Marshmallow Reviews 

44.212
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Renewal is a no-brainer I've been with Marshmallow for several years, and I keep renewing because they make car insurance simple. The pricing is great, and the app is smart and easy to use. The... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I had an excellent experience with Keagan today! He was incredibly helpful, patient and professional throughout. He took the time to look into my previous renewal quote, honoured the agreed discou... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After 9 years with a different car insurance company, this year I insured my vehicle with marshmallow and I just wished to join them before, Honestly I can’t recommend Marshmallow Insurance enough... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The convenience and ease of using the app and the chat are unmatched—no waiting on the phone lines. I want to express very special thanks to Stasia. She helped me with my renewal and changing some det... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Verzekeringsmakelaar
  2. ook in
  3. Autoverzekering
  4. Verzekeringsmaatschappij

Geschreven door het bedrijf

We are building a world where insurance benefits everyone. This means using technology to provide car insurance which is affordable, instant, and inclusive.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

44K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(44.212)

7.344 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a payment issue with Marshmallow…

I had a payment issue with Marshmallow and contacted customer service. Zeke was very helpful, polite and understanding. He listened carefully to my situation and was able to resolve the issue for me. I really appreciate his help and excellent customer service. Thank you, Zeke!

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi Nasir,

Thank you so much for your positive feedback, we are glad to hear that you had a great experience with Zeke!

Feel free to get in touch with us if there is anything else we can help you with!

Best wishes,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good customer service

Good customer service

8 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi Isaac,

Thank you so much for your positive feedback, we are glad to have you on board and we will aim to bring you a great experience again with our services!

Feel free to get in touch with us if there is anything else we can help you with!

Best wishes,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I was with Marshmallow for 2 years

I was with Marshmallow for 2 years, never made a claim so not much to say on that but customer service was good, never had issue when making changes, the app is clear and easy to use. I am however leaving due to my renewal price being way more than double what I was previously paying. They did bring it down to £8 over what I was paying but I found another insurance for £60 cheaper so that was a no brainer

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi Amber,

Thank you so much for your positive feedback, we will aim to bring you a great experience again with our services in the future!

Feel free to get in touch with us if there is anything else we can help you with!

Best wishes,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I did wrongly a quote a car insurance…

I did wrongly a quote a car insurance with a tag on it and realised the mistake and wanted to change to a policy without tag…Stasia was superb helpful and she did help me patiently. Really appreciate her.

8 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi,

Thank you so much for your positive feedback, we are glad to hear that you had a great experience with Stasia!

Feel free to get in touch with us if there is anything else we can help you with!

Best wishes,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Custumer service very good

Custumer service very good, service very good and good price!

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi Jurate,

Thank you so much for your positive feedback, we are glad to have you on board and we will aim to bring you a five-star experience again with our services!

Feel free to get in touch with us if there is anything else we can help you with!

Best wishes,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID …

Avoid would not change my insurance start date even though inputted correct date ! SCAM told to cancel and reapply and they would waiver the fee went to do a new quote put it up by £27 a month and said nothing they can do got a free £30 for doing nothing THIEVES avoid

1 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi Sharon,

Our team would be happy to help with any questions you have, however, we could not locate a policy with the details available on Trustpilot.

Trustpilot will email you directly with their request for more information through a safe link for your details.

Could you please reply to our request so the team can look into this for you?

Please don’t share your details as an update to your review.

Thank you,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I recently moved back from france to…

I recently moved back from france to the UK and had to purchase another car and insured it with Marshmallow.
You have to register with the Goverment where you will be staying so we stayed at my Sons in Exeter until we found our new address.
So i gave my address in Exeter to Marshmallow when we found our new home i informed them so they charged me a further £130 on top of an already expensive quote.
Today the informed me they are going to cancel my policy in seven days time because i mislead them by giving the former address.
So i have had to find another insurance company ☹️ not very good is it !!!!

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi Brian,

Thank you for sharing your feedback with us.

We are sorry to hear we have not been able to keep your insurance active.

With all insurance contracts, the policy holder has to ensure that all policy terms are adhered to. Failure to do so may necessitate the policy cancellation.

We understand how this situation can be challenging. It is stated in our Policy Wording that our team may cancel a policy where reasonable grounds have been found to do so.

For more details on why a policy may be cancelled, we have attached our FAQ page from our website below:

https://www.marshmallow.com/article/why-has-my-policy-been-cancelled

If you have any other questions, please feel free to open a new chat with us.

Best wishes,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It’s easy to understand

It’s easy to understand
Thanks

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi Jaber,

Thank you so much for your positive feedback, we are glad to have you on board and we will aim to bring you a five-star experience again with our services!

Feel free to get in touch with us if there is anything else we can help you with!

Best wishes,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Here’s your translation:

Here’s your translation:
"Hello, I am very satisfied with your company — everything has been straightforward and hassle-free. I have even recommended you to my friends for their car insurance, and I would honestly give you a score of 100 out of 100!"

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi Anvar!

Thank you for your review! We are thrilled to have you on board with us!

Since you're loving our service, why not get rewarded for spreading the word?

Recommend Marshmallow to your friends and you’ll both get a £50 Amazon voucher when they sign up!

You can grab your unique referral link in the Marshmallow app, or find out more here:

https://www.marshmallow.com/refer-a-friend

Thank you again for your support!

Best wishes,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just awful Big Brother experience

Just awful experience. Invasive, manipulating and controlling. I told go compare didn’t want a tracking policy. Despite this marshamallow popped up, after I purchased their car insurance then then told me I had to be tracked. Spent two hours trying to get through past their website Bot and talk to someone, eventually I was told it was a glitch in the system and tracking was not required. Now their App is telling me I can’t complete my validation until I let them have full tracking, location, motion access etc etc. oh and don’t worry they’ve taken the money in full already. Just a horrible experience. I only wanted car insurance, not to enroll in Big Brother

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi Michael,

Thank you for sharing your experience with us.

The policy you purchased was not a telematics or tracking policy. The request to share driving data for 30 days was entirely voluntary, and you did not need to enable location or motion permissions. Declining the request would not affect your cover or prevent your policy from continuing.

The app message suggesting that tracking was required to complete validation was incorrect, and we understand why it contradicted what our agent had explained. Your payment was taken because the insurance policy had been purchased—not because you had agreed to share driving data.

If you would like to discuss your query further, please feel free to get in touch with our team. We’re here to help.

Best wishes,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service.

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi Gladys,

Thank you so much for your positive feedback, we are glad to have you on board and we will aim to bring you a five-star experience again with our services!

Feel free to get in touch with us if there is anything else we can help you with!

Best wishes,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

⭐⭐⭐⭐⭐

⭐⭐⭐⭐⭐

Really happy with Marshmallow’s customer service. I’ve been insured with them for two years and have always appreciated their service.

The customer service was excellent—professional, polite and very helpful. I’m pleased to continue with Marshmallow and would happily recommend them to others. Thank you for your help!

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi Nasar!

Thank you for your review! We are thrilled to have you on board with us!

Since you're loving our service, why not get rewarded for spreading the word?

Recommend Marshmallow to your friends and you’ll both get a £50 Amazon voucher when they sign up!

You can grab your unique referral link in the Marshmallow app, or find out more here:

https://www.marshmallow.com/refer-a-friend

Thank you again for your support!

Best wishes,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Josephine was a real asset to your…

Josephine was a real asset to your company VERY VERY helpful 😁 10/10

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi Thomas,

Thank you so much for your positive feedback, we are glad to hear that you had a great experience with Josephine!

Feel free to get in touch with us if there is anything else we can help you with!

Best wishes,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Their AI bot is great in getting you…

Their AI bot is great in getting you going, then the details forwarded to an agent, in this Case wanted to change my registration number, and the seamless transition to a an agent, in this case Elsie supported immidiatly and just replied it was done with no impact to my policy, Quick and efficient. Great service from Marshmallow and their agents time after time

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi Gerard,

Thank you so much for your positive feedback, we are glad to hear that you had a great experience with Elsie!

Feel free to get in touch with us if there is anything else we can help you with!

Best wishes,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service agent: Titi

I have been using Marshmallow for 3 years and renewing each year was easy as long as we speak to a live agent which has been positive!

This time around, I had to get a new policy on top of renewing a policy. Titi from customer service had been wonderful and patient with me as I had millions of requests and were all done very quickly. We had chatted for a couple of days before things had been put in place.

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi,

Thank you so much for your positive feedback, we are glad to hear that you had a great experience with Titi!

Feel free to get in touch with us if there is anything else we can help you with!

Best wishes,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service from Rhea

Great customer service from Rhea. She was very patient, helpful and professional throughout our conversation. She took the time to explain everything clearly, answered all my questions and helped me understand the changes to my policies. I really appreciated her patience and support. Thank you, Rhea!

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi Elena,

Thank you so much for your positive feedback, we are glad to hear that you had a great experience with Rhea!

Feel free to get in touch with us if there is anything else we can help you with!

Best wishes,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Got a quote through a comparison site &…

Got a quote through a comparison site & Marshmallow were the cheapest. Recieved an email from Marshmallow with a link to buy the car insurance, clicked on the link the same day i recieved the email only to find the price has risen by over £100, with no explanation as to why.
Price comparison site sent me to Marshmallow, Marshmallow sent me to the price comparison site.....unless avoid unless you want to be lied to

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi Laura,

Thank you for taking the time to share your experience.

It looks like the prices you were shown on the comparison site were outdated and didn't match the current offer.

We are looking into this issue and we are working on sorting it out going forward.

Best regards,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disgusting customer service

Disgusting customer service! This a lazy AI company as they couldn't even be bothered to incorporate it properly. Chats are with ai agents even after you ask to be transferred to a human agent. The agents lie aswell saying that my driving wouldn't be tracked due to being on the plus policy but as soon as they had the payment, they began tracking my driving! I reached out to them and they said it was just an error and they were not tracking my driving. 1 week later they cancelled my policy. A disgrace of a company who cant be bothered to reply to simple queries and questions and the reason they dont have a phone line is because its easier to fob off your customers then!! Avoid at all cost!

They may give a cheaper price but is it worth the stress if you do have an accident or like myself, get a morning email telling me my policy has been cancelled due to my driving (even though I took out plus and they confirmed they dont track plus drivers- liars) and that very same company fobs you off once they have your money!

If I could give minus stars I would. These pop up firms are just trying to ride the AI wave without a clue how to implement it.

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi Abdul,

Our team would be happy to help with any questions you have, however, we could not locate a policy with the details available on Trustpilot.

Trustpilot will email you directly with their request for more information through a safe link for your details.

Could you please reply to our request so the team can look into this for you?

Please don’t share your details as an update to your review.

Thank you,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They are a very experienced and…

They are a very experienced and respectful team. I would like to thank them very much, especially Matilda😘

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi Akar,

Thank you so much for your positive feedback, we are glad to hear that you had a great experience with Matilda!

Feel free to get in touch with us if there is anything else we can help you with!

Best wishes,
The Marshmallow Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service. Helps you with any advice or queries. Affordable prices. Very happy

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Marshmallow

Antwoord van Marshmallow

Hi Beth,

Thank you so much for your positive feedback, we are glad to have you on board and we will aim to bring you a five-star experience again with our services!

Feel free to get in touch with us if there is anything else we can help you with!

Best wishes,
The Marshmallow Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer