Absolute joke of a company, atrocious customer service. They are running a racket!

22 working days since I received confirmation that my return had been delivered and still no refund. 4 emails sent, they are looking into and and will get back to me. Still no refund. Really disappointed, will not shop here again.

Addition - in contrast to the reply from Koko below, I have received an email one day after above review stating that return was not received, despite tracking information saying otherwise. I have re-sent tracking info and delivery photo.

19 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo KOKO BAY

Antwoord van KOKO BAY

Hey,

I’m so sorry to hear about your experience - we’d really love to get this resolved for you.

I’ve requested some additional information via Trustpilot. When you have a moment, could you please provide your order number, name, and email address so we can look into this further?

Alternatively, you’re welcome to reach out to info@kokobay.co.uk with these details, and I’ll have the team check this for you.

We’ll do our best to get this sorted as quickly as possible,

Edit - The team were requesting the delivery image so we could investigate this further, as it appears the parcel may have gone missing between the sorting office and our warehouse.

We have now received the required information and have processed a refund for your order.
Koko Bay.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer