Philipmorrisdirect Reviews 

871
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I needed a new pair of boots quite quickly, I found Philip Morris online, the boots were a great price but I had no idea how long it would take for them to be delivered. I was amazed by an incredible... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honestly the most amazing customer service especially when it counts if you get something wrong & have to return an item. Really friendly staff & the speed of delivery & quality is second to none. Hav... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have bought a number of ladies clothing items over the years, the most resent being a pair of Chatham Womens Penang Deck Shoes in navy/pink in a size 6. Lightweight leather shoes idea for Spring,... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

2xBelfast sink stainless-steel matts/protectors: Very good quality Belfast sink matts. Needed in a hurry so a tad disappointed not to receive a restock email - luckily daughter kept checking website... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Huis en tuin

Geschreven door het bedrijf

Philip Morris and Son online shop and department store established in 1845 based in Hereford. Goods for sale include accessories from our gardening, hardware, houseware, cookware, lighting, country clothing, shooting, tableware and bathroom departments


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

871 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 14% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(871)

84 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

You won’t be disapointed!

My always ‘go to’ shop for country clothing. Great selection, great prices with super quick deliveries and no quibble returns (my only beef is u have to pay for returns). A visit to the shop if you’re in the area even better to get sizing right and see the vast selection available.

17 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bought the wax for my £130 marks and…

Bought the wax for my £130 marks and spencer light cotton drill coat. Absolutely ruined it. The pot is tiny. I have 1 arm undone, so to speak, and the rest of the coat looks like an oil spill and is tepid and greasy to touch. Will have to buy a new winter coat from a charity shop, and will be happier I think than wearing the abomination I have made with this product.

10 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Philipmorrisdirect

Antwoord van Philipmorrisdirect

Good afternoon,

Thank you for your feedback.

I do sincerely apologise that this has occured with your jacket. The Barbour wax is designed to rewax their own wax jackets so this may not have the same effects on jackets that are manufactured with a different wax. I can understand however that this would be quite frustrating given the cost of your coat and I do sincerely apologise regarding this

If you need any further assistance, please do not hesitate to get in touch at customerservice@philipmorrisdirect.co.uk

Kind Regards, Customer Service Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great wellingtons very helpful staff

I wanted to buy some wellingtons online and used the chat box as I wanted specific measurements to make sure they would fit. She went and measured them for me and they were perfect.

3 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very nice online experience

Having never shopped with P.M. before, one never really knows what experience one is going to get. I was pleasantly surprised, well packed item and good price too.

18 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honestly the most amazing customer…

Honestly the most amazing customer service especially when it counts if you get something wrong & have to return an item. Really friendly staff & the speed of delivery & quality is second to none. Having purchased before didn’t & wouldn’t hesitate to purchase from again & again. Cannot fault & would definitely recommend.

30 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great website

Great website, really competitive with other retailers even direct ones. All my items were packaged really well and safely and arrived quickly in good condition. Have used them again already : )

2 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lied about the dispatch and delivery.

Ordered a jacket from them as offered 24hr delivery (extra cost), was informed it had been dispatched, checked tracking the next day and it hadn't been dispatched. Contacted them and they confirmed it hadn't despite saying it had. Hence it would be delayed and not arrive on time and so cancelled the order. Not good customer service.

31 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Philipmorrisdirect

Antwoord van Philipmorrisdirect

Good afternoon,

Thank you for your review.

I do sincerley apologise for any inconvenience caused and do completely understand your frustration.

I have reviewed your order details and can see you were advised that there was no guarantee of delivery prior to the date you needed due to how busy the couriers were.

In regards to being advised the order was dispatched I can only apologise, it seems my colleague had delayed this being dispatched to see if you wanted to proceed with your order due to us not guaranteeing delivery however you were later advised this had been dispatched. I can see how this is very inconvenient for yourself and once again do apologise. Looking at your order details your refund has been issued and this should show on your statements soon.

Once again I do sincerely apologise for any inconvenience this may have caused you.

If I can be of any further assistance please do not hesitate to contact me back.

Kind regards,
Customer Service.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer