Medisave US LLP Reviews 

6.575
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nobody does stethoscope like Littman and the engraving by Medisave is such a special touch! Ordered as a gift for my sister with special letter engraving which came as is! Love it❤️❤️

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered for gift for staff. Expected delivery date was 7 days away confirmed by company email at order time. Company waited 11 days to send me email telling me they finally shipped. Turns out the... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I ordered the littman cardio IV, glad this website wasn't a scam but their delivery was subpar. Shipment was delayed and when it finally got here they didn't bother to put bubble wrap or any protectiv... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After mistakenly trying a different company for a stethoscope and getting a used item/ wrong product in a new box, I decided to look into a reputable company. Littman listed Medisave and I am so glad... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

7K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(6.575)

26 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not delivered and cant reach a person

I ordered a stethoscope for my daughter who starts nursing school in 3 days. I ordered on 12/25/25 with a delivery date of 1/2/26. My card was charged the full amount the day of the order. It was not delivered as promised. I have still not been provided with a ship notice or tracking number. I have emailed the company and gotten no response and I called today and got a voicemail. Afraid this might be a scam.

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

i never got my order

i never got my order. i spent $130 on a chocolate stethoscope and never even got it! i ordered it on the 17th of December. ALSO my card was charged but when i logged into my account on medisave it said “no orders”. how could you guys do this to people? this is sick. you’ll get your karma and anyone else who’s involved. that’s really sad. can’t even put a reference number bc i never got one!

17 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed my ordered on 12/15/25 to…

Placed my ordered on 12/15/25 to hopefully get it delivered 12/22/25. I reached out 12/20/25 no answer until 12/222/25(office closed) This morning I received an email stating:
We do apologize for the delay. Due to heavy order volume we have not been able to meet the estimated delivery date for your order;
your order is currently in production and is scheduled to ship out today. Please be on the lookout for a tracking number later in the day.
Instead of rushing my order because 1. You did not notify me that there is a shipment delay. Wtf!! 2. You didn’t think to expedite the shipment because of YOUR delay!!??? You definitely did not delay to take my money! Do better.
I ordered ahead and chose your business because you said estimated delivery will come sooner. The communication between you should’ve happened WAY back when you know your workload is piled up. DO BETTER.

22 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered stethoscope and case from them…

Ordered stethoscope and case from them and was given 12/16 delivery date. Called 12/16 and was told that free shipping items were pushed back and Rob could not confirm that deliver would take place by Christmas. I was fortunate enough to be able to find another gift and able to get it here for Christmas. Customer service was helpful cancelling my order, but seem like they could care less. I get delivery times are estimates and that you push free shipping items back, but to be over a week off is highly misleading. You only offer the free shipping because it is Christmas time so to be told "we can't guarantee it will make it by then", put that in your orders for free shipping.

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Daughters BIRTHDAY Present

I got exactly what I wanted for my Favor8 Daughter for her Birthday and even was able to get in her favorite color. Also had the inscription on it was perfect and got a very nice case for it also. Even came to the house in record time. When I called them I got someone that both talked and understood ENGLISH. Thank you all for making her Birthday perfect.

8 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good Customer Service

Very good Customer Service.
I ordered something that was estimated to get to my temporary location at a certain date, but in the end it did not. I had to leave the country and had not it been for Mr. Robert Kaiser from the Customer Service dept. I would have probably lost the package.
I was able to recover the package with just a few days delay.
Thank you, Mr. Kaiser. Thank you, Medisave.

8 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No recomiendo

No recomiendo, tras varios intentos siguen sin contestarme, compre fonendo q venía defectuoso me dieron la pegatina de devolución y aun no me han dicho nada, no contestan y no recibo ni uno nuevo ni el reintegro.
Totalmente decepcionado 😞

9 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tried to steal my money

Tried to steal my money. Paid for an engraving on stethoscope and it was not engraved. Also ordered unisex scrubs and they sent female ones. Messing up on both items is wildly unprofessional in my book. Requested a refund and had to fight them over it.

Would recommend any other medical supplier than this company.

Addendum: I paid you money. The money was for items and work to be performed on an item. You charged me and did not perform the work on the item. Then you blamed a 3rd party for the error. That isn't even mentioning the other errors with the order as well. I had to send multiple emails to you and you have still not even initiated the refund. This is despite furnishing the evidence and you finally admitting the mistakes made. Charging someone and then not performing the labor paid for is theft.

9 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Medisave US LLP

Antwoord van Medisave US LLP

Joseph, Again we apologize for our error. No one is trying to "steal your money." We have new staff still getting up to speed on these quality control issues. These errors should have been caught before your order shipped. To say that you had to "fight" to receive a refund is also inaccurate. We do request photos to confirm customer claims (which you did supply) and we do request the return of items for which customers would like a refund (a prepaid return label was emailed to you). Per your request, we will refund you for these items once the return is received. If you have any issues, please reach out to me directly. Robert Kaiser rkaiser@medisave.net

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT deliver on time.

Were satisfied when ordering on May 1st when the website & email claimed my package would be delivered on May 9th, because the gift was needed on May 17th. SADLY, it arrived on May 20th. DO NOT believe their estimated arrival dates. DO NOT order if timely delivery is required

20 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Medisave US LLP

Antwoord van Medisave US LLP

Richard, we again apologize for the delay. Order volume was extremely high at that time and we were not able to meet the estimated date you were supplied at checkout. These dates are based on standard production and transit. Orders with the free shipping option do get pushed back when order volume is high and the Ground UPS service has no guaranteed time in transit. We are still seeing delays with many ground shipments. We spoke to you on the 13th and we were able to process your order the next day as promised. It appears that UPS took longer than usual to deliver (weekend days are not typically considered transit days for UPS). We are sorry for that additional delay. We of course have no control over transit times once the package leaves our facility. We do encourage customers to contact us directly when they have specific in-hands dates as the shipping options at checkout can be confusing. We will always work to expedite production on orders that have specific requirements.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered on 4/24

Ordered on 4/24, still no shipping information. “ETA May 2nd” still no shipping information. Wish I could just cancel the order.

24 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Medisave US LLP

Antwoord van Medisave US LLP

Isabella, I apologize for the delay. The specific Littmann Classic III color combination you ordered was out of stock for some time. I do not see any indication that you contacted us to cancel/change your order. We would certainly have been happy to do either under the circumstances.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible operations

Horrible operations

When I ordered I ordered based on when they could deliver it. So, when I got an ETA of 5/2 I completed my order. Ordered on 4/26 and it didn’t ship until 5/1.

I reached out and they just kept giving me an excuse as to why it took so long. If you’re going to give a delivery date, at least make it within a day if your estimate. Not a whole business week.

Poor experience with them.

1 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Medisave US LLP

Antwoord van Medisave US LLP

We apologize again for the delay. With only so many hours and hands to fulfill these orders we do, occasionally, fall behind. The shipping option you select at checkout does affect both order processing and carrier transit. We encourage customers to contact us if they have specific in-hands needs.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Trusted company

After mistakenly trying a different company for a stethoscope and getting a used item/ wrong product in a new box, I decided to look into a reputable company. Littman listed Medisave and I am so glad I used this company. I received my engraved Cardiology lV today and couldn’t be happier. Updates on delivery status were helpful and it arrived quickly. Beautiful colors.

8 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Medisave US LLP

Antwoord van Medisave US LLP

Thank you for your order and your kind review

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

very good job

very good job, I received my order on time and in perfect condition, throughout the process I had a safe and updated tracking and at the end the Littmann that I ordered arrived as desired.

Dino Molina

29 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Medisave US LLP

Antwoord van Medisave US LLP

Thank you for your order and kind review

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

My order never received

My order (delivery) has been delayed multiple times and was told to get in touch with customer service of my order wasn’t received in two days from my original inquiry about the order. I have asked for the item to be cancelled and all the rep could tell me is that it was out for delivery. I have been told it is out for delivery since last Friday-I can see that.

Please, just cancel the order!

Miriam Smothers

27 december 2024
Logo Medisave US LLP

Antwoord van Medisave US LLP

Sorry for the delay. We are seeing transit times for Ground shipments take a little longer than typical at the moment. According to UPS, this package was delivered Tuesday, January 21 at 3:20 P.M. I've sent an email with the proof of delivery. Please let me know if you did not receive the package.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer